Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: Chevrolet Aveo propadl

Nestabilní struktura karosérie při náročném čelním nárazu dle metodiky Euro NCAP, má pro Chevrolet neradostný výsledek: nejhorší hodnocení jaké bylo v poslední době uděleno.
Zpět na článek
25. 2. 2006 15:31
neregistrovaný "suunto"
25. 2. 2006 17:55
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:12
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:37
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:59
neregistrovaný "Ricardo"
9. 5. 2007 13:39
neregistrovaný "lucius"
25. 2. 2006 16:05
neregistrovaný "Wik"
25. 2. 2006 16:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 16:27
neregistrovaný "petrt"
25. 2. 2006 16:41
neregistrovaný "huugh"
25. 2. 2006 16:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 16:50
neregistrovaný "petrt"
25. 2. 2006 16:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 17:00
25. 2. 2006 17:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 17:24
25. 2. 2006 17:08
neregistrovaný "petrt"
25. 2. 2006 17:47
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2006 18:49
neregistrovaný "Bobb"
25. 2. 2006 18:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 21:43
neregistrovaný "RRAAFF"
25. 2. 2006 17:58
25. 2. 2006 18:10
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:22
25. 2. 2006 18:35
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:40
25. 2. 2006 18:42
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:57
25. 2. 2006 18:44
neregistrovaný "wolff"
25. 2. 2006 18:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:57
25. 2. 2006 19:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 19:03
27. 2. 2006 09:11
neregistrovaný "plautus"
27. 2. 2006 11:02
neregistrovaný "D3lict"
25. 2. 2006 19:38
neregistrovaný "cul"
25. 2. 2006 19:47
25. 2. 2