Jde pouze o můj subjektivní názor, EV9 je neskutečně škaredé a disproporční auto. Tá barva Modrá Oceán jí vůbec nesluší. Říkám to jako umělec, designér a návrhář.
Viděl jsem ji naživo, ne :no:
Přitom EV6, je kráska, ale sourozenec Ioniq 5,
se mi ještě víc líbí svým retrowave designem :-!
Omlouvám se, byl to můj subjektivní názor.
Například, já miluji vzhled Fiatu 500e (2nd gen)
a připouštím, že se nemusí líbit většině lidí ;-)
P.S. Pro změnu, mě se neskutečně líbí interiér
Renaultu Zoe (1st gen) v bílé barvě s TFT displeji.
položím otázku:
A na co je dobrých v takové krabici mít 600 koní? :-!
Kdyby to mělo 300 koní a dojezd 1000 km, tak smeknu a řeknu, ano dá se o tom uvažovat pro určitou skupinu klientů
Do aut podobné velikosti už dnes inženýři montují 1,5 litrové spalováky s výkonem kolem 160 koní a spolehlivým dojezdem 600 a více km ( např. VW T7 a pod.)
Tak co je vlastně špatně? Může nám nějaký chytrý elektrikář toto objasnit? :-[]
Mozem odpovedat, ked obchadzam chodcov a zrazu sa vyruti auto v protismere, tak len bzz a sa zaradim pred obehnutych chodcov a neriesim, preco ostatni idu ako debili a preco su chodci roztahani po ceste, ani neriesim vycitky, ze radsej som mal zastavit a cakat. Kvoli komfortu. Dojazd neriesim, ked potrebujem dojazd, tak z tych 600 koni pouzijem 60 :-)
tak z toho som voľaaký zmätený. :-O
Takže píšeš, že s Octáviou, či čo máš za auto, predpokladám do 200 HP sa bojíš obchádzať chodcov a tak potrebuješ 600 HP?
Si divný? Či to bol sarkazmus? 8-s
Souhlasím s tebou, za mě je to to poslední, co bych na EV9 vylepšoval. Ale někdo to prostě chce. Obří SUV na "nízkoprofiláčích", nejlépe se sníženým podvozkem. Toho tady už jezdí ...
Ano, je to dolezitejsie, ked nejazdim daleko, tak vykon vyuzijem ovela castejsie, ako nejaky dojazd. Realne vacsina ludi nejazdi 500 km denne. A ze to vyzera ako zaba, no co, jazdili sme aj na Peugeote 407 a tiez to tak vyzeralo.
Je úžasné kam se Kia za pár let dostala a jak se nebojí experimentovat. A moc se jí to daří. Design je úchvatný a originální. Každý model je specifický a nese jen pár společných rysů značky. Což se nedá říct o Škodě nebo VW. Tam vše vypadá jak přes kopírák. Dokonce i taková prémie jako MB není schopna přinést designově zajímavé EV.
Čo taký servis elektrických H/K ? Pozeral som yt video od akceleraceelekto (či ako sa to volá) a nestačil som sa diviť ako tam funguje servis. Samozrejme až to je pravda.
No, vypadá to hrozně. Asi si někdo řekl, že když už je to taková krabice, tak to můžou nechat nadesignovat někoho, kdo běžně dělá krabice. A že když to vyšlo u G a Def, tak to vyjde i u EV9. No, tak ne.
Fakt by ma zaujímalo, prečo musí byť skoro každý BEV taký hnusný. Musí byť robustný, dominantný, výrazný , agresívny, svalnatý a neviem ešte aký. Prečo už autá nemôžu byť jednoducho pekné?
Designéři objevují nové možnosti, zejména co se týče světel, ale třeba i absence přední masky. Ještě úplně nevstřebali to, že ne všechno co se udělat dá se udělat má.
BEV se musí nějak vypořádat s baterkama v podlaze. MEB auta prostě přidávají těch 10cm k výšce auta, typicky je to vidět teď na ID.7. Ale dá se to udělat i jinak, viz třeba eTron GT... nebo i Tesla 3.
Hezká EV jsou taky. Jestli chceš něco, co není svalnaté a agresivní, tak eTron asi zmiňovat nebudu... ale tak třeba Honda E bylo moc hezké elektro. Za poslední dobu se mi z těch běžných aut asi nejvíc líbí nový Prius.
Priuse ti podepíšu, měla ho švagrová teď na víkend, chce právě starého vyměnit za nový, a musím říct, že to je fajn auto, designově doslova ze škaredého kačera krasavec a jízdně pokrok ohromný. Má to velmi slušný podvozek a konečně výkon, i když pořád je to ve vyšších rychlostech hlučné, celkem slušné ovládání, fyzická tlačítka, šaltr, displej je v dosahu ruky bez natahování, jenom ten displejek pod oknem, pro menší postavy problém, musí čučet přes volant, u mě paradoxně menší problém, sedl jsem co nejníž a volant dal co nejvýš, pak je vidět skrz volant. Každopádně moc pěkné auto jak zvenku tak zevnitř, kdo by to od priusu čekal... :-)
Ale není to EV.
