Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Druhá generace Opelu Zafira startuje

V těchto dnech se v závodě automobilky Opel v německé Bochumi rozjíždí výroba nové Zafiry. Druhá generace tohoto kompaktního velkoprostorového modelu, se bude vyrábět na stejné výrobní lince, jako kombi modely Astra Caravan.
Zpět na článek
28. 4. 2005 09:48
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 09:50
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 10:09
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 10:57
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 11:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 11:18
neregistrovaný "Fik"
28. 4. 2005 12:38
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 12:41
neregistrovaný "Fik"
28. 4. 2005 13:05
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 13:11
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 13:41
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 13:58
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 14:03
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 14:30
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 14:54
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 14:56
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 12:19
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 12:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 12:53
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 13:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 13:45
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 16:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 13:30
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 15:22
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 15:47
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 16:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 06:50
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 10:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 10:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 13:50
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 13:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 14:38
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 17:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 17:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 17:44
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 17:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 10:04
neregistrovaný "ricz"
28. 4. 2005 10:12
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 20:43
neregistrovaný "Del"
28. 4. 2005 13:45
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 17:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 19:07
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 19:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 14:11
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 14:18
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 15:14
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 17:57
neregistrovaný "radio"
30. 4. 2005 11:25
neregistrovaný "Skylord"
28. 4. 2005 15:00
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:24
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 15:51
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 16:00
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 18:00
neregistrovaný "radio"
29. 4. 2005 13:51
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 14:59
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:02
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:06
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:08
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:26
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:46
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:53
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:08
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:22
neregistrovaný "Fik"
28. 4. 2005 15:40
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:05
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:07
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:20
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:49
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:58
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 16:00
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 16:08
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 17:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 19:13
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:26
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 15:30
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:56
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 16:26
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 16:46
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 17:02
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 17:20
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 19:12
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 20:36
28. 4. 2005 15:31
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 16:05
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 16:00
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 23:19
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 23:01
neregistrovaný "dmx"
28. 4. 2005 23:58
neregistrovaný "radio"
29. 4. 2005 08:42
neregistrovaný "Jozki."
29. 4. 2005 08:21
neregistrovaný "Fik"
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 09:48
obliba
Obliba těchto aut je neoddiskutovatelná... a i já do ní nepřímo padl.. (krásnej graf..) Nicméně by mě zajímalo, jaký rozdíl spotřebitel vidí mezi malým "velkoprostorovým vozem" a velkým kombi...?!? (třeba Mazda Premacy x kombík..)
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 09:50
Re: obliba
..věřím, že mi to GTI perfektně a trefně vysvětlí... a neopomene zmínit Golf Plus...
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 10:09
Re: obliba
Touran v Zafira a Golf+ v Meriva. Som zvedavy na GTI porovnavacie testy ktorym pod natlakom podlahol. Este sa pametam aky boom vtedy Zafira zanamenala so svojim systemom skladania sedadiel. Hotova revolucia. Ved to vidiet aj na cislach za prvy rok. Inac pred casom sa Opel spominal v suvislosti s krachom zeby sa z toho dostali ?
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 10:57
Re: obliba
Neexistuje jediný racionální důvod pro koupě těchto vozidel. S tímhle jezdí lidi, co o sobě tvrdí, že žijí novým stylem života. Jako, že v úterý lítaj na rogalu, ve středu jezděj na Nechranicích na prkně a v pátek v tom vozej buřty na táborák v přírodě. A pak to má ještě jeden důvod - koukám na ty v Porsche shora. A protože ty v těch Porsche těžko trávím, připadám si na semaforech jako king. Tahle auta se výrábí ne pro milovníky aut, ale pro snaživce, co se hledaj tam, kde se nikdy nikdo nenašel. Ale nakonec, pokud někdo vidí kouzlo v tom, že dojede na třetí dálniční odpočívadlo a vyndá z kufru kempstolek a na něm pak zpracovává utopence s cibulí, tak proč ne. Má to jeden háček - kolem mezitím letěj ti v těch Porschákách...
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 11:07
Re: obliba
malá MPV jsou vážně na nic. Zaplatit o několik set tisíc navíc za to, že mám víc místa nad hlavou a jinde stejně málo jako v normálním autě To takový Dodge Grand Caravan je ale něco jiného...
neregistrovaný "Fik"
28. 4. 2005 11:18
Re: obliba
nebo okolo proleti GTI v Golfu pate generace s motorem 1.4l, ze ano? to bude rychlost...
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 12:38
Re: obliba
Cekal jsem, ze k tomu neco napises
neregistrovaný "Fik"
28. 4. 2005 12:41
Re: obliba
no ono porovnavat lidi co kupujou mpv a porsche a rikat ze je to mindrak...nevim nevim, zatim mam pocit a to ne ted jen diky prispevku GTI, ze lidi co jezdi v golfech nejsou moc normalni - mozna jeste horsi nez Ti v oktavkach
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 13:05
Re: obliba
No na tyhle teorii neco bude
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 13:11
Re: obliba
..tak s touhle argumentací bych brzdil....!! ale to až u Chivas..
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 13:41
Re: obliba
To nebylo na nikoho konkretne Musel bys znat trochu historii, ale to je k Chivasu Tuhle debatu jsme mohli pochopit opravdu jen my dva s Fikem Jinak k tomu Chivasu, verejne prohlasuju, ze GTI je nacelnik Velka huba a stale nenapsal mail a dokonce uz nema ani snahu to nejak maskovat!!
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 13:58
Re: obliba
..něco na tom opravdu je, ale musejí být i vyjímky potvrzující tohle železný pravidlo....
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 14:03
Re: obliba
hmmm, tady asi parkuje octavia v u někoho v garáži ...
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 14:30
Re: obliba
Ale je to jen malinka "charakterova vada" Nekdy jsou hold okolnosti takove. Ja taky kdysi koupil ty svoji Polo
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 14:54
Re: obliba
ale u většiny... víme kdo čím a proč jezdí... jenže je tu pořád někdo, kdo to nechce pustit ven... schválně jestli uhodneš koho myslím.... ?!?
