Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetá Honda Civic 10G (2016-2022): Nejmenší motor je past

30 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Su skoro u kazdeho auta pasca na zakaznika... a este ako jazdenka to musi byt fakt tazko predajne.... horsie je ze clovek uz niekde ani nema na vyber... ale zrovna u hondy civic 10G urcite to chcelo uz zobrat 1,5ku turbo kto mal na taketo drahe auto
Avatar - SKAY
SKAY
Diesel byl o sto a 1,5 o 180 víc.....litr zaklad byl za 410K
Avatar - Emel
Emel
Litrové tříválce 1.0EB, 1.0TSI i 1.0VTEC se podle mě naopak osvědčily a platí za dobrou volbu...

1.5T u Civicu - jo, ale má to svou cenu...
Avatar - idam.i
idam.i
Preto ho VW vypustil z ponuky Golfa po fl. 😉
Avatar - Emel
Emel
Navzdory titulku tu nikdo přesně neví proč to VW udělal...
ryccardo
1.0 EB prosim te radsi ne. Tam bych nepouzival vyraz plati za dobrou volbu.
Marcel Sikora
Přesně tak...rozvodový řemen máčený v oleji, který rychle degraduje. Není ho ani možné zkontrolovat jaku u 1.2 Pure Tech od Frantíků. Sám jsem se toho motoru zbavil, po radě že jediná dobrá servisní rada je často měnit rozvodový řemen. Jenže ten nejde vyměnit jen tak. je to složitá operace za cca 35 000,- kč. Škoda, ten nápad s rozvodovými řemeny máčenými v oleji koukám nevyšel nikomu, ani PSA, ani Fordu a dokonce ani Hondě. To jsem si myslel, že si to Honda pohlídá.....
ryccardo
Nevím kterýho pitomce to taky napadlo. Tak když to chci mít v oleji, tak tam dám řetěz nebo to udělám nasucho s řemenem. Oni udělají takový bastl. Vtipný na tom je, že tenhle příšernej motor vyhrál spoustu ocenění "motor roku" Sorry od motoru roku bych očekával víc než jen nízký emise a vysokou účinnost. To že se vysype po pár desítkách tisíc km je za mě vlastnost koledující si o ocenění "šmejd roku"
FíVí vagner
Já bych 15 v sedanu . Jednu už mám vyhlídnutou,tak uvidím.
Meky
Nie je trojvalec ako trojvalec.
1.0 tsi sa drží veľmi dobre.
A sú ich už milióny na cestách.

A čo sa týka Honda - vo svete motorov 2018 bol ich trojvalec ospevovaná aký je úžasný..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A zrovna 1,0 tsi by mi ani v scale nevadil... je to uz aj vcelku prevereny motor... principialne ale stvorvalce budu vzdy lepsou volbou... hlavne 1,2tsi je skoda... mal siroky zaber pouzitia a uplne zbytocne a v najlepsej forme ho naslede zadusili mensim trojvalcom ... ktory zda sa stejne nema u vw buducnost a nenapadne uz upustaju od neho
Avatar - Markus1
Markus1
A co tak trojvalec v GEeeeecku?? 😂😂😂😂😂
Avatar - Emel
Emel
Sice to není úplně sportovní svezení, max otáčky jsou myslím 5500 nebo 5800 nebo tak něco... ale jinak asi proč ne.
Avatar - miromen
miromen
No a takovy litr v civicu končil tušim na 5 200ot/min byl jsem z toho v šoku.
Avatar - Emel
Emel
O tom právě mluvím... myslím, že max výkon je 5500
Jirik_H
Ten 3 válec v Civiku není od Hondy. A to je ten problém.
Patrick Doležal
Měl jsem 10g s třívalcem 5 let a naprostá spokojenost. Krásné auto a naprosto perfektní jízdní vlastnosti. Měl jsem pár problémů, ale žádný související s motorem. Servis každý rok samozřejmostí, takže asi jde hlavně o to, jak se o auto člověk stará.
Avatar - xxc
xxc
A čo sa s ním stalo po 5 rokoch, keď bolo také super?
Ginger Kyriakos
Podepisuju. Motor 1,0 byla za mě největší slabina auta, ale to bylo dáno jeho zkurveně mdlým spodkem, a když se to konečně rozjelo, člověk byl už v omezovači. Nejelo to ale vůbec pomalu, jen tomu motoru prostě chyběl charakter. Dokázal bát i úsporný, když člověk chtěl jet na spotřebu. Za 1,5 o 200 tyček dražší jsem připlácet nechtěl, to je motor, který k tomu autu opravdu sedí. Podvozek je totiž fenomenální. Jízdy jsem si tak užíval v zatáčkách, na rovinkách to byl souboj s Fobiemi 1,0 TSI.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
V Pande proc ne.

Ale v aute tohoto typu?

No to uz by ho rovnou mohli dat do Oktavky v kombiku!!!

😇
Avatar - Emel
Emel
...nebo Mondea... ano, mohli.
Arese
Však to ti ***i zkusili! 😲 :no:
Avatar - idam.i
idam.i
A popálili sa. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ironie... vis?

😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo!
A nebo dokonce Mondea.

😄
Avatar - Emel
Emel
Já nemám nic proti základním motorům, mít na výběr je fajn... pokud někdo chce litrový Mondeo třeba na ucpaný a placatý holandský silnice... nic proti tomu, pokud tam pro mě bude ten dvoulitr 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Honda byla jedna z mála, která po zavedené WLTP publikovala spotřebu paliva v jednotlivých režimech WLTP testu. Každý se mohl dozvědět, že jejich litrový tříválec je úspornější pouze v režimu low (městský cyklus), zatímco v režmech medium, high a very high baští tříválec více než čtyřválec.
IvoC
Jak na to přišel, že se nedaji dát na střechu sedanu příčníky. Normálně se ofiko prodávají. Mám a tažné taky.
David Kretinsky
Mám 1,5 turbo už 5 let s nájezdem 168 tis. pravidelně servisované v Hondě a krom toho co se píše v článku (chladič klimatizace, přední parkovací senzory, vlhkost v předních blinkrech na blatnících) s autem nebyl žádný problém.
Jirik_H
U Hondy by vás problém strašně řídký, takže je rozdíl takový popis u Hondy a jiné značky.