Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sankce proti Rusku mohou dopadnout také na závody automobilek VW, Renault a Stelantis

Sankce namířené proti představitelům ruského režimu a ruské ekonomice zřejmě dopadnou také na několik západních společností. Včetně automobilek.
Zpět na článek
24. 2. 2022 17:52
24. 2. 2022 18:30
25. 2. 2022 07:44
25. 2. 2022 15:28
25. 2. 2022 07:48
24. 2. 2022 17:56
24. 2. 2022 15:27
24. 2. 2022 16:30
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 14:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ungalabunga
24. 2. 2022 14:50
Re: Nejsem Nostradamus
Jak s tebou často nesouhlasím tak v tohmle si myslím máš pravdu. Svět se daleko víc rozdělí a těžit z toho bude hlavně čína. Podle mě byla chyba po roce 2014 rušit vazby s ruskem. Právě silné ekonomické vazby by je donutily rozmyslet si to co se stalo teď. Takhle měli akorát 8 let na to upevnit svoji soběstačnost a nezávislost. Zároveň je vtipné že to co jsme si chránili před ruskem se cpalo z druhé strany do číny. Bohužel mám ten dojem že v téhle hře všech zůčastněných jde o ukrajince až na posledním místě.
Avatar - lyon667
24. 2. 2022 15:51
Re: Nejsem Nostradamus
Čína je jediná, co na tomhle konfliktu nic neztratí a zároveň může vše získat: Západ čeka citelný pokles na trzích, omezení dodávek východních surovin a tedy další razantní růst inflace, Ruský státní rozpočet tím pádem bude v tak v zadeli, že s velkou slevou nabídnou vše Číňanům, kteří tak nejen že získají konkurenční výhodu, ale i další levné zdroje a jako bonus navíc po Kosovu už druhý precends pro případnou anexi Tchajwanu.

Starý vtip o tom, jak se optimista učí anglicky, pesimista rusky a realista čínsky je čím dál blíž skutečnosti.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 16:01
Re: Nejsem Nostradamus
naopak - rusku me melo slapnou na krk dalko vic - o to ne v 2014 pri okupaci ukrajiny, ale v 2008 pri okupaci gruzie.
vsimli jste si nekdo, ze russaci napadli ukrajiny par dni po konci olympiady podobne jako pred 8 lety?
maji v tom chinani tentokrat prsty, resp. vedeli vic nez Zapad, co ruskej hitler chysta??
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 16:35
Re: Nejsem Nostradamus
KOUKÁM ŽE MÁME V DISKUZI MNÓGO RUSKÝCH ŠVÁBŮ !!!!!
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lyon667
24. 2. 2022 15:51
Re: Nejsem Nostradamus
(duplicita)
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2022 14:21
Tady musí platit
my méně, ale rusák zasraný nic. A jsem zvědav na postoj samovara Barika. Tankama se porazit Rusko nedá. Ti hloupí Ivanové neumí žít jinak než vojnou a válkou.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 19:10
Re: Tady musí platit
ttps://www.novinky.cz/…krajinu-40388260

Pozdravuje Grétku a Akademie :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 19:49
Re: Tady musí platit
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Ted ses krásně odkopal jaký si ubožák a lidský odpad.

Nenapsal sem ani jedno slovo o tom, že Invazi schvaluju.

Píšu ti jen, jaké budou následky pro Evropu.

že se ti to nelíbí a právě se ti rozpadl tvůj zelený neobolševický utopistický domeček, NENI MUJ PROBLEM, KASPARE !!!!!
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 19:53
Re: Tady musí platit
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Vem si uniformu a můžeš jít bojovat na Ukrajinu.

A nekdákej taky svoje utopistický neostalinistický nesmysly.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atomas
24. 2. 2022 20:53
Re: Tady musí platit
Myslím, že tě po tomto hysterickém výlevu již nikdo z diskutujících nemůže brát ani trošku vážně... to je prostě diskuzní fail, který do seriózní diskuze nepatří...
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:40
Re: Tady musí platit
Bud zticha neomarixistická zelená kreaturo!
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 21:01
Re: Tady musí platit
To este tu na fore bol niekto,kto tohto transsexualneho hysterika bral vazne??? :-O
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:37
Re: Tady musí platit
Zalez sprostej kašpare a neomarxisto
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:41
Re: Tady musí platit
ttps://www.novinky.cz/…krajinu-40388260


:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 15:43
Re: Tady musí platit
A Amerika cim potom zije podla teba?Svetovym mierom? :D
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 18:40
Re: Tady musí platit
Vy cizinci jste divní, a proč lezete na české weby, onanujte s Rusáky u sebe doma, ruští kamarádíčci. Měli jste si je tam nechat, když je tak obdivujete.
24. 2. 2022 20:29
Re: Tady musí platit
Smradlavy,jedovaty,rakovinotvorny dizel dufam,ze od dnes nechavas doma auto.Nebudes predsa jezdit na rusku ropu.Ak doma kuris ruskym plynom,tak dufam,ze si ho uz vypol :D :D :D
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:30
Re: Tady musí platit
:-) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes:

Já bych zahodil i ten komp, co když je v tom ruský zlato, měd, nikl a bedna je vyrobená z ruský ropy :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:33
Re: Tady musí platit
A co není z Ruska, je od soudruhů z číny. Okamžitě to vypni, odnes do sběrnýho dvora koukej z vokna na hvězdy.

Prospěješ celý auto.cz, že tu nebude oxidovat takovej exot zelenej
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 2. 2022 07:41
Re: Tady musí platit
hanbi sa, úbožiak
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 14:43
Překvapivě??
Mě Rusko nepřekvapilo tedy ničím. Zatím se vyplňuje vše co jsem si myslel. Do posledního puntíku.

Západ mohl napadení Ukrajiny zabránit. Neudělal nic. A neudělá nic. Sankce a prohlášení jsou výsměchem. Koneckonců to co se děje je i v zájmu Spojených států.

Vůbec bych se nedivil, kdyby tohle měl Putin dávno dojednané s Bidenem. Otázka není kdo Rusko zastaví. Otázka je jen kde se Rusko zastaví.

