První SUV s výkony supersportu a komfortem limuzíny nepostavilo ani Lamborghini, ani Maserati a už vůbec ne Porsche. Mělo by jím titiž být na bázi cayennu vytvořené Eterniti Artemis.
videl som ho asi pred 2 mesiacmi zaparkovane pri River Parku v BA, v ciernej metle, a musim priznat, ze sa zastavil kazdy, kto siel okolo.....pre exhibicionistov absolutny ideal
ze aj ked vyzera o 200 percent lepsie ako cayenne tak stale je to skareda obluda >:D
porsche a krasne auta to uz len byvalo.... dnesna panamera a cayenne su skarede auta... o boxteri caymane a 1000 krat prezvejkanej carrere sa da tiez na temu krasa nekrasa bavit hodiny... mne osobne sa nepaci ziadne porsche..... nezanechava vo mne ziadne porsche ziadne emocie.... viac emocii vo mne vyvola picanto alebo panda pripadne mini ako nejake drahe dnes uz nudne auta znacky porsche.....
Mě vždycky rozesměje jak se někdo snaží udělat z těžkého vysokého autobusu sporťák. To je jako tunit starou škodovku 120.
Sportovní auto by mělo být především nízké a široké, což je předpokladem pro dobrou aerodynamiku a stabilitu v zatáčce. Možná by těm úpravcům mohl někdo říct, že fyzikální zákony platí univerzálně i pro škaredá Porsche.
Ale OK, chápu proč se snaží o nemožné. Z klasického sporťáku se nelze dívat na chudáky okolo zvrchu, majitel se tam necítí tolik jako "nadčlověk" na kterého nikdo nemá >:D