Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) naváže na pozitivní výsledky testovacího provozu elektrobusu SOR EBN 11 flotilou čtrnácti elektřinou poháněných autobusů.
že už máme lepčejší. Dokonce máme elektrobusy k nim vytvořenou rozvodnou síť, ze které čerpají elektřinu po dobu svého provozu a nepotřebují baterie. Některé jezdí po svých speciálních drahách a některé po silnicích.
Máme je už desítky let. Říkáme jim trolejbusy a tramvaje.
Akorát nejsme zpitomělý a neděláme z toho revoluci. :-! >:D:-! >:D:-! >:D
a proc by se jako meli budovat dalsi ohyzdne troleje v ulicich kvuli dalsim trolejbusum a tramvajim (tam navic i koleje, kolejova doprava v centru je to nejblbejsi co se da postavit, kolejova doprava funguje nejlip tam kde nekrizi dopravu silnicni)? navic trolejbusy a tramvaje funguji jen tam kde maji natazene draty, a vyhodou baterkovych busu je prave to ze muzou jet i jinam nez tam kde maj natazeny draty, tedy mnohem snaze se resi kuprikladu objizdne trasy, at us z jakehokoliv duvodu, staci se obcas podivat treba do Jecne ulice kde tak 1-2x do mesice stoji kolona tramvaji v obou smerech protoze nekde na trase je porucha
Jen tak dál.
Je potřeba dostat emise a hluk z měst.
Akorát by to chtělo nějak vyřešit naší "ekologickou" elektřinu z tepelných elektráren. Množství uhlí spáleného na výrobu elektřiny potřebné k jednomu cyklu nabitá je šílené. Nechce se mi to teď hledat.
Kupovať SOR na baterky má tú výhodu, že nebude treba meniť akumlátory, pretože tie majú aj tak dlhšiu životnosť, než samotný bus. Je to smiešne, je to smutné, ale žiaľ je to tak.