O zahraniční kapitál v Rusku investovaný západní společnosti už přišly, jen to ještě neví. Nebude to znamenat nic než vysokou inflaci v EU, protože ty ztráty nějak západ bude muset smazat.

Rusko jen využilo naprosté neschopností západu. Gratulace do Ruska, z jejich pohledu šach mat Evropy na tři tahy :-! Držím palce Ukrajině, ať je mrtvých co nejmíň.
Rozbalit vlákno
63
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 15:03
Prestan ty nulo
Jak jsem psal, snizuji toleranci mistni pate kolone ruska.

Rohypnol byl vzdycky priposrana nula sirici FUD ruska.
Ale blahoprat Rusku v den invaze na Ukrajinu je moc. :no: :no: :no:

Jsi nula a dno, rohypnole.
Slava Ukrajine
Avatar - Atomas
24. 2. 2022 15:15
Re: Překvapivě??
Nehodlám se nikoho zastávat, ale v jeho příspěvku je hodně pravdivého. Dnešní den je důsledek myšlenkového zamrznutí Evropy v počátku milenia - vše bude jen sluníčkové... Ovšem doba je naprosto jiná a rohypnol prostě konstatuje holý fakt o naprosté neschopnosti západu, do které se dostal vlastní neobratností -přispěla k tomu například nezvládnutá migrace, finanční krize, záchrana Řecka a tím i Eura a německých důchodů, nově Green Deal, energetika... Na druhou stranu také zanedbávání zbrojení a výdajů na obranu...
Fandím Ukrajině a jsem nadšen o každé informaci o sestřeleném rudákovi, jakémkoliv odrazeném útoku, obrany měst a doufám, že na tomto konfliktu rusák značně vykrvácí... Ve skrytu duše jen doufám, že aktuální dění nakonec Evropu nabije pozitivním impulzem a nakonec ji posílí...
Avatar - Roman Horký
24. 2. 2022 15:22
Re: Překvapivě??
Ale to gratulaci rusakum si opravdu mohl odpustit i když to myslel třeba jen jako ironicke konstatování neschopnosti západu
Avatar - Atomas
24. 2. 2022 15:32
Re: Překvapivě??
Věřím (a doufám) pouze v nevhodně zvolený slovní obrat, který ano - v důsledku může vyznít dvojsmyslně...
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 15:42
Re: Překvapivě??
Nijak... to je na tom to nejhorší, nedá se dělat nic, co by nevyprovokovalo světovou válku a ten chorej magor v Krelmu to ví a doufá v to.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 15:57
Re: Překvapivě??
Osobně taky neznám situaci, ohledně "separatistických republik", že na každé straně je alespoň ždibec pravdy je snad takyy jasné (hlavně silácké řeči západu míru taky nepomohou), ale to, že vjelo Rusko tanky na cizí území byť i proruské je trestuhodné ... a jak dnes pokračují, to je opravdu nepřípustné a Putin by měl být dohnán před trestný tribunál....naplnil posměšky, že je novodobý Hitler... opravdu jím je.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 16:38
Re: Překvapivě??
Ono Rusko vjelo tanky nejen na proruské území, opravdu sis nevšiml?
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 16:42
Re: Překvapivě??
Však to píšu, že průser byl už to, co předvedli v noci z pondělí na úterý, dnes už je to diametrálně horší
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
24. 2. 2022 17:52
Re: Překvapivě??
jednoducho, v tu noc mala ukrajina vstupit do nato, prisli by tam vojaci a bolo by po vojne, usetrenych plno zivotov
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
24. 2. 2022 18:30
Re: Překvapivě??
Noc, ked putin "uznal" tie republiky a potom zacal vojnu. Neverim, zeby to nemohli mat pripravene, keby chceli.
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 18:41
Re: Překvapivě??
NATO jaksi nechtělo. Ono podpoří Ukrajinu slovně :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
25. 2. 2022 00:26
Re: Překvapivě??
Sorry, ale vzít zemi s nevyřešenými hranicemi do NATO by byl megaprůser... :-O
25. 2. 2022 07:44
Re: Překvapivě??
Takže aj ty si už konečne pochopil, že nejde o ukrajinské záujmy. Ide o konflikt medzi Rusmi a Američanmi. Ukrajina je obeť.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 07:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 2. 2022 15:28
Re: Překvapivě??
A k čomu to bude dobré. Také neskutočné nezmysly ako píšeš ty, len tak hocikde nevidno.
Takže len stručne. Samozrejme že ide len a jedine o mocenské záujmy. Rusko nechce stratiť nárazníkovú zónu medzi ním a západom. Takže keď sa Ukrajina vrhla na západ a vehementne sa začala hrnúť do NATO, je jasné, že že Rusov tým primäla k akcii. Ukrajina je obeť cudzej politiky. najprv ju Američania povzbudzovali a nastavovali prsia ako jej pomôžu, a keď prišlo na lámanie chleba, tak cúvli. Rusi teraz rozbijú Ukrajinskú obranu na prach, vrátia krajinu pod svoj vplyv a bude vymaľované. Američania pomáhajú len sebe, NATO je iba zásterka, že to akože robia v záujme všetkých členov a hlavne svetového mieru, ale to je rozprávka, ktorá nemá s realitou nič spoločné.
Ďalej mi už neodpisuj, nemám chuť s tebou debatovať a už vôbec nie na túto tému. Sme na webe o autách, zabudol si?
Avatar - Barrichello
26. 2. 2022 00:04
Re: Překvapivě??
Ten tu o autech zásadně nediskutuje, protože o nich nic neví.....

