Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT – Sedmimístný solitér

Vozy kategorie MPV jsou dnes již v Evropě téměř vymřelým druhem. V Číně ale jejich popularita neupadá a tamní výrobci své modely zkoušejí nově udat i ve světě. A tak se stalo, že značka Dongfeng v roce 2024 na český trh uvádí sedmimístné spalovací MPV s názvem U-Tour.
Zpět na článek
16. 3. 2024 18:20
19. 3. 2024 15:48
16. 3. 2024 18:39
17. 3. 2024 10:43
17. 3. 2024 11:44
16. 3. 2024 20:48
16. 3. 2024 21:48
16. 3. 2024 21:49
17. 3. 2024 12:50
16. 3. 2024 21:50
17. 3. 2024 12:56
17. 3. 2024 01:58
17. 3. 2024 08:43
17. 3. 2024 09:28
17. 3. 2024 09:40
19. 3. 2024 19:21
17. 3. 2024 12:58
19. 3. 2024 16:02
17. 3. 2024 12:59
17. 3. 2024 18:04
17. 3. 2024 14:45
19. 3. 2024 15:55
16. 3. 2024 18:20
China
No myslím se můžeme zase všichni uklidnit. Evropské automobilky mají dost času se na příchod připravit a scénář bude podobný jak s Japonci.
Rozbalit vlákno
1
19. 3. 2024 15:48
Re: China
Ehm, aby to nedopadlo, jak u mobilů... Kde je Nokia, Ericsson...?
Avatar - Horký Rom
16. 3. 2024 18:39
moc líbí
Spalovací Dongfeng už není moc v kurzů, přesto můžete se podívat na čerstvé videjko od Stealthe: https://youtube.com/watch?… :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2024 10:36
Re: moc líbí
Co to, Stealth dělá Snídaně s nohou?
Avatar - Jamme
17. 3. 2024 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2024 11:39
Re: moc líbí
Redakce je odpad
Avatar - Jamme
17. 3. 2024 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 3. 2024 19:41
Technické údaje
Místo tradiční tabulky technických údajů tabulka se subjektivníma známkama? Jako fakt?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Mikesus
16. 3. 2024 19:55
Re: Technické údaje
Tu máš ve 2.kapitole
Avatar - Ja Prvni 123
16. 3. 2024 19:57
Re: Technické údaje
Je to cinska sracka, je trebaji chvalit.
Ukol znel jasne.

Asi i chapu, ze Cina dobre zaplatila.

Nechapu tu bezbrehou moralni ochablost mistnich pseudonovinaru...
Avatar - Jamme
16. 3. 2024 20:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
16. 3. 2024 20:27
Re: Technické údaje
A nenapadlo tě že to auto prostě a jednoduše jen může být dobré?!?

Můžeme mít 1000 a 1 pochybnost o opravitelnosti, spolehlivosti, trvanlivosti atd.

Ale pokud máme hodnotit vlastnosti nového vozu a toho co nabízí, tak tady není pochyb. Nezávislé testy reapektuhodných autorit potvrzuji jediné - mnohé čínské modely jsou dávno ve většině ohledu lepší než zavedené značky z Evropy, Japonska a Koreje.
17. 3. 2024 18:12
Re: Technické údaje
prosim o 5 vozidiel ktore splnaju tieto kriteria. a to ak by som mal byt zvedavsi, tak pojem "mnohe" by v sebe mohol skryvat povedzme 10+ modelov...
vdaka.
Avatar - rohYpnol
17. 3. 2024 21:23
Re: Technické údaje
Nio
Voyah
HiPhi
Lynk&Co

Modely si vyber :-!
17. 3. 2024 22:37
Re: Technické údaje
pouzivas argumentacne fauly.
je to trosku primitivny sposob trolovania vyuzivajuci logiku: " hovoria to viaceri...je to vseobecna pravda...ved sa o tom uz davno vie" inymi slovami sa skryvas za neexistujucu/domnelu autoritu cim chces dat svojim nazorom vahu.
ak si s tym Ty OK, ja ta nepotrebujem viac Tvojich pseudoargumentov a prajem Ti vela stastnych kilometrov vo vozidle made in china...
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2024 19:06
Re: Technické údaje
Píšeš jen nesmysly.
Napsal jsem ti zcela konkrétní značky. Jestli chceš, tak se podíváš na libovolný test od těch autorit, které sám uznáváš.
Můžu ti dát nespočet odkazů. Když něco vypadá jako kachna, lítá jako kachna chodí jako kachna a kváká jako kachna, tak je to s největší pravděpodobností kachna.
Tedy když čínské auto vypadá kvalitně, jezdí skvěle, působí přesvědčivě, tak asi bude kvalitní.

