Novinky
..tak parťák GTI mně to opět perfektně vysvětlil... GTI.. opět s tebou nesouhlasím a je to hrozná blbost.. Nevidím u sebe velkou oblibu aut typu Golf+, Meriva atd.. (to je lepší kombík..) Nicméně, jednoprostorovej velkej vůz má sakra co do sebe.. Nejde o mindrák, protože by jsi musel o mě a Radiovi myslet, že máme mindrák.. nejezdím tím každej den, ale velice často to používám a jsem nad míru spokojenej.. (bavíme se o 806...) A nejsem snaživec a našel jsem se.. proto tohle auto.. Jde o to, že když jedu na kola, tak neřeším zahrádku a jen je nahážu dozadu.. Mám hodně přátel takže 8 sedadel je prostě bomba... a tím že jsem sportovně aktivní, tak to auto mi dává volnost.. neřeším co vzít a co nevzít.. prostě ho otevřu a hážu do dovnitř... včetně toho grilu a bečky...!!! A tady přichází na řadu pevná zadní náprava... S Lonesem souhlasím.. Když to auto je prázdný.. ano.. trochu háže... ale stačí jen 50 kilo vzadu a je vše OK.. (jasně není to závodák, takže vlásenku si vychutnám jinak..!!) a to auto jede velice pěkně... Jsem praktik, takže to auto chci aby sloužilo... A při obsazení 6 lidma moc rychle poznáte výhodu pevné nápravy...!! hlavně je "nezničitelná"...!! všechno tím převezu a taky sedím výš... (jestli GTI sedíš těsně nad zemí, tak nezáviď těm co sedí výš a mají krásný rozhled a přehled co se děje před nimi...!!! ) Vážně nejde o mindrák..!! a už vůbec nejde o to zastavit na parkovišti a vytáhnout picnic table... a dívat se jak někdo v Golf 1.4 sotva dovřel kufr a svíští si to 120 protože zahrádka a kola na ní tě rychleji nepustí a pořád někde musí čekat na parťáka v Polu, kterýmu se rozjíždí zadní kola protože veze bečku a nemůže jet rychleji.... To raději opravdu budu ten "zamindrákovanej" ve velkoprostorové obludě (Espace, 806 nebo Dodge) kterej se všema a vším uvnitř co si jede užít víkend na hory... Lonesi.. btw.. souhlasím s tebou a moje slabost pro US velkoprostorový auta je silná...!!!!!
Díky Ještě dodám, že u tuhé zadní nápravy sotva po deseti letech těžkého provozu zjistím jako u jiných aut, co sem viděl (nebudu jmenovat), že se mi sjíždí nerovnoměrně pneumatiky a geometrie kol je totálně v čoudu.
já nemám Espace - píšu to naposledy, kdybych neměl služební, opakuji, KDYBYCH neměl, pak bych uvažoval o 159, pokud by peněženka dovolila tak Q4 wagon, pokud by dovolila více, pak 9-3 Aero, no a pokud by mě to netrápilo (peníze a počet aut), pak by se mi líbilo parkovat v garáži Espace a nebo Disco. zatím to díky bohu nemusím řešit.
já to napsal, jako kdybych souhlasil s GTI, tak to v žádném případě, souhlasím s ciellem, Markem a Lonesem - jen teda preferuju krásu, bezpečnost a jízdu - Espace.
Radio, klid Klid, jo. Jak - v? Jak - žádném? Jak - případě. A jak - nesouhlasím? Já nevěděl že tvé srdce bije pro Atos. Nebo ty snadmasturbuješ u Pikanta? Ach jo, tak takhle končívaj ti guru stylu se stopadesátdevíti stránkovým snářem... Jo, JO, až mi zase budeš jednou psát, prosímtě už mi nikdy nezmiňuj Alfu, buď tak laskav. Koneckonců, hele, nakonec, vždyť ty korejky jsou docela příjemné dámy... tak pozdravuj v Soulu
Co to je za ***a ten GTI. Uz kdyz jsem cetl jeho radoby "poetickou" recenzi na Golf GTI, tak jsem si rikal, ze nebude uplne v poradku. Ja mam pocit, ze spis on ma mindrak, ze nema porsche, ale musi jezdt v trojkovym golfu. Ne kazdy chce proboha porsche... k cemu asi. Zato zafira je prakticke auto a tato kategorie ma skutecne co nabidnout. Ne kazdej musi jezdit jako *** (GTI) a pouziva auto pro prepravu. A i klidna je jizda muze byt potesim.