Je to žvanil plácal, zseklej gramofon a kopírovač za pomcí crtl+c a ctrl+v. Zelená neobolševická ubohá kedlubna, co uráží všechny okolo že sou blbci.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 07:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 15:48
Re: Překvapivě??
Gratulaci jsem si opravdu odpustit nemohl. Jednak je to lakmusový papírek inteligence ostatních zde v diskusi. Druhak je to pravda. Protože z pohledu Ruska to byl skvělý tah. A přesně o tom to je. Kdo nechápe že pohled Ruska a pohled Ukrajiny nebo západu jsou úplně odlišné veličiny, tak přesně ten duchem prostý jedinec mě bude za toto vyjádření pranýřovat. A je mi to úplně jedno ty nýmandy mám stejně na HL a nehodlám se jejich bláboly vůbec zabývat.

Ano, Rusko je nechutný agresor a je otázkou kam až zajde. Ale tohle západ ví přinejmenším už od Krymu. A neudělal za celou dobu NIC.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atomas
24. 2. 2022 16:01
Re: Překvapivě??
No, třeba bych začal vojenským cvičením, na kterém by místo zbraní, když nejsou k mání, chrastil košťatama. Nebo bych armádu vyzbrojoval více těhotenskými uniformami - víš co tím chci naznačit? Putler rozumí pouze velmi hrubé diplomacii, ale západ poněkud vyměkl... Teď - od 2014 pouze sklízí plody svého zrůžovění a zmelounovatění...
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atomas
24. 2. 2022 17:08
Re: Překvapivě??
Kdysi dávno, když byl svět ještě v pořádku, existoval jeden politik, který by Putlera například zkusil uzbrojit... Patrně tento krok bude následovat v budoucnu - pobaltské státy výrazně posílí a to samé i východní křídlo NATO. To by bylo rozumné a patrně se tak děje již nyní... Mělo se tak dít již dávno...
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 18:43
Re: Překvapivě??
Hlavně nepřekročit 2% HDP, že, Němci s 1% a Češi s 1,2% ... :no:
Avatar - lyon667
24. 2. 2022 15:57
Re: Překvapivě??
Stejně jako za dob Daladiera a Chamberlaina. Ta politika appeasementu je evropský mor.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lyon667
24. 2. 2022 16:14
Re: Překvapivě??
Finskou a švédskou přihlášku do NATO.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 18:44
Re: Překvapivě??
No Finsko je sousední země a už bylo několikrát Ruskem napadeno. Takže se mýlíš. Debil Putin dosáhne toho co nechtěl, jestli mu to za to stojí.
24. 2. 2022 19:17
Re: Překvapivě??
Čeho by se Putin bál, když soudruzi v Bruseli řeší samé nesmysly a zrovna němčouři jsou, nejen díky svému eko-šílenství, ještě zavislí na jeho plynu? Teď zastaví nordstream 2 a budou tahat plyn od USAckých kamarádů z Kataru za x-násobek, což se promítne napříč celou EU...

Putin tuhle hru, proti slabé EU, rozehrál dobře... Putin na tom možná vydělá, protože na tom určitě vydělá Čína... no a USA na tom vydělá, protože celá ekonomika USA stojí na zbrojním průmyslu... takže budou rádi zásobovat bezzubou Ukrajinu a posléze, nedej bože, možná taky celou EU... no a nakonec by si tu naši EU mohli zase rozdělit nějakou tou oponou...

A ještě je tu jeden důležitý hráč s obří armádou blízko hranici EU... kterou stranu si vybere Erdogan?

Začíná se nám ten svět dělit podle Orwella...
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 19:32
Re: Překvapivě??
Hlavně všechny sankce brutálně od*ere Evropa, která bude muset zrušit green deal, nebo neskutečným způsobem zkrachuje, plyn bude stát 700x tolik co před 10 lety, killowatka bude v jednotlivých státech mezi 15-40 Kč a EV plečka co ted stojí výrobně 500 litrů (a prodává se za 800) bude stát výrobně 950 a prodávat se bude za 1,3.

Takže Teslička za 2,7 bude velmi brzy za 3,8.

Při ceně energií potravin a si to bude moc dovolit hodně lidí.

Další fakt, Ukrajina výrazně zásobuje chudé africké země nebo arabáky a Libanon obilím.

Když nebudou mít levný obilí z Ukrajiny, tak tam nastane hladomor.

Takže jim madam Ursula bude muset poslat tak 200, ovšem MILIARD EURO.

Nebo sem přijede v nebližší době tak 15-30 milionů emigrantů .

Opravdu zajímavě rozherané, ale EU tahá za nekratší stranu provázku a stojí už těsně na hranici propasti.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 15:58
Re: Překvapivě??
Taky by mne zajímalo, co se s tímhle dá dělat? Ukrajina je prostě bohužel území mezi dvěma světy, ale pořád nezávislé. Jak se s tím dá bojovat bez napadení Ruska ?
Avatar - lyon667
24. 2. 2022 16:11
Re: Překvapivě??
@Ozzman: správná otázka je, co se mělo dělat už před těmi osmi lety. Papírové rádobysankce, kterým se Putin mohl leda tak vysmát (a taky to udělal), zatímco skopčáci si vesele stavěli Nordstream pro ruský plyn. Proč se teprve teď začíná mluvit o jako zastavení?

A uzavření mezibankovního styku přes SWIFT taky neprošlo, takže to skončí klasicky: https://youtu.be/bDJG-hKtk3w?t=104
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 16:18
Re: Překvapivě??
Sankce měly být tvrdší, to je fakt, ale jestli si správně pamatuji Krym, tak tam žádná oficiální akce nikdy nebyla. Vše byly "neoznačené humanitární tanky" a v takové chvíli je to jako s tím Andrejem, všichni víme, že kradl, ale nikdo ho u toho nechytil za ruku.

No, ale co teď ? Hamunův argument je bohužel pravda, kdy Putin rozsévá do světa výhružky a má arzenál jaderných zbraní, tak zatím by jakýkoliv vojenský zásah byl rozpoutáním války. Mimochodem už stačili pohrozit i Japonsku za případné sankce...
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 19:27
Re: Překvapivě??
Nebuď hysterka a nestraš atomem. Putin potřebuje Ukrajinu, jen jako nárazový štít, aby mu tam západ nenasadil, k hranicím vojáky, tak jako v Pobaltí.
Proto si vzal Gruzii, zavázal si Lukašenka (kterého chtěl západ svrhnout), pak Krym a teď (což se dalo čekat) taky Ukrajinu... už mu chybí jen získat zpátky pobaltí a má nárazník pro geopolitické hry s USA.

