Novinky
... když se zjistilo, že je to "očipované" už v základu a že ty nové v budoucnu příchozí(slovníkem majitelů ojetých TDI) "euromrdky" už "očipované" v základu nebudou a bude se za to muset připlácet (podobně jako třeba za vykuchání DPF, cože je samozřejmě nutnost, stejně jako zaslepení EGR). Takže kupujte, nebudou >😁
soudruzi naše strana a vláda rozhodla že VW v americe asi lhal a musí za to asi zacvakat 😉 [odkaz] [odkaz] [odkaz]%3AVOW3
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: nelitujme je, sloužili špatnýmu pánu, zaslouží si to, jejich volba! >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
"Počítáme však s rizikem výraznějšího sestupného trendu v příštích čtyřech týdnech, jakmile více lidí pochopí plný rozsah aféry".
Ale ja by som taký optimista nebol, 4 týždne na pochopenie mnohým naozaj stačiť nebudú >😒]
A že i když fikaný tak obcházení kontrolních měření je těžká prasárna? 😄
Chceš tedy říct, že například udělat S/S systém, který po řekněme 20 cyklech přestane motor vypínat, nelegální? Protože v tu chvíli už auto neplní emise tak, jak bylo schválené? Test na to prostě není dostatečně dlouhý. Stejně jako nezachytí například regeneraci DPF. Pokud by se vůbec DPF byl schopný zregenerovat při tom šnečím stylu cyklu. Co takhle vliv zapnuté klimatizace? O tom nic norma neříká.
Z mého pohledu je využívání vstupů, které nemají s provozem motoru nic společného (signál GPS atp.), za hranicí, ale ta hranice není nikde jasně namalovaná.