Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C4 1.2 PureTech (96 kW) – Prostě typický Citroën, se svými klady i zápory

Citroën se s novou C4 svým způsobem opět vrátil ke kořenům, kompaktní hatchback pojal po svém a nabídl typicky francouzský charakter. Jaký je se zřejmě nejlákavějším motorem v nabídce?
Zpět na článek
27. 10. 2021 13:32
27. 10. 2021 15:22
27. 10. 2021 17:22
27. 10. 2021 22:26
27. 10. 2021 13:36
27. 10. 2021 13:43
27. 10. 2021 15:20
27. 10. 2021 16:02
27. 10. 2021 17:13
27. 10. 2021 17:15
30. 10. 2021 00:11
27. 10. 2021 15:40
27. 10. 2021 16:21
30. 10. 2021 00:12
2. 11. 2021 14:31
27. 10. 2021 15:41
27. 10. 2021 16:08
2. 11. 2021 14:28
27. 10. 2021 23:16
28. 10. 2021 10:57
Avatar - KANKUNEN
27. 10. 2021 13:30
Základní design je bez chyby
To je přesně to auto, kdy je ještě nízké a má znaky SUV. Ale ty detaily, světla, otvory v nárazníku, ten zadní světelný zmatek, tablet jsou ve stylu francouzský záchvat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 13:53
Re: Základní design je bez chyby
Jo, ale kdyby to auto zůstalo hatchbkackem, bylo by to ještě lepší, stylové a mohlo to mít lepší jízdní vlastnosti.
Avatar - kari.laz
27. 10. 2021 16:05
Re: Základní design je bez chyby
To auto je vyloženě hnusné na živo. Nesourodé až běda, překombinované. Fakt se to nepovedlo. Na živo působí úplně jinak. Přitom samotný koncept, co popisuješ by byl super.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 13:32
...ta spotřeba
7,8 je spotřeba, kterou bez problémů umí i Octavia 1,8 TSI 132 kW.

Tady je evidentně něco špatně. Spotřeba pokud tohle bude realita je fakt tragická. Rozumím, že Citroen musí bojovat s nesmyslnými normami EU a leze z toho R3 paskvil, ale i tak je to přespříliš. :no:
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 13:52
Re: ...ta spotřeba
Oktavia TSI, která neplní aktuální emisní normy... navíc novinářská spotřeba, zatím bych byl skepticky k tomuto měření.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 13:58
Re: ...ta spotřeba
Tak já nevím, ale vycházím z toho co psali. Běžná spotřeba průměr 7,8.

A ano, fakt by mě zajímalo, jak moderní auto s výrazně vyšší spotřebou může reálně vypouštět nižší emise... Spotřebuje více paliva, ale vypustí méně emisí. Trochu divné nemyslíš?
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 14:05
Re: ...ta spotřeba
Proto si myslím, že se to odvíjí od stylu jízdy a ta je u downsizovaných motorů obvzlášť velkým faktorem.

Kombinovaná je psána 5,8, ale redaktoři poskakují po Praze a tam je tohle realita i s 2.0TDI s manuálem, tohle auto má navíc automat. Jak to splní emise netuším, tohle radši nechám povolanějším, tipoval bych pruměrnou spotřebu do 7 na sto v ruzné kombinaci s tím, že se občas svezeš a v klidu na okreskách "normovaným tempem" za těch 5,8 :D
27. 10. 2021 14:11
Re: ...ta spotřeba
https://www.auto.cz/…psi-z-rady-82565

1.8tsi jezdila v testu za devet...

Novinarsky spotreby je treba brat s rezervou.

PS Elektromobily jezdi do dvou litru po prepoctu...
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 14:17
Re: ...ta spotřeba
Jo, já si myslím, že 132kw auto v testu pěkně proženou.

EV je mi fuk, dokud si mohu koupit i spalovák i EV a nebo hybrid, jsem šťastný, ať si každý koupí, co se jemu vyplatí a líbí.
Avatar - woody-alien
27. 10. 2021 19:37
Re: ...ta spotřeba
Za devět, ale se čtyřkolkou a automatem. Mám celkem zkušenost s tím motorem v manuálu a je to výrazně míň.

