Ze zacatku sem byl na vazkach z toho noveho vzhledu a vseho kolem, ale ste asi nejprehlednejsi portal o autech na webu :-) Jenom prosim dejte ty fotky ve fotogalerii do stredu, jestli to de, pak by to bylo perfektni ;-):yes:
PS: A jeste jedna vec, ty reklamy uz me nebavi odkrizkovavat, tak je nechte nahore, kde maj bejt ;-) Ted je to komplet :yes:
Přesně tak, udělejte něco s obtěžujícími reklamami! Vím, že bez reklam to nejde, ale nemusí mě pořád obtěžovat posunující se reklama, když ji jednou vypnu a tím ji věnuji pozornost, tak by měla zmizet a ne se objevovat u dalších článků, které potom navštívím. Docela mě to rozčiluje a obtěžuje, přesto že se jedná převážně o reklamy na mou oblíbenou značku. Udělejte s tím něco, ať jste i nadále nejlepší web o autech.
Zatim nehodnotim i kdyz zrejme je to krok vpred, uvidime, komu se to bude libit a komu ne >:D
Jeste bych u diskutujicich zobrazil cast IP adresy, aby se omezily zdvojene nicky.
A pak bych byl pro "clanek" stylu, ptejte se nas na co chcete a my vam na co chceme odpovime (samozrejme nejlip na vse). ;-)
...tato informacia o mne bude obcas mozno zavadzajuca, nakolko NTB mam zapnuty stale, stale prihlaseny, a ked som aj obcas mimo neho, chvilu trva, kym sa prepne do rezimu spanku...
takze vazeni spoludiskutujuci, necakajte odomna vzdy promptne odpovede, nakolko nie vzdy som pri NTB, ked aj "svietim na zeleno" ;-)
za pochopenie dakujem, a prajem prijemnu diskusiu vsetkym, ktori o to stoja ;-)
Netřeba se obávat, že vás náš web "špehuje" jestli máte zapnutý PC. Online uživatel znamená pouze, to, že daný uživatel během posledních 10 minut vykazoval na našem webu nějakou aktivitu.
tak to "zaplat paanbuuh" ;-) - to ma nejaku logiku :yes:
este malicky poddotaz :
najcastejsie - pokial uz je diskusia "rozfrcana" na XXX prispevkov, pouzivam Chronologicke usporiadanie...-tam nie je vidno aktivnost / neaktivnost
nebolo by este asi od veci farebne odlisit ON-Line a OFF-Line ucastnikov napr. farbou ich nicku...co Vy na to?
som na tom podobne.... notas mam zapnuty cely den a stranka mi tu bezi ale nesedim tu cely den.... a ani sa neodhlasujem nikdy .... zavadzajuca statistika ;-)
Ono bohužiaľ niekedy takýchto Like Up, Down diskusii je to že človek čaká na odpoveď >:D a väčšina z lenivosti dá like. Potom tá diskusia je mŕtva. Nehovorím že tento web to čaká tiež len :-) viem aké to je keďže som vývojár webových aplikácií. Tento web ma solídne diskusie a ludia tu pekne diskutujú. Okrem niektorých jedincov pre ktorích je diskusia hrou. Používa"ť" VWšelijaké znaky a ja sa môžem zblázniť kým preložím daný príspevok do rodného jazyka :-) Najväčšia feature je Hate list ;) :yes:
Reagovať ľudia stále budú , ale keď niekto proste nemá čo dodať a s príspevkom súhlasí/nesúhlasí tak proste len klikne ... Myslím si že to hlavne sprehľadní diskusiu a človek uvidí či s ním ľudia súhlasia , alebo nie .. ;-);-)
Áno, to je pravda, ale aj tam, kde je jasné, že vidím trebárs kufor Octavie, poteší poznámka, aby som si všimol praktický háčik, úložný priestor na drobnosti, alebo nejakú inú nenápadnú príjemnosť, prípadne naopak nepríjemnosť...
Nedávno jsem je u nějakého článku viděl. Nevím, z které výstavy to bylo. Příjemné překvapení. Volal jsem po nich už nějaký rok zpět. Člověk viděl něco zajímavého a ani nevěděl, na co se to kouká. Tak doufám, že se mi to jen nezdálo. :-)
už dávno som sa pýtal tak sám pre seba, že prečo sa nemôžu na tunajšej diskusií hodnotiť jednotlivé príspevky + a - a už je to tu. myslím, že to tu každému diskutujúcemu ozrejmí, ako ho ostatní diskutujúci vnímajú. respektíve jeho príspevok.
páči sa mi aj "viditeľnosť" prihlásených diskutujúcich. naozaj sa dá potom lepšie reagovať na prihlásených diskutujúcich.
