Nový vrchol japonské automobilky se konečně představuje. Největší Mazda CX-80 je prodlouženým modelem CX-60 a bude se prodávat s benzinovým plug-in hybridem i turbodieselem.
Já mohu soudit jen M3 a M6. U té trojky asi jo, jako není to jako Oktávka, ale šestka mne přišla použitelná, samozřejmě premiant třídy to taky není. V SUV jsem od nich nikdy nejezdil. Mne se tedy nelíbí ani CX60, vlastně žádné jejich SUV, příjdou mi disproporční, dlouhé hranaté čumáky a zaoblené zádě.
Není na té fotce nějaké BMW? Je, že jo. ;-) Anebo že by byly auta Mazdy a BMW jako vejce vejci. Mno, anebo já mám po kyselici kuří slep :-) BTW taková CX-30 je pro mne proporčně zn. Ideál, jen by pravda mohly být menší ty plastový lemy.
Je to pravda, snazil som sa natrieskat do kufra bicykle a nebolo to teda nic moc. Sedacky su slabe a na velke kolesa nie su na nase rozbite cesty. K dizlu som sa zial este nedostal
Já ? Reaguji na první příspěvek, diskutéra neznám a píše o tom, že Windiesel tu pěje na CX60 ódy a to je pravda... jestli je to ten stejný troll, tak pardón, ale jak je mám sakra poznat ? Vždyť jich je tu snad 20 a pořád se to mění....Snažím se na něj nereagovat, ale né vždy to vyjde...myslím, že já jsem jeden z mála, který s těmi profláklými nediskutuje, projdi diskuze...
Je smutné, že tady s tím nikdo nic nedělá. Z kdysi slavného webu plného vášnivých diskuzí, peprných výěn názorů, ale vše v rámci nějaké etiky se stal odpad pro ubožáka, možná jich je víc, kteří to dovedli do stavu klinické smrti. Za chvíli to budou moct zavřit. Diskuze prakticky nepoužitelné a z XXX diskutujících se tu dá diskutovat tak s deseti lidmi, pokud diskuzi neplevelý některý z trolů.
Velmi male rozhodne neni, pokud zmama nema 2m a 150kg. Vzhledem k vnejsim rozmerum by mohlo byt podelne vic mista na zadnich sedadlech, ale pri 180cm mam za sebou porad rezervu. Do sirky je mista vic nez dost.
...postavili vedle toho pořádnýho urostlýho chlapa a ne podvyživenýho chlapečka z druhý třídy, tak by to ani nemuselo vypadat na první pohled jako strašnej mastodont.
Keď som sa naposledy bavil s predajcom Mazdy, prekvapivo tvrdil, že ten naftový šesťvalec nikto nekupuje. Keď som argumentoval, že po tom ľudia volali a registrujem pozitívne ohlasy na R6, potvrdil, že to áno, na internete všetci volali po poriadnom veľkom motore a šesťvalec virtuálne všetci chvália, že prémia za cenu mainstreamu a pod., ale keď príde isté k istému a idú auto reálne kúpiť, tak ľudia povedia, že či ten motor nie je príliš veľký, že či sa onedlho dostanú s naftou do centra miest a... kúpia hybrid. Ešte viac to vraj platí pre benzínový R6, po ktorom všetci petrolheadi volajú, ale keby prišiel, nikto by si ho nekúpil, a to ako v zvažovanej novej 6ke, tak ani v SUV.
Tie 6valce su primarne robene pre us, tam sa im tusim dari a z eu casom zmiznu. A 6ka nebude, vraj nejake 4dverove kupe pre usa, ale ani to sa mi nechce verit
To je síce pravda, ale mimo bubliny petrolheadov dnes na šiestich valcoch podľa mňa mnohí netrvajú. Táto Mazda je cenovo vo vodách, kde mainstream už na to nemá a kupci prémie...idú radšej do prémie alebo aspoň Touaregu.
V ČR se za první tři měsíce letošního roku prodalo 44 dieselů a 20 PHEV, takže šestiválec převažuje, nicméně celkové prodeje cca 20-25 ks měsíčně jsou hodně bídné.
Je to segment, kde Mazda do ted klienty nemela. Navic clovek kupujici si cx60 musi byt tak trochu fanda. Masovka z toho nikdy nebude, nicmene v pondeli mi prodejce rikal, ze se zajem (i o) cx60 zveda. Ted to bylo mrtvy.
Ten hybrid ale asi taky není úplně výhra, námitky jsou napříč recenzenty taky. Ale chápu, že když se někdo bojí, že ho s tím nepustěj do města a nebo že bude platit nesmyslný daně za diesel nebo daně za objem (jako v GB třeba, nevím), tak do toho nepůjde. Už tu někdo ale píše že v ČR je to 2/3 ve prospěch objednávek na diesel ... Na SK je to jinak?
Tomu dieselu na prémii ale chybí výkon i krouťák, je to takový podstřelený. Kde Mazda poslední dobou exceluje je design interiéru, já tomu neumím vytknout prakticky nic.
Technicky ano, ale vzhled exteriéru mne u aktuálních SUV od Mazdy nebere. Kodiaq vidím jako trochu hezčí krabici. Ale proti gustu, nikomu to nevnucuji, víš, že já nejsem zrovna SUV nadšenec :D
Mam 43.000 km a je v pohode, necuka, radi rychle a hladce. Naopak, patri urcite mezi ty lepsi. I v MB obcas 9q zmatkuje, nebo kopne, to se stane vsude. Jde o miru. Zrovna prevodovka a motor je v cx60 to posledni, co bych resil. Ma to detske nemoci, ale celkove jsem velmi spokojeny.
Taky mam 3.3 v silnejsi variante. Zatim najeto 14 000 km (od listopadu). Tiche, kultivovane, necukave, skvela spotreba.
Mezi nevyhody radim:
- je tvrdsi oproti autum se vzduchovym tlumenim - porad ale pohodlne
- kratky sedmy stupen (2700 ot/min @ 135km/h) oproti osmicce (2000 @ 135 km/h). Pri predjizdeni je pak motor slyset, ale zase je prebytek vykonu (120 -> 150 za ~5s po seslapnuti plynu).
- bojacny adaptivni tempomat (pry je pripraven update, ktery to resi - budu resit pri servise)
Vyhody:
- Design
- Motor (vykon, spotreba, tichost & kultivovanost)
- Prostornost
- Cena (nejsou nabidky, ktere by se jen blizily v dane cenove hladine)
Rozhodne doporucuji. Hlavne zkusit osobne. Budete spokojeny.