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 14:56
Re: obliba
Ja tusim koho mas na mysli Tipoval bych na potupak
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 12:19
Re: To GTI, To LSS
GTI, Lones, teraz ste trochu tvrdy na male MPV. Chapem, ze na kupu dajme tomu Idey, Merivy & co. je pramaly dovod. Nechapem tiez Golf Plus: okrem toho, ze to je dizajnovo priemerne ma to ako 5dv model iba s vyssou strechou pramali dovod na zivot. Ale Zafira, Scenic & spol su podla mna dobre koncepty. Dovod: maju priestor (trebars aj nad hlavou -co sa ceni uz iba z psychologickeho dovodu vacsieho priestoru), ktory je naviac variabilny. Nebol by som ani tak "rychly" v posudzovani aktivneho zivotneho stylu. Nasi susedia maju 4 deti a stale nieco prevazaju, nehovoriac uz o celej rodine. Zafira je pre nich perfektna. Hlavne kvoli velkosti, varaibvilite a objemu interieru. Naviac auto ma na EU pomery stale fajn externe rozmery. U microvanov je zas vyhoda, ze na malom podvozku dostanete vacsi priestor, ako u 3/5dv modely.(aj ked microvany su "smiesne" - vcera som videl nastupovat 5 chlapov do Agily a musel som sa usmievat ) Keby som bol nuteny kupovat van (akoze dufam nebudem) idem do nejakeho kompaktneho - vidim v tom totiz vyznam. A ak do velkeho tak Espace (caf Radio ). Od Chryslera by som tu plecku co teraz predava nechcel. Sice tam teraz dal Stow´n Go, ale to nijak nezachrani katastrofalne jazdne vlastnosti, priseru spotrebu, tragicke plasty, a celkovo mdly vzhlad sucasnej generacie (to minula, to bolo ine cafe). A tusim ani narazove testy neboli nic moc (dokonca aj v USA). Aj Ty LSS musis uznat, ze sucasne vany od Chryslera, nie su zrovna trefa do cierneho (ak teda nie je priestor a "luxus" kriteriom nad vsetky ostatne). Myslim, ze aj u DCX si uvedomuju, ze nestihaju dychat (mimo USA, kde to co som vymenoval moc nevadi, lebo vany tam celkovo kupuje dost specificka skupina ludi - myslim tym, ze maju prave tu prioritu v priestore a luxuse a ostatne uz nie je tak dolezite). Tak nove DCX vany budu koncom buduceho roka, a som moc zvedavy najma na Dodge - vraj ma niest stylisticke prvky konceptu Kahuna. A Chrysler ma byt robeny dorazne aj pre EU poziadavky...
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 12:33
Re: To Marko
Tak to se s tebou pěkně pohádám. Protože my doma jednu tu plečku máme. Grand Caravan 2001. Plasty uvnitř jsou OK. Celá horní část přístrojovky je z měkčeného plastu velmi příjemného na omak a s povrchem imitujícím takovou tu jemnou vrásčitost kůže. Uznávám, že design ovládacích prvků s velikýma otočnýma čudlíkama může někomu připadat laciný, ale je navýsost praktický. Za jízdy nemusíš spustit z cesty oči a po hmatu v pohodě ovládáš třeba klimatizaci jak chceš. Máme V6 3,3 litru. Žere absolutně přiměřeně k obrovské váze auta. Na dálnici padá spotřeba na 8-9 litrů. Průměrná je tak 12. Jízdní vlastnosti necháme být. Věčné hádání se o ně u amerických aut mě už vážně unavuje. Jo, má vzadu lisťáky. Však je to takový malý náklaďáček a dá se toho do něj hóóódně naložit. Né jako to tý Zafiry. Současná generace není žádná tragédie. Caravan/Voyager jsou stále v USA i celosvětově nejprodávanější MPV! A je jasné proč. Až tvému sousedovi ty 4 děti vyrostou, tak si bude muset koupit Chrysler/Dodge, pokud jim nehodlá amputovat nohy
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 12:53
Re: To Marko
No to bude asi vec nazoru. Ja som bol u Chryslera na testovacom dni a jeden Voyager sa my usiel (minuly rok). Pred tym som mal moznost asi dva tyzdne jazdit s novym Espacom. Voyager bol pre mna dost strasny. Mne teda plasty neprisli ani trochu OK. Spotrebu som vtedy sice nemohol detainejsie skumat, ale z testov v GB, D casakoch (aj v fr AutoPluse) vychadzala nie prilis dobre (btw . ak jazdite hlavne po dialnici tak OK, ale v meste?!). To, ze to ma adekvatnu spotrebu na svoju hmotnost...no, to ale ma aj Hummer, nie?! U nas nie je galon benzniu za neviemkolko centov. A platy uz vobec nie ako v USA. Takze v tomto urcite boduju EU vany viac. No a tie listove pera vzadu - to bolo to co som v porovnani s Espacom citil na jazdnych vlastnostiach.To teda po priamom porovnani tragedia bola. A dost velka. Teda ak to pouzivate ako nakladacik, tak zas OK - ta tuha zadna naprava. Ale podla mna na EU pomery to je extrem. Myslim tym aj cele auto. A ja to teraz nemyslim v zlom. To auto ma opodstatnenie urcite v USA (aj to, ze je najpredavanejsie viem - ale teraz to podla mn robi skor dobry rodokmen, nez sucasne auto), a urcite aj pre milovnikov US-cars v EU. Ale nemyslim si, ze momentalne hra v EU tak vyznamnu rolu ako predchadzajuce generacie (ktore na svoju dobu boli spica) - aj ked sa nechcem priet, lebo to neviem. Predajnost MPV nesledujem - obzvlast nie velkych.
