Videa
dutinu je třeba vystříkávat pravidelně!
Pán Vaculík, hlavne treba zistiť druh/zloženie originálneho antikorózneho prípravku na ochranu spodku,
Lebo keď nebude kompaktibilný, tak sa za pár mesiacov ošúpe ako banán!
Lebo keď nebude kompaktibilný, tak sa za pár mesiacov ošúpe ako banán!
Octavia 1 je na tom dobře. :yes:
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
že pán Vaculík si tie témy vymýšľa!
Ale mám pre neho tému do rubriky Veterán.
Nech urobí video + komentár, ako sa dávali embéčky na kolísku a patlali Tlumexom 😉
Ale mám pre neho tému do rubriky Veterán.
Nech urobí video + komentár, ako sa dávali embéčky na kolísku a patlali Tlumexom 😉
ten nám toho asi řekne... :no: Nauč se nejprve, jak se drží volant, když chceš poučovat!
Horsie je to s opravami na karoserii ci z vonka, alebo zospodu, tam si to ziada odborny a dobre prevedeny zasah.
No, že koncernová auta reznou je fakt, ale týká se to snad zatím především cca 10+ letých, tam není problém vidět prorezlé dveře, blatníky, prahy (zajímavé, že to vídám především u VW či Škodovky), ale u takto mladých aut... inu ještě že tu máme Martina "ŠkodaAuto" Vaculíka, aby poradil, protože toto skvělé auto, které nedávno doporučoval jako skvělou koupi, asi i dle jeho slov reznout bude, když koroze nebyla nikdy vymícena.....
Doporučil bych Vaculdovi jít na exkurzi k opovrhovaným francouzum 😊
Podvozkove komponenty tie reznu dost aj na Toyote aj na Renaulte, ja sa s tym musim na Cliu tiez zaoberat, zatial je to len povrchove, ale za 3 roky to uz bude inac. Na tomto vacsina automobiliek dost setri, pretoze garancia skonci standart zarukou...