Úložný prostor v zadním nárazníku by měl vlastní klimatizaci a otvíral by se nezávisle na zbytku auta. Mohl by tak sloužit jako schránka na balíčky, které vám kurýr doručí, když nejste doma.
"Ultra praktická, levná a odolná vychytávka pro každý den." Zajisté bude obří, aby pojmula větší zásilky a přitom neubere nic nádrži/bateriím, nápravě, kufru,...
jsem šťastný, že tento fakt tě sžírá.
Ani nevíš, jak mne těší, že jseš hňup, který kvůli tomu neumí ani relaxovat v noci a budí se ze spaní :-)
Jen houstš do tebe a ty snad vyhniješ, jak zkažený zub! :no:
Ako elektricka honda E ktorej vyvoj urcite siel do milionov a nakoniec ju nikto nechcel a potichu skoncila.... uz len cakam kedy mazda opat predstavi nejaky ten dalsi uz xty v poradi zazracny wankel a tromfne v tomto aj hondu E... pripadne to bude remiza a podaju si ruky silulky
honda e dávala smysl, malé EV do města. Nebylo potřeba mít obří baterku, ale cena rozhodla. Byl to nesmysl. Prodávat ji za polovinu, mají o odbyt postaráno.Teď jen jde o to, kolik opravdu byly výrobní náklady a jak moc byla motivace to prodávat.
Honda e dávala smysl, ale byl to nesmysl. :-[] Nie, rozumiem ti. Za mňa veľká škoda, že pri vývoji nespravili aj soc verziu bez drahých riešení. Pri nej by asi prerobili, hoci neviem čo je teraz horšie. :D