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 13:28
Re: To Marko
No tak ještě k té bezpečnosti a prodejnosti. Současný Voyager má dle NHTSA 4 hvězdičky za čelní náraz a 5 za boční, který má NHTSA mnohem přísnější než NCAP. NCAP testovalo starý Voyager rok předtím, než byl nahrazen novým modelem. To u evropských aut nedělá, že? Doteď si nenašli čas nový model přetestovat ačkoliv je to už asi 5 let, co je na trhu. Ono jim totiž jeho skóre náramně vyhovuje a co na tom, že je to auto z roku 1995 a jaké výsledky tenkrát dosahovala evropská auta? To evropská auta testují hned, jak sjedou z výrobní linky. To Voyager budou testovat určitě zase až rok před stažením z trhu. Mimochodem takový VW EuroVan dosáhl v NHTSA za čelní náraz u řidiče pouze 1 hvězdičku. Taky pozoruhodný výsledek. A k těm prodejům. DCX vany nejsou propadák, právě naopak. Čísla za rok 2003 USA: DCX (Dodge Caravan/Chrysler Town&Country, Voyager): 354 161 / Honda Odyssey 154 063 / GM (Venture, Montana, Silhouette): 148 881 / Ford Windstar: 113 465 / Toyota Sienna: 105 499 / Kia Sedona (Carnival): 50 628 / Mazda MPV: 30 689 / Nissan Quest+Mercury Villager: 25 383 / VW EuroVan: 2 213 A úspešný nejsou jen v USA. Já jich teda po praze vidím jezdit spousty a spousty. Včetně našeho. Je vidět, že propaganda TUV+NCAP nezabírá.
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 13:45
Re: To Marko
K testom: OK beriem. Cez tie argumenty, co si uviedol, nejde ani vlak. Predaje: v USA - povedal som uz, ze tam viem, ze su DCX vany bestsellerom (od vzniku celej kategorie MPV) co je dane aj tym ze to je povazovane za povodny trendsetter. Rad by som ale vedel predajne pocty v EU (ale to, ze ich vidis v meste vela nie je objektivne). Ja chodim pomerne casto nach Vienna (a tam je Voyager doma viac nez v Prahe, dokonca najviac doma z celej EU) a moc ich tam teda nevidim (co tiez teraz nie je objektivne konstatovanie). Len si myslim, ze z pohladu typickeho EU zakaznika TERAZ nebude mat Voyager na ruziach ustlane. Preto hovorim, ze som zvedavy (tesim sa ) na buducu gen., ktora sa podla mna vrati viac aj na cesty tu v EU a bude viac po chuti aj zakaznikom tu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 16:41
Re: To Marko
Ve Vídni jsem byl naposledy někdy před rokem a půl a potkával jsem jich tam mnoho. Máš pravdu, že je to ale jejich bašta. Dozajista hlavně proto, že se v Rakousku vyrábí. Mě ale ty jejich CRD chrochtáče s naprosto vykvrdlaným manuálem moc neoslovují. Automatika je pro tenhle typ auta vážně to pravé ořechové. Strč do toho místo ní tu dlouhou tyč a a místo benzínu CRD a z křižníku máš Karosu
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 13:30
Re: To Marko
Inak, sorry, ak som sa Ta nejak dotkol tou pleckou. Ale mam naozaj pocit, ze sucasne velke vany od DCX nie su to najlepsie co k nam z ameriky prislo. (A Ty vies, ze ja nemam voci US-cars nijake predsudky). A co je najhorsie, zda sa mi, ze tato generacia vanov nie je tak dobra, ako jej predchadzajuce generacie. Mozno je to iba pohlad cloveka, ktory je nastaveny na EU pozidavky (ktore nie su samo o sebe ani horsi, ani lepsie ako tie US - len su ine. A vo Vanoch je to asi najviac viditelne spomedzi vsetkych segmentov). Naviac, ja som neni ten, kto s tym autom zije kazdy den (a priznavam, ze ani nechcem - vseobecne s MPV). takze tolko k mojmu ospravedlneniu/vysvetleniu mojho predchadzajuceho ostrejsieho vypadu
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 15:22
Re: To Marko
Marko ma pravdu a znalec LSS velice dobre vi, ze se tu bavi o modelu, ktery stale vychazi z vozu predstaveneho tusim v roce 1993, ktery prosel pouze rozsahlejsim faceliftem, hovorit o nove generaci je ponekud troufale. Preferovat jej pouze proto, ze je obrovsky je nesmysl, nebot ne kazdy stehuje cely byt najednou kazdy den. Vychvalovani obstaroznich motoru s rozvodem ohv me prijde opet pouze jako amerikanismus. V evropskych podminkach jsou stredne velke MPV dostatecne pro 80% lidi, kteri si je kupuji, nebot pri prevazeni vyssich predmetu uvnitr vozu (napr. kola), nechaji ve 2. a 3. rade po jedne sedacce a vyjizdka ve ctyrech na vylet je v pohode (narozdil od velkeho kombiku GTI, urcite jsi myslel A6, nebo Passat, ze?). Vseobecne se vi o rozdilnych specifickych narocich spotrebitelu v Evrope a za oceanem. Evropske vozy se upravuji pro export do USA a naopak, nicmene Voyager nikdy v Evrope uspesny nebude, nebot jeho americke geny jsou prilis limitujici ve srovnani s evropskou konkurenci (mozna M-B zapracuje, ale uprimne tomu neverim). Co se tyce palubni desky opet je na ni znat vek vice nez 10-ti let od jejiho vzniku, s tim nic neudela ani silna lobby LSS (nemas nahodou smlouvu s nekterym z cernych dovozcu vozu z USA k nam na propagaci ?) Sam za sebe rikam, v Zafire si sam sebe predstavit dovedu a vyuzil bych ji, ale Voyager bych ani nepotreboval a ani nechtel. A urcite to nebude tim, ze by 99% Evropanu bylo oproti americanum tupych.
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:47
Re: To Marko
..perfektní a věcnej názor... ale já bych právě volil toho Voyagera oproti Zafiře... Jednak se mi Voyager mnohem víc líbí a je pohodlnější (několikanásobně) a praktičtější.. (možná až na ten benzín bych to nesrovnával).. Je prostě větší ale není velkej jako Transporter a pořád z něj něco vyzařuje... A na druhou stranu ten motor zase těch 7-8 lidí přehledně odveze aniž se zadýchá...