Nicméně souhlasím, spotřeby v testech příliš neodpovídají realitě všedního denního užívání.
Avatar - Mikesus
28. 10. 2021 08:45
Re: ...ta spotřeba
Proto nemá smysl srovnavat běžnou a novinářskou spotřebu.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 14:12
Re: ...ta spotřeba
Dřív platilo, že se s novou emisní normou a s vývojem klesala spotřeba spalovacích motorů a klesaly i emise.

Nyní klesají vykazované emise, ale spotřeba neklesá nebo dokonce roste. Za mě důkaz toho, že EK a jejich emisní normy absolutně ignorují technologické možnosti. A řešení, že 50 km našmelíme EV aby spalovák mohl být i dál a budeme tvrdit, že spalováky přeci nemají problém splnit nové normy, tak to je naprosté pokrytectví EU a EK. :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 14:16
Re: ...ta spotřeba
Hele, víš, že tyhle emisní normy jsou i jinde na světě? Holt když budeš chtít, pojede to za to, co napíšou, to 96kw ata před dvaceti lety nedokázala aniž by si chtěl.. jestli je to pokrytectví? Ano, do velké míry je, je to takové aby se vlk nažral...
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 14:21
Re: ...ta spotřeba
US snad nemá normu EuroX...
Afrika...
Indie...
Čína...
Rusko...
Brazílie...

:-!
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 14:30
Re: ...ta spotřeba
USA i Čína mají přeci normy, zbytek je rozvojovej svět
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 14:32
Re: ...ta spotřeba
Nemají Euro6d/7...
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 14:41
Re: ...ta spotřeba
Mají ale své normy, více či méně přísné a neznamená to, že tam tyto podobné normy nepříjdou... je jedno jestli za rok či za pět let, ten trend je světovej, to se ti snažím říct... tím to nehájím, jen je to fakt.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 15:02
Re: ...ta spotřeba
Je jedno jestli za rok či za pět let??

To je právě absolutní nesmysl. NAOPAK. Tohle jedno vůbec není. Možná kdyby Euro7 v navrhované podobě přišlo za 10 let, bylo by vše ok, protože technologie budou zase jinde než dnes.
Avatar - Mikesus
28. 10. 2021 08:47
Re: ...ta spotřeba
A jaké je euro7? Pořád se s tim někdo ohání, ale přesnou definici nikdo nedá. Protoze jeste neexistuje
Avatar - KANKUNEN
27. 10. 2021 15:16
Re: ...ta spotřeba
Rohypnol má pravdu, spotřeba se papírově šidí. Spotřebovaný benzín se opravdu dělí až třemi
Avatar - Emel
27. 10. 2021 15:22
Re: ...ta spotřeba
No ne, normy jako takový se zlepšily, WLTP je určitě blíž realitě než NEDC.

Jasně, pro PHEV to stojí a padá s tím, kolik se reálně najezdí na elektriku... někdo míň než norma, někdo víc... takže co? No co by, online sledování aut, abychom věděli, jak to je doopravdy... spokojený ;-) ?
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 15:53
Re: ...ta spotřeba
Ne. Takto zvráceně možná uvažují eurohujeři (nemyslím tím tebe). Já toto absolutně odmítám. Nevím kdo kdy vymyslel, že auto musí reálně jezdit za normované spotřeby. To je absolutní nesmysl.

EU prostřednictvím EK vytvořila a schválila normu Euro5, kdy všichni věděli a nikomu z EK nevadilo, že měření probíhá na upravených kusech se zaslepenými spárami, přehuštěnýma a jinak upečenýma pneu atp. A ta stejná instituce si teď usurpuje mít tu drzost a vymýšlet něco jako online sledování spotřeby nebo vymýšlí zvrácenosti typu vysavač na prach z brzd???

Copak někdo řeší, jestli zimní pneu má těch 70 dB a nařizuje online real time měření hluku??? Je to naprosto absurdní to kam EU a návrhy EK směřují. Nebo začneme sledovat online i varné konvice nebo pračky, jestli skutečně nežerou víc elektřiny?? EK by jistě neměla sebemenší problém s podobným návrhem přijít! Doufám, že nařídí i měření jízdních odporů velocipedů a napálí ekodaň všemu, co není galuzka a neváží pod 10 kg, protože pak člověk musí moc šlapat a moc dýchá a vypustí moc emisí!!!

