Skandál kolem falšování údajů o emisích zatím neměl dopad na ceny ojetých naftových automobilů z koncernu Volkswagen na evropském trhu. Vyplývá to z průzkumu společnosti EurotaxGlass ve 30 evropských zemích.
To sice jo, ale kdyz kupujes ojetinu, tak koukas i na jeji parametry jako u noveho. Pokud se potvrdi to, ze budou nutne upravy na motoru, ktere zvednou spotrebu a snizi vykon, tak proc kupovat takovouto ojetinu, papirove hodnoty po uprave uz nebudou platit. Spolehlivost prumerna, nekdy i docela spatna, spotreba vyssi, vykon nizsi. No, asi bych to nechtel ;-)
Ten odkaz na Entergy Corp. mal ukázať, ako sa darí dodávateľovi elektrickej energie? Od začiatku dieselgate získali 3 doláre, možno to dokonca aj súvisí. Ale všimol si si aj to, že v januári / lednu sa akcia predávala za 90 USD a teraz je to iba 67? Mohol by si nám vysvetliť ako to súvisí s autami?
S ľuďmi ako Ty sa počíta, je im v článku venovaná táto časť:
"Počítáme však s rizikem výraznějšího sestupného trendu v příštích čtyřech týdnech, jakmile více lidí pochopí plný rozsah aféry".
Ale ja by som taký optimista nebol, 4 týždne na pochopenie mnohým naozaj stačiť nebudú >:-[]
No pokud by byl zakázán provoz aut neplnících normu Euro5, ačkoliv by ji plnit měla, tak by byl sešup ceny dost rychlý a drsný...kdo ví co úředníky v Bruselu napadne.
Problém tu však je v interpretaci toho, co ty požadavky jsou. Vem si vypínání motoru. To samo o sobě je z mého pohledu takové kreativní ohýbání pravidel, protože smyslem toho testu by mělo být zjistit, jak motor pracuje - to se těžko dělá, když je vypnutý. Ale jo, auto stojí, motor nemusí běžet, nějaké úspory tam jsou, nevím, jak to vychází z hlediska škodlivin. Navrch tu máme takovou drobnost, že tenhle systém se v běžném provozu nebude neustále chovat tak, jak se chová v testu. A to pomíjím, jestli počet a délka stání v cyklu dobře reflektuje provoz.
Chceš tedy říct, že například udělat S/S systém, který po řekněme 20 cyklech přestane motor vypínat, nelegální? Protože v tu chvíli už auto neplní emise tak, jak bylo schválené? Test na to prostě není dostatečně dlouhý. Stejně jako nezachytí například regeneraci DPF. Pokud by se vůbec DPF byl schopný zregenerovat při tom šnečím stylu cyklu. Co takhle vliv zapnuté klimatizace? O tom nic norma neříká.
Z mého pohledu je využívání vstupů, které nemají s provozem motoru nic společného (signál GPS atp.), za hranicí, ale ta hranice není nikde jasně namalovaná.
doporucuji ti nakoupit spekulativne alespon 1000 kusu aut s danymi TDi, jiste se ti ta investice vyplati a za 2-3 mesice je prodas s obrovskym......... "ziskem" >:-[]
... když se zjistilo, že je to "očipované" už v základu a že ty nové v budoucnu příchozí(slovníkem majitelů ojetých TDI) "euromrdky" už "očipované" v základu nebudou a bude se za to muset připlácet (podobně jako třeba za vykuchání DPF, cože je samozřejmě nutnost, stejně jako zaslepení EGR). Takže kupujte, nebudou >:D