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 16:59
Re: To Marko & Paja
Nic se nestalo, Marko, přežil jsem mnohem ostřejší výpady a moc dobře vím, že nejsi nijak zaujatý. A Pajovi: Znalec ví, že pokud myslíš, že minulá generace je totožná se současnou, tak nejde o rok 1993 nýbrž 1995 jako rok původu. Taky jako "znalec" vím (narozdíl od tebe), že interiér nemůže být poznamenán věkem, jak ty tvrdíš, protože generace představená roku 2000 ho má kompletně předělaný. Seděl jsem v obou a je to obrovský rozdíl. 95-00: [odkaz] Naproti tomu 00-05: [odkaz] Je mnohem elegantnější a nemá povrchové díly shodné. Je v něm mnoho krásných prvků, na které euro-kraksny prostě nemají. Za všechny mě osobně nejvíc uchvacuje, jak je airbag spolujezdce kompletne schovaný pod čelním panelem, prostě tam není žádná "poklička" jako u euro-vanů. ps: S nikým smlouvu za propagaci bohužel nemám. A nejsou to černí dovozci ale šedí!!! Černí je označení pro pašeráky, pokud vím. A nechceš snad obviňovat Impextu a spol, že neplatí cla, že ne? A opakuji: aktuální generace byla technicky (například dosáhla mnohem lepších výsledků v crash-testech) i designově (mluvím o interiéru, exteriér je snad očividný) předělána.
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 06:50
Re: To Marko & Paja
Opakuji: aktualni generace=vetsi facelift=blamaz kupujicich, myslim, ze koncept byl predstaven 1993 v Detroitu, mozna 94 nehadam se. Co se tyce palubni desky, jsou na ni zrejme decentni zasahy a nektere materialy se obmenily, vetsina vnejsich panelu byla retusovana a predni cast je v duchu poslednich Chryslerovskych designovych trendu...tot vse, nejedna se o novou generaci modelu jako takoveho (to by Octavia mela od roku 2000 taky druhou gen. a ta soucasna uz mohla byt treti ) Zastaralost pohonnych jednotek nezpochybnujes, to jsem rad.
P.S. Pokud by kazdy vyrobce inovoval svoji bezesporu uspesnou radu(byt pouze v USA). Tak by jsme vsichni dnes jeste jezdili povozem!
Nebo-li vice nez 10 let na trhu s jednim velkoseriovym modelem je ostuda, vysmech inovativnosti a nezachrani ho ani "mnoho krásných prvků", ktere me sice zustaly utajeny, ale nekteri maji proste cuch . Mluvit o "euro-kraksnach" je silne kratkozrake a doporucoval bych nasazeni bryli, mozna, ze pak zmenis nazor na tento "technicky skvost". Ne ten vuz neni spatny, on je pouze ZASTARALY! To je vse.
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 10:00
Re: To Marko & Paja
Tys mě asi vůbec neposlouchal teda vlastně nečetl. S Octavií první generace a jejím faceliftem to nemůžeš vůbec srovnávat! Ta vyměnila jen a jen design přídě a zádě, možná pár prvků v i nteriéru (nevím přesně, na škodárny nejsem odborník). Voyager přišel s naprosto předělanou bezpečnostní klecí a v interiéru narozdíl od octavie nezůstal kámen na kameni. O motororech se s tebou nehádám, protože pokud někdo u motorů sleduje jen druh ventilového rozvodu... Motory byly totiž předělány též. Projevilo se to například v jejich větším výkonu a dalších zkepšených parametrech. Automatiku třístupňovou nahradila automatika čtyřstupňová. Prostě i technicky je to úplně nové auto, které má shodné jen základní podvozkové skupiny. To mají běžně i stěžejní evropské modely, když ohlašují příchod úplně nové generace, tak ve skutečnosti hlavní díly podvozku jsou mhohdy stejné. Všechny uznávané instituce včetně ConsumerGuide prohlašují model představený 2000 za novou generaci. Tak se vzpamatuj. Tak jen pro dodatek pár citací z Consumer Guide, který ho prohlašuje, za nejlepší koupi na trhu: "Caravan's performance upgraded incrementally. That's fine because this was already among the most capable minivans on the road.", "Steering is nicely weighted, and straight-ahead stability is admirable.", "As before, Caravans are roomier and more user-friendly than most minivans."
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 10:05
Re: Výstižný dodatek
Jinak jsem rád, že jsi tak kritický k evropským značkám: "Nebo-li vice nez 10 let na trhu s jednim velkoseriovym modelem je ostuda, vysmech inovativnosti a nezachrani ho ani "mnoho krásných prvků" Prostě jsi uznal, že VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra. Jsou šrot. Tři pední evropské zbaky se vysmívají zákazníkům. Ale ty narozdíl od Daimler-Chrylser dooporavdy! Protože ty vskutku mění jen design. Kdyby byli všichni tak inovativní jako Evropani, tak dodnes jezdíme asi v koňském povozu Měj se.
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 13:50
Re: Výstižný dodatek
Pises nesmysly a jsem presvedcen, ze o nich vis. Americane berou auta jako spotrebni material, kdezto my Evropane k nim mame trochu jiny vztah. Jestlize se podivas na motory prvnich modelu Sharanu a Galaxy, tak teprve budes vedet, co je modernizace! Voyager je vuz, ktery je spolu s touto trojici nejnespolehlivejsi herkou na trhu a to navic pouziva "odzkousene" motory ze sedesatych let a jako bonus dostal uz dokonce ctyrstupnovy automat misto tristupnoveho Porovnej tento vuz s Grand Espacem, Toyotou Previa, eurovany apod. Je to looser! Pokud by to auto bylo technicky na urovni, tak o nej bude v Evrope podstatne vetsi zajem, ale neni...Opravdu nevidim zasadni rozdily uvnitr vozu a uz vubec ne novou palubni desku Asi uz mas info o nove generaci...Navic je potreba si uvedomit, ze kdyby americani nemeli F150, tak jim zbudou oci pro plac, jelikoz nedokazi odpovedet na razanci japonskych automobilek...Ne Voyager pro me neni americka ikona, tou zustava Corvette
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 13:55
Re: Výstižný dodatek
Je nejprodávanější ve své třídě na světě. Chci být taky looser O spolehlivosti vím narozdíl od tebe své.