Emisní norma má vést k hodnotám, kterým se budou blížit běžní spotřebitelé při běžném použití za běžných podmínek. Ale to neimplikuje to že spotřebitel musí jezdit za normované spotřeby. Norma ale má vycházet z reálného produktu bez dodatečných úprav, který prochází homologací. A ne z laboratorních prototypů.
Avatar - Emel
27. 10. 2021 17:22
Re: ...ta spotřeba
Pokud přistoupíš na to, že je potřeba sankcionovat emise CO2 a mířit k uhlíkové neutralitě, abychom zachránili přírodu... no tak pak ty kroky EU dávají smysl - je potřeba sankcionovat vysoké emise, a to nikoli na papíře, ale v realitě.

Pořád by bylo nejjednodušší více zdanit palivo a tím přímo postihnout produkci CO2, 1:1... jenže by to dopadlo na všechny, zatímco daň ze "silného" nového auta dopadne jen na bohaté, což je společenský únosnější.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 17:43
Re: ...ta spotřeba
Pokud už EU chce něco sankcionovat, tak má řešit skutečné problémy tam, kde jsou. A ne vytvářet umělé problémy.

Proč nezatíží ekodaní emisní stopu zboží, surovin, služeb...?

Určitě když dovezu citróny v zimě ze Španělska tak to asi je ok, protože tady ty citróny nerostou. Ale určitě není třeba dovážet jablka v sezóně, když jich tady je všude kvanta.

A ať mi nikdo netvrdí, že volný pohyb zboží je silnější hodnotou. Vůbec nejde o to bránit pohybu zboží. Jde jen o to znevýhodnit takový pohyb zboží, který není vyvolán společenskou potřebou.

Obdobná úvaha se dá aplikovat na zboží, suroviny i služby. Proč nedat určitý bonus místním řemeslníkům před těmi, kteří musí zbytečně dojíždět...?
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 18:41
Re: ...ta spotřeba
Jablka tu jsou, ale ne v pozadovanem mnozstvi a kvalite (nekdy se neurodi) a kdyz by si odkazal supermarkety na tuzemske zbozi, ztratis pak velkou cast nabidky a hlavne by zbozi bylo sezoni. To je duvod proc se vozi zbozi z ostatnich zemi. A prvni kdo bude kricet, je spotrebitel, takze supermarket radsi doveze ze zdroju, kde ma staly pristup ke zbozi.

A stejne je to s tim mistnim remeslnikem a sluzbou, ne vzdy to dokazou zajistit v pozadovanem rozsahu a kvalite… proto takove zvyhodnivani je vlastne proti tomu propojenemu volnemu trhu. Ono by stacilo naucit lidi jistemu lokalnimu mysleni a podporovat mistni sluzby a produkty.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 19:54
Re: ...ta spotřeba
Lokální produkty a služby nikdy nebudou masově podporovány. To je utopie a věřím že to víš.

Ad sezónnost- ale to přeci není problém. To je opět jen o nastavení, mimo sezónu klidně nezatěžovat dovoz ze vzdálených lokací. Každý snad ví, kdy tady začíná okurková sezóna.

Ad nekvalota místních - nikde přece neříkám zakázat nebo znemožnit vzdálené služby.

Všechno je jen otázka jestli se chce nebo ne. A pak nastavení míry a výše tak, aby jsi s vaničkou nevylil i dítě.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2021 21:42
Re: ...ta spotřeba
Já to právě vím, proto se ti snažím vysvětlit, proč se to děje a jak se to děje. Když to začneš regulovat, utrpí zákazník.