Veřím taky, že na pozadí tahá za nitky všemocný "SI TIN" a jak jsem psal výše... na kterou stranu se přikloní Erdogan?
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 16:32
Re: Překvapivě??
Ale ta válka přece dávno začala!

Když OSN a NATO chce, tak se se*e do kde čeho. Není žádná pravda co prohlašují dokonce i někteří naši představitelé - že Ukrajina se musí bránit sama a my jim nemůžeme pomoct. To je naprostá lež. Stačí se podívat na seznam zahraničních misí. Zahraniční mise NATO ale náhle v Ukrajině je nemožná. Proč asi...

NATO mělo jednu jednou šanci, a to nedopustit aby válka začala. A tu šanci promarnila. USA má např. Super Galaxy, kdyby NATO chtělo tak je Ukrajina plná protileteckých zbraní nejvyšší úrovně doslova za pár hodin. A to by Rusko hodně zvažovalo útok. Ani Putin by nešel do konfliktu kdyby věděl že ztráty budou velké. Jenže on se naopak přesvědčil o opaku. Bez ovládnutí vzdušného prostoru Rusko pozemní invazi nezačne.

Sankce jsou pro Rusko jen výsměch. Rusko evropský odbyt a peníze nepotřebuje. Dokáže se obejít i bez nich. Rusko střílí rakety, a EU a NATO tančí u mikrofonů a mává silnými hesly na papíře.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 16:37
Re: Překvapivě??
Hele, ty pořád opomíjíš fakt, že OSN a NATO zasahovalo v zemích maximálně tam, kde se (a teď se nehodlám dohadovat, jak moc právem to bylo) dá nastolit jejich zdrcující silou "mír". Ale to Rusko přeci není, to je bohužel jaderná supervelmoc a kdyby NATO vlezlo na území ukrajiny jako součást obránné infrastruktury = možná si to rozmyslí a možná taky ne a pak už by to zase byla ta válka všech.

Rusko je ekonomicky dost špatné a zaměřené na export surovin a každé další omezení je bude bolet, né Putina, ale obyvatele, taky proto tohle tažení - zastínit vlastní problémy je i jeden z důvodů. Kdyby je odřízly od majetků, penězovodů a kompletně vyhostili všichni (problém je Čína, ta jim pujčí), tak to už pocítí
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 16:40
Re: Překvapivě??
1) ale ano, Rusko to pocítí ty sankce. Ale bude jim to jedno. Právě proto že Rusko bylo chudé. Je chudé. Jsou na to zvyklí. Pro ně nic nového.

2) NATO mělo zahraniční mise. Ale mise na Ukrajině byla tabu... proč asi... :-!
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 16:43
Re: Překvapivě??
No proč asi, vždyť to tady s Hamunou píšeme - protože jsi v nárazníkovém pásmu psychopata, kterej má pod zadkem jaderný zbraně :D
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 16:52
Re: Překvapivě??
Jestli sis nevšiml, tak Rusko si vydefinovalo to narazníkové pásmo už i na země varšavské smlouvy. NATO nezasáhlo v Ukrajině aby se neprobral drak. Jenže ten drak už dávno byl v rozletu.

Takže co, příště NATO nezasáhne na Slovensku, protože je v Ruském naraznikovém pásu?!? Protože se bojí Ruska?!? Tohle tu bylo už tolikrát... Zopakoval se Mnichov 38 :-!
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 16:53
Re: Překvapivě??
Tak Slovensko je pokud vím členem NATO a tam už zasáhnout musí.... to Ukrajina nebyla a to Putin doufám ví.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 17:07
Re: Překvapivě??
Jestli sis nevšiml tak Rusko už řeklo že chce stav před vstupem Slovemska do NATO. Rusko jedná podle toho jak jen oni sami chcou. Ty řekneš že Slovensko přece Rus nenapadne protože musí ctít hranici NATO. Ale Rus napadne Slovemsko a řekne že ctí hranice NATO před 2004 8-s