Disco....Jsi zemedelec nebo Technicky dozor ve stavebnictvi???
jsi se trochu uťal že...???? Já bych voli také Discovery právě pro to, že je to jedno z nejlepších aut na trhu................ !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestli teda víš co je to za auto....
Asi jezdis hodne v terenu, ze? Kvuli pleziru na prazskych bulvarech??? Disco je fantasticke, Range Sport jeste lepsi, ale do doby, kdy se budu cely den prohanet po polich nebo delat geologicke pruzkumy v lesich bych si ho neporidil, sorry. Ten stavebni dozor je nadsazka, shodou oklonosti ho delam a jelikoz 90% materialu je na stavbu dovazeno silnicnimi tahaci, tak muzu rict, ze uz ani tam neni potreba Ale mas pravdu libil by se mi...nicmene racionalni duvod pro koupi bych nemel Dekuji za kompliment ohledne znalosti
S těmahle malejma-velkejma je to na draka. Legendy táhnou jen ze západu. Z dalekého západu. Tam vlezou do káry - fakt asi v osmi lidech (jo, jo, tam u Frisca...) pamatujete na Ken Ceaseyho? My tady v Evropě šilháme po americe (ve 45 přivezli silonky, propisku, instantní kávu a sebe) a tak teď životní styl velí velkoprostorové auto v malém Evropském vydání. Co my Ciello píše, že jezdí v 806? To je asi čtyřikrát větší než Zafira... Cenu má jen takovejhle bizon. Já snad protestuju proti 806 nebo Espace? Tyhle bizoni, to není snaha o něco, to JE něco. Já nahoře píšu o tom, že se dělaj malý auta, co tvrděj, že odvezou srolovanej koberec napříč a přitom maj problém i se srolovanejma lidovkama. O tom píši. To, jestli jim vaděj ty v Porschi nebo ne o tom není třeba polemizovat. Tím jsem vyjadřoval ty rozdílné úrovně sezení. Takže podle mě kdo má Fabiu nemůže RACIONÁLNĚ toužit po Merivě. Po 806 nebo dnes už 807 určitě. Shrnu-li to, pak styl v tomhle zaměření je tady 807, Espace, o Americkejch bizonech nemluvě. Z toho je zřejmé, co za styl nepovažuji. Jo, a v IKEA máte službu a ta vám ten srolovanej koberec doveze a doma rozbalí...
Hele GTI, klidne si sedni v IKEE, natahni silonky, dej si propisku za ucho, nalej instantni kafe do papirovyho kalisku, ale hlavne uz KOUKEJ NAPSAT TEN MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, vždyť jsem ti psal, že sem musím dotáhnout profíka aby mi to zřídil. Já nezapomínám.
Kecas!!!!! Zaridit si ucet na nejakym free mailu umi i naprostej ... (GTI ). Kde delas, ze mate tak bleskovej servis? Klidne s tebou ten ucet zridim tady na foru.
hmm kdo ma fabii nemuze touzit po Merive... no a muze si tedy koupit Astru nebo Golf? V cem jsou tahle auta vetsi nez Meriva???
Fíku, co to píšeš? Nahoře mě zaháníš v geteíčku 1,4. To nemá logiku. Meriva je krásné auto, na platformě Corsy. To je o řád menší než Golf. To ale není rozhodné. Já nebráním nikomu ve výběru. Pro mě je stylová Fabia. Pro jiného je stylová Meriva. Pravda tedy je, že vše u aut odvádím od krásného dřevěného volantu, ulpělého prachu na vyklenutých bocích temně rudé Alfy Giulia, stříbrných venkovních na blatnících, tiché severské krásy Saaba, jistoty posazu a geniálních křivek vůbec 911ky, neokázalosti a životnosti geteíčka a drzosti Lotusů... Takže tyhle velko-malo-na-všechno-a na-ho... to není nic pro mě...