a ešte niečo na záver... pripájam sa k ostatným, ktorí navrhujú popisky v galérií. myslím si, že to by naozaj nemal byť až taký veľký problém.
myslím, že redakcia si zaslúži za túto pozitívnu zmenu :yes:
vsetko je to pekne... ale s tymi pluskami a minuskami to mas uplne jedno ... hateri ti daju minuka tak ci tak a je uplne jedno ci napises nieco k veci a pravdive alebo napises volovinu.... ved si len vsimni ze pod niektorymi prispevkami v diskusiach uz teraz je kopec minusiek a pritom su niektore prispevky vcelku v pohode a trefne... to je ta vzajomna ludska nenavist.... takze tento parameter nema ziadnu vypovednu hodnotu..... a nezarucuje kvalitu prispevku ani nic podobne..... na tomto serveri v podstate uplne zbytocny.... predpokladam ze pocet prispevkov na diskusiach sa vdaka takemuto "vylepseniu" rapidne zmensi ... a budeme sa navzajom vsetci bezdovodne minuskovat..... aspon takto to funguje inde.... tu to vobec nebolo potrebne klesat na takuto uroven
tak možné to je... ja to hodnotím podľa seba, lebo ja som nikdy na žiadnej diskusii nedával plusky a mínusky len tak pre nič za nič... a sem hádam chodia diskutovať väčšinou inteligentní ľudia... aj keď výnimky sa občas nájdu, to je fakt....
Pocet prispevku zrejme klesne, snad ubude tech uplne nesmyslnych. :-)
A pokud bude plusovat a minusovat dost lidi, tak to bude mit i urcitou vypovidaci hodnotu o (ne)kvalite prispevku.
odkedy zaviedli to pluskovanie minuskovanie co je dnes len par hodin odkedy to funguje je tu uplne mrtvo... nahoda? asi nie ... a zeby tu bolo mrtvo kvoli tym co pisu nezmysly? opat asi nie.....
S touhle novou podobou jsem se poprvé setkal v již rozjeté diskuzi a strom se podle mne stal nepoužitelným. Alespoň v Opeře, nechce se mi teď zkoušet něco jiného. Hloubka je omezená až moc.
Jinak mi není moc jasné, proč bych chtěl reagovat jen na aktivní (i ti mohou být aktivní úplně někde jinde). Tak si to nepřečte za minutu, ale za hodinu, nebo třeba zítra. Mnohem radši bych byl za upozornění na nové reakce v rámci ACZ. Žádná upozornění na e-mail.
Jsem kolikrát přihlášený 24 hodin. Ale i tak jednu diskuzi čtu třeba deset hodin. Protože jsem "aktivní" stylem, přečtu jeden příspěvek, pět minut něco dělám, přečtu další příspěvek. :-)
- když už je vlákno k příspěvku moc dlouhé - desítky odpovědí - tak okénko pro každou další odpověď je užší a užší. Pak jsme svědky toho, že padesátá odpověď k příspěvku má šířku tři znaky a výšku dvacet. To taky stojí za zamyšlení.
Presne tak, potom ma riadok vo vete dve slova a cloven len skroluje smerom dole a straca sa...
Inak novy layout chvalim ale toto +/- je take...len na klikanie. Slovensky spravodaj sme.sk ma vyborne prepracovany tento system, kde ma kazdy uzivatel karmu a je na to zlozity proces na vypocet, ale ma to vacsiu vypovednu hodnotu.
PS. Nebolo by technicky mozny aj nejaky export diskusie napr. do txt suboru? Teraz nemyslim pre tych, co si vsetko budu chciet ukladat a potom citovat proti diskuterom, ale niekedy su tu dobre linky a podobne... Dik. :yes:
PS 2. Je tu nejaky hate list? Keby niekto trolloval a podobne, dany nick by mal po castom kliku na hate list obmedzeny pocet prispevkov na, napr. 5 denne. Bud by si teda stale tvoril nicky alebo by ho to casom prestalo bavit. Ja viem, ze sa to da zneuzit na kampan kill nick ale aspon nebudeme polovicu prispevkov preskakovat kvoli nicku a bezduchym nazorom. ;-)
ad mnoho vláken/malý prostor pro odpověď)
ačkoliv to není v článku zmíněno, tento problém jsme se pokusili vyřešit, je to vidět například v této diskusi "bohaté na vlákninu": [odkaz]
ad hate-list)
ano, tahle "fičura" už zde existuje mnoho let. Více se dozvíte po přihlášení na této adrese: [odkaz]
ad karma)
současné hodnocení plus/minus berte spíše jako začátek, možná něco podobného zavedeme. Nicméně je třeba sesbírat pro začátek nějaká data
On to kolega s tim hatovanim myslel spis tak, ze pokud by nekdo dostal napr. 10 hatu, tak by dostal zlutou kartu a hral by s nebezpecim cervene a stop na par zapasu/ dni - reci fotbalove terminologie. :-)
Myslím si, že jste hloubku stromu omezili až moc. Diskuze jsou tu běžně mnohem delší. A to i ty plodné. Často se hodně větví a nedá se v tom zorientovat; není zřejmé, kdo na koho reaguje bez využití "reakce na". Ještě na tom prosím zapracujte.
