V roce 2012 se vedle slavného velkého transitu objevil menší bráška. Trh jej přijal s nadšením – levnější ekvivalent Volkswagenu Transporter/Multivan byl potřeba jako sůl. Dvakrát podtrženo to platí i na trhu ojetin.
Sedíš v tom jak v dodávce, mezi první a druhou řadou je schodek. V druhé řadě je nesmysl místa na nohy. Na dálnici se to třese, protože vzadu jsou listy. Automat je krátký z Rangeru, takže jedině manuál, ale tam musíš kvůli dlouhé dvojce často řadit jedna. Peugeot je přesný opak. Proto bych si ho nevybral jako firemní dodávku, protože je mnohem menší.
Mám doma manuál L2 2023, ano je to více dodávka ale je díky tomu dost prostorná (kemping). Dálnice problém pro listová pera není. Díky váze to sedí parádně a je to nejlepší režim pro to auto. Kde naopak je to hodně špatné jsou totálně domlacené a x krát slepené okresky tam už to prostě stíhat nemohou a nebo je potřeba mít více naloženo vzadu. Za ty peníze je z těch vetších dodávek na výběr jen Transpoter nebo Traffc oba bez výbavy a nebo pěkně vybavené Tourneo. To auto té ceně tak nějak odpovídá.