Trollíš jen ty.
18. 3. 2024 19:29
Re: Technické údaje
...zaujal ma komentar "mnohé čínské modely jsou dávno ve většině ohledu lepší než zavedené značky z Evropy, Japonska a Koreje"...
takze skus najst aj nieco kde budu tie cinske modely porovnavane s tou japonskou, europskou alebo korejskou konkurenciou a budu vo vetsine parametrov lepšie...
a teraz vazne, skus sa zamysliet nad tvojou formulaciou a tym co realne hovoria redaktori. oni tie auta hodnotia pozitivne, ako pekne, ako zaujimavu alternativu ale ze by boli zasadne lepsie, dostupnejsie, kvalitnejsie...cinske EV auta su kompromis. nie top of the class, nie volbu z rozumu ale kompromis(aj z dovodov ktore si dal bokom ako servisma siet, ci sekundarny predaj....)
a v pripade spalovakov su vyslovene zastarale predrazene sroty.
ale to je len moj nazor ktory tak rad sirim :)
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2024 21:05
Re: Technické údaje
Opět píšeš kraviny.

Kompromis? Je podle tebe VW, Škoda a další taky jen kompromis??? Pokud ano tak by mě dost zajímalo mezi čím to je kompromis. Protože už I ty ceny jsou prémiové, zatímco produkty rozhodně ne.

A to, že se do Evropy zatím nedováží Čínská prémie, je nasnadě. Bohatý Evropský zákazník asi nemá potřebu jít do něčeho, co tady nemá status, zázemí, tradici.
18. 3. 2024 21:22
Re: Technické údaje
a znovu pouzivas argumentacny faul. vyvracias a spochybnujes nieco co som nenapisal.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2024 17:24
Re: Technické údaje
cinske EV auta su kompromis

Ne opravdu jsi vůbec tohle nenapsal.... jen tady lžeš :no: Naopak reaguji přesně na to co jsi napsal :-!
A než tady vymyslíš další smutný blábol, tak já vím, že jsi napsal Čínské EV. A právě proto jsem to označení kompromis použil na konkurenční evropské značky.
19. 3. 2024 17:53
Re: Technické údaje
ty ma na tuto diskusiu asi nepotrebujes sam mi povies co a ako som myslel, aj ze to nie je pravda, ze to je blabol.
ak niecomu nerozumies a zaujima ta to, tak sa opytaj. ak ta to nezaujima tak nereaguj. maj sa...
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2024 18:56
Re: Technické údaje
Stále jsi mi neodpověděl. Zda považuješ VW, Škodu a další za kompromis. Stále čekám :-!
19. 3. 2024 19:20
Re: Technické údaje
asi nechapem. pytas sa ci je kompromis kupa cinsleho alebo tradicneho elektromobilu? cinan je lacny cinou dotovany spehovaci nastroj bez servisnej siete s predpokladam velkym odpisom pri sekundarnom predaji...ak sa nerozpadne...
tradicni su drahi...neovereni s malymi vyrobnymi seriami, takze bude treba SW updaty...
takze kompromis...
16. 3. 2024 20:09
Re: Technické údaje
Kdyby sis podrobně přečetl článek, tak je tam napsáno, že Dongfeng si s technickými údaji moc hlavu neláme. Klidně si dá rozdílné údaje o výkonu do ceníku a do technické specifikace. A třeba modelu Shine jsem si všiml, že u motoru 1.5 s výkonem 145 kW a točivým momentem 300 Nm má napsáno, že jde o atmosfericky plněný motor.
Avatar - rohYpnol
16. 3. 2024 20:28
Hvězdy ve hvězdách?
Hvězda raději nepřidělujete nebo nestačily?!? :-[]

