kdyz benzin atakuje 40 Kc za litr, cesty jsou vecne rozkopane a neprujezdne a ekonomika jde celkove do haje..
A propad prodeju ojetin jen kopiruje propad prodeju novych aut.
Dokonce i v celkem nedoctenem Nemecku mame poklesy prodeju o petinu:
Opel -19,1 %
Fordu -26,2 %
BMW -22,8 %
V tomto kontextu asi ani neprekvapi temer 50% propad Recka.
Doufám, že to byla jen nepovedená ironická poznámka. Zakzovat dovoz starších aut je nesmysl - co třeba historická vozidla, resp. třeba auta z 80-tých let? Spíš jsem pro zdanění registrace aut jako to zavedli na slovensku - kdo má na drahí silné auto, ten si připlatí ať už je nové nebo ojetina.
kdo má drahé silné auto zaplatí více na povinném ručení zaplatí více za paliva za servis atd...všude sou daně,ten komu tím dá vydělat následně z toho zisku platí daně..tak proč by měli platit ještě daň extra? tohle je jen typická česko-slovenská závist..která ve výsledku akorát utlumí trh a na daních se vybere míň..
problem je, ze ta nova auta nejsou levna "zadarmo".
Nejde dost dobre srovnavat zadny z parametru ojetina x nove auto VE STEJNE CENOVE HLADINE.
To uz tu bylo asi stokrat a stokrat se nikdy nedoslo k zadnemu vysledku.
Kup si treba novou Thalii bez servorizeni s dychavicnou 1.4 za 160 tisic (jedno z nejlevnejsich novych aut) a vem s ni na dovcu 2 dospele a tri deti plus proviant k mori.
Zaprve to bude "exlusivni" zazitek, zadruhe to sezere benzinu jak premie a zatreti pokud se nedejboze vybouras, tak te tech par plastu a par plechu asi moc neochrani.
Oproti ni muzes vzit treba 5 roku stareho dieseloveho Superba anebo rovnou Berlingo, kam ti vejdou i kola a veskere bagly ktere budes chtit, v pripade nehody te take lepe ochrani a uz po dvou letech bude propad prodejni ceny natolik milosrdny, ze to muzes prodat a koupit dalsi petilete auto, zatimco ojeta Thalie bude porad jen ojeta Thalie holobyt a nikdo to za rozumny peniz nekoupi...