Já osobně mohu říct, že se snažím lokální produkty podporovat, hlavně v těch potravinách.
Avatar - kari.laz
30. 10. 2021 11:32
Re: ...ta spotřeba
A při tom co se děje u aut, regulace, zdražování z toho všeho plynoucí nedostupnost zákazník neutrpí? Respektive trpět smí jen v určitých případech?
Naprosto s rohypnolem souhlasím. Nezakazovat dovoz, nebo vývoz zboží, ale tady se vozí zboží a suroviny sem a tam. Vyveze se surovina do Polska, aby se k nám vrátila jiná surovina, ta samá, ale Polská a protože se jim vyplatí dráž prodat , dejme tomu brambory, do Polska a pak přivést jiné brambory z Polska o něco levněji. Tohle je to, oč tu běží a co nikdo nijak neřeší.
Avatar - Emel
27. 10. 2021 22:26
Re: ...ta spotřeba
On je problém v tom, že různé země v EU mají na stejný produkt různě vysoké dotace...
Avatar - Ozzman
28. 10. 2021 08:13
Re: ...ta spotřeba
Ano, v tom je ten diktat z bruselu neuprosny :D kazda zeme si individualne nastavi programy. Ale je to omezeny, nemuzes v jedny zemi mit extrem, coz je dobre. A zricna ty jablka jsou u nas zvyhodnena VCS platbou a zrovna tady (na rozdil od diskutabilnich komodit)jsou pravem, protoze tady jsou vykyvy nejvetsi v nasich zemepisnych sirkach. Navic zadna podpora nema slouzit k zvetseni produkce.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2021 11:00
Re: ...ta spotřeba
Ale samozřejmě. Já t rdim stále to stejné - dotace úplně zrušit. Koneckonců EU lanařila na princip volného trhu. Ale dotace toto zcela vylučují a volný trh je jen fikcí. V EU žádný volný trh nikdy neexostoval.
Avatar - Ozzman
28. 10. 2021 11:46
Re: ...ta spotřeba
To taky neni dobre, zvlaste u potravin, ne nadarmo se potraviny dotuji vsude jak ve vyspelem (schvalne jestli vis, ktery stat ma nejvyssi dotace do zemedelstvi) i ty rozvojove. Dulezite je to delat rozume a s mirou, ne jako mnohdy tady, kdy zemedelec muze v cr postavit na farme treba pneuservis.
Avatar - lamal
29. 10. 2021 10:20
Re: ...ta spotřeba
Spotreba a emisie klesaju aj nadalej, akurat ked tomu davas knedlik, tak nema v spalovaku kam klesat. Jeho ucinnost sa nijak dramaticky nezvysila, pri poziadavke na vykon potrebuje svoj pridel. Bavime sa o spalovaku bez hybridu.

Co vyznamne klesa je spotreba pri nizkej zatazi a pri stati, startstop resp mildhybrid v tomto urobi dost prace. Staci pozerat na spotrebu konvencneho benzinu s 96kW tj nejaky 2.0 bez turba ako mu ide spotreba hore pri stati na volnobehu (krizovatky, cakanie pred barakom). Tohto sa nove motory takmer uplne zbavili.

Takze, kto setri ten usetri a s novymi motormi omnoho viac. Ta ´´tvoja´´ octavia 1.8tsi da dialnicu pri 140kmh tacho za 7 jo ? :D
Avatar - miromen
28. 10. 2021 10:15
Re: ...ta spotřeba
:yes:
Takova klasika, kdy se řeši spotřeba, ktera je silně individualni.
Divim se, že tu ještě nenaběhl někdo s tim co je to za křap, když on ma nějakou 10l lokomotivou o 20 valcich se ktereou jezdi za podobnou ne li nižši spotřebu.
Přitom se da předpokladat, že většina bude jezdit za meně, ale určitě se najdou i taci co budou jezdit za vic.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2021 11:03
Re: ...ta spotřeba
Ano je tak silně individuální, že většina s 1,8 TSI 132 kW jezdí za 7,8 úplně v pohodě. Tak hrozně individuální to je.