Chápu, že tohle bude převzato ze SM, ale myslím že i u těchto testů padalo hodnocení s hvězdami.
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2024 20:48
Dongfeng
Kubrt byl nadšený :D Já bych si čínské auto nekoupil, ani kdyby bylo za dvě kila. Tak nějak bych za své peníze radši nakrmil evropského dělníka, než čínského.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ja Prvni 123
16. 3. 2024 20:58
Re: Dongfeng
Presne tak.
A nejen delnika. I vyvojare... a podobne.

Vite proc jsou korejska auta levnejsi / ziskovejsi, nez evropska?

Protoze korejsky delnik zije v ghettu, uvnitr fabriky. Dela 12 hodin atech druhych 12 spi naproti fabriky.
To co potrebuje k zivotu, nakoupi uvnitr automobilky.
Rodina zije na 18 m2.
A 2x za rok ho autobusem vyvezou do mesta.

A proc jsou cinska jeste levnejsi?

Protoze korejjsky delnik se ma vlastne dobre.
Relativne.

Ne, to fakt podporovat nechci a nebudu.

A novinari nas svet devastuji.
Urychluji jeho devastaci, misto aby nas svet branili.
Oslavuji Cinu a homosexualitu...

https://www.prozeny.cz/…u-na-odbiv-94216?…
Avatar - Horký Rom
16. 3. 2024 21:48
moc líbí
Samozřejmě, souhlasím s tebou ve všem, ale moc mě mrzí tvá orientace. Homosexualita je samozřejmě nemoc. Doporučuji ti najít kvalifikovaného odborníka, který ti určitě pomůže s tvou poruchou.

P.S. Jako první krok, doporučím tě přestat čist bulvár typu prozeny.cz a auto.cz
16. 3. 2024 21:49
Re: Dongfeng
Myslis korejskeho delnika v Nosovicich?
Avatar - rohYpnol
17. 3. 2024 12:50
Re: Dongfeng
:yes: :-[] ta sedla :yes:
16. 3. 2024 21:50
Re: Dongfeng
To psali na sputniku nebo Vám přeskočilo? Korejský dělník se má rozhodně lépe než dělník ve škodovce. Si pletete severní a jižní Koreu haha. Jinak v J.Korei si lidé vydělají dvojnásobek resp cca 2,5x tolik v čistém co u nás, a my jsme pro ně levná montovna hlupáku. Pro info údaje před 8-mi lety a srovnání s ČR: Průměrná měsíční mzda v Jižní Koreji se v roce 2016 pohybovala kolem 2 430 dolarů, tedy přibližně 59 400 Kč. Navíc zdanění práce je v Jižní Koreji přibližně poloviční co v ČR. U nás činila průměrná mzda ve třetím čtvrtletí 2017 29 050 Kč
Avatar - Don Seladon
17. 3. 2024 06:48
Re: Dongfeng
Korejský dělník žijící v gethu v Nošovicích a Žilině... Rozumím.
Vysvětlení, že korejský dělník se má dobře a proto jsou čínská auta ještě lepší už vůbec nechápu.
Avatar - rohYpnol
17. 3. 2024 12:56
Re: Dongfeng
Moment, když už chceš hrát na tuhle notu...

Takže mám podporovat českého nemakačenka, který má poloviční produktivitu a za státní peníze je doma a hongá si nohama když zrovna je covid nebo někdo vypne dotace na EV nebo nedojdou baterie z Číny???

