Raději bych viděl tech 165kW vydolovaných z čistě benzinové 1.6THP než tenhle zbytečný plugin hybrid. Vzpomínám na svou Fkovou Astru GSi s 2l atmosférou, to byly časy (konec devadesátek) :yes:
Relativně velké třílitrové šestiválcové SUV vs malý kompaktní HB.
Už ti to došlo?
U toho Maseratti dvě tuny nikoho nepřekvapí, u toho malého auta tuna a tři čtvrtě (308 v této variantě váží 1708kg) musí překvapit každého.
Ty jsi obecní blb. Kašpar. Ohrnuješ se nad jednickovym BMW a v životě jsi nic jinyho, než předokolku neridil. Mudrujes nad sportakama a kupujes SUV od Škodovky.
Hochu hochu, vůbec netušíš, kolik auta (vč. zadokolek) jsem v životě řídil! :-[]:-[]:-[] A nikdy jsem tady neodsuzoval paušálně všechny předokolky. Jen Baworáky jsou pro mě prostě synonymem zadokolkového auta. Co na tom svým omezeným mozečkem nechápeš? :-)
P.S. Snižovat se k nadávkám je opravdu diskusní ubohost! :no:
omezený mozeček? to je pravda. nechápu, že někdo jezdí SUVčkem a dožaduje se řidičských aut, které si stejně nekoupí. nechápe význam jednoduchých slov a dává jim význam, které nemají ani náhodou.
Já samozřejmě mám na požitek ze sportovní jízdy jiné auto, než Karoq. Ano, je to taky předokolka, ale jezdí skvěle a ve své době to bylo se zdrcujícím náskokem Car of the Year.
A BMW 1 bývalo jedinečné právě tím, že i v C-segmentu nabízelo zadní pohon. Teď už je jenom jedním z mnoha, a podle různých srovnávacích testů (i německých) dostalo napráskáno třeba i od Golfu GTI. Proto je mi tato změna u BMW líto. Co na tom nechápeš? :-)
Oni mají porad kupé rady 2, což je sportovní varianta jedničky. Dokonce mají i M2. Je to jenom název, kterým se to liší. Co na tom nechápu? Že tohle nevíš, když se tady tvaris jako expert ;-)
Já to samozřejmě vím, ale kdyby měli v C-segmentu i zadokolkový hatchback, bylo by to samozřejmě pro zákazníky ještě mnohem lepší - jen by na tom BMW méně vydělalo. A já tady samozřejmě vždy budu stát na straně zákaníků. Co na tom nechápeš? :-)
Ano. Baterie jsou těžké. Grecale je nemá. S nimi bude vážit 2.3 t. Nelze srovnávat hrušky a jabka. Jsou tu bohužel emisní limity a jenom trouba se tomu diví.
Hlavně verze s 1,6 by byla o nějakých 250 kilo lehčí a to u auta, které má i trochu pobavit, bude podstatnější, než sprint ze semaforu. Nehledě na to, že i předchozí model 308GT s 1,6 THP 151kW měl naprosto shodné parametry (7,5s a 235km/h) jako má Peugeotu 308 Hybrid 225 e-EAT8.
Takže čistá verze 1,6 PT by byla zábavnější a se stejným výkonem nejspíše rychlejší za každé situace.