Byl bych s tím opatrnější do doby, než to bude za tyhle peníze na českém trhu. A o tom bych si - vzhledem k cenové politice, kterou uplatňuje na ameriky - dovolil silně pochybovat. Pokud to k nám vůbec dovezou, tipuju tak 600 tisíc za základní provedení.
no vyzerá pekne ,ale kvalitatývne to bude také americké auto s euróskym dizajnom a kvalitou korejských vozidiel.Cena prijateľná ,ale neviem kupovať to len kvoly tomu že to je "amerika" možno len kvôly dizajnu :yes: ináč neviem 8-s
Jo, klid... 424 tyček... asi ti nedošlo, že ti tady, v depéháčkovém lágru nadělí ještě pár procent navrch... tak můžeš počítat, že to bude tak kolem půl melounu. Teda jako... a kdo tu to bude prodávat? To bude obdoba prodejen s Loganem - jeden model ve třech barvách na prodejně? Nižší střední... no, jsem zvědavej, jak to tu Caliber rozstřelí... přeci jen, za chvíli vyjede dokonalost v podobě GURU VI... Už jen se odpoutat v nižší střední od Octavie II je (pokud má člověk vkus) nadlidskej výkon :yes: do toho Megane a 307... bude to mít DODGE těžké...
:yes::yes: Golfman 6 spravý škrt cez rozpočet všetkým.Dá sa čakať dokonalosť v štýle Passata ak to tak bude ,majte sa 308,Megane 3 a Astra 4 na pozore >:-[]
Spravne, klid Pedro, jediny skrt, ktery se u G VI., bude s urcitosti konat, budou naklady na vyvoj...To Ti dam pisemne. Nevidel jsi ani jednoho ze jmenovane ctverice, takze jak pises, KLID. ;-)
uz to tu bolo pisane niektory korejci v nutri vyzeraju lepsie fakt je to :no::no::no: z vonku nadhera a sadnete si dnu ako by vas niekto kladivom ovalil
Mechanické a podvozkové díly ze starýho Golfa + starý benzínový / zastaralý naftový motor od VW + typický americký interiér z malých US aut inspirovan Miss Saigon + líbivý americký design.. připadá mi to, jako kdyby Ford Mustang obskočil řtyřkovýho Golfa ;-\ :-(:no: Design pěknej, cena super :yes:
Nějak mi pořád uniká cílová skupina pro toto vozítko. GTI Golfa nezavrhne a kluci z klubu asi taky Civica nevyhodí. Příznivci amerik asi sáhnou po něčem, co má trochu víc válců, trochu víc metrů a podstatně lepší výbavu. V USA je to nástupce Dodge Neon, to je jasná věc, že bude figurovat na pátým místě prodejů v nižší střední kdesi za Corollou, Civicem, Focusem a Cobaltem. Ale kdo si ho koupí v Evropě? I když kvalita nebude ani zdaleka tak špatná, jak tu tvrdí výtečníci, co nepoznají na ulici Dodge od Chevroletu. >:D Takže nakonec zatím bude stát jen snaha německého managementu, aby všechny značky vyráběly a prodávaly všude všechny modely.
Lonesi, v podstste suhlas, ze tu sa tomu bude tazko hladat cielova skupina. Dodge ale postavil crossover preto, ze to auto musi byt predajne aj (prioritne) v USA. A tam by Hatchback, ktory by sa hodil sem, urcite nepredaval dobre. No a ta kvalita....videl som seriovy kus a zlicovanie bolo desive. Fakt! Plasty v interiery (obvykle sa na tu temu nevyjadrujem, lebo to nebyva az tak citelne) tu boli otrasne. Doslova uz napohlad. A na dotyk - skoda reci. Interier: obrovske sklamanie. Nazivo tam je extremne malo miesta - a to nemusim ani pouzit druhu cast vety (na crossover, ktory navonok hra hru o priestore). Drobnost, ktorou su komplikovane designove detaily vonku, ktore posobia viac ako nezlicovane nepodarky, nez ako rafinovany zamer, uz ani nespominam. Proste, bol som tym autom strasne nemilo prekvapeny. Az sklamany. :no::no: Myslim, ze pokus ponuknut zaroven americanom male auto, a europanom klasicky compact skonci fiaskom. ;-\ Aspon v EU..
hej. Bol som si ho pozriet na autosalone V BA a chcelo sa mi tiez grcat....Bol som totalne sklamany lebo som sa na to auto tesil. Design sa mi pacil a priestorovo podla tabuliek to vyzeralo celkom slusne. Ale ked som to videl na vlastne oci....a este si tam vylepia nalepku ze cena od 670 000,- SK!!!!!! Idem sa ukludnit.....
Za tu cenu to bude slušná konkurence pro všechny evropský auťáky. Jo mít Dodge za ty prachy, to i korejci budou mít big problem. Přece jenom je dodge lepší než korejskej chevy. That´s all
Auto.cz nikdy neuvadi (nebo nechce uvadet) vykon v konich, jak je tomu vsude jinde na svete. Ale jen do doby, nez se do toho Pani zurnalisti zamotaji sami...
"vykon v konich, jak je tomu vsude jinde na svete." ---> Takto radikalne by som to netvrdil. Americke a anglicke zdroje uvadzaju vykon v HP, ale kW su standartom v metrickom systeme a mne osobne to viac vyhovuje v kW. Na druhej strane chapem, ze v konoch to lepsie vyzera, je to vacsie cislo, takze ked sa chce niekto pochvalit ake ma vykonne auto, tak nepovie "len 220kW", ale "takmer 300 koni" (295hp), co znie lepsie. :-)