Nejsmutnější na tom celém je totiž to, že Rusko dopředu řeklo co chce, co bude. Jen západ tomu opět nechtěl a nechce věřit. Jak říkám, za mě Mnichov 38 podruhé :-!
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 17:14
Re: Překvapivě??
Věřím, že NATO se zachová tak, že když bude napaden jeden člen, tak to znamená útok na všechny.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 17:20
Re: Překvapivě??
Ano. Všichni taky pořád věřili že Ukrajina nebude napadena.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 2. 2022 07:48
Re: Překvapivě??
Nemyslel som si Ozzman, že zrovna ty si taký naivný.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 07:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
24. 2. 2022 17:56
Re: Překvapivě??
Jedina sanca boli jadrove zbrane, to je asi jedina zaruka mieru.
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 16:40
Re: Překvapivě??
Jsi ruský šváb vole. Nechutný idiot.
25. 2. 2022 08:53
Re: Překvapivě??
Omyl západ něco udělal. Celou situaci zhoršil, když poslal Rusko s jeho požadavkama na "zaručení jejich bezpečnosti" do hajzlu. Když Macron prohlásil, že by neutralita Ukrajiny mohla být řešením, tak se na něho snesla vlna kritiky, že to radši začal okecávat, že to tak nemyslel. Jestli si Západ a NATO mysleli, že tím to ze strany Ruska skončí, tak to byla velice naivní představa. Teď sledují důsledky svých rozhodnutí. Jasně, že ruský požadavky byly přehnaný, ale dalo se diskutovat o nějakých kompromisech. Diskuze neproběhla, NATO odmítlo ruský požadavky komplet a teď se všichni diví co že to Rusko dělá. Místo neutrální Ukrajiny si ji prostě vezme, tak nevím jestli by nebylo lepší nechat plky o právu každý země na sebeurčení stranou a tak před měsícem nerozjet debatu o neutralitě Ukrajiny s tím, že by výměnou za to NATO požadovalo vyklizení východu Ukrajiny a ukončení bojů ze strany Ruska na Donbasu. Výše zmíněný názor nijak neznamená, že nepovažuju Rusko za nechutného agresora. Jen je potřeba se na to koukat objektivně jakkoliv je to tragédie.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 08:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
24. 2. 2022 15:14
Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Takže nevím za kolik dnů nebo let, ale na řadě jsou dále pobaltské státy a potom už rovnou my.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
24. 2. 2022 15:35
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
No kdybys chápal Putina, tak nechce aby sousední stát byl v NATO a jak obsadí ukrajinu, tak bude řeč o polsku a slovensku, myslím, že moldavsko bude předkrm nenažranýho komouše. Já bych přirovnal Putina k cigánům, ti taky myslí nedemokraticky.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 15:43
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Co mají dělat? Když zasáhnou, zavlečou svět do války...
24. 2. 2022 15:51
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Tak naco viedol "zapad" drsne reci a telefonovali s prezidentom Ukrajiny ako mu pomozu?Dnes cumia a nic neurobia.Holt,Rusko nie su Talibanci na konoch so samopalmi,ktorych mozu beztrestne bombardovat z vysky :D
Avatar - Ozzman
24. 2. 2022 15:54
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Pokud vím, tak vojenské operace NATO na Ukrajině od začátku odmítají, protože "jim do toho nic není" a asi bychom si tady zadiskutovali naposledy, protože rakety by letěly i sem.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
24. 2. 2022 18:32
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Ked nezasiahnu, vojna bude tiez :-)
Avatar - Roman Horký
24. 2. 2022 18:40
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Třeba dodat pořádné zbraně? A nebo poslat peníze, ale pořádné, a nebo stačilo tam najet s tlupou vojáků a techniky NATO před půl rokem když to ještě šlo. Takhle budou mít zase ostudu a k tomu i tu válku. Jako v roce 38.
24. 2. 2022 21:14
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Strategicky Putin Pobaltí rozhodně potřebuje, to je holý fakt... ale tam už jso USAci, to vyeskalovat nechce.

Podle mě Putin chce, aby nastal "Brusel" (čti jako nový Mnichov) a aby EU a západ obecně, pustil Ukrajinu pod nadvládu Ruska...

A potom dají pokoj... na čas...

EU je bezzubá, nemůže nic, když nás Putin střihne od plynu a ropy, tak jdeme do řiti... nebo si někdo myslí, že Uršula vyjedná přes Bidena ropu a plyn od Saudů a Kataru za ruské ceny?

Prostě Ukrajinu obětují... :no:
25. 2. 2022 07:52
Re: Koukejte jak ten západ zase jen zvani
Máš pravdu, len niektorým to proste nevysvetlíš.
Avatar - petr petrumr
24. 2. 2022 15:27
slušnost
Doufáme, že slušnost automobilek dá příkazy aby v rusku vše zničili, např, roboty, lisy, počítače, lakovny a hurá domů, Musíme je obehnat ostnatým drátem a nepřipustíme aby paka komunistický se vozili vG a S, x atd.. Nevím jestli fialka pracuje, ale nic jsem neslyšel o tym, že zabavuje rusům majetek.
Rozbalit vlákno
58
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2022 16:30
Re: slušnost
Tebe ta válka nastartovala, máš úplnou pravdu. Rusko ať si skončí jak Korea.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 21:22
Re: slušnost
Nesmysl... a co budeme v Evropě potom žrát? Proč si myslíš, že EU soudruzi, tak jako tradičně, pouze "tvrdě odsuzují" ???

Pořád jsem čekal, že si Putin vezme jen ty dvě příhraniční skororepubliky, nevěřil jsem, že zaútočí na KYIV... ale teď vím, že je to proto, že ví, že EU půjde bez jeho komodit do kytek... USAci a jejich arabske kontakty se jako samarytani chovat nebudou, ti půlmiliardovou Evropu nezachrání, tedy pokud si nás postupně nezaváží (čti, nekoupí)...

Navíc Putin vždycky najde odbyt u zemí na východě a u Turka... ještě uvidíte... Turek je, byl a bude zákeřný... tak mluví historie.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 21:43
Re: slušnost
Samozřejmě málokdo čekal, že při stavu Ruské ekonomiky, to Putin rozehraje i přes rizika tvrdých ekonomických sankcí, jak píši, Putin absolutně nepočítá s tím, že by Evropa poslala na Ukrajinu vojáky...

Každopádně, opakuji to už léta, zatímco Evropa pořád hučí o Rusácích a v Čechách za vše můžou komouši, tak na východí dřímá spící drak, který si už jednou dokázal koupit strejdu SAMa... a "SI" se tetelí blahem, rusák rozehraje a "SI" zaskóruje... matička Rus mu bude vazalem.

Ano, plyn je díky rusákovi dražší, ale plyn od arabášů bude násobně dražší, což Evropu pošle na kolena... Scholz si je toho vědom, tak našlapuje velmi opatrně, ti jsou na ráně s tou svojí zelenou ideologií jako první.

No uvidíme...
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:49
Re: slušnost
Přesně tak, GreenDeal v Německu dneska zkončil, jinak totálně zkrachujou.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:53
Re: slušnost
Fakt?

I když zpřísnění ekonomických sankcí ruskou ekonomiku poškodí, Kreml tvrdí, že je na ně dobře připraven. Ruská vláda oznámila, že disponuje vládními rezervami ve výši 630 miliard dolarů, jež mají ruskou ekonomiku ochránit. Navíc si nemusí půjčovat na mezinárodních trzích.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:57
Re: slušnost
No po dnešku Evropa odstaví uhelné elektrárny v horizontu 60-150 let.

Smolík vid
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:59
Re: slušnost
Ne tohle je jeden z nejlepších zdrojů.

