Už dávno se výroba aut neodehrává v mateřských zemích sídla značky. Japonsky spolehlivý model klidně přijde z evropského středu a typický americký zástupce bez problému vznikne na asijském poloostrově.
když každý mamlas studuje v Evropě nějakou měkkou vědu a pracovat nebude. Pak se čtou články ve stylu: V Británii zrušili oslovení dámy a pánové, V Británii nemá kdo jezdit s kamionem, Superman bude bisexuál, V Británii je ucpaný největší přístav, nejsou lidi na odvážení.
V clanku uvedene info je myslim obecne zname, ale co me osobne prekvapilo bylo ze v BMW se vas u 3er zeptaji jakej chcete motor predtim nez vam reknou, ze vase auto bude z Nemecka. Ctyrvalce jsou totiz jiz Hecho en Mexico. Sestivalec u 3er stale Made in Germany, stejne jako vsechny motorizace 5er.
Xka se snad od zacatku delala v globalnich fabrikach, ale ze uz tohle doslo i do klasickych rad byla pro me novinka.
Ne, to jako ze cela 3er bude, pokud je se ctyrvalcem, z Mexika, i ta pro evropsky trh. V DE vyrobena bude jen 3er se sestivalci. Tohle myslim nikdy predtim nebylo a vsechny v evrope koncici 3er v minulosti se zde i vyrabeli.
5er pak jedno jaka motorizace bude pro evropu stale vyrobena v evrope.