Chronologické mám rád, když se diskutuje už jen pár vláken a v diskuzi se orientuji. Zkus si přijít k článku, kde je 200+ příspěvků, a začít diskuzi číst chronologicky. Mele se to páté přes deváté, musíš zkoumat, co k čemu patří. V tom je strom mnohem lepší. A hlavně, strom mi umožňuje vyhledávat v textu. Tedy například i rychle najít moje příspěvky a zkontrolovat reakce na ně.
Hlbku vlakien by ste mohli nastavit na 10, nie 5. Je to malo a nasledne prispevky stracaju prehladnost, kto na koho reaguje, kedze v stromovom zobrazeni vidiet len drobne sipocky a tie prehladnosti velmi nepomahaju.
Spamovacie diskusie maju obvykle nad tych 10 prispekov pod sebou, tiez uz nech vyzeraju ako chcu.
Diskusii by pripadne pomohlo nastavit pevnu sirku stlpca nie na tych cca 500bodov, ktore aktualne ma, ale na sirku webu a tym padom by mohlo zostat zobrazovanie stromu do vacsej hlbky.
To kazdopadne, nekdy je to des. Ono vubec cast stranky s diskusnimi prispevky by mohla byt sirsi, vetsina lidi uz ma dneska stejne 16:9 (apod) monitory.
Razeni prispevku podle hodnoceni by podle mne melo byt zalozeno na rozdilu mezi + a - a ne jak je tomu nyni na poctu plusu, teoreticky tak muze byt vyse prispevek s hodnocenim 10:50 nez 9:1
Ty prvni cisla jsou z diskuse o Octavii RS, kde prvni prispevek ma skore 8:0, druhy prave tech 8:7 a treti 6:2 (v tuto chvili)
No, parádička. Osobně nejvíce cením nové palečky, ostatně během posledních třiceti minut jsem jich nadělil šestadevadesát. Co je však podstatné, odpadne hafo těch, co sice neumí psát, ale soustavně se tu o to pokouší. Hele, rozdaj sem tam paleček, něco půjde dolů, něco možná nahoru, budou si připadat jak hever v prémiový garáži a bude klid. Ovšem "superpalce" samozřejmě žijou dál, to snad chápeš :yes:
A vůbec, jsem toho ještě plnej, musím se s váma podělit. Snad nevynesu nějaké interní tajemství, ale někdy už od října se má v Sosnové snad údajně rozjet redakční projekt na plný obrátky. Vyděláme na tom my, diskutéři. Tedy... minimálně někteří.
O co běží? No tak osvětový impulz mají na svědomí naši diskusní kolegové, lépe řečeno ta část, které se na diskusích dostalo tak trochu hanlivé charakteristiky v podobě označení - tříkolkáři. Všichni jistě máme v paměti legendární diskusní úvahy tipu: Cee´d je nejlepší auto na světě, vím, co říkám, strejda si včera jednoho přivez´.
No, takže prostě a jasně, bylo zjištěno, že i přes dokonale testy a přes superaktuální články, dochází k výraznému zaostávání velké skupiny diskutérů jak za úrovní AUTO.CZ, tak obecně za garážovým vědomím průměrně vyvinuté motoristické populace. Nemalou skupinou diskutérů adorované diskusní historky o tom, že tatínek si nekoupil letos em pětku od BMW jenom proto, že se cestou zastavil v Kia motors a uhranut picantem dal empětce vale, dospěly do vzniku projektu s prozatímním pracovním názvem - Maturita v Sosnové.
Tak a teď k jádru věci. Fronty se řadí od hlavní brány, pořadí určuje abecední umístění nicku diskutéra. V té souvislosti holt kolega Žužu musí počítat s tím, že frontu zakončuje někde v okolí obce Úštěk.
Ale netruchleme, půjde to jako po drátkách. Totiž, každý, kdo bude chtít od nového roku diskutovat pod články a pod testy, bude muset absolvovat slalom na závodním okruhu v Sosnové, a to včetně losího testu pozpátku. Nejde však o to být prvním, prioritně jde o to, aby se diskutéři takříkajíc vyučili na autech. Každý ze zájemců absolvuje předepsaný slalom v těchto velikostních a kvalitativních kategoriích aut - subkompakt, kompakt, střední SUV, velké SUV, střední apoštolská, vyšší střední, lux a velké coupé. Auta si projede, prohlédne a osahá. Co se týká modelů, pak je údajně zajištěno Grande Punto, Fabia, nový Focus a stará octávka, samozřejmě Apoštol sedmý - sličný, trojkový bávo před liftingem, Touareg po liftingu, a - pozor - S-klasse. Sice se čtyřhrnkem, ale zato komplet v kůži a ve dřevě.