je tu jedna s-t-y-l-o-t-v-o-r-n-á- k-o-č-k-a, co čeká na svůj čas. A na to bacha. Takže každej, kdo mrkne 30.4,2005 do VW ráje, tak ten ustrne. Něco novýho, šleha, styl, neokázalá stylovost, inspirativní budoucnost, píseň o tom, jak i tady v Evropě to může šlapat.... Jo, jo, je to tak, někdo to dokázat musel. a proč to mám psát zrovna já, a proč to mám psát zrovna u Zafiry... Takže já si to schovám až k článku o GOLFU +. Neboť pánové, pozor, zapněte si řetízkáč pořádně kolem pajšlu, pojedem hodně zvesela a nebude to žádnej med pro ty, co se zatím neuměli pořádně podívat kolem sebe v tomhle motoristickym světě...
Taky jsem dostal pozvanku A hadej co jsem s ni udelal?
Využiješ ji. Matesi, ty ji využít musíš. Není od věci prožít nadpozemskou slast... A pak - bude testík. Teda POROVNÁVACÍ testá á la GTI - tzn. - Radio s tím jeho rohlíkem, Cielo se zavřenejma očima a ty (na tebe spoléhám), Lones nemůže, nemá papíry, tada na auto, myslím, že psal, že má jen papíry na hlavu, jako já, tak že Lones bude posuzovat testík. A Marko, toho tam pustit nemůžem, to by těžko zkousával, mám pochopení... no a snad i já - tak my napíšem testíky o velkém plusu... Jasný, jo?
Troufam si tvrdit, ze vetsi "nadpozemskou slast" si uziju s levou rukou Jeste to zvazim, to abych vedel cemu se vyhnout
hele... třeba by pro tu druhou pozvánku dokázal pustit nějakou info.. třeba mail nebo podobně... no.. i když.. po.. tom.. co jsi s ní udělal... hmmm... škoda..
Zatim je hozena na zadni sedacce meho auta Je totiz na strasne tvdym papiru a to osobni pozvani ve vnitr je zase na nejakym pauzaku Proste VW, ani p.... si s tim neutres
Precital som si co si napisal o 14:44 a potom toto o 15:40 a zistil som ze za necelu hodinku sa tvoj nazor na citujem "malejma-velkejma" otocil o 180 stupnov. Neviem ci je to nahoda alebo ci si nahodou nepouzil krtkove VW okuliare kedze sa spomina Golf Plus. Inac ja ked som si ho vyskusal (jazdu zatial nie) tak to auto sa bude predavat ako auto pre neznejsie polovicky - v ponuke su pekne cervene a svetlo modre farby.
Co slavíte? Jozki, čteš mě, ja píšu konzistentně od revolučnoho roku 1848. Já neobrátil. Já přece píši, že styl táhne, že styl je velkoprostoráč a ne velkomaloprostoráček. Tak na zdraví, dej si tam taky jednu na mně. P.S. Nemáš ty teď náhodou bejt v technickém muzeu?
Zhodneme sa - Golf Plus je maly (v porovnani s Espace) ktory sa tlaci k tym velkym. A teraz GTI o 14:44 - S těmahle malejma-velkejma je to na draka. - inac povedane ty mali su o nicom. GTI o 15:40 - Je tu jedna s-t-y-l-o-t-v-o-r-n-á- k-o-č-k-a. - inac povedane tento kusok nie je obycajne auto ale nieco viac. GTI o 14:44 - Tyhle bizoni, to není snaha o něco, to JE něco. - inac povedane Opel Meriva je snaha o nieco ale v podstate to je nic. GTI o 15:40 - Něco novýho, šleha, styl, neokázalá stylovost, inspirativní budoucnost, píseň o tom, jak i tady v Evropě to může šlapat. - zase chvalospevy na Golf Plus. A pritom Golf Plus bude konkurovat takej Merive. A nielen jej. A ten velkoprostorac (zase GTI tentoraz 15:16 - tie casy tu naskakuju podla nejakych bulharskych hodin ). Golf Plus je od Golfu vacsi na vysku +9,5 cm a vzadu je dlhsi o niekolko mm. Takze nemoze byt ani reci o velkoprostoraci (iba ak nad hlavou par cm).
