Nejžádanější model značky Mazda v ČR prošel faceliftem a na zkoumání jeho inovací potřebujete pořádně bystrý zrak. První svezení nám ale ukázalo, že víc vlastně ani nebylo potřeba.
Nevím nevím... třeba boxery v Toyobaru zrovna moc povedené motory nejsou, Mazda se svými SkyG pokud vím žádné problémy nemá (měla problém se SkyD a s převodovkami v MX-5)... a parametry má ta Mazda taky lepší... a i když ten Aisin není žádný zázrak, tak pro mě pořád lepší než CVT.
No - pro mě když už, tak dost jednoznačně ta Mazda... ale každému dle jeho gusta.
Ravka jde mimo mě... pohon asi dobrý, ale jinak bída. Za mě Sorento, pokud ho tedy považuješ za stejnou třídu... pětka je menší než Kodiaq a Kodiaq je menší než Sorento... mezi Sorentem a CX-5 už je asi pomalu rozdíl třídy. Akorát teda holt asi v naftě... ne že bych byl fanoušek, ale ty benzíny jsou podle testů nepřesvědčivé.
Ne takhle obecně.
Boxer v STi byl ok, boxery v Porsche jsou taky ok.
Ale 2.0 v GT-86 není žádný zázrak ani co do projevu, ani co do spolehlivosti - praskaly ventilové pružiny, proběhla svolávačka, po ní motory klekají taky... krom toho se objevuje klepání... jo, asi pomůže nelejt tam 0w20 vodičku, měnit olej po 5t a třeba namontovat chladič oleje, nejezdit krátký trasy... ale ani to někdy nestačí.
Nevím jestli už to vychytali, RAVka měla úplně tragický jízdní vlastnosti vč. losího testu... no, budu citovat klasika - Krysa z kanálu taky možná chutná jako jahody, ale to ja nezjistím...
Poslední test z 2021 pořád žádná sláva... ale PHEV se chová líp, než HEV https://www.youtube.com/watch?…
Nemám zapotřebí zkoušet každý auto. SUV jdou obecně mimo mě, možná bych zkusil pár kousků který považuju (na základě testů a ohlasů) za to nejlepší ve třídě (třeba to Sorento, pokud bych potřeboval o číslo větší auto)... Rav4 naopak považuju (zejm. jízdně) za to horší (myslím že ani Mikesus se zrovna nerozplývá)... tak ji prostě zkoušet nepotřebuju.
Nemám ani potřebu "být jako někdo"... ale pokud bych měl, tak webpaja - jo, proč ne, to by mi asi nevadilo.
Boxer - 2.4 turbo se 190kW fajn, to klidně. Ale 2.5 se 124kW a CVT mě nijak neláká, ani dynamikou ani ničím jiným... nemám pocit, že by ten motor měl být v čemkoli lepší, než 2.5G od Mazdy. Tu 2.4 v GR-86 bych risknul (nicméně kvóta pro letošek je vyčerpaná).
Obecně bych radši Mazdu než Subaru, radši evropské auto než neevropské (a nejraději české), raději kombík než SUV, raději benzín než naftu, dvoulitr než jednašetku, víceprvek než torzku... ale realita je pak mnohem pestřejší a víc o tom, jestli je to udělané dobře nebo špatně.
Proti boxeru nic nemám, ale ani to pro mě není nějaká velká přidaná hodnota, vybral bych prostě lepší motor. Lepší = lepší parametry, případně očekávaná životnost. Lepší parametry má ta Mazda.
Outback 194kW možná, Mazda 6 2.5G by šla, nová 6 se těším a uvidíme.
Hybrid klidně, ale ne nutně. V Corolle proč ne, v Ravce ne.
Jestli ti vadí jahody i vysvětlení rozdílu mezi dotací a subvencí, asi bude lepší mě nečíst.
No protože nemám tolik času, abych zkoušel cokoli, co sjede z výrobního pásu... a RAV4 mě nezaujala vůbec ničím - ani designem, ani interiérem, ani jízdními vlastnostmi (dle tesů), ani dynamikou - možná s výjimkou té 300k verze. Jak už jsem říkal - SUV obecně nemusím a výjimku z toho pravidla bych udělal pro pár vyvolených.
Možná máš zkušenosti s testováním a porovnáváním... ale asi ne aut, což? :-)
...normální tlačítka... alespoň že ti konstruktéři a designéři Mazdy nejsou padlí na hlavu. A tak to má u high-endu být. Protože dotykáče a šmejdění v rozmanitých menu mi fakt neskutečně leze krkem.
Za týden je tu CX-60 s primárním pohonem RWD, nejsem si jistý vizuálem, ale pohon je prémiový. Bez ohledu na sebe sama kopírujícího diskuzního vometáka :-)
:-[]:-[] to je pruda, viď, pepku vod pirátstva... ať křičíš sebevíc, ať kopeš nožičkama sebevíce, že vypadáš jak kolibřík, furt se ti všichni smějou....
Má dle tabulky stejné zrychlení jako 1,0TSi 85 Kw v Karoqu. Něco mi tady neštimuje o 36KW vyšší výkon a tahá se s litrovým tříhrnkem na 100 Km o 0,1s. A to mám atmosféry rád, sám s jednou teď jezdím.
.. že se srovnání spotřeby dieselů a benzínů nekoná :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]
a proto se celosvětově Mazda dieselů nevzdává.
Nicméně, protože české zastoupení zcela rezignovalo na podporu prodejů dieselových verzí, prodávají se benzíny. (Nic proti benzínům Mazdy.)
Jeden z mých zákazníků tuhle CX-5, v naftovém provedení, měl
Bohužel, i u něj se projevilo to, že japonské dízl motory si nepříliš dobře rozumějí s naftou, dostupnou ve střední Evropě. Údajně došlo i na výměnu motoru :(
bolševický noku, opět lžeš nebo jen máš tolik krve v očích, že nejsi schopný vidět? ... Pája píše o japonské konkurenci. A tenhle mazel od Lexe začíná cenově zhruba kde? ... někde, kde Mazda ani nekoukne? Co ty jsi za kreaturku prolhanou.... Když srovnám srovnatelné, tak Mazda je v interiéru proti Ravce o galaxii jinde... a to se mi Ravka líbí po všech stránkách.. než do ní nastoupím. Ale proti gustu... takže ses opět střelil do kolene, matlo.
Co máš dalšího? ... nějakou kreaturu z Vídně?
Haňůňa / Kylie / Armaturasu není Endyho spermija :D
Před pár lety se tu přiznala, že je psychicky nemocná, že má Aspergerův Syndrom
Před pár lety to přiznala - a dodnes to všemi příspěvky dokazuje ;-)