bejvavalo..... este za cias meganu II , prveho volva s60 a podobne......
ja furt vravim ze ked sa na mna vyruti blazon v protismere tak ziadne pipatko ani el.asistent mi zivot nezachrani.... podstatny je vzdy skelet karoserie...
Topre, a nepsals náhodou, že 4 hvězdy pro Megana jsou "průser"? Já jen, že ten Megane je šest let starej, na těch pět hvězd se nedostal ani novej soul. Raději bych asi při nehodě seděl v tom Meganu, než v některých novinkách s pěti hvězdama.
To, že tyhle testy už nejsou o bezpečnosti aut, ale o serepetičkách ( jak by asi dopadla ta Audi v základu), to netřeba rozebírat.
Podmínky se zpřísňují. Dnešních pět hvězd by bylo pět hvězd i kdykoli v minulosti... a zároveň, pokud by auto neobstálo v nárazových zkouškách, tak bez ohledu na serepetičky 5* nedostane.
Situace je pořád stejná - 5* je záruka, že je všechno v pořádku, tedy v rámci prováděných testů. 4* nutí člověka se podívat, v čem že je vlastně problém. 3* a méně je ostuda.
Já se rád koukám a hledám na netu videa testů od Volva různé nehody od střetů ze zvěří po kamión či obytný vůz. Nejvíce se mi líbilo rozhýbání plaťáku s autem vzadu jenž bylo přetíženo než mělo být a jeli 130....