A předpokládám že novinář by měl být schopný popsat a zhodnotit svůj jízdní styl a podmínky.
Avatar - miromen
28. 10. 2021 11:38
Re: ...ta spotřeba
Tak jsem si přečetl to o čem je vubec řeč tedy čast o spotřebě a ani to redaktor nijak nekomentuje.
Nic nad čim bych se pozastavil. Beznin v automatu ve zvyšenem HB a spotřeba někde mezi 5-10l. Nevim proč se do toho zrovna montuje TSI, mimochodem diskuzně a zřejmě i realně největši "magoři" jedna hromadka s TDI.
Jo byt to nějake auto z B segmentu s vykonem do 100k tak bych se nad tim pozastavil.
28. 10. 2021 15:14
Re: ...ta spotřeba
a nemyslíš ze by sa mal skôr pozastaviť redaktor než napíše takú hova dinu?
Boha.... zoberiem auto v noci na diaľnicu... vynulujem palubný počítač a prejdem na tempomat pri GPS 130km/h 10km na najbližší zjazd a potom naspäť a napíšem hodnotu co vyhodil palubak aj s priemernou rýchlosťou... to isté spravím na nejakej okreske pri ustálenej 90km/h a výpovedná hodnota je tisíc krát viac ako hausnunero 7.8 ktoré otvára len priestor pre hádku... ze by ale práve o to išlo?
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2021 16:00
Re: ...ta spotřeba
Tak hlavně snad je předpoklad, že pokud uvede průměr 7,8 bez dalšího komentáře tak myslí běžnou jízdu. Jinak je to totiž úplná blbost uvádět.

Jestli měl "pražských" 7,8 z jejich slavných kolon z pražských spojek, tak to má uvést na patřičnou míru.