Aha, já zapomněl. Jsem euroekosocualstická ovce a tak musím držet basu s euroekosocialstickou bandou de-mentů 8-s Nedej bože že se na tohle vykašlu a přistoupím na hru EU a zařídím se sám podle hesla na hrubý pytel hrubá záplata!!!
Avatar - Barrichello
16. 3. 2024 22:55
Re: Dongfeng
myslíte Semira, Ibrahima, Mustafu a Anatolije, to sou Evropani jak poleno :-) :-) :-) :-)
17. 3. 2024 01:58
Re: Dongfeng
Dnes: "Ja bych si cinske auto nekoupil"
Pred 10 rokmi: "Ja bych si korejske auto nekoupil"
Pred 20 rokmi: "Ja bych si japonske auto nekoupil"
17. 3. 2024 08:43
Re: Dongfeng
Za 10 let: Evropské auto bych si nikdy nekoupil..
17. 3. 2024 09:28
Re: Dongfeng
S jejich plánovanou budoucností žádné evropské auto už nejspíš nebude :no:
Avatar - Mikesus
17. 3. 2024 09:40
Re: Dongfeng
No takto to bohužel směřuje.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2024 12:02
Re: Dongfeng
Tak to bude... a uz dnes by som s MG ZS aj HS nemal problem ... alebo nejaky dongfeng T5 evo... paradne auta :yes:
19. 3. 2024 19:21
Re: Dongfeng
paradne je hodne silne slovo ;)
dostupne...lacne...
Avatar - rohYpnol
17. 3. 2024 12:58
Re: Dongfeng
Za 10 let: Evropské auto už nejde koupit :-!
19. 3. 2024 16:02
Re: Dongfeng
Já už teď ne. Korejec vyrobený v Československu už dávno lepší než koncernové nedodělky či francouzské technické podivnosti.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 3. 2024 09:56
Re: Dongfeng
No, a co?

Taky jsem si nikdy zadne takove nekoupil.
Avatar - rohYpnol
17. 3. 2024 12:59
Re: Dongfeng
Víš proč nepřežila žádná britská automobilka? Protože uvažovali jako ty :-!
Avatar - Barrichello
17. 3. 2024 14:58
Re: Dongfeng
Ono jich přežilo dost, ale žádná není v britských rukách, kromě malosériovek typu Morgan, Lister atd
Avatar - rohYpnol
17. 3. 2024 18:04
Re: Dongfeng
Přežily de facto jen britské značky. Nejlepším příkladem je MG
Avatar - Barrichello
18. 3. 2024 09:44
Re: Dongfeng
prakticky ze všech britských značek, které se dožily počátku 90 let nepřežil jen Rover, jinak všechno funguje.
17. 3. 2024 14:45
Re: Dongfeng
Jednak nevim, v cem byla v roce 2004 japonska auta horsi nez dnes (resp. v roce 2014 korejska), ale tohle uplne srovnavat nelze. Cinsky prumysl vznikl na ubohem kopirovani. I ostatni automobilky se obcas inspiruji dilcim technickym resenim ci designovym prvkem, ale nevykradou cele auto vcetne znacku na kapote. Cinani ano a delaji to dodnes. Problem ovsem neni v nich. Problem jsou lide, kteri tyto vyrobky kupuji a dovoluji Cine zaplavovat svet lacinymi sunty, prestoze vedi, jakou maji povest. A diky tomu muze dnes Cina preplacet talentovane lidi ze zapadu, kteri se nestiti s ni kolaborovat a tak muze budit dojem, ze dohnala a predehnala svet.
Avatar - twistedTSD
18. 3. 2024 06:37
Re: Dongfeng
Japonsko není nepřátelská totalita.
16. 3. 2024 22:52
Naprostý opak německého "standardu"
"... každý model v portfoliu koncernu má vlastní identitu."
Moc se mi líbí automobilky, u kterých nejsou všechna auta, jak přes kopírák a každý model se liší. Naprostý opak německého koncernu, kde vše vypadá stejně (nudně).
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2024 09:24
Re: Naprostý opak německého "standardu"
blby je kdyz zakladem te identity je design jak kdyby to kreslily deti.... :D :D :D
Avatar - Barrichello
16. 3. 2024 22:56
Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
tak je to prosté :-)
Rozbalit vlákno
12
16. 3. 2024 23:38
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
No a je k tomu taky důvod. Viděl si ty fotky? Je to prostě hnusné :no:
16. 3. 2024 23:59
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Přesně tak.
Avatar - cizekHUNTER
17. 3. 2024 02:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2024 07:22
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Žáček ZŠ Čížek promluvil. :-[]
Avatar - Mikesus
17. 3. 2024 04:14
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
On sem někdo přidal do fotogalerie dovurameny volant škodovky, pristojovy štít superbu nebo jeho zadní partie? To jsem si nevšiml
17. 3. 2024 07:37
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
To proto, že článek o Škodovce není, nemyslíš? Btw ten volant je úplně v pohodě :yes:

A pak kdo si musí za každou cenu rýpnout ;-)
Avatar - Mikesus
17. 3. 2024 09:40
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Však ten volant je tragédie. A stejně subjektivní jako tvé tvrzení, že tohle je hnusné. Mne se to tedy též nelíbí, ale nejsem designer, abych mohl hodnotit jaký je design. Můžu tict mne se libi/nelíbí. Odborníky tu evidentně máme jiné, jako třeba tebe, když hodnotis jaké to je, a ne jak to působí na tebe.
Předpokládám nejméně průmyslový design, kdyz tak erudovane hodnotis.
Ne, někomu do ničeho, jen mi vadí jak kazdej je samozvanej deisgner a místo toho aby napsal "mne se libi/nelíbí/hnusí" napíše eruodvaně " je to hnusné, designově neyvrovnané/špatné" atd.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2024 08:48
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Interiér naprosto v pohodě, snad až na volič automatu mě tam nic vyloženě nevadí. Exteriér žádnbá hitpaárda ale 100 lidí, 100 chutí. Tohle budou hlavně kupovat lidi co maj děti a potřebují levné MPV
17. 3. 2024 09:04
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Já bych neřekl, 814tis není za pro nás Čechy "neznámou" a hlavně čínskou značku zrovna málo. Navíc, kdo by se na ten předek chtěl každé ráno koukat. Nepodařené kopie Lexusu. Holt Čínský design není pro každého.

Největší otázka je servis a spolehlivost. Česká rodina raději sáhne po Berlingu a jeho klonech nebo ta bohatší po Touranu, případně po Caddyně ;-)
Avatar - Barrichello
17. 3. 2024 09:11
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
klasická průměrná česká rodina sáhne tak po ojetém sharanu, smaxu/galaxy nebo voyageru/town and country/caravanu bo na nic víc nemá, ale to jen tak bokem
17. 3. 2024 09:21
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Otázkou je, co vlastně chceš. Já sáhl po novém Touranu a udělal jsem dobře, za 6 let, co ho mám, jsem nic zásadního (mimo výměny klíčku v záruce), neřešil ;-)
17. 3. 2024 18:08
Re: Evropa za tyto peníze žádné podobné auto nemá
Plně souhlasím :yes: , čínský design mi moc nesedne. Modely této značky se mi nelíbí. U MG tam HS docela ujde.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2024 08:36
Podla mna celkom pekne MPV
Inak na prvy pohlad som myslel ze kukam na mitsu grandis... tiez to bola podobne tvarovana zehlicka...

Nakoniec to bude korea a cina ktora nam europanom vrati naspat k zivotu mpv segment ... kto by to povedal ... diky dongfeng ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
17. 3. 2024 10:00
Re: Podla mna celkom pekne MPV
To je marny.

Jednak to hezky neni.

Ale i kdyby bylo: hlavni problem je v tom, ze konkurenci cilene likviduji statnimi dotacemi na vsechno.
Neplati jen pro auta.
Statem podporovana kriminalita na vlastnickych pravech... a prvotni nizka cena prace stojici na zotroceni lidi.

