Lokálně bezemisní pohon si s rekordními časy na světových okruzích obvykle nespojujeme. Nicméně i s elektřinou pod kapotou se dají zajet skvělé časy, které překonají i ty nejdražší hypersporty se spalovacími motory.
Stačí dát do názvu EV slovo Turbo a hned to jede rychleji. Geniální Porsche :yes:
Bohužel i Porsche Taycan Turbo GT se musí na Nürburgringu sklonit před mnoha jinými auty včetně třeba příbuzného Porsche 911 GT3, které mu na Nürburgring ujede i s méně než polovičním maximálním výkonem, polovičním počtem poháněných náprav a absencí slova Turbo v názvu. Navíc lze Porsche 911 GT3 bez příplatku vybavit manuální převodovkou pro maximální zážitek z řízení auta. Jak by řekl Paroubek: Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to v EV má?
Samozřejmě, souhlasím s tebou, ale kdybys byl pozorným člověkem, všiml by sis, že v tabulce «Nejrychlejší elektromobily na Severní smyčce Nürburgringu» model Porsche 911 GT3. Sorry, jsi mimo hru. Dej si muItivitamin k večeři, bracho :yes:
Samozřejmě, souhlasím s tebou, ale kdybys byl pozorným muItivitaminem, všiml by sis, že v tabulce “Nejrychlejší elektromobily na Severní smyčce Nürburgringu” není a nikdy nebyl model Porsche 911 GT3.
Máš pravdu. Stejně jako se do tabulky "Nejrychlejší elektromobily na Severní smyčce Nürburgringu" nemůže probojovat ani nejrychleji sprintující Rom. Palec nahoru :yes:
Ty auta osobne neznam takze budu rad za nazor, ale nejde o porovnani dvou velice odlišných veci? GT3 je prakticky zlegalizovane sportovni auto, ale Taycan je v tomhle provedení “jen” výbava.
Nemusíš ta auta znát osobně, stačí se zajímat, číst. Článek o taycanu turbo gt tu byl před pár dny, onačení okruhová hračka se u něj objevovalo stejně jako u 911 gt3 RS. Prostě verze na okruh, odlehčená, s rámem, křídlo, větší brzdy, prakticky závodní auto na značkách, tedy jak taycan turbo gt, tak 911 gt3 RS, srovnání naprosto relevantní, výsledek jasný.
Já celkem chápu, že porsche takovou verzi taycanu chce v nabídce mít, když tu máme různé plaidy s track packem atp., musí si zachovat odstup od plebejců, ale principielně je u ev čistě okruhová verze nesmysl, je to spíš pro promo než na prodej.
vidíš a v tom Utrechtu byl ElectroDad, který tam vyzpovídával nějakého človíčka zodpovědného za nabíjení a nic takového nebylo potvrzeno. https://www.youtube.com/watch?…
To je jak ta poplašná zpráva, kterou tu roztruboval i bulvární pisálek Bednář, že Evropský parlament schválil, že EV nejsou ekologická ... a když si prověříš, kdy tenhle orgán EU zasedal, tak zjistíš, že si to celé někdo (Krone zeitung?) vymyslel.
škoda, že v tabulce také není spotřeba elektřiny. Také by bylo zajímavé, jaký čas by EV potřebovala na zajetí 5 kol v jednom celku, zda by jim na těch přibližně 100 stačily kapacity baterií a zda by ufržely EV plný výkon svých motorů...
At prestanou tlacit nesmyslne elektro do rodinneho auta, a vrati nabidku kombiku vytlacovanou uplne zcestnou modou SUV, a na okruhu at se pro me za me auticka na baterky predhaneji.
Jako kluk jsem mival doma autodrahu, a taky byla na elektrinu. :-)