Věkově to naštěstí není omezeno, a to ani směrem ke kolébce, ani směrem k rakvi. Ovšem jistá omezení samozřejmě platit budou. Odvinou se od písemného místopřísežného prohlášení o dosavadní silniční a garážové praxi diskutéra. Před jízdou v kategorii o dvě vyšší, než je dosavadní diskutérova praxe se bude muset zájemce podrobit lékařskému vyšetření, změří se mu tlak, hustota míšního moku a záškuby ve slabinách. Samozřejmě si všichni uvědomují jistá zdravotní rizika, neboť přímé přesednutí ze žigula do esklády by v nejednom případě mohlo vést ke vzniku nenadálé osobnostní příhody, a to uznejme, to si prostě redakce na svědomí vzít nemůže. Tedy aby jako bylo jasno, zde nelze než doporučit úvodní otevřený pohovor s psychologem, který bude mít stan hned vedle hlavní brány. Svěřit se mu lze jak inkognito, tedy pod plentou, tak přímo natvrdo, takříkajíc z vočí do vočí. Pan doktor je samozřejmě vázán profesní mlčenlivostí, a tak se případná konzultovaná traumata v podobě dosavadní řidičské praxe, končící u sídlištní dřevěné tatrovky z výrobního družstva Igra, nedostanou ani na veřejnost ani na diskuse.
Závěrečné hodnocení každého diskutéra se pak odrazí v automaturitním vysvědčení. Jistý kódový výcuc pak bude obsažen v dovětku za diskutérovým nickem. Ilustrativně uvádím smyšleného kolegu s informací tak, jak se bude zobrazovat na diskusích od měsíce ledna 2014 - GOGO/15/8/2. První číslovka (15) nese informaci o nezdařených rozjezdech napříč všemi třídami, osmička pak značí počet přejetých kuželek (z devíti) při losím couvacím testu, a konečně uvedená číslovka "2" informuje o tom, kolika vozy diskutér dosud jel, a to bez ohledu na stáří, či kvalitativní třídu, zde prostě platí ono konejšivé - v garáži padni komu padni. Jen snad je potřeba vědět, že RC modely se nepočítají.
Diskusní přínos je evidentní, mnozí naši kolegové pochopí, že auto má volant, nikoliv plejstejšnový knipl, že při couvání je nutno otočit hlavu, nikoliv tupě zírat na monitor, a že v garážové praxi se to má přesně stejně jako v běžném životě, eunuši mají sice vysoká "cé", ovšem ten pravej rajc holt člověk zažije až v céčku skutečném... ostatně, však to znáš sám - na co si nesáhneš, to jako by ani nebylo.
Pri chronologickem usporadani a kliknuti na tlacitko reakce na... na me nejak prilis casto vyskoci hlaska 404 - soubor nenalezen. Napr. z diskuse o dvojici P2008/Captur [odkaz]
Dobry den, chci se zeptat jestli by jste mi prosim nekdo nedoporucil nejakou firmu v praze na carsharing s kterou mate zkusenost byli jste spokojeni? :-) ja bych ji chtel vyuzit jen neznam nikohokdo by mi doporucil nejakou firmu. dik
dobry den, ja za sebe mohu doporucit firmu car2move, podivejet se jim na stranky www.car2move.cz vyuzivame jejich sluzby s firmou a byli jsme zatim velmi spokojeni :-) vyuzivame je na sluzebni cesty i vyzvedavani klientu ze zahranici na letisti :-) mercedes je opravud hodne reprezentativni auto! podivejte se jestli by vam to vyhovovalo. doufa ez dobre poridite. jarek :-)
dekuji moc za vasi reakci :-) dival jsem se na stranky te firme co jste mi tady napsal a moc se mi libi :-) jde videt ze firma je kvalitni a spolehliva! ja mam zajem je vyuzivat hlavne k osobnim potrebam.:) myslim, ze mercedes mi bude vyhovovat v tom problem nevidim, urcite je zkontaktuji! diky moc
nemate vubec zac, rad doporucuji kvalitni firmu kdyz jsem s necim spokojeny :-) jiste lze to dobre i vyuzivat na osobni potreby :-) tak jsem rad ze jste taky tak spokojeny a doufam, ze budete i po vyzuiti carsharingu :-) at se dari