O tom to cele ne.
17. 3. 2024 08:57
DONGFENG nebo JOYEAR ???
Dobrý den.
Některé údaje v článku nejsou přesné. Dost zásadní je značka vozu. Autor uvádí: "Na českém trhu preferuje dovozce název DONGFENG U-Tour..."
Dovozce, tedy slovenský Plastonic s.r.o., tento vůz prostřednictví "dfmotor.cz" a "dfmotor.sk" stejně jako prostřednictvím přímých prodejců inzerujete a propaguje pod značkou Dongfeng. Veškerá dokumentace, kterou dostane kupující, odkazuje na tuto značku. Prodejce vám tedy prodá a vy zaplatíte vůz DONGFENG U-Tour. Pokud si jako službu u prodejce sjednáte přihlášení vozu, dostanete "malý techničák", kde je v kolonce D.1 Tovární značka uvedeno JOYEAR. Pokud si auto chcete přihlásit sami, dostanete certifikát pro přihlášení. Pro přihlášení vozu značky, která je v certifikátu uvedena: 0.1 Značka (obchodní název výrobce) JOYEAR. Nevím, zda je to podvod nebo uvedení v omyl. Nevím, zda je v tom úmysl. Ale jak už jsem uvedl, nikde ani zmínka o značce JOYEAR. Co se za tím skrývá, nevím. Vím ale, že to je fakt minimálně klamání zákazníka. Značka vozu platí ta, která je v "techničáku" a to je JOYEAR.
A ještě praktická poznámka ke spotřebě. Mám průměrnou spotřebu 7,1 l/km. To se mi rozhodně jako vyšší spotřeba nezdá.
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2024 09:44
Cinska podivnost na pneu LingLong
.... tak si to honem utikejte koupit :yes: :yes: Elektricke sedacky bez pameti, design jak kdyby to bylo bourane, MPV s dvema misty ve druhe rade a bez posuvnych dveri. Ale tak jako clovek usetri, ze jo.... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
17. 3. 2024 10:06
Re: Cinska podivnost na pneu LingLong
sharan a alhambra taky neměly posuvné dveře a a jak to lidi kupovali
17. 3. 2024 10:07
Re: Cinska podivnost na pneu LingLong
ja se nebavim a autech do roku 2010.... posledni generace je mela.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2024 10:26
Re: Cinska podivnost na pneu LingLong
to měla, ale první generace je 15 let neměla :-)

Kdo chce posuvný dveře tak si koupí za 8 kilo jetou Pacificu a dostane jako bonus i pořádný motor https://www.sauto.cz/…cifica/203326392
17. 3. 2024 10:50
Re: Cinska podivnost na pneu LingLong
No jo, ale u toho už o kompaktním autě mluvit nemůžeš. Je to dlouhá kráva, 5,2m :-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2024 10:51
Re: Cinska podivnost na pneu LingLong
Este viac ako tie kusky s posuvnymi... presne tak :yes:
17. 3. 2024 10:09
A co crash test?
tim tahle vec prosla?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
17. 3. 2024 10:47
Re: A co crash test?
To se testuje až v provozu, je to z Číny ne ?
17. 3. 2024 10:48
Re: A co crash test?
A po nárazu už koukat na crashtest nebudeš :-[]
17. 3. 2024 11:19
DONGFENG nebo JOYEAR ???
Zásadní je, že v techničáku budete mít napsanou značku JOYEAR a ne DONGFENG. To vám nikdo před koupí, ani při ní, ani po ní neprozradí. Ani tato recenze to neuvádí. To zjistíte až po předání "malého TP" nebo po předání certifikátu, pokud si auto přihlašujete sami. Dle mého názoru je to podvod nebo přinejmenším klamání zákazníka.
Jinak bych opravil pár nepřesností...
- paměť sedačka má
- průměrná spotřeba 7,1 l/100km se mi nejeví jako
vyšší, jak je uvedeno v "mínusech"
- k zde uvedené ceně je třeba přičíst cenu za barvu,
tedy cca 15 tis. Ta se přičítá vždy,
pokud nedostanete slevu
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2024 17:25
DONGFENG nebo JOYEAR ???
Ano, tento vůz je všude inzerován, propagován a prodáván pod značkou DONGFENG. Veškerou dokumentaci a informace od prodejce při koupi dostáváte k vozu DONGFENG U-Tour. Ale ten nejdůležitější dokument, tedy "techničák" nebo v případě, že si sami auto přhlašujete tak certifikát, dostanete k vozu značky JOYEAR. To už ale máte auto zaplacené...
Dle mého názoru se jedná o podvod, v lepším případu o klamání zákazníka.
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2024 15:55
MPV za 800k?
Staria 1M+, Multivan 1,2 M+
Pardon, ale Touran je rozměrově zcela mimo

Prodejní trhák to nebude, alespoň první náznaky konkurence.
Rozbalit vlákno
0