P.S. do toho technickeho bude chodit moj vnuk kedze ten tvoj sa s mojim uz nebavi
P.P.S. V Golfe Plus som zatial len sedel obzeral osahal (uz je to par tyzdnov) prezrel mozne vybavy a cennik a pod. Takze pisat o teste velmi nemozem. A neviem kedy sa dostanem k tomu aby som v nom jazdil. Ale kedze motory podvozok to iste ako Golf bude to rovnake ako v Golfe.(az na tu vysku a sedenie v zakrutach samozrejme).
P.P.P.S Ale inac Golfu Plus drzim palce oslovi istu skupinu ludi ako som uz pisal.
P.P.P.P.S. A tu jednu neviem ci si dam. Ked si sam nejaku das - pocit viny akoze uz som alkoholik ked pijem aj sam.
P.S. do toho technickeho bude chodit moj vnuk kedze ten tvoj sa s mojim uz nebavi
P.P.S. V Golfe Plus som zatial len sedel obzeral osahal (uz je to par tyzdnov) prezrel mozne vybavy a cennik a pod. Takze pisat o teste velmi nemozem. A neviem kedy sa dostanem k tomu aby som v nom jazdil. Ale kedze motory podvozok to iste ako Golf bude to rovnake ako v Golfe.(az na tu vysku a sedenie v zakrutach samozrejme).
P.P.P.S Ale inac Golfu Plus drzim palce oslovi istu skupinu ludi ako som uz pisal.
P.P.P.P.S. A tu jednu neviem ci si dam. Ked si sam nejaku das - pocit viny akoze uz som alkoholik ked pijem aj sam.
Jozki, ten pls je mimo kategorii. MIMO. Kapišto? a o tom, že by konkuroval Merivě, no tak jestli něco teď neslavíš, tak ti budem muset dát do rána červenou kartu
Komu teda bude podla teba konkurovat plus ?
Plus by byl konkurentem Renaultu Scenic, Zafiře, Picasu. Jenže to tu všechno smete tím svým stylem. Takže bude bez konkurence.
Ja by som povedal ze Zafira Picaso a Scenic ani nie su jedna trieda.
Skor to moze byt takto Golf+ Meriva Scenic Picaso. Touran Zafira Grand Scenic. Do Golfa+ napriklad nedas 7 sedadiel a do Zafiry ano. Alebo napis ako to vyzera s konkurenciou pre Golf+ Touran Sharan. Nieco take ako Plus tu teraz nie je to je pravda ale najblizsie k nemu je ako som pisal hore.
Skor to moze byt takto Golf+ Meriva Scenic Picaso. Touran Zafira Grand Scenic. Do Golfa+ napriklad nedas 7 sedadiel a do Zafiry ano. Alebo napis ako to vyzera s konkurenciou pre Golf+ Touran Sharan. Nieco take ako Plus tu teraz nie je to je pravda ale najblizsie k nemu je ako som pisal hore.
ja to uz fakt dalej nemozem citat. Teraz som precital diskusiu k Passatu a teraz toto. Ten GTI je fakt objektivny a nezaujaty. Je to sila ako sa jeho nazory na auta menia v zavislosti od toho ci sa ich nazov zacina na VW.. a ked uz nie to, tak nech aspon koncern je na VW.. to je 90% uspechu auta v ponimani GTI. Zvysok si uz nejak dokaze zdovodnit, ajked zatial su tie jeho argumenty velmi velmi chabe.
Jozki pekne si ho zotrel vecnymi argumentmi, na ktore GTI nevie reagovat. Ten vie pisat len zovialne velkolepe vyhlasenie o kvalite WV a nekvalite nonVW, ale ked ma prist na argumenty tak nic nevidim.
PR oddelenie VW alebo redakcia AutoBildu by nenasla lepsieho zamestnanca ako je GTI. Zatemnena mysel co nedokaze prijat nove, lepsie fakty.
