Důvod je v licoměrnosti a falašné hyperkorektnosti na straně jedné, když bojovníci za kdejakou hloupost prosazují, že žena se nesmí předvést na soutěži miss v plavkách a na druhé straně ve stejnou dobu chodí tu s vypadlym ňadrem, tam bez kalhotek po červeném koberci při předávání cen
Připadíš mi , že jsi moc rozumu nepobral, když se necháváš vodit hRomem, ale tentokrát máš pravdu na 100%. Nejodpornější věc je černý tlustý zadek, kde jsou strie přes celou telku.
Mně spíš udivuje, že tento člověk tady zjevně rozvrací diskusi pod 15-ti profily a často se mu to i daří a ani diskutéři ani redakce s ním neudělá pořádek
Já vím že se ti o tý Buchance zdá i v noci, měl už by sis nějakou koupit :-)
PS: můžeš se zkusit dozvdělat https://sollers-cargo.ru/
https://eng.autostat.ru/news/23151/
Re: Patri k sobe... u aut, ktere maji prinaset i radost
noo ... mrtvý alternátor, nebo startér jsou běžné provozní závady. Mrtvá 12V baterka také. A koneckonců i ty ŘJ odchází, případně se vyplavují (nevím jak u Oktávky, ale u jiných aut občas haldexové jednotky, případně různé komfortní jednotky v kufru, ale i ty hlavní vinou špatného umístění a zatečení vody skrze špatně nalepené čelní sklo, ucpané odtokové kanálky atp.)
Re: Re: Patri k sobe... u aut, ktere maji prinaset i radost
záleží na náhradách a záleží na značce EV.
To nahoře vyjmenované může vyjít úplně v klidu na 150. Baterka do Tesly je za 250.
Samozřejmě tam může nacpat lacinější náhrady včetně vrakovištních dílů a můžeme se podívat na cenu baterie u některých modelů KIA, kde to může atakovat cenu nového auta, tedy 1M+
Re: Patri k sobe... u aut, ktere maji prinaset i radost
jistota, že se to bude měnit vždy? V mojí Tesle by měla baterie vydržet 600k km. Statistika. Většina spalováků je po 600k km dávno přetavená na kastroly.
Proč bych měl na konci životnosti auta kupovat novou baterku?
Re: Patri k sobe... u aut, ktere maji prinaset i radost
Baterkáři neustále operují stovkami tisíc km, ale většina lidí sotva najede 600 tisíc za celý život. Průměr je okolo 50 let.
Prostě baterka není na to, aby někde stála vybitá na 3-5%, nebo nabitá na 99-100% bez péče v horku v mraze, 20 let...
Re: Patri k sobe... u aut, ktere maji prinaset i radost
Ale ta baterie nebude fungovat 20 let. O to tu jde.
A jezdí fůra mnohem starších aut. A lidi si je udržují za pár drobných a to s EV nepůjde. Když klekne baterie, nebude to oprava za 10-20 tisíc.
Re: Patri k sobe... u aut, ktere maji prinaset i radost
Tak ja mám na Krišotovi 508 za 10rokov nejakých 390t km. Je pravda že kopec vecí sa tam už menilo ale z 80% to bolo chybou hlavne chlapa čo s tým potom jazdil. Pár trubiek skorodovalo vďaka soli ale to isté môže hrozit aj na EV.
Nehejtujem EV, nechválim ICE iba konštatujem.
Jak furt vravim... dobre uz bolo .... ale my 40+ sme zazili este aj tie krajsie automobilove casy a to nam nikto nevezme.. aspon jaj mam pekne spomienky... a niektore veci si clovek aj po 20 rokoch pamata akoby to bolo len nedavno ...
Pockaj... pridu casy ze len sa na niekoho krivo pozries a bude zle... a len nepovedz pravdu... bo si zly ... ako vravim... ludom netreba asteroidy ani mimozemstanov... my sa z tejto nadhernej planety odpraceme prec aj sami ... lebo uz od tej dobroty nevieme co so sebou...
Záleží taky na tom, co si od těch levičáckých zkur..synů necháme líbit! Naštěstí spousta lidí v ČR od nich ještě nemá vymletý mozek. Viz. např včerejší velmi rozumný výsledek hlasování v parlamentu. :-)
P.S. Hostesky v odvážných šatičkách jsou samozřejmě super. Léta jsem do Ženevy jezdil a skvěle umocňovaly zážitek z tehdy ještě velmi žádoucích automobilových novinek. Poslední roky už ale samozřejmě navštěvuju jen výstavy veteránů, resp. yongtimerů, protože z drtivé většiny současných "automobilových novinek" je mi na zvracení! :-O:-(:no:
já mám ten limit na 2009 cirka. To končila tzv. P2 Volvo platforma a nastupoval Ford.
I proto mám Teslu. Může to znít divně, ale model S byl postaven hodně robustně. Musk si nemohl dovolit, aby ta auta hromadně končila po 150k km na šroťáku. Proto je možné je retrofitovat novými PC, pořád mají podporu, všechno je dost bytelné. Já mám dokonce ještě i interier v kůži, která vydrží přeci jen déle jak ty ekobioveganfree náhražky
Superkorektní doba. Kde se vzala? Kdo za tím stál a stojí. A proč? To je třeba se ptát. Tuším, že za tím byly ošklivé lesbičky a femifašistky. Jak se jim podařilo získat podporu médií? Ze začátku to média braly jako výstřelek k pobavení publika, ale časem se to zvrhlo jako něco co je in. A tehdy nastal průser, který bobtnal a bobtnal ruku v ruce s tím, jak muži "měkli" a ustupovali a ustupovali a stále ženským ustupují. Parlamenty jsou dnes plné ambiciózních ženských a vyměklých, uprděných politiků, kteří ženským nadále ustupují a ustupují jak doma tak i v práci...a bude hůř... :-[]
Největší semeniště tohoto krystalického zla je na amerických a britských univerzitách. A jejich absolventi(tky) se pak postupně rozlezli do neziskovek, vysoké politiky, ale i byznysu. Je to jako rakovina, hrozně nebezpečná choroba současného Západu! :-O:-O:-O:no: Co mě ale děsí snad ještě víc je to, že jediné relevantní síly, kteří tomuto vývoji jsou schopni v EU zabránit, jsou většinou proruSSácké!!! :-O:-O:-O Asi jediná čestná výjimkou je skvělá italské premiérka Meloniová...
Když Google resp Gemini tvrdí, že typický voják Wehrmachtu z 2 SV byl černoch, aby to bylo korektní, tak se není čemu divit. Všechno se křiví a co je normální, to nesmí být normální a co je nenormální, to musí být zlatý standard.
Přesně tak..... Každá trochu hezčí buchta na insta se prodáváa na OF a tady moralisti kterým vadí hosteska s výstřihem nebo Pit Babes někde na F1 a závodech motorek
Tak hlavně, že je dost blbů, co to těm slípkám sponzoruje. Tohle mi hlava nebere.
Buď si najdu babu, co mě bere, nebo se můžu podívat na kilotuny péčka grátis všude a nebo jsem už prostě starej a seju na to... Ale platit instapičkám love za to, že se mi tam našpulí, to je zoufalost.