Značka DS se od Citroënu oddělila nejprve v Říši středu, teprve až poté v Evropě. Tamní odbyt chce posílit novým modelem, který má premiéru na autosalonu v Kantonu.
Opravdu bys byl rád, kdyby tě PSA šálilo prémií, která nemá techniku ani jako stařičká Giulietta. Číńani nejsou žádní pitomci a brzy odhalí navoňanou faleš.
Nerozumím... asi... ani jedné části tohoto příspěvku. Nechat se šálit PSA s no name značkou je lepší? A současně zavedenou značku poslat v hierarchii níž? Nemá techniku...to neumím posoudit, a už vůbec ne vůči alfe. Alfa je bohužel učebnicový příklad navoněné falše. DS program není přece o technice, ale o prémiovým zpracování interiéru a exteriéru na základech standardní techniky. A mě tenhle přístup dává smysl. Jen k tomu patří, podle mě, i zavedená značka.
Nevím, fotbalistu jsem si nikdy nekupoval. Stejně tak je otázkou pojem prémie. Prostě je to auto se standardní technikou s vylepšeným designem a kvalitou materiálů uvnitř. Například u Audi to nikoho nedojima, ale princip je stejnej.
A ještě něco, ten kec, že Evropa není důležitá je výplod automobilek, které neumí udělat konkurenceschopné auto. Malá Mazda dělá auta tak, že jsou i v Evropě na špici a to znamená zaručenou kvalitu po celém světě.
povedal by som ze je to prerobena 308 ... samozrejme svetlami blatnikmi tvarovanim karosarskych detailov to pekne odlisili .... ale skelet kabiny je podla mna z 308.... ak si vsimnes zadne dvere aj to ich napojenie za C stlpik... to je zrejme uplne totozne ako v 308.... vobec cele to tvarovanie vstupneho priestoru pre posadku je uplne rovnake... chcelo by to ale pre istotu aj pohlad zboku na obe auta...... ale predpokladam ze aj bocny profil skeletu kabiny tohto DS sa bude zhodovat s tym v 308 .. samozrejme predne partie a zadne a celkove previsy su uz upravene ... ale vidim tu geny z 308 ...Arese ma pravdu...
suma sumarum to ale vyzera ovela lepsie ako keby to mala byt prerobena C4ka... uprimne... celkom sa mi to DS aj paci.. aj ked ta maska je pre mna stale "akasi nijaka" ... ale je to asi vec zvyku ...