Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dvoucestný DAF XF 105 DUO HNJ-RP 400 - Speciál pro železnici

Stavební sektor pořád stagnuje, poptávka podvozků směřuje více ke speciálním nástavbám.
Zpět na článek
2. 8. 2011 14:37
2. 8. 2011 18:21
2. 8. 2011 21:02
5. 8. 2011 15:48
Avatar - petrumr
2. 8. 2011 14:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Toxik
2. 8. 2011 18:21
Re: ok
Tady vše záleží na finančních možnostech zákazníka. To, co zde vidíte je takzvaný pohon guma-ocel, který je levnější a převážně se používá u dvoucestných vozidel pro údržbu tratí MHD. V případě, že má zákazník zájem, je možno toto vozidlo vybavit pohonem ocel-ocel, kdy pohon zajišťují hydromotory u kolejového adaptéru a oba silniční podvozky jsou nahoře a podstatně výše. Já používám při práci také jeden z výrobků této firmy - Renault Duotram NP s pohonem guma-ocel, který je právě určen pro práci na tratích MHD, více se dozvíte na stránkách firmy SAZ, kde lze nalézt rovněž vozidla s pohonem ocel-ocel.
Avatar - petrumr
2. 8. 2011 21:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Toxik
5. 8. 2011 15:48
Re: ok
V tomhle s vámi můžu částečně souhlasit. Jednu dobu byl problém s jistící elektronikou, ale bylo to vyřešeno změnou výrobce koncového spínače (Kotlín nahrazen Carlo Gavazzi) a bylo po potížích. Nicméně velkou paseku může také udělat časté střídání obsluhy vozidla, protože ne každý obsluhovatel má stejné znalosti a při odstraňování banální poruchy (oprava na cca 5. minut a náklady na opravu cca 400Kč) dojde k poškození celého kolejového adaptéru a škodě několika desítek tisíc (s tímto případem jsem se bohužel setkal a strávil jsem opravou cca 10 dnů). V těhle případech je už také alespoň trochu nutné, aby měl dotyčný obsluhovatel také trochu vztah k elektronice a potom je tato práce opravdu zábavou.