by som u tak mladeho auta nechal na pokoji, ale podvozkove diely asi ma zmysel ochranit. Pokial sa to robi vcas nie je to ani tak narocne, staci ocistit povrchovo napadnute miesta, odmastit, nechat vyschnut a potom nastriekat obyc. kvalitnou povrch farbou. Za dalsich 5 rokov zas :-)
Horsie je to s opravami na karoserii ci z vonka, alebo zospodu, tam si to ziada odborny a dobre prevedeny zasah.
Tak pan Samek bude asi gurmán, když si chce nechat udělat z Rapida uloženku :D
No, že koncernová auta reznou je fakt, ale týká se to snad zatím především cca 10+ letých, tam není problém vidět prorezlé dveře, blatníky, prahy (zajímavé, že to vídám především u VW či Škodovky), ale u takto mladých aut... inu ještě že tu máme Martina "ŠkodaAuto" Vaculíka, aby poradil, protože toto skvělé auto, které nedávno doporučoval jako skvělou koupi, asi i dle jeho slov reznout bude, když koroze nebyla nikdy vymícena.....
Doporučil bych Vaculdovi jít na exkurzi k opovrhovaným francouzum :)
O3 je na tom slusne, ale mali sme na firme uz zrezlu na lemoch a prednom podbehu, bola to jedna z tych prvych 2013 (po 350 tis km) a nikto sa o to nestaral samozrejme, takze to jazdilo aj v zime rally, stalo to furt vonku a neumyvalo sa to... kazdopadne ma to prekvapilo, cakal som ze to vyskoci tak o 5r neskor
S 1.2TSi je to terno, kto by to neulozil ? :-!
Podvozkove komponenty tie reznu dost aj na Toyote aj na Renaulte, ja sa s tym musim na Cliu tiez zaoberat, zatial je to len povrchove, ale za 3 roky to uz bude inac. Na tomto vacsina automobiliek dost setri, pretoze garancia skonci standart zarukou...
Proč zrovna uloženku? V mém okolí jsou lidi co si auto koupí nové a pak jde rovnou do šrotu. Felicie 22 let, Octavia 1 23 let. Ne každý si kupuje auto na 5 let, ale je fakt že pan Samek je spíš výjimka. Možná ještě stará škola, co se o auto stará, případně ho to baví. Vzpomínám si že koncem 90. let, se třeba u Fabie říkalo, že ošetřovat dutiny není třeba. Teď vidím, že smysl to mělo. Bohužel už je pozdě.
Koncern celkem standart.Třeba Ford rezne už ve fabrice,ten je na tom mnohem hůř a po jedný zimě vypadá jak koncern po deseti.Hrůza na dnešní dobu,ale šetří se všude a zvlášť,kde to není na první pohled vidět jako třeba u Fordu.
Pán Vaculík, hlavne treba zistiť druh/zloženie originálneho antikorózneho prípravku na ochranu spodku,
Lebo keď nebude kompaktibilný, tak sa za pár mesiacov ošúpe ako banán!
Je to tak. Pokud se o Octavii 1 někdo aspoň trochu staral, tak dodnes nemá problém s korozí.
Bohužel, doba se posunula úplně jinam. Rapid nemá dobrou antikorozní ochranu. Koneckonců - bylo to auto, které vygenerovala krize automobilového průmyslu.
že pán Vaculík si tie témy vymýšľa!
Ale mám pre neho tému do rubriky Veterán.
Nech urobí video + komentár, ako sa dávali embéčky na kolísku a patlali Tlumexom ;-)