Škoda Yeti, první SUV mladoboleslavské značky, má i dnes spoustu příznivců. Jestli k nim patříte, pak by vás mohl zaujmout kousek, který je aktuálně na prodej v Německu.
V "článku" chýba podstatná informácia - koľko to auto stálo s daným motorom a výbavou ako nové. Cena za 8-ročnú jazdenku, hoci s minimálnym nájazdom, mi príde predsa len dosť optimistická.
Edit: A blbeček palčekuje. To máte takých lemplov ajťákov, že ho nedokážu eliminovať? Tak tie palce zrušte a bude o problém menej.
ja si stojim za svym
a spoustu lidi tim vytacim
vetsinou se ukaze ze muj usudek je spravny
samozrejme ze ne uplne vzdy
ale umim priznat chybu
a poucit se z ni
sou lidi co se boji neco delat aby to nezkazili
to rozhodne neni muj pripad
pro me je dyzl v osobacich slepa ulicka a nedavna historie i vyvoj mi davaj za pravdu
ty zas chrochta milujes
ale na pivo pujdu radsi s tebou i kdyz se tam treba pohadame nez s nekym, kdo se ohlizi na to co na jeho nazor reknou ostatni
jeden takovej jeste pred rokem delal ostutu ve vlade
Praveze je uplne irelevantne, kolko stalo ako nove. Zvlast v dnesnych casoch. Si mal tazky den, ze sa tak lahko startujes? Palce dolu ber ako mistni folklor.
Re: Re: " pravidelné návštěvy v autorizovaném servisu"
Je jedno, kde se pravidelný servis provede, jestli v autorizovaném nebo nezávislém servisu, u nás jako v Německu. Ale běžný interval je 30 tkm nebo 2 roky.