Kdyby ho dali tam, kde končí dveře, tak:
1. to mají levnější
2. zmenší se prosklená plocha (tzn. méně energie na klimatizaci)
3. výrazně se zlepší výhled z auta (tento bod je myslím nejdůležitější :yes: )
4. a možná by mohl být i malý frunk (ne že by to u tohoto vozítka bylo důležité)
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
No, ten špagát je trochu moc... ale myslím, že prodávat to budou i s dveřma.
Ale ano, bez klimatizace. Výkon motoru 6 kW asi úplně klimatizaci nepředjímá. :-)
Na poskakování centrem měst je to ale ideál.
Jakkoliv já takové auto nepotřebuju.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Netrep. Má to tak preto, lebo je to premaľovaný Citroen Ami. Čokoľvek inak stojí peniaze naviac, nie to bude lacnejšie.
Okrem toho je to rovnaká kôpka šrotu ako predloha od Ctroenu - nepoužiteľný črep. Leda tak na golfové ihrisko. Na cestu určite nie.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Střep?
Naopak, tohle je jediná verze elektroauta, které nějaký smysl dává.
Na pomalé ježdění centry měst.
Na nic jiného se baterkárny z principu nehodí...
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
123,ked uz male auto na baterky do mesta,tak potom toto "BMW Isetta" Microlino.
Vyzera to urcite lepsie a kvalitnejsie spracovane ako ta plastova hracka od Stellantis-akov.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
"Auto", čo nezvládne ani 50 km/h, nemá čo na ceste robiť. Koľko ľudí tu breptá, že majú EV obmedzenú rýchlosť, že dosahujú len 140-150 km/h, že aspoň 180 km/h je maximálka vhodná na bezpečnú jazdu, a tu zrazu stačí aj 5 kilometrov za hodinu pod mestský limit? O bezpečnosti takej krátkrj škatule od topánok nehovoriac, klon pre Fiat nemá naviac ani dvere.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
No ale tak to se přece odvíjí od způsobu užití. Jedna věc je univerzální auto co v případě potřeby musí odvézt rodinu na dovolenou napříč Evropou... a jiná věc je miniauto na městské pojížďky.
Těch 45 je trošku otrava, ale to je prostě daň za použitelnost v kategorii 15-18 nebo kolik to je. A rozhodně je tohle mnohem lepší nabídka než různé ty Aixamy apod., které jsou dražší - tady ta parita ceny s EV už nastala, resp. EV jsou levnější.
PS: druhý limit jsou jen dvě místa, tj. třeba máma s jedním dítětem... ale tak to prostě je.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Ja som tiež nenapísal, že to má tiež jazdiť 180. Len som poukázal na to, že pri jednom aute je málo, ak dokáže ísť 10-20 km/h nad limit a u iného nevadí, keď ani limit na cestách, na ktoré je určený, nedosahuje.
Tých 45 km/h nie je otrava, to je vyložene nebezpečné. Stretávam po meste síce len pár podobných miniáut pre 17-ročných, ktoré majú rovnakú maximálku a podobne slabý motor, hoci benzínový, a je to s nimi na nervy. Ak už auto do mesta, tak aspoň osemdesiatku na obchvaty by zvládať malo. Toto je pomalšie ako hocktorá kolobežka.
No a nakoniec - kto má rád svoju rodinu, tak do tohto bazmeku maminu s dieťaťom neposadí a nepošle do premávky.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Elektrokoloběžka bez SPZ a povinného ručení smí jet maximálně 25km/h.
Mamina s dítětem jezdí i na kole... ono spíš záleží kde, zase bych to tak nedramatizoval. Prostě... ano, je to slabý malý poloauto, ale za adekvátní cenu.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
To je možné, ovšem prax je často niekde inde...
Bicykel neporovnávaj, s ním v núdzi uhneš aj na chodník, čo s týmto, kam sa schováš, keď ťa vytlačí nákladiak, autobus (v BA sa stáva docela často, že sa vodič MHD najprv rozbehne, potom dá smerovku a až potom pozrie do späťáku) alebo proste niečo o tonu ťažšie?
Proste za mňa to na cestu nepatrí a vzhľadom na to ani cena nie je adekvátna.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Třeba tady taky půjde snadno zvednout omezovač z 45 na 55, kdo ví.
U nás jsou teda řidiči MHD většinou ti lepší a ohleduplnější na cestách... jinak by všude muselo být spousta "sejmutých" Fabií a tak, které neměly kam uhnout, to se ale neděje. Za mě osobně - bál bych se po městě míň v takovémhle miniautíčku než na skútru.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Myslíš, že ide o obmedzovač? S tými pár kilowattmi sa zázraky robiť nedajú.
Add. MHD - v BA jazdí s autobusmi kadekto, veľa nových šoférov, čo práve presadli z osobného auta za volant autobusu, aj docela dosť Ukrajincov.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
To je jednoduché - v Praze máme skupinu pitomců, co hulákají že chtějí maximálku ve městě 30. A náměstka pro dopravu, co podobné kraviny posporuje. Pak ti jebka, co udělá sotva 50, stačí.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Emele,pisem niekde nieco o cene?
Porovnovam tie auta niekde cenovo?
Nie,len som napisal,ze ked uz nieco take male do mesta,tak by som isiel do Microlina.Ked uz si teda spomenul cenu,tak pisal som si so Svajciarmi a bude verzia aj za 14 990 eur s dojazdom 95km.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
No právě že jsi o ceně nic nepsal... ale píšeš, že Microlino působí kvalitněji - no ještě aby nepůsobilo když stojí tříkrát tolik. To je jaksi běžné, že dražší věci jsou kvalitněji provedené.
Re: proč je čelní sklo tak nesmyslně daleko vepředu?
Ponton by mohl symetrický zůstat, dveře taky, ale ten zdvojený A sloupek je prostě moc velký kompromis přinášející samé nevýhody (alespoň, že je prosklený, kdyby se inspirovali C sloupkem z Golfu, tak to mají ještě levnější :no::D )
...jsou samí černoši a hispánci? To už blonďáci a zrzci v modelingových agenturách dočista vymřeli? Nebo je neslušné je fotit v autech?!! Samozřejmě mám na mysli obě pohlaví! :-)
Kretenizmus dnešnej doby. Najlepšie sú reklamy s deťmi, kde vzorný otecko odvezie vo svojom SUV aj zo štyri, aby to bolo korektné, každé s inou farbou kože...
Nejlepší je Mercedes na fcb, tam o nic jiného nenarazíš. Skoro to vypadá, že všechny své modely prodávají jen v Africe ;-) Mají ty reklamy dost nevyvážené a řekl bych, že stálou klientelu spíš odradí. Ale jak by řekli "lefties", jsou progresivní :-[]