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 14:38
Re: Výstižný dodatek
Nejprodavanejsi ve sve tride? Ano v USA, ze a urcite se tam berou dohromady i s modelem Dodge Caravan. Chces psat o tom, ze si Chrysler neumi podrzet kvalitu v Grazu? Nebo o tom, ze americane i pres to, ze pouzivaji povetsinou sestivalce, tak jezdi s rafickou na otackomeru okolo 2500ot/min? A nebo o tom, ze neumi udelat manualni prevodovku, aby neco vydrzela? Navic jsi vubec nezohlednil rozdilne naroky kladene na vozy v Evrope a v USA. Evropske automobilky nemaji rozhodne tolik prace s pripravou vozu na export za ocean, jako jejich americti konkurenti. Jelikoz pozadavky na podvozek, brzdy, prubeh tociveho momentu a zpracovani interieru jsou v USA nizsi.
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 17:10
Re: Výstižný dodatek
V USA vede, i kdyby se nepočítali Dodge a Chrysler verze dohromady. Panuje celou dobu co je na trhu naprosto neotřesitelně.
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 17:11
Re: Výstižný dodatek
samozřejmě: nepočítalY. vidíš, jak si mě rozčílil
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 17:44
Re: Výstižný dodatek
Slusna prestrelka LSS, dobijeme devitku???
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 4. 2005 17:47
Re: Výstižný dodatek
Došly mi náboje. Musím počkat. Mně je vozí až z jů es ej. Zatím předstírám, že si vyhrál
neregistrovaný "ricz"
28. 4. 2005 10:04
Re: Výstižný dodatek
No podle mě je to hlavně variabilitou interiéru - kombík má obvykle vzadu lavici, která se dá maximálně sklopit. U MPV jsou většinou sedačky samostatné a dají se posouvat, sklápět, otáčet, vyjímat atd. podle potřeby a hlavně jednotlivě. Taky vyšší střecha neni k zahození
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 10:12
Re: Výstižný dodatek
Na druhej strane vyssie tazisko a kto si chce sportovejsie zajazdit da prednost kombiku. Ale dobre ze je tu bohata ponuka kazdy si vyberie.
neregistrovaný "Del"
28. 4. 2005 20:43
Re: Výstižný dodatek
"jaký rozdíl spotřebitel vidí mezi malým "velkoprostorovým vozem" a velkým kombi...?!? "
- u mne jednoznačně délka a manévrovatelnost - s kombi 4,8m se hledá místo v přecpaném centru města nebo na sídlišti hůře, než s miniMPV 4,3m při cca stejném kufru.
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 13:45
nejen pro GTI
..tak parťák GTI mně to opět perfektně vysvětlil... GTI.. opět s tebou nesouhlasím a je to hrozná blbost.. Nevidím u sebe velkou oblibu aut typu Golf+, Meriva atd.. (to je lepší kombík..) Nicméně, jednoprostorovej velkej vůz má sakra co do sebe.. Nejde o mindrák, protože by jsi musel o mě a Radiovi myslet, že máme mindrák.. nejezdím tím každej den, ale velice často to používám a jsem nad míru spokojenej.. (bavíme se o 806...) A nejsem snaživec a našel jsem se.. proto tohle auto.. Jde o to, že když jedu na kola, tak neřeším zahrádku a jen je nahážu dozadu.. Mám hodně přátel takže 8 sedadel je prostě bomba... a tím že jsem sportovně aktivní, tak to auto mi dává volnost.. neřeším co vzít a co nevzít.. prostě ho otevřu a hážu do dovnitř... včetně toho grilu a bečky...!!! A tady přichází na řadu pevná zadní náprava... S Lonesem souhlasím.. Když to auto je prázdný.. ano.. trochu háže... ale stačí jen 50 kilo vzadu a je vše OK.. (jasně není to závodák, takže vlásenku si vychutnám jinak..!!) a to auto jede velice pěkně... Jsem praktik, takže to auto chci aby sloužilo... A při obsazení 6 lidma moc rychle poznáte výhodu pevné nápravy...!! hlavně je "nezničitelná"...!! všechno tím převezu a taky sedím výš... (jestli GTI sedíš těsně nad zemí, tak nezáviď těm co sedí výš a mají krásný rozhled a přehled co se děje před nimi...!!! ) Vážně nejde o mindrák..!! a už vůbec nejde o to zastavit na parkovišti a vytáhnout picnic table... a dívat se jak někdo v Golf 1.4 sotva dovřel kufr a svíští si to 120 protože zahrádka a kola na ní tě rychleji nepustí a pořád někde musí čekat na parťáka v Polu, kterýmu se rozjíždí zadní kola protože veze bečku a nemůže jet rychleji.... To raději opravdu budu ten "zamindrákovanej" ve velkoprostorové obludě (Espace, 806 nebo Dodge) kterej se všema a vším uvnitř co si jede užít víkend na hory... Lonesi.. btw.. souhlasím s tebou a moje slabost pro US velkoprostorový auta je silná...!!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 17:04
Re: nejen pro GTI
Díky Ještě dodám, že u tuhé zadní nápravy sotva po deseti letech těžkého provozu zjistím jako u jiných aut, co sem viděl (nebudu jmenovat), že se mi sjíždí nerovnoměrně pneumatiky a geometrie kol je totálně v čoudu.
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 19:07
Re: nejen pro GTI
No, mit auto 10 let je trochu masochismus
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 19:22
Re: nejen pro GTI
Voyager je dříč na dlouhou trať. Třeba ho bude mít už několikátej majitel. Ale kola bude mít pořád v lajně.
