Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Emisní skandál prý zatím neovlivnil ceny ojetých naftových aut VW

Skandál kolem falšování údajů o emisích zatím neměl dopad na ceny ojetých naftových automobilů z koncernu Volkswagen na evropském trhu. Vyplývá to z průzkumu společnosti EurotaxGlass ve 30 evropských zemích.
Zpět na článek
12. 10. 2015 09:19
12. 10. 2015 09:55
12. 10. 2015 11:23
12. 10. 2015 13:36
12. 10. 2015 10:59
12. 10. 2015 11:03
12. 10. 2015 11:44
12. 10. 2015 15:55
12. 10. 2015 16:02
12. 10. 2015 16:53
13. 10. 2015 10:24
12. 10. 2015 12:30
Avatar - Hittman
12. 10. 2015 09:19
Proč
by měl mít? Normální člověka takové kraviny opravdu nezajímají.
Rozbalit vlákno
14
12. 10. 2015 09:55
Re: Proč
To sice jo, ale kdyz kupujes ojetinu, tak koukas i na jeji parametry jako u noveho. Pokud se potvrdi to, ze budou nutne upravy na motoru, ktere zvednou spotrebu a snizi vykon, tak proc kupovat takovouto ojetinu, papirove hodnoty po uprave uz nebudou platit. Spolehlivost prumerna, nekdy i docela spatna, spotreba vyssi, vykon nizsi. No, asi bych to nechtel ;-)
12. 10. 2015 11:09
Re: Proč
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
soudruzi naše strana a vláda rozhodla že VW v americe asi lhal a musí za to asi zacvakat ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]%3AVOW3
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: nelitujme je, sloužili špatnýmu pánu, zaslouží si to, jejich volba! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ondore
12. 10. 2015 11:23
Re: Proč
Ten odkaz na Entergy Corp. mal ukázať, ako sa darí dodávateľovi elektrickej energie? Od začiatku dieselgate získali 3 doláre, možno to dokonca aj súvisí. Ale všimol si si aj to, že v januári / lednu sa akcia predávala za 90 USD a teraz je to iba 67? Mohol by si nám vysvetliť ako to súvisí s autami?
12. 10. 2015 15:02
Re: Proč
jasněže soudruhu:
diskuzní formulář blbne. Kdybys víc premyslel tak ten boldel za odkazem si rucne doplnis a blbe se neptas ;-) [odkaz]
Re: Proč
Nenapsals to úplne presne. Správne melo být: "Normální vypatlance takové kraviny opravdu nezajímají."
Avatar - Barry Lyndon
12. 10. 2015 13:36
Re: Proč
správně řečeno. Stačí se podívat, kdo těmi ojetými TDI jezdí... výkvět národa... sůl země >:D >:D >:D
Avatar - Ondore
12. 10. 2015 10:59
Re: Proč
S ľuďmi ako Ty sa počíta, je im v článku venovaná táto časť:
"Počítáme však s rizikem výraznějšího sestupného trendu v příštích čtyřech týdnech, jakmile více lidí pochopí plný rozsah aféry".

Ale ja by som taký optimista nebol, 4 týždne na pochopenie mnohým naozaj stačiť nebudú >:-[]
Avatar - dewill
12. 10. 2015 11:03
Re: Proč
No pokud by byl zakázán provoz aut neplnících normu Euro5, ačkoliv by ji plnit měla, tak by byl sešup ceny dost rychlý a drsný...kdo ví co úředníky v Bruselu napadne.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 11:44
Re: Proč
Že VW TDI by měl plnit homologační parametry stejně jako jakejkoli jinej výrobek? ;-)

A že i když fikaný tak obcházení kontrolních měření je těžká prasárna? :-)
Avatar - dewill
12. 10. 2015 15:55
Re: Proč
O tom není sporu, spíš mi zatím nepřijde reálný natvrdo zakázat provoz těchto aut.
Avatar - Barry Lyndon
12. 10. 2015 16:02
Re: Proč
to samozřejmě nikdo nezakáže. A podle mě (bohužel) nezmění ani tu emisní třídu (takže budou smrdět v "zelených" zónách ještě v roce 2030).
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 16:53
Re: Proč
Jj vypadá to že to tak dopadne ;-\
13. 10. 2015 10:24
Re: Proč
Problém tu však je v interpretaci toho, co ty požadavky jsou. Vem si vypínání motoru. To samo o sobě je z mého pohledu takové kreativní ohýbání pravidel, protože smyslem toho testu by mělo být zjistit, jak motor pracuje - to se těžko dělá, když je vypnutý. Ale jo, auto stojí, motor nemusí běžet, nějaké úspory tam jsou, nevím, jak to vychází z hlediska škodlivin. Navrch tu máme takovou drobnost, že tenhle systém se v běžném provozu nebude neustále chovat tak, jak se chová v testu. A to pomíjím, jestli počet a délka stání v cyklu dobře reflektuje provoz.

Chceš tedy říct, že například udělat S/S systém, který po řekněme 20 cyklech přestane motor vypínat, nelegální? Protože v tu chvíli už auto neplní emise tak, jak bylo schválené? Test na to prostě není dostatečně dlouhý. Stejně jako nezachytí například regeneraci DPF. Pokud by se vůbec DPF byl schopný zregenerovat při tom šnečím stylu cyklu. Co takhle vliv zapnuté klimatizace? O tom nic norma neříká.

Z mého pohledu je využívání vstupů, které nemají s provozem motoru nic společného (signál GPS atp.), za hranicí, ale ta hranice není nikde jasně namalovaná.
12. 10. 2015 12:30
Re: Proč
doporucuji ti nakoupit spekulativne alespon 1000 kusu aut s danymi TDi, jiste se ti ta investice vyplati a za 2-3 mesice je prodas s obrovskym......... "ziskem" >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
12. 10. 2015 13:41
spíš se divím, že se ceny nezvedly...
... když se zjistilo, že je to "očipované" už v základu a že ty nové v budoucnu příchozí(slovníkem majitelů ojetých TDI) "euromrdky" už "očipované" v základu nebudou a bude se za to muset připlácet (podobně jako třeba za vykuchání DPF, cože je samozřejmě nutnost, stejně jako zaslepení EGR). Takže kupujte, nebudou >:D
Rozbalit vlákno
0