"Jak EU utahuje šrouby bruselského plánu Green Deal, ukazuje se stále častěji, že jde o plán, který nebere ohled na lidi a je zcela mimo realitu. Že ve střední Evropě budou chybět zdroje elektřiny ještě dřív, než se zatím čekalo, ukazuje poslední studie ČEPS (zde). Z ní zároveň vyplývá, že sázka na dovoz chybějící energie, kterou mohutně prosazuje zelená lobby (například europoslanci Niedermayer a Peksa zde) vychází jen z jejich přání, nikoli ze skutečného stavu elektrárenství. Protože jimi prosazovaná fotovoltaika a větrné elektrárny nedokážou v zimě zajistit dostatek elektřiny, ani kdyby to, náhodou, dokázaly v létě. (O tom, jak by v takovém případě byla poškozena krajina, je snad zbytečné hovořit.)"

Absolutně na komoru.

EU dělá vše proti obyčejným lidem.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:05
Re: slušnost
Za to ty máš místo mozku, bruselskou neobolševickou kostku :-) :-) :-)

Milej fanatiku, tázhni si kam chceš, třeba do Burkina Faso :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:12
Re: slušnost
Žádná Evropa neexistuje, POUZE SEZBR - Svaz Evropských Zelených Bolševických Republik.

Zelený Bolševiky ZASADNE nepodporuju.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:02
Re: slušnost
Europoslanci Peksa a Niedermayer šíří nebezpečné bludy o tom, jak je výhodné spolehnout se na dovoz elektřiny. Ignorují přitom prognózy praktiků o tom, že ji nebude odkud dovážet.

Je to zvláštní. Jako člen bankovní rady ČNB patřil Luděk Niedermayer (TOP09) k rozvážným lidem, jejichž rozhovory bylo zajímavé číst. Po odchodu do europarlamentu se z něj však stal zelený misionář či rovnou lobbista a veškerá rozvážnost zmizela. Neohlíží se vlevo vpravo, na fakta už vůbec a razí zelenou „pravdu“. I když je to pitomost. Jeho europarlamentní kolega Mikuláš Peksa (Piráti) mu v tom zdatně sekunduje. Svá poslední velká vyjádření dokonce – zdá se – časově sladili. A co říkají? Že se má Česko vykašlat na výstavbu jiných, než fotovoltaických a větrných zdrojů s pár špičkovými plynovými, že veškerou chybějící elektřinu můžeme snadno dovézt. Že se vůbec nevyplatí nějaké velké elektrárny stavět (zde a zde). Prudší povahy z energetické branže jejich prohlášení rovnou označily za trestný čin obecného ohrožení. Nebo nabádání k němu. Bohužel, není se jim co divit.

Veškerá fakta, se kterými seriózní energetici pracují, totiž ukazují na to, že nejpozději po roce 2040, nebude, minimálně ve Střední Evropě, elektřinu odkud dovážet. Pokud se oba pánové o toto téma opravdu zajímají, měli by o tom vědět. Navíc s tím, jak německá a české vlády posunuly dopředu plány na uhelný exit, je nedostatek elektřiny v regionu pravděpodobný ještě dřív. Ostatně, sázka na dovoz může způsobit problémy už nyní. Příkladem je loňská situace v Rakousku. To již dlouhodobě není schopno pokrýt samo rakouskou poptávku po elektřině. Takže se bez jejího dovozu neobejde. Když loni došlo k zádrhelu s dodávkou elektřiny z Chorvatska, stálo najednou Rakousko na prahu blackoutu. Ten se podařilo odvrátit jen díky okamžitým záchranným dodávkám z okolních zemí.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:11
Re: slušnost
No, vítejte v novém světě, kde Evropané brzy zaplatí 2000 eur za tisíc kubíků plynu!

Citát dne :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:14
Re: slušnost
Já žádný hoaxy necituju, pouze ofićiální zdroje.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:23
Re: slušnost
Ne to nezpůsobila EU, ale oligarcha Babiš co tu vše rozkradl a EU se svými eminími povolenkami a dotováním nesmyslů, namísto důležitých věcí.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:24
Re: slušnost
Tebe, pana Nemamterasuani Balkon, jen jen zaseklej zelenej gramofon :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:27
Re: slušnost
seš nahlášenej, už 95x :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:31
Re: slušnost
Přeji ti krásný FOSILNI DEN :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:34
Re: slušnost
Mě žádný komunisti včele s kašparem Konečnou nezajímaj, ale evidentně si to ještě nepochopil :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:39
Re: slušnost
Emigruj do Spolkové Arabské Republiky a neotravuj
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 23:03
Re: slušnost
EU není Evropa. Nebojuju proti Evropě, ale proti utopistickým bolševikům z EU
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 23:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:36
Re: slušnost
MImochodem Šlachta postuje 75% toho co Okamura a chce dotovat taky energie.

Nějak ti těch extrémistů přibývá, hlavně ty stovky tisíc komentářů lidí pod těmi články šlachty, trikolory, spd a řady dalších.

Asis by ses měl odstěhovat :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:38
Re: slušnost
A čím větší tu bude bída(a to si piš že bude), tak "extrémistů" co výmýšlí něco na co lidi slyší a co jim pomůže neorat držkou v zemi a nejíst kořinky bude raketově přibývat.

Blbý vid
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:29
Re: slušnost
Sem zvědav kdy pochopíš ty, že zelená EU a Green deal je u ledu :-) :-) :-)

Uhlí a ropě ZDAR!!!!

Polsko si bude mnou ruce a zvýší desetinásobně těžbu. Těž se.

