Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Honda Civic 10G (2016-2022): Nejmenší motor je past

Minulá, desátá generace Hondy Civic je úžasně jezdícím autem, v kterém nenajdete slabý motor. Už základní tříválcový litr táhne lépe než atmosférická osmnáctistovka v předchůdci. Zrovna tříválec je tu ale netypicky problémový a to je také důvod, proč v bazarech narazíte hlavně na něj.
Zpět na článek
1. 3. 2024 14:00
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2024 20:08
Litrove 3valce v turbe
Su skoro u kazdeho auta pasca na zakaznika... a este ako jazdenka to musi byt fakt tazko predajne.... horsie je ze clovek uz niekde ani nema na vyber... ale zrovna u hondy civic 10G urcite to chcelo uz zobrat 1,5ku turbo kto mal na taketo drahe auto
Rozbalit vlákno
7
Avatar - SKAY
3. 2. 2024 11:33
Re: Litrove 3valce v turbe
Diesel byl o sto a 1,5 o 180 víc.....litr zaklad byl za 410K
Avatar - Emel
3. 2. 2024 12:52
Re: Litrove 3valce v turbe
Litrové tříválce 1.0EB, 1.0TSI i 1.0VTEC se podle mě naopak osvědčily a platí za dobrou volbu...

1.5T u Civicu - jo, ale má to svou cenu...
Avatar - idam.i
3. 2. 2024 18:23
Re: Litrove 3valce v turbe
Preto ho VW vypustil z ponuky Golfa po fl. ;-)
Avatar - Emel
4. 2. 2024 20:20
Re: Litrove 3valce v turbe
Navzdory titulku tu nikdo přesně neví proč to VW udělal...
4. 2. 2024 22:10
Re: Litrove 3valce v turbe
1.0 EB prosim te radsi ne. Tam bych nepouzival vyraz plati za dobrou volbu.
6. 2. 2024 11:58
Re: Litrove 3valce v turbe
Přesně tak...rozvodový řemen máčený v oleji, který rychle degraduje. Není ho ani možné zkontrolovat jaku u 1.2 Pure Tech od Frantíků. Sám jsem se toho motoru zbavil, po radě že jediná dobrá servisní rada je často měnit rozvodový řemen. Jenže ten nejde vyměnit jen tak. je to složitá operace za cca 35 000,- kč. Škoda, ten nápad s rozvodovými řemeny máčenými v oleji koukám nevyšel nikomu, ani PSA, ani Fordu a dokonce ani Hondě. To jsem si myslel, že si to Honda pohlídá.....
6. 2. 2024 12:44
Re: Litrove 3valce v turbe
Nevím kterýho pitomce to taky napadlo. Tak když to chci mít v oleji, tak tam dám řetěz nebo to udělám nasucho s řemenem. Oni udělají takový bastl. Vtipný na tom je, že tenhle příšernej motor vyhrál spoustu ocenění "motor roku" Sorry od motoru roku bych očekával víc než jen nízký emise a vysokou účinnost. To že se vysype po pár desítkách tisíc km je za mě vlastnost koledující si o ocenění "šmejd roku"
2. 2. 2024 20:30
Litrove 3valce v turbe
Já bych 15 v sedanu . Jednu už mám vyhlídnutou,tak uvidím.
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2024 20:46
Litrove trojvalce
Nie je trojvalec ako trojvalec.
1.0 tsi sa drží veľmi dobre.
A sú ich už milióny na cestách.

A čo sa týka Honda - vo svete motorov 2018 bol ich trojvalec ospevovaná aký je úžasný..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2024 07:44
Re: Litrove trojvalce
A zrovna 1,0 tsi by mi ani v scale nevadil... je to uz aj vcelku prevereny motor... principialne ale stvorvalce budu vzdy lepsou volbou... hlavne 1,2tsi je skoda... mal siroky zaber pouzitia a uplne zbytocne a v najlepsej forme ho naslede zadusili mensim trojvalcom ... ktory zda sa stejne nema u vw buducnost a nenapadne uz upustaju od neho
Avatar - Markus1
3. 2. 2024 11:08
Re: Litrove trojvalce
A co tak trojvalec v GEeeeecku?? 😂😂😂😂😂
Avatar - Emel
3. 2. 2024 12:49
Re: Litrove trojvalce
Sice to není úplně sportovní svezení, max otáčky jsou myslím 5500 nebo 5800 nebo tak něco... ale jinak asi proč ne.
Avatar - miromen
3. 2. 2024 18:26
Re: Litrove trojvalce
No a takovy litr v civicu končil tušim na 5 200ot/min byl jsem z toho v šoku.
Avatar - Emel
5. 2. 2024 07:57
Re: Litrove trojvalce
O tom právě mluvím... myslím, že max výkon je 5500
1. 3. 2024 13:59
Re: Litrove trojvalce
Ten 3 válec v Civiku není od Hondy. A to je ten problém.
2. 2. 2024 21:43
Za mě super auto
Měl jsem 10g s třívalcem 5 let a naprostá spokojenost. Krásné auto a naprosto perfektní jízdní vlastnosti. Měl jsem pár problémů, ale žádný související s motorem. Servis každý rok samozřejmostí, takže asi jde hlavně o to, jak se o auto člověk stará.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
3. 2. 2024 16:55
Re: Za mě super auto
A čo sa s ním stalo po 5 rokoch, keď bolo také super?
25. 4. 2024 12:24
Re: Za mě super auto
Podepisuju. Motor 1,0 byla za mě největší slabina auta, ale to bylo dáno jeho zkurveně mdlým spodkem, a když se to konečně rozjelo, člověk byl už v omezovači. Nejelo to ale vůbec pomalu, jen tomu motoru prostě chyběl charakter. Dokázal bát i úsporný, když člověk chtěl jet na spotřebu. Za 1,5 o 200 tyček dražší jsem připlácet nechtěl, to je motor, který k tomu autu opravdu sedí. Podvozek je totiž fenomenální. Jízdy jsem si tak užíval v zatáčkách, na rovinkách to byl souboj s Fobiemi 1,0 TSI.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2024 13:31
Trivalec je usporne resni.
V Pande proc ne.

Ale v aute tohoto typu?

No to uz by ho rovnou mohli dat do Oktavky v kombiku!!!

😇
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
3. 2. 2024 18:12
Re: Trivalec je usporne resni.
...nebo Mondea... ano, mohli.
3. 2. 2024 18:20
Re: Trivalec je usporne resni.
Však to ti idioti zkusili! :-O :no:
Avatar - idam.i
3. 2. 2024 18:25
Re: Trivalec je usporne resni.
A popálili sa. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2024 19:56
Re: Trivalec je usporne resni.
Ironie... vis?

:-)
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2024 19:55
Re: Trivalec je usporne resni.
Jo!
A nebo dokonce Mondea.

:-)
Avatar - Emel
4. 2. 2024 13:01
Re: Trivalec je usporne resni.
Já nemám nic proti základním motorům, mít na výběr je fajn... pokud někdo chce litrový Mondeo třeba na ucpaný a placatý holandský silnice... nic proti tomu, pokud tam pro mě bude ten dvoulitr :-)
3. 2. 2024 18:31
Re: Trivalec je usporne resni.
Honda byla jedna z mála, která po zavedené WLTP publikovala spotřebu paliva v jednotlivých režimech WLTP testu. Každý se mohl dozvědět, že jejich litrový tříválec je úspornější pouze v režimu low (městský cyklus), zatímco v režmech medium, high a very high baští tříválec více než čtyřválec.
4. 2. 2024 16:40
Sedan a střešní příčníky
Jak na to přišel, že se nedaji dát na střechu sedanu příčníky. Normálně se ofiko prodávají. Mám a tažné taky.
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2024 18:10
1,5 turbo
Mám 1,5 turbo už 5 let s nájezdem 168 tis. pravidelně servisované v Hondě a krom toho co se píše v článku (chladič klimatizace, přední parkovací senzory, vlhkost v předních blinkrech na blatnících) s autem nebyl žádný problém.
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2024 14:00
Re: 1,5 turbo
U Hondy by vás problém strašně řídký, takže je rozdíl takový popis u Hondy a jiné značky.