Neviem v com bude Golf+ variabilnejsi ako 5D hatchbacky s vysokou stavbou a posuvnou zadnou lavicou. Myslim ze taky Civic5D aj ked myslim nema posuvne sedadla ho priestorom zatieni (az na ten nad hlavou).
a uz vobec neviem preco by Mazda6 nebola konkurentom Passat. GTI zjavne v japonskom aute vyrobenom po roku 1996 nesedel.. Inak naco sakra VW pcha svoje produkty do premiovych segmentov, ked ma Audi. to fakt nepochopim. Keby trochu znizili cenu svojich aut tak by to boli naozaj bomby, ale za taketo ceny ako maju je to o nicom
Jozki pekne si ho zotrel vecnymi argumentmi, na ktore GTI nevie reagovat. Ten vie pisat len zovialne velkolepe vyhlasenie o kvalite WV a nekvalite nonVW, ale ked ma prist na argumenty tak nic nevidim.
PR oddelenie VW alebo redakcia AutoBildu by nenasla lepsieho zamestnanca ako je GTI. Zatemnena mysel co nedokaze prijat nove, lepsie fakty.
Neviem v com bude Golf+ variabilnejsi ako 5D hatchbacky s vysokou stavbou a posuvnou zadnou lavicou. Myslim ze taky Civic5D aj ked myslim nema posuvne sedadla ho priestorom zatieni (az na ten nad hlavou).
a uz vobec neviem preco by Mazda6 nebola konkurentom Passat. GTI zjavne v japonskom aute vyrobenom po roku 1996 nesedel.. Inak naco sakra VW pcha svoje produkty do premiovych segmentov, ked ma Audi. to fakt nepochopim. Keby trochu znizili cenu svojich aut tak by to boli naozaj bomby, ale za taketo ceny ako maju je to o nicom
Neslo mi zotriet GTI ale podebatovat si. Na diskusie sa chodim zabavit a niekedy sa to zvrtne aj na odbornu diskusiu takze sa aj nieco naucim. Golf+ uz je u predajcov mozme zacat porovnavat a ocakavat prve testy. Potom sa uvidi ci je variabilnejsi alebo nie ja co som mal moznost tak sa mi pozdavala ta posuvna lavica a ulozny priestor v kufri a par dalsich drobnosti. A k cenam VW ked som si porovnaval napr Golf V co vsetko ma v serii a Octaviu s rovnakou vybavou tak Golf mi vysiel lacnejsie. Uznavam ale ze Octavia ma o dost vacsi kufor je to sedan (co dost zavazi) a aj v interieri mozno trochu priestrannejsia.
No mas sice pravdu, ze meriva je na prodlouzene platforme Corsy - ale i tak ma mnohem vetsi rozvor a v Golfu bude tolik mista na nohy jako v jinych lidovych vyrobcich... proste tyhle auta si budou konkurovat, s tim nic nenadelas.
Jinak jsi pan paradoxu - v nekterych prispevcich pises o tom, jak nechapes mala MPV a jakmile je rec o VW, byl by si schopny vynaset do nebe MPV z Foxe, vid?
Jinak jsi pan paradoxu - v nekterych prispevcich pises o tom, jak nechapes mala MPV a jakmile je rec o VW, byl by si schopny vynaset do nebe MPV z Foxe, vid?
P.S. Pokud by kazdy vyrobce inovoval svoji bezesporu uspesnou radu(byt pouze v USA). Tak by jsme vsichni dnes jeste jezdili povozem!
Nebo-li vice nez 10 let na trhu s jednim velkoseriovym modelem je ostuda, vysmech inovativnosti a nezachrani ho ani "mnoho krásných prvků", ktere me sice zustaly utajeny, ale nekteri maji proste cuch . Mluvit o "euro-kraksnach" je silne kratkozrake a doporucoval bych nasazeni bryli, mozna, ze pak zmenis nazor na tento "technicky skvost". Ne ten vuz neni spatny, on je pouze ZASTARALY! To je vse.
- u mne jednoznačně délka a manévrovatelnost - s kombi 4,8m se hledá místo v přecpaném centru města nebo na sídlišti hůře, než s miniMPV 4,3m při cca stejném kufru.