Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EU se vložila do nátlaku Francie na Renault

Evropské komisi se nelíbí aktivity francouzského ministra průmyslu v otázce místa výroby čtvrté generace vozu Renault Clio.
Zpět na článek
19. 1. 2010 10:34
neregistrovaný "fila01"
19. 1. 2010 10:35
20. 1. 2010 18:00
19. 1. 2010 10:36
19. 1. 2010 11:14
19. 1. 2010 11:37
19. 1. 2010 12:18
19. 1. 2010 15:36
19. 1. 2010 17:12
20. 1. 2010 09:40
21. 1. 2010 10:51
neregistrovaný "fila01"
19. 1. 2010 10:34
Krasna veta
aby se vozy Renault, které se prodávají ve Francii, ve Francii také vyráběli.“ 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Slavek-TDM
19. 1. 2010 11:52
Re: Krasna veta
Jooo, shoda podmetu s prisudkem, to je vec >:D
19. 1. 2010 10:35
Sarkozy
Mě přijde, že ten pán má v hlavě nas... ehm. nejprve chtěl Kolínskou továrnu stěhovat do Francie a teď zas tohle. Proč asi Renault vyrábí auta v Turecku a Španělsku? Proč má VW továrnu na Slovensku? Jestli to není tím, že je tam výroba levnější...
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2010 10:36
Turecko
Pokial viem, tak turci uz vyrabaju Thaliu, Transit a Connect, stihacky F-1?, nejake nakladne auta a myslim, ze tam robia aj Nissan Tida alebo Honda City.

Wikipedia: Fiat/Tofaş, Oyak-Renault, Hyundai, Toyota, Honda, Ford/Otosan.
Rozbalit vlákno
7
19. 1. 2010 11:14
Re: Turecko
ano, licenčně vyrábějí stíhačky F-16C.

krom toho mají zbrojařský průmysl docela slušně rozvinutý, vyvinuly si např. vlastní obrněné vozy a pod.

S tím Renckem - nikde jsem se zatím nedočetl, jestli plánovaný přesun výroby Clia by měl mít dopad na zaměstnanost v tom konkrétním závodě. Vzhledem k tomu, že se tam má pak vyrábět nová řada elektromobilů, fabrika nezanikne.
19. 1. 2010 11:37
Re: Turecko
To vies populizmus ukecaneho Sarkoziho nema hranic. Tiez sa rozculoval, ked zistil, ze PSA ma v trnave 3000 zamestancov a jeho 3000 Alzircanov pobehuje po predmest Pariza a podpaluje auta. Ale to uz je ich bordel, ked to dopustili. najprv si obsadili Africke staty, lebo mali nerastne bohatstvo a zacali im nutit krestanstvo a Francuzsky jazyk a ked sa zacali stahovat do ich wonderlandu a parazitovat na socialnych davkach, to uz im vadilo.
19. 1. 2010 12:18
Re: Turecko
otázka je, či tých 3000 Alžíranov čo podpaluje na predmestí autá by ich išlo do nejakej fabriky vyrábať, že? Nigga gangsta predsa nemaká vo fabrike brotha, jou :-!

Ich demografické a sociálne problémy sú trošku zložitejšie a na dlhšiu debatu (a podobne to majú skoro všade - Holandsko, Reich, Švédsko), je to však nanajvýš populistické vyťahovať fabriky v Kolíně alebo Trnave a je za tým jasný útok na nové EU krajiny. Prečo nebrojí proti Španielsku? 40milionové Španielsko by si to totiž len tak lahko nenechalo a nabudúce by napr. sa mohlo pri dodávkach nových vrtulníkov pre armádu popýtať aj niekde inde ;-)
19. 1. 2010 15:36
Re: Turecko
Zapomněl jsi na Megane (sedan) a na Fiat Lineu, O Tiide nevím, ale Hondou City jsem si zcela jist. Přes všechny řeči o slabé kvalitě právě z těchto zemí platí, že dost často jsou výrobky z takto podceňovaných zemí kvalitnější, než je tomu u zemí, kde je sídlo mateřského koncernu. Je to otázka kontroly a organizace práce, Turci dokážou dřít v Německu a dokážou to i doma. Například na onu Hondu jsem nikde nezaznamenal žádnou stížnost.

Turecko je trochu jako Čína, jsou zde vyspělé oblasti se slušnou infrastrukturou a kvalitní pracovní silou (rozhodně lepší než ve většině balkánských zemí a pak jsou zde rozsáhlé oblasti, kde žije většina obyvatelstva a kde se žije jako ve třetím světě.

Jinak podceňování nově přistoupivších zemí (včetně ČR a SR) je výrazem postoje Francouzů, kteří by chtěli těmto zemím vládnout a dostat z nich co nejvíc, ale odmítají do nich investovat. Prostě cosi jako kolonie v Africe. Vyždímat, vyvézt svoje problémy a ještě tam být oslavován.

Mimochodem, třeba na Poláky se tihle slavní zápaďáci a Francouzi především dívají stejně zpatra jako na Turky. Odmítnutí euroústavy ve Francii v předchozím kole bylo vedeno pod heslem vyhnat "polského instalatéra", který bere Francouzům práci. Pak se ukázalo, že ve Francii chybí 6 tisíc (!) těhle řemeslníků. Stejně postupovali Holanďané, navenek nadávali, ale na druhou stranu si čilě měnili adresy a kontakty na řemeslníky z "Východu", kteří pracovali a pracují ve velké většině případů kvalitněji a rychleji, než ti domácí....

Když si Fiat vyhodnocoval, ve které továrně vyrábí nejkvalitnější auta, ukázalo se, že v Bielsko-Bialej v Polsku, když totéž udělal Opel, zjistil že je to v Polsku. Opel tam tedy nyní přenesl kompletní výrobu stěžejního modelu, nové Astry. Přece jenom ti Němci nemají v hlavě tolik slámy, jako Francouzi. A ne všichni. PSA jakoby natruc v těchto dnech v Trnavě údajně přidal na platech (byť jenom 1,5%) a ujistil, že propouštět nebude. A proč taky, když jenom C3 Picasso je na dálnici od Brna snad nejčastěji převáženým vozem.

Francouzi jsou prostě národ, který se snaží žít na úkor druhých a ještě by za to chtěl potlesk a lásku těch, na jejichž úkor žije. Ale v tom se ten Maďar v jejich čele zatraceně plete, stejně jako všichni ti tam, kdo uvažují stejně....
19. 1. 2010 17:12
Re: Turecko
měl jsi snad dodat už jen že ten v čele je ještě napůl žid a všichne ostatní velké národy z čiré lásky a humánnosti pomáhají a podporují národy malé >:-[]

A odkud že to Opel přesunuje výrobu Astry? Snad ne z Reichu?
20. 1. 2010 09:40
Re: Turecko
Tipujem ze v Polsku budu robit Astru classic III, ktoru prenesu z D a ukoncia vyrobu 2-ky.
21. 1. 2010 10:51
Re: Turecko
Ne, při oficiální prezentaci bylo jasně řečeno, že nová Astra (trojka taky) se bude vyrábět pouze v závodě v Polsku, Insignia v Ruesselsheimu jako hlavní výrobní náplně....
19. 1. 2010 11:16
Proletari vsech zemi, spojte se
EU je ve skutecnosti socialistickym statem, ktery spotrebuje vic, nez na co si vydela. Jeste nejakou dobu nas budou sponzorovat Cina, pokud ji za to budeme davat technologie. Az nebudou ani technologie, tak bude konec.
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2010 15:05
Re: Proletari vsech zemi, spojte se
K tomu není co dodat, pravda ja hrom!