Proto jsem napsal to co jsem napsal. Pokud je 7,8 průměr běžný, tak je to celkem trága.
28. 10. 2021 16:35
Re: ...ta spotřeba
Lenže keď tam nenapíše nič tak proste nevieš... a je úplne jedno koľko to auto žerie... ide skôr o princíp ze z článku sa dozviem prd s makom... viac zistím z diskusie pod... pre nič iné sem ani nechodím...
a ja napríklad viem ze na okreske vieš s týmto motorom v p308 (2019) jazdiť aj za 4.5 na sto... no tak isto viem ze by sa dalo aj za 20, akurát že keď poviem ze spotreba je od 4.5 do 20 tak to nikomu nič nepovie..
29. 10. 2021 01:44
Re: ...ta spotřeba
Mám tento motor v Grand C4, takže v nijak malém autě a jezdím průměrně (často město a dálnice) za 6,4
Avatar - miromen
28. 10. 2021 17:08
Re: ...ta spotřeba
Prostě zdejši testy nejdou do hloubky a nemaji nějake dane pravidla pro uvaděni spotřeb takže je to vesměs velke plus minus autobus.
Jinak dobře to napsal ozzman, kdy zminil rozevirani nužek, ktere stoji hlavně za rozdilnyma spotřebama. A pak zaleži, kdo, kde a jakym stylem jezdi a tedy se ty nužky projevi.
A třeba za mě uvaděni spotřeb při ustalenych rychlostech jak uvadiš nemaji pro mě zrovna velkou vypovidajici hodnotu. Ja třeba vim, že moje auto při ustalene 90 tacho bere kolem 4l a při 130 něco pod 7l. Což mě celkem překvapilo, protože prakticky stejne hodnoty jsem měl i u předchoziho auta. A v potaz beru i nějake zkresleni palubaku, ktere je u každeho auta mirně rozdilne.
Jenže, když jsem chtěl znat rozdilnost spotřeb v nějake kombinaci na stejnych či podobnych trasach v připadě městskeho a přiměstskeho provozu tak mi vyšlo, že předchozi auto jezdilo o nějakych 0,9l usporněji. Navic s tim předchozim jsem jezdil v pruměru chlup přes 7l a s tim da se řict součastnym za cca 9l. Takže nějake hodnoty při ustalenych rychlostech mi jsou k ničemu.
28. 10. 2021 17:35
Re: ...ta spotřeba
a nie je smutné ze nemajú pravidlá na taky dôležitý údaj akým spotreba bez debaty je? to ze tebe môj príklad je k ničomu je síce pekne... ale novinár by mal prísť na niečo co zmysel ma... 🤷🏻‍♂️
Avatar - miromen
28. 10. 2021 17:59
Re: ...ta spotřeba
Že by až tak duležity ?
Tak jsou stranky jako třeba německy AMuS, kde maji jasně dana pravidla, berou palivo na stejne čerpačce atd. nebo občas v některych redakcich maji 2 a vic aut se kteryma jedou souběžně a srovnavaji spotřebu. Takže najit se da, když se chce.
Ja třeba jako slušnou orientaci beru spritmonitor jen samozřejmě nesmi jit o nějakou novinku, kde jsou spotřeby majitelu knk vozidel s tim, že je mi jasne, že u každeho modelu je jina sorta řidiču. Ale prostě jsou pro mě tyto udaje zajimavějši než pravě z těch testu, kde je většinou ani nevnimam či je v članku rovnou přeskočim.
28. 10. 2021 19:23
Re: ...ta spotřeba
To ze pre teba to nie je dôležité je síce pekne... ale pre niekoho iného to možno dôležité je... priemerná spotreba ti napovie napríklad o tom ako veľmi sa motor musí namáhať s daným autom co môže a asi aj ma dopad na životnosť a spoľahlivosť agregátu...
a o tom to je... že ty sa uspokojíš s hocičím čo ti tu napíšu... ja by som očakával viac... keďže sme na jednom s najväčších auto webov v ČR... a dupľom keď v iných krajinách to ide... 🤷🏻‍♂️
Avatar - miromen
28. 10. 2021 20:04
Re: ...ta spotřeba
Ja spotřebu neřešim, protože ten rozdil v ramci nějakych kategorii je v rozmezi, kterou považuji za zbytečnost k řešeni. Takže ano je mi jedno jaka hausnumera v testech padaji. Ja když si např pujčuji auta tak spotřeba mě u nich až na vyjimky nezajima.
A vubec by mě nenapadlo davat do souvislosti spotřebu s nějakou životnost/spolehlivost. :-O
Ale vim, že řada lidi spotřebu prostě řeši a mě jen udivuje, že ji davaji do souvislosti s tou osobni. Ve stylu mam stejne auto a takovou spotřebu jsem nikdy neměl nebo mam auto stejne kategorie a to mi bere podstatně meně tohle je tedy pěkně užrane atd.
Navic prostě zde nejen ta spotřeba, ale celkově testy nejdou tak do hloubky a detailu. Ja se třeba testy ani neřidim a spiš v nich hledam nějake zajimave info či detaily, ktere mi unikly. Spiš se snažim o osobni zkušenost u aut, ktere mě zajimaji a hledam info včetně zkušenosti u majitelu.
Avatar - lamal
29. 10. 2021 10:28
Re: ...ta spotřeba
Veru na tychto testoch (ACZ, Arevue atd) si netreba hladat vysledok, su aj testy (utube atd) kde najdes nazorovo vyvazene, stabilne, detajlne recenzie, ktore ta nasmeruju lepsie.
Aj tak treba do toho sadnut a vyskusat. Co som sa za tie roky nacital o roznych autach a casom zistujem, ze to boli hluposti, kt. pravdepodobne priali konkurencii, alebo len poukazuju na nazorovo, pocitovo nestabilnych recenzentov s mizernou analytikou a preciznostou.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 13:36
Chválím
Naopak chválím ergonomii. Takto pojatá digitalizace mě nijak neuráží. Základ je stále fyzický panel klimy :yes:
No, PSA evidentně zadupává co do ergonomie kdysi slavný koncern VAG do země... I když abych to napsal správně, on se ten koncern VAG vlastně potápí sám a dobrovolně.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
27. 10. 2021 13:43
Re: Chválím
Klíč je jasný čím horší benziňák, tím víc prodáš EV. O naftě se bavit nebudeme, proč prodat Passat co žere 5 nafty, když mohu prodat Tigiho, co ve dvoulitru bere 10. Samozřejmě u tempa důchod i TSI vezme málo.
Avatar - Emel
27. 10. 2021 15:20
Re: Chválím
Pro vypnutí S&S bych asi radši viděl tlačítko než položku v menu Funkce při řízení... ale budiž, asi to bude na dvě kliknutí, to se ještě dá.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 16:02
Re: Chválím
Hlavní jestli si to pamatuje i po vypnutí. Jinak je mi úplně jedno, kde tohle je. To najdu i kdyby to bylo v servisním menu :D :-!
Avatar - Emel
27. 10. 2021 17:13
Re: Chválím
Myslím, že nepamatuje... snad si to ani pamatovat nesmí, aby se dala počítat spotřeba se S&S. Mám pocit, že u některých modelů si to s fl pamatovat přestalo.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 17:15
Re: Chválím
Myslím že některé nové modely si stále pamatují. Ale teď si z hlavy nevybavím.
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2021 15:40
V premavke
Som ho este nevidel... len staticky.... ale nepaci sa mi... celkove proporcie a hmota tvoria akysi nesurody chaos... arkana je voci C4 razom kralovna krasy... skoda ze citroen uz zanevrel na klasicky hatch C segmentu... ale iste by vyzeral lepsie ako tento bezzuby gyc..... cena necena u nas je toto amorfne cudo bez sance na uspech
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2021 16:21
Re: V premavke
Za mě ok. Asi bych neřekl že to je nepovedenější Citroen všech dob, ale rozhodně má co nabídnout a je zajímavý. A toho so v dnešní době cením.
30. 10. 2021 00:12
Re: V premavke
Oproti Arkane je tohle aspon proporcne ok. Arkana, hlavne zezadu, je strasna koza
Avatar - pallas
2. 11. 2021 14:31
Re: V premavke
aké odvážne hodnotenia, na to že si ešte pred 5 rokmi jazdil starou feldou..
Avatar - hugino
27. 10. 2021 15:41
C4=Cactus ?
Mne to skôr pripomína modernizovaný Cactus ako nástupcu C 4.Páči sa mi prístrojovka výplne dverí a podľa testujúcich aj vnútorný priestor.Zvonku sa mi to nepáči také mi to pripadá aj spredu aj zozadu komplikované.600 000 kč sa mi nezdá až tak dobrá cena ale možno si to pár kupujúcich nájde.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2021 15:51
Re: C4=Cactus ?
Uz teraz je to na predok zastarale a ako celok nepritazlive a nezaujimave auto... pritom podobne orientovana arkana je priam krasavica... proste typicky citron presne.... cim dalej od neho tym lepsie
Avatar - hugino
27. 10. 2021 16:08
Re: C4=Cactus ?
Tak jasne že Arkana je krajšia a k tomu má v ponuke aj velmi dobrý štvorválcový turbobenzín 1.33 tce / však ho robili s Nissanom a Meďákom / takže tam je to jasné ale za 600 000 kč je už v ponuke aj nový Qashqai a ten sa mi páči naj. :yes:
29. 10. 2021 15:57
Re: C4=Cactus ?
Pod poslednych 6 slov sa podpisuje cela nasa rodina. Kvalita tejto znacky je tragicka.
27. 10. 2021 23:16
K ničemu
Dlouhé jako naše 20 let stará Zafira, žere víc, uvnitř je nesrovnatelně méně místa. Design vyloženě hnusný, nesourodý, nepraktický. Dřív byla evropská auta špičkou světového designu. Dnes jsou k zblití. Mnohem líp už vypadá srovnatelná Čína a to jak zvenku tak uvnitř, třeba Geely Tugella. https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/…4dc7d972086.webp
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2021 10:57
Re: K ničemu
Ano Tugella je super. Kdyby se začala prodávat v Evropě, tak by o Škodu nebo VW nikdo ani nezavadil pohledem s jejich prodeje by byly tam, kde v Číně.
28. 10. 2021 21:03
Bráno dle mých požadavků, vkusu...
...a potřeb je tento Citroën střelba zcela mimo terč. Ale samozřejmě i tak oceňuju, že takové auto nabídl, je milým zpestřením jinak dost uniformní nabídky na trhu! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2021 12:36
Re: Bráno dle mých požadavků, vkusu...
Za mě je to docela zajímavé auto a právě s tímto motorem mi dává smysl ;-) A k tomu ještě za celkem slušné peníze… Design je subjektivní záležitost, mě nevadí.