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 14:11
HOŠI, JSTE VEDLE
já nemám Espace - píšu to naposledy, kdybych neměl služební, opakuji, KDYBYCH neměl, pak bych uvažoval o 159, pokud by peněženka dovolila tak Q4 wagon, pokud by dovolila více, pak 9-3 Aero, no a pokud by mě to netrápilo (peníze a počet aut), pak by se mi líbilo parkovat v garáži Espace a nebo Disco. zatím to díky bohu nemusím řešit.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 14:18
Re: HOŠI, JSTE VEDLE
já to napsal, jako kdybych souhlasil s GTI, tak to v žádném případě, souhlasím s ciellem, Markem a Lonesem - jen teda preferuju krásu, bezpečnost a jízdu - Espace.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:14
Re: HOŠI, JSTE VEDLE
Radio, klid Klid, jo. Jak - v? Jak - žádném? Jak - případě. A jak - nesouhlasím? Já nevěděl že tvé srdce bije pro Atos. Nebo ty snadmasturbuješ u Pikanta? Ach jo, tak takhle končívaj ti guru stylu se stopadesátdevíti stránkovým snářem... Jo, JO, až mi zase budeš jednou psát, prosímtě už mi nikdy nezmiňuj Alfu, buď tak laskav. Koneckonců, hele, nakonec, vždyť ty korejky jsou docela příjemné dámy... tak pozdravuj v Soulu
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 17:57
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
jakej atos ? jaký picanto ? co blbneš ? ty jsi opilý ?
neregistrovaný "Skylord"
30. 4. 2005 11:25
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
Co to je za idiota ten GTI. Uz kdyz jsem cetl jeho radoby "poetickou" recenzi na Golf GTI, tak jsem si rikal, ze nebude uplne v poradku. Ja mam pocit, ze spis on ma mindrak, ze nema porsche, ale musi jezdt v trojkovym golfu. Ne kazdy chce proboha porsche... k cemu asi. Zato zafira je prakticke auto a tato kategorie ma skutecne co nabidnout. Ne kazdej musi jezdit jako idiot (GTI) a pouziva auto pro prepravu. A i klidna je jizda muze byt potesim.
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:00
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 15:24
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
Disco....Jsi zemedelec nebo Technicky dozor ve stavebnictvi???
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:51
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
jsi se trochu uťal že...???? Já bych voli také Discovery právě pro to, že je to jedno z nejlepších aut na trhu................ !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestli teda víš co je to za auto....
neregistrovaný "paja"
28. 4. 2005 16:00
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
Asi jezdis hodne v terenu, ze? Kvuli pleziru na prazskych bulvarech??? Disco je fantasticke, Range Sport jeste lepsi, ale do doby, kdy se budu cely den prohanet po polich nebo delat geologicke pruzkumy v lesich bych si ho neporidil, sorry. Ten stavebni dozor je nadsazka, shodou oklonosti ho delam a jelikoz 90% materialu je na stavbu dovazeno silnicnimi tahaci, tak muzu rict, ze uz ani tam neni potreba Ale mas pravdu libil by se mi...nicmene racionalni duvod pro koupi bych nemel Dekuji za kompliment ohledne znalosti
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 18:00
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
vidíš a já racionální důvod mám, no horách, daleko od silnice stojí chaloupka, kam se rád odebírám před dotěrností GTI a jeho pekárny
neregistrovaný "paja"
29. 4. 2005 13:51
Re: CO TO ZASE MELEŠ ?
No atk to bude mit Land Rover co delat, aby uspokojil zakazniky, uz kvuli te debate o Passatu
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 14:59
MINI-MAX
S těmahle malejma-velkejma je to na draka. Legendy táhnou jen ze západu. Z dalekého západu. Tam vlezou do káry - fakt asi v osmi lidech (jo, jo, tam u Frisca...) pamatujete na Ken Ceaseyho? My tady v Evropě šilháme po americe (ve 45 přivezli silonky, propisku, instantní kávu a sebe) a tak teď životní styl velí velkoprostorové auto v malém Evropském vydání. Co my Ciello píše, že jezdí v 806? To je asi čtyřikrát větší než Zafira... Cenu má jen takovejhle bizon. Já snad protestuju proti 806 nebo Espace? Tyhle bizoni, to není snaha o něco, to JE něco. Já nahoře píšu o tom, že se dělaj malý auta, co tvrděj, že odvezou srolovanej koberec napříč a přitom maj problém i se srolovanejma lidovkama. O tom píši. To, jestli jim vaděj ty v Porschi nebo ne o tom není třeba polemizovat. Tím jsem vyjadřoval ty rozdílné úrovně sezení. Takže podle mě kdo má Fabiu nemůže RACIONÁLNĚ toužit po Merivě. Po 806 nebo dnes už 807 určitě. Shrnu-li to, pak styl v tomhle zaměření je tady 807, Espace, o Americkejch bizonech nemluvě. Z toho je zřejmé, co za styl nepovažuji. Jo, a v IKEA máte službu a ta vám ten srolovanej koberec doveze a doma rozbalí...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:02
Re: MINI-MAX
Hele GTI, klidne si sedni v IKEE, natahni silonky, dej si propisku za ucho, nalej instantni kafe do papirovyho kalisku, ale hlavne uz KOUKEJ NAPSAT TEN MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:06
Re: MINI-MAX
Jo, vždyť jsem ti psal, že sem musím dotáhnout profíka aby mi to zřídil. Já nezapomínám.
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:08
Re: MINI-MAX
Kecas!!!!! Zaridit si ucet na nejakym free mailu umi i naprostej ... (GTI ). Kde delas, ze mate tak bleskovej servis? Klidne s tebou ten ucet zridim tady na foru.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:26
Re: MINI-MAX
Dej mi pár hodin. Jsem učunkanej jak štvaná zvěř
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:46
Re: MINI-MAX
Jako porcelanovej jelen? Mas na to do zitrka do 9,00! Od te chvile budes povazovan za tluchubu!!!!
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:53
Re: MINI-MAX
a koukej držet slovo...! Víš kolik nás na tebe je...!!
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:08
Re: MINI-MAX
dobrej komentář.. ale ty Lidovky...
neregistrovaný "Fik"
28. 4. 2005 15:22
Re: MINI-MAX
hmm kdo ma fabii nemuze touzit po Merive... no a muze si tedy koupit Astru nebo Golf? V cem jsou tahle auta vetsi nez Meriva???