At žije TUROW!!!
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 22:07
Re: slušnost
Už si byl udat fanatika a ekobolševika Peksu za ohrožení národní bezpečnosti? :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
24. 2. 2022 19:17
Re: slušnost
skončí hůř a Putin bude v želízkách u soudu. Stačí jedna zbloudilá střela která vybuchne ve státech Nato, nebo vojenský letadlo. Erdogan taky sestřelil stíhačku, která přeletěla jen 7km.
24. 2. 2022 21:26
Re: slušnost
Erdogan... pche. Turek vždy prahnul po Evropě, obzvlášť té slabé, která mu dodnes ochotně platí výpalné za inženýry a lékaře z ciziny... ten půjde s tím silnějším hráčem, speciálně teď, když to v tom svém sultanátu tak ekonomicky "znehodnotil"... za Rusákem stojí Čína, které se Putinova země tuze líbí a Turek si taky bude chtít něco z matičky Rusi uzurpovat a návdavkem kousíček Evropy k tomu ;-)

Tak snad k tomu nedojde... :-O
24. 2. 2022 21:15
Re: slušnost
To si buď jistej... :D :D :D
Avatar - WinDiesel
24. 2. 2022 18:52
Vietnam, Afgánistán, Korea
Američané nevyhráli ve Vietnamu, na budku tam dostal i Čína. Čína dostala na budku i v Koreji.
Země které jsou odhodlané se bránit, většinou uspějí.

Jižní Korea měla ovšem podporu celého světa, Vietnam měl paradoxně podporu z Ruska. I proti USA, i proti Číně.

Čí podporu má Ukrajina?
EU? Chacha. USA? Slabou. Turecka? Turecko prodalo drony a umylo si ruce. Izraele? Ti lavírují jako o závod. Německa? Němci vysloveně podporují Rusy. Takže v podstatě zbývá jen Polsko a Pobaltí.

Nicméně odhodlání na Ukrajině je velké. Pokud je Rusové neobsadí do několika dní, budou mít velké problémy s partyzánskou válkou.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 19:39
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Pokud by to sklouzlo k partyzánské válce, tak bych se bál opravdu hodně civilních obětí. Rus by se s tím nemazal.

Padla v jednom z rozhovorů krásná věta jednoho Ukrajince. "Všichni nás podporují, ale nikdo nám nepomáhá." Myslím že to je vše vypovídající.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 19:46
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
S převahou techniky nemá rus důvod jít na taktiku partyzánské války, Rusko má naprosto masivní přehvahu v letectvu a tancích, takže bude útočit hlavně ze vzduchu a tanky na vojenské cíle, infrastrukturu, na vládní budovy, jasným cílem je odstavení současné vlády Ukrajiny od moci a zničení armády.

Boje muž proti muži možná přenechá separatistům v Doněcku a Luhansku.

Ukrajinu má jen zastaralou sovětskou techniku, kterou navíc ruští vojáci perfektně znají a znají její slabiny.

Pár zbraní z USA apod nebo 50 Hummerů je fakt nevytrhne....

A pokud se to toho vloží NATO a nedejbože zasáhne území Ruska, je třetí světová a konec světa.

Tolik asi analýza.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 19:54
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:02
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Vyřid srdečné pozdravy Stanjurovi, dneska mých XY kamardů (počet nebudu zveřejnovat, abys to nemohl zneužít) dovezlo 110 kartonů cigaret a 900 litrů benzínu z PL.

Stanjura letos na spotřební dani hodně vybere :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

See You later aligator :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:10
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Zalez zelený utopistický marixsto :-)

A vem si sebou do peeeerdele Grétku a Všechny Akademie věd, šašku.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 09:47
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2022 20:01
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
K prvnímu odstavci - právě tato disproporce naopak nahrává právě volbě partyzánské války. Protože ani tisíc tanků nezmůže nic proti partyzanskému boji.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:08
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Jojo, právě koukám na videa, BM-27 Uragan na podvozku ZIL 135 z 50 let (Ukrajina) vs 9A52-4 Tornado na podvozku MZKT-79306 8×8 nebo Kamaz 8x8 (Rusko)

Asi takhle sou na tom ve všech oblastech.

Mil Mi 24 vs Kamov K-52 Blackshark nebo MIL-MI 28 HAVOC

Jak sou efektivní MI-28 bylo krásně vidět v Sýrii.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:17
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Běž si zazpívat a neotravuj, když se tu baví armádní experti
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:16
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
A víš co je největší paradox? Jak Ukrajina po Majdanu ničila vše z éry SSSR, sochy, památníky, symboly atd atd ale sovětská armádní technika jim neva. Tu neposlali do šrotu a nenakoupili za 300 miliard USD novou americkou a evropskou techniku. Já být takový zarytý odpůrce ruska a hlavně všecho sovětského, dal sem to dávno do hutí a ted se bráním Abramsy, Blackhawky, F-16 a jezdím jen v Hummeru a Oshoshi.

A ono KDE NIC, TU NIC

Divný co.

Tomu se říká pokrytectví :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 20:20
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Na víc ses nezmohl plechová hubo? Zaseklý neomarxistický gramofone?

Tak to je opravdu ubohý i na tebe

:-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
24. 2. 2022 20:40
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Použití neřízených raket proti obývaným oblastem je považováno za válečný zločin.
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:39
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Seš ubožák, na novinky nechodím a ani tam nemam účet.

Klesnul si na absolutní diskuzní dno. SI ODPAD!!!
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:41
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Tam si jdi sám zelený utopisto!!
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:53
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Asi ti to nevyjde , šášulo

"I když zpřísnění ekonomických sankcí ruskou ekonomiku poškodí, Kreml tvrdí, že je na ně dobře připraven. Ruská vláda oznámila, že disponuje vládními rezervami ve výši 630 miliard dolarů, jež mají ruskou ekonomiku ochránit. Navíc si nemusí půjčovat na mezinárodních trzích."
24. 2. 2022 21:30
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Jak říkám... bude Bruselský Mnichov...
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2022 21:54
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
No jo, ale kdo zastaví Čínu?... už roky to, při hospodsko-politických seancích, pořád opakuji ;-) ... celý západ pokrytecky prodal tomu zlému, čínskému režimu veškeré know-how a Čína z toho ekonomického boomu posledních dvacet let mocně zbrojí a kupuje a zavazuje si strategická místa plná zásadních surovin... do teď to bylo všem šumák... až na Trumpetu... ale toho sundali libtardi...
Avatar - Barrichello
24. 2. 2022 21:56
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Čínu nemá šanci zastavit nikdo, USA dluží číně tolik, že kdyby to měli vrátit celý zítra, musí vyhlásit státní bankrot.
24. 2. 2022 22:03
Re: Vietnam, Afgánistán, Korea
Jj... je to tak... ;-\
Avatar - Amaterasu
24. 2. 2022 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 2. 2022 00:11
Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
https://www.autoforum.cz/…oce-2035-nebude/

https://www.novinky.cz/…krajinu-40388260
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 08:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 09:39
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
Ted máš jistotu, že zádný přechod na nějaké zelené neobolševické utopistické BEV nebude :-) :-)
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 09:42
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
Jinak je to Samozřejmě účelová manipulativní lež z TVE STRANY, JAKO OBVYKLE.

Cílem EU bylo lidem zákazat spalováky, omezit individuální dopravu, výrazně omezit možnosti volného pohybu, udělat z nich energetické žebráky, díky emisním povolenkám a emisním clům, díky čemu by stouply ceny energií a suroviny o stovky %, žebráky co budou jen chodit vydělávat do práce na energie a jídlo a základní potřeby, díky těžce utopistické zelené poltice, na úrovní stalinstickcýh utopistických pavědců co chtěli měnit toky řek a pěstoval bavlnu na stepi v Kazachstánu.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 10:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 10:19
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
na sibiři v Omjakonu v -55 :-) :-) :-) :-) :-) :-)
dojezd 20 km, životnost baterie 2 roky :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

MADE MY DAY :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 10:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 10:23
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
A ty k zeleným bolševikům do Německa a Bruselu a Norska.
Včera bylo pozdě.

Val val, a už sa nevracej :-)
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 11:29
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
Norsko je stát je státě, kde ostatní země nemůžou využít geotermály jako oni, fjordy jako oni atd protože ty dalsi ZEME TO PROSTE NEMAJ.

Bohuže tvoje zaostalá kebule to neumí pochopit.

Větrník v Poděbradech vyrobí 25% energie co ten v Norském fjordu.

Abysme předstihli Norsko, musíme mít 27x tolik větrníků co ONI.

U T O P I E!!!!!

Navíc Norsku jsou největší pokratyci pod sluncem, protože ze zisků z fosilních paliv dotují EV :-) :-) :-)

Jste fanatičtí nebezpeční demagogové, co by měli být dávno zavřeni v PCHL jako nebezpečí pro energetickou soblěstačnost země a ohrožení energetické národní bezpečnosti. A vemze sebou Peksu a další zelené neomarxisty.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 11:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 11:50
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
Abych vyrátil bludy fanatických zelených mozků a odvrátil energetickou katastrofu, do které nás EU tlačí - spolu s lidmi co mají stejný názor.

Jde o vážné ohrožení energetické bezpečnosti státu a snížení životní úrovně obyvatel.
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 13:09
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
Si totální diskuzní žumpa, morální zoulaflec, křivák, lhář manipulátor, a primitiv. A halvně neomarxista.

Takový člověk ME urazit nemůže :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
25. 2. 2022 13:49
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
Kdyby jen diskusní :D
Avatar - Barrichello
25. 2. 2022 10:21
Re: Aspoň jedno malé pozitivum ta strašná ruská agrese má...
A za ceny EV 1,3-25 mega, to si v Rusku a Asii koupí hodně lidí :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Až jim zakáží jezdit ve spalováku, vytáhnou kalachy co maj doma a různý poskovavaný zbraně a budou se dít věci. Třeba 10 milionů vypálených nábojů za den vid :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
25. 2. 2022 04:09
Mezeru na trhu
rychle zaplní Čína. Už dnes prodej čínských aut v Rusku zásadně roste. Když se západní automobilky dobrovolně odstřelí sankcemi, bude mít Čína dokonalý velký volný trh. Co víc si přát? A Čína vydělá i jinak, díky nedostatku plynu, ropy a elektřiny budou v EU všechny energeticky náročné provozy nekonkurenceschopné. Jasně USA si namastí kapsy na dodávkách mnohem dražšího LNG do EU, ale ten nás nevytrhne. Takže Čína přijde o další konkurenci a zvýší si hezky vývoz. My se tu poděláme z inflace, poklesu průmyslové výroby a vysokého zadlužení, no hlavně že potrestáme Rusko...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 07:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
25. 2. 2022 13:26
Smutné je, že
- Rusko vůči Ukrajině (pod záminkou DLR a LLR) postupuje velmi podobně, jako před cca 20 lety NATO vůči Srbsku, pod záminkou Kosova
- vojenskou konfrontaci nebude nikdo riskovat. Vedení USA ani EU nemá koule na to, aby začalo reálně harašit zbraněmi a pro přímou vojenskou podporu nemá ani žádné "veřejně únosné" diplomatické pověření
- na hospodářské sankce "západu" vůči Rusku se zase až tak moc spoléhat nedá. Budou-li nakonec vůbec nějaké schváleny - viz debata o vyloučení RF ze systému SWIFT
- zatímco EU potřebuje MNOHEM VÍCE energetických surovin, než je schopna si z vlastních zdrojů zaobstarat, u Ruska je tomu právě naopak
- státy "západu" jsou brutálně zadluženy, RF míru zadlužení o poznání nižší a velmi obstojné zásoby zahraničních peněz
- RF se posledních pár let začalo sbližovat s Čínou, která má našlápnuto na to, být brzy světovou ekonomikou č. 1, která potřebuje suroviny (jichž má Rusko dost) , je schopna za ně platit USD (kterých má taky dost) a je schopna Rusku dodat téměř vše, co jim nedodají "země západu"

Kámoš mne upozornil na velmi zajímavý rozhovor s politologem Petrem Drulákem - viz
https://www.youtube.com/watch?…
zatímco země "vyspělého západu" vedou (v lepším případě) kupci, v horším případě zelenou ideologií zaslepení mamrdi, Putin jedná jako válečník

Bohužel, "západu" chybí STÁTNÍCI jako Churchill, Thatcherová, Reagan, Kohl nebo De Gaulle.
Když nás vedou obskurní figury typu Uršuly von der Layen, Franze Timmermanse, Joe Bidena aj. tak se pak nesmíme divit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
25. 2. 2022 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.