Subaru Impreza absolvovalo testy organizace Euro NCAP teprve podruhé ve své historii. Nová generace je pak prvním zástupcem své modelové linie, jíž se podařilo získat pět hvězd.
Kterej * myslim kdo byl tak chytrej že rozhod že místo 1 nebo snad 2 článků o aktuální sérii crash-testů který mohly bejt zajímavý a byl by tam prostor pro srovnání a drobnosti jako že tohle je nejbezpečnější auto japonskejch testů atp. = vytvoříte sérii bezpohlavních info o každym testovanym autě zvlášť = aby bylo víc článků?
Tady se z toho stala fakt totálně úpadková novinařina = hůř už to nejde :no:
Teda doufám = protože zatim je to furt jen dolu a dolu :-)
Za 1. Blíží se čas vánoční a je třeba zalepit hluchá místa na články aby všichni stihli nákupy.
Za 2. Není politický vhodné srovnání imprezy vůči zavedeným evropským automobilkám, které se holedbají bezpečností a impreze se v testech přiblížili jen díky tomu, že nemá impreza omezovač rychlosti. Neznám nikoho kdo to aktivně a pravidelně používá a u automatu s adaptivním tempomatem to ani nedává smysl.
Porovnání výsledků není žádoucí. Na to redakce nedostane souhlas. A hlavně myslím, že to už nikoho z redaktorů ani nenapadne. Zde může v něčem nezvítězit německý koncern tak maximálně jednou za rok a ještě pouze velice těsně. Tak těsně, že to vlastně ani prohra není. :-(