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:40
Re: MINI-MAX
Fíku, co to píšeš? Nahoře mě zaháníš v geteíčku 1,4. To nemá logiku. Meriva je krásné auto, na platformě Corsy. To je o řád menší než Golf. To ale není rozhodné. Já nebráním nikomu ve výběru. Pro mě je stylová Fabia. Pro jiného je stylová Meriva. Pravda tedy je, že vše u aut odvádím od krásného dřevěného volantu, ulpělého prachu na vyklenutých bocích temně rudé Alfy Giulia, stříbrných venkovních na blatnících, tiché severské krásy Saaba, jistoty posazu a geniálních křivek vůbec 911ky, neokázalosti a životnosti geteíčka a drzosti Lotusů... Takže tyhle velko-malo-na-všechno-a na-ho... to není nic pro mě...
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:05
OVŠEM
je tu jedna s-t-y-l-o-t-v-o-r-n-á- k-o-č-k-a, co čeká na svůj čas. A na to bacha. Takže každej, kdo mrkne 30.4,2005 do VW ráje, tak ten ustrne. Něco novýho, šleha, styl, neokázalá stylovost, inspirativní budoucnost, píseň o tom, jak i tady v Evropě to může šlapat.... Jo, jo, je to tak, někdo to dokázat musel. a proč to mám psát zrovna já, a proč to mám psát zrovna u Zafiry... Takže já si to schovám až k článku o GOLFU +. Neboť pánové, pozor, zapněte si řetízkáč pořádně kolem pajšlu, pojedem hodně zvesela a nebude to žádnej med pro ty, co se zatím neuměli pořádně podívat kolem sebe v tomhle motoristickym světě...
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:07
Re: OVŠEM
Taky jsem dostal pozvanku A hadej co jsem s ni udelal?
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:20
Re: OVŠEM
Využiješ ji. Matesi, ty ji využít musíš. Není od věci prožít nadpozemskou slast... A pak - bude testík. Teda POROVNÁVACÍ testá á la GTI - tzn. - Radio s tím jeho rohlíkem, Cielo se zavřenejma očima a ty (na tebe spoléhám), Lones nemůže, nemá papíry, tada na auto, myslím, že psal, že má jen papíry na hlavu, jako já, tak že Lones bude posuzovat testík. A Marko, toho tam pustit nemůžem, to by těžko zkousával, mám pochopení... no a snad i já - tak my napíšem testíky o velkém plusu... Jasný, jo?
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 15:49
Re: OVŠEM
Troufam si tvrdit, ze vetsi "nadpozemskou slast" si uziju s levou rukou Jeste to zvazim, to abych vedel cemu se vyhnout
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 15:58
Re: OVŠEM
hele... třeba by pro tu druhou pozvánku dokázal pustit nějakou info.. třeba mail nebo podobně... no.. i když.. po.. tom.. co jsi s ní udělal... hmmm... škoda..
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 16:00
Re: OVŠEM
Zatim je hozena na zadni sedacce meho auta Je totiz na strasne tvdym papiru a to osobni pozvani ve vnitr je zase na nejakym pauzaku Proste VW, ani p.... si s tim neutres
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 16:08
Re: OVŠEM
vážení dnes se opravdu dobře bavím... Hele tak bacha, když ti leží vzadu, aby se ti něco na to nerozlilo nebo aby sluníčko ti nevyšisovalo logo VW do sitzny... To by teprve bylo v pr..
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2005 17:10
Re: OVŠEM
No prosím??? To víš, že mám řidičák. Odkroutil jsem si ho před 2 lety v "rusty dusty" Felicii na plynový pohon. Z čeho myslíš, že čerpám náměty do "Krtek Story"?
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 19:13
Re: OVŠEM
Tak to ja jezdil v "tanku okupanta" a v S120(nebo 125 melo to 5 kvaltu)
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 15:26
Re: OVŠEM
Precital som si co si napisal o 14:44 a potom toto o 15:40 a zistil som ze za necelu hodinku sa tvoj nazor na citujem "malejma-velkejma" otocil o 180 stupnov. Neviem ci je to nahoda alebo ci si nahodou nepouzil krtkove VW okuliare kedze sa spomina Golf Plus. Inac ja ked som si ho vyskusal (jazdu zatial nie) tak to auto sa bude predavat ako auto pre neznejsie polovicky - v ponuke su pekne cervene a svetlo modre farby.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:30
Re: OVŠEM
Co slavíte? Jozki, čteš mě, ja píšu konzistentně od revolučnoho roku 1848. Já neobrátil. Já přece píši, že styl táhne, že styl je velkoprostoráč a ne velkomaloprostoráček. Tak na zdraví, dej si tam taky jednu na mně. P.S. Nemáš ty teď náhodou bejt v technickém muzeu?
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 15:56
Re: OVŠEM
Zhodneme sa - Golf Plus je maly (v porovnani s Espace) ktory sa tlaci k tym velkym. A teraz GTI o 14:44 - S těmahle malejma-velkejma je to na draka. - inac povedane ty mali su o nicom. GTI o 15:40 - Je tu jedna s-t-y-l-o-t-v-o-r-n-á- k-o-č-k-a. - inac povedane tento kusok nie je obycajne auto ale nieco viac. GTI o 14:44 - Tyhle bizoni, to není snaha o něco, to JE něco. - inac povedane Opel Meriva je snaha o nieco ale v podstate to je nic. GTI o 15:40 - Něco novýho, šleha, styl, neokázalá stylovost, inspirativní budoucnost, píseň o tom, jak i tady v Evropě to může šlapat. - zase chvalospevy na Golf Plus. A pritom Golf Plus bude konkurovat takej Merive. A nielen jej. A ten velkoprostorac (zase GTI tentoraz 15:16 - tie casy tu naskakuju podla nejakych bulharskych hodin ). Golf Plus je od Golfu vacsi na vysku +9,5 cm a vzadu je dlhsi o niekolko mm. Takze nemoze byt ani reci o velkoprostoraci (iba ak nad hlavou par cm).
P.S. do toho technickeho bude chodit moj vnuk kedze ten tvoj sa s mojim uz nebavi
P.P.S. V Golfe Plus som zatial len sedel obzeral osahal (uz je to par tyzdnov) prezrel mozne vybavy a cennik a pod. Takze pisat o teste velmi nemozem. A neviem kedy sa dostanem k tomu aby som v nom jazdil. Ale kedze motory podvozok to iste ako Golf bude to rovnake ako v Golfe.(az na tu vysku a sedenie v zakrutach samozrejme).
P.P.P.S Ale inac Golfu Plus drzim palce oslovi istu skupinu ludi ako som uz pisal.
P.P.P.P.S. A tu jednu neviem ci si dam. Ked si sam nejaku das - pocit viny akoze uz som alkoholik ked pijem aj sam.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 16:26
Re: OVŠEM
Jozki, ten pls je mimo kategorii. MIMO. Kapišto? a o tom, že by konkuroval Merivě, no tak jestli něco teď neslavíš, tak ti budem muset dát do rána červenou kartu
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 16:46
Re: OVŠEM
Komu teda bude podla teba konkurovat plus ?
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 17:02
Re: OVŠEM
Plus by byl konkurentem Renaultu Scenic, Zafiře, Picasu. Jenže to tu všechno smete tím svým stylem. Takže bude bez konkurence.
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 17:20
Re: OVŠEM
Ja by som povedal ze Zafira Picaso a Scenic ani nie su jedna trieda.
Skor to moze byt takto Golf+ Meriva Scenic Picaso. Touran Zafira Grand Scenic. Do Golfa+ napriklad nedas 7 sedadiel a do Zafiry ano. Alebo napis ako to vyzera s konkurenciou pre Golf+ Touran Sharan. Nieco take ako Plus tu teraz nie je to je pravda ale najblizsie k nemu je ako som pisal hore.
neregistrovaný "mates"
28. 4. 2005 19:12
Re: OVŠEM
GTI, cas ti bezi! Misto aby ses venoval kravinam jako ze G+ ma styl a odvazil si ho srovnavat se Scenicem, mel bys pracovat na tom mailu! Budu pak nesmlouvavej! A ver, ze jsem strasliva svine!!
28. 4. 2005 20:36
Re: OVŠEM
Myslím, žes k sobě příliš kritický Zítra v průběhu dne příjde PC odborník a s tím to proberu.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2005 15:31
Re: OVŠEM
Jo, ještě k plusu. Tys ho zkusil? Tak doufám také připojíš pak testík.
neregistrovaný "Jozki."
28. 4. 2005 16:05
Re: OVŠEM
Este k testom. Je tu test uz test na Passata. Tam nieco spomeniem. Ten som mal moznost testovat pred nieco vyse mesiacom.
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 16:00
Re: OVŠEM
..jo..jo...!! 30.4.2005.. to je sobota ne..?? No jasně vím co se bude dít... asi budu zvracet....
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 23:19
Re: OVŠEM
je to sobota, budou čarodejnice, budou se pálit golfy + ...
neregistrovaný "dmx"
28. 4. 2005 23:01
GTI
ja to uz fakt dalej nemozem citat. Teraz som precital diskusiu k Passatu a teraz toto. Ten GTI je fakt objektivny a nezaujaty. Je to sila ako sa jeho nazory na auta menia v zavislosti od toho ci sa ich nazov zacina na VW.. a ked uz nie to, tak nech aspon koncern je na VW.. to je 90% uspechu auta v ponimani GTI. Zvysok si uz nejak dokaze zdovodnit, ajked zatial su tie jeho argumenty velmi velmi chabe.
Jozki pekne si ho zotrel vecnymi argumentmi, na ktore GTI nevie reagovat. Ten vie pisat len zovialne velkolepe vyhlasenie o kvalite WV a nekvalite nonVW, ale ked ma prist na argumenty tak nic nevidim.
PR oddelenie VW alebo redakcia AutoBildu by nenasla lepsieho zamestnanca ako je GTI. Zatemnena mysel co nedokaze prijat nove, lepsie fakty.

Neviem v com bude Golf+ variabilnejsi ako 5D hatchbacky s vysokou stavbou a posuvnou zadnou lavicou. Myslim ze taky Civic5D aj ked myslim nema posuvne sedadla ho priestorom zatieni (az na ten nad hlavou).

a uz vobec neviem preco by Mazda6 nebola konkurentom Passat. GTI zjavne v japonskom aute vyrobenom po roku 1996 nesedel.. Inak naco sakra VW pcha svoje produkty do premiovych segmentov, ked ma Audi. to fakt nepochopim. Keby trochu znizili cenu svojich aut tak by to boli naozaj bomby, ale za taketo ceny ako maju je to o nicom
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "radio"
28. 4. 2005 23:58
Re: UŽ VÍM, CO ZNAMENÁ ZKRATKA GTI
nechám si to zatím pro sebe, pustím otěže váší fantazii, napište každý svůj tip
neregistrovaný "Jozki."
29. 4. 2005 08:42
Re: UŽ VÍM, CO ZNAMENÁ ZKRATKA GTI
Neslo mi zotriet GTI ale podebatovat si. Na diskusie sa chodim zabavit a niekedy sa to zvrtne aj na odbornu diskusiu takze sa aj nieco naucim. Golf+ uz je u predajcov mozme zacat porovnavat a ocakavat prve testy. Potom sa uvidi ci je variabilnejsi alebo nie ja co som mal moznost tak sa mi pozdavala ta posuvna lavica a ulozny priestor v kufri a par dalsich drobnosti. A k cenam VW ked som si porovnaval napr Golf V co vsetko ma v serii a Octaviu s rovnakou vybavou tak Golf mi vysiel lacnejsie. Uznavam ale ze Octavia ma o dost vacsi kufor je to sedan (co dost zavazi) a aj v interieri mozno trochu priestrannejsia.
neregistrovaný "Fik"
29. 4. 2005 08:21
GTI - Golf Plus versus Opel Meriva
No mas sice pravdu, ze meriva je na prodlouzene platforme Corsy - ale i tak ma mnohem vetsi rozvor a v Golfu bude tolik mista na nohy jako v jinych lidovych vyrobcich... proste tyhle auta si budou konkurovat, s tim nic nenadelas.

Jinak jsi pan paradoxu - v nekterych prispevcich pises o tom, jak nechapes mala MPV a jakmile je rec o VW, byl by si schopny vynaset do nebe MPV z Foxe, vid?
Rozbalit vlákno
0