Ta hlučnost nových HEV od Toyoty je bohužel pravda, ale nejzajímavější je, že oni to umí udělat i dobře. Největší problém budou pneumatiky.
Já jsem za poslední měsíc měl 2x na víkend Corollu, jednou kombík GR sport (super podvozek, výkon, ale hluk od kol a podvozku, hlavně ve vyšších rychlostech) a pak Corollu Cross Style tech (prostřední výbava) a tam to bylo uplně o něčem jiném, pohodlnné, komfortní, tiché oproti GR sport tak o 2 třídy. taktéž na R18, ale vyšší profil a asi i jiná značka pneu. Já o Corolle velmi vážně uvažuji, četl jsem hodně diskuzí a výměna gum pomuže dost + kdyžtak vytlumení. Většina lidí, co si stěžují na hluk, to právě píše u těch GR sport paketů. Nového Priuse jsem ještě nejel, nevíš jestli to byla taky nějaká výbava "sportovnějšího rázu" ?
Příjde mi, že ty "sportovněji" stylizovaná auta musí vykoupit tím hlukem, aby to bylo více "pure" řidičské a cítíš a slyšíš každý kamínek :D
Value for money je trošku s otazníkem... relativně malé auto... a cenovka je kolik, 1,1 základ? Dostala švagrová nějakou zajímavou nabídku?
Mně se to designově hodně líbí, i ta žlutá metla tomu sedne... a pohon asi dobrý, jen teda relativně drahý a ta úspornost taky není úplně zázrak. Ale co dneska není drahý.
O ceně bych se radši nebavil, to jsem zíral, prý 1,15 při slevě 150 tis, za mě nesmysl, ale jak říkáš, co je dneska levný, popravdě nevím, co chodí za podobné peníze. Každopádně je to moc pohledné auto, spec. v té žluté.
Jo, tak to bude jedna z těch lepších výbav... pokud si to někdo může dovolit a prostorově mu to stačí, tak s tím asi bude spokojený... tím víc, čím víc toho najezdí.
Mimochodem, ty základní 17" jsou taky dílo... adept na nejhnusnější kola roku... ne že bych nutně potřeboval mít auto týhle velikosti na 19", ale ty 17" jsou fakt no-go:
https://imageapisecure.autoit.dk/ImageService.svc/GetVehicleImageFromImageId/10688347/1920
Ono to nie je problém výhradne EV, ale na nich je to najviac vidieť, proste snaha odlíšiť sa za každú cenu. Dnes sa už málokedy obzrieš za autom preto, že je pekné, ale aby si sa ešte raz pozrel, či je naozaj také hnusné, ako sa zdalo na prvý pohľad.
Kdy tohle šílenství skončí ? Cenovka nepřekvapí. Opravdu rodina potřebuje mít auto co má 600 koní ? Opravdu to nutně musí být SUV ? a proč by mělo být výhradně na elektřinu ??
Docela by mě zajímalo, kdy naposledy nějaká automobilka naslouchala potřebám zákazníků a kdy naposledy vyrobili něco, co opravdu zákazník potřebuje a za co je ochoten zaplatit.
Díky za Suzuki Swift :yes:
Čína stavia aj MPV, ako keby sa nechumelilo, európska móda ich doma netrápi. MPV mali taktiež väčšinou trochu zdvihnutú podlahu, takže na baterky by miesto bolo. A podľa mňa dnes by už aj o MPV záujem znova bol. V porovnaní s rovnako veľkými SUV sú predsa len priestorovo bohatšie a aj variabilita interiéru môže byť celkom inde. Holt móda diktuje inak. prečo praktické auto, keď môže byť trendy?
Souhlas s oběma a 600k pro MPV netřeba, zvlášť když ve 160kmh končí :-[] Nebo to vymýšlel někdo, kdo má rád poblité auto od dětí, 2x na semaforech zasprintuje a pak bude celé odpoledne uklízet... a dobíjet. Zbytečnost ;-)
EV9 se nabizi s 200konma, necelejma 400konma a ted pribejva i necelejch 600koni
ale blbeckum se ze 600 koni zatmelo pred ocima asi proto, ze spalovak v takovyhle aute nabizi sotva tech nejslabsich 200 a uz druhej nejslabsi neumi ani nahodou
nikdo fakt nikoho nenuti kupovat tohle auto se 600 konma, ani se 400 konma a dokonce ani ne s 200 konma
jj, hezky jsi se popsal v tom svém příspěvku :yes: někteří holt raději preferují praktičnost a jinému stačí k orgasmu zamávat před očima nabíjecím kabelem a šesti stovkami koní :D