Ojetiny
Nie je trojvalec ako trojvalec.
1.0 tsi sa drží veľmi dobre.
A sú ich už milióny na cestách.
A čo sa týka Honda - vo svete motorov 2018 bol ich trojvalec ospevovaná aký je úžasný..
1.0 tsi sa drží veľmi dobre.
A sú ich už milióny na cestách.
A čo sa týka Honda - vo svete motorov 2018 bol ich trojvalec ospevovaná aký je úžasný..
A zrovna 1,0 tsi by mi ani v scale nevadil... je to uz aj vcelku prevereny motor... principialne ale stvorvalce budu vzdy lepsou volbou... hlavne 1,2tsi je skoda... mal siroky zaber pouzitia a uplne zbytocne a v najlepsej forme ho naslede zadusili mensim trojvalcom ... ktory zda sa stejne nema u vw buducnost a nenapadne uz upustaju od neho
Sice to není úplně sportovní svezení, max otáčky jsou myslím 5500 nebo 5800 nebo tak něco... ale jinak asi proč ne.
Měl jsem 10g s třívalcem 5 let a naprostá spokojenost. Krásné auto a naprosto perfektní jízdní vlastnosti. Měl jsem pár problémů, ale žádný související s motorem. Servis každý rok samozřejmostí, takže asi jde hlavně o to, jak se o auto člověk stará.
Podepisuju. Motor 1,0 byla za mě největší slabina auta, ale to bylo dáno jeho zkurveně mdlým spodkem, a když se to konečně rozjelo, člověk byl už v omezovači. Nejelo to ale vůbec pomalu, jen tomu motoru prostě chyběl charakter. Dokázal bát i úsporný, když člověk chtěl jet na spotřebu. Za 1,5 o 200 tyček dražší jsem připlácet nechtěl, to je motor, který k tomu autu opravdu sedí. Podvozek je totiž fenomenální. Jízdy jsem si tak užíval v zatáčkách, na rovinkách to byl souboj s Fobiemi 1,0 TSI.
V Pande proc ne.
Ale v aute tohoto typu?
No to uz by ho rovnou mohli dat do Oktavky v kombiku!!!
😇
Ale v aute tohoto typu?
No to uz by ho rovnou mohli dat do Oktavky v kombiku!!!
😇
...nebo Mondea... ano, mohli.
Honda byla jedna z mála, která po zavedené WLTP publikovala spotřebu paliva v jednotlivých režimech WLTP testu. Každý se mohl dozvědět, že jejich litrový tříválec je úspornější pouze v režimu low (městský cyklus), zatímco v režmech medium, high a very high baští tříválec více než čtyřválec.
Jak na to přišel, že se nedaji dát na střechu sedanu příčníky. Normálně se ofiko prodávají. Mám a tažné taky.
Mám 1,5 turbo už 5 let s nájezdem 168 tis. pravidelně servisované v Hondě a krom toho co se píše v článku (chladič klimatizace, přední parkovací senzory, vlhkost v předních blinkrech na blatnících) s autem nebyl žádný problém.
1.5T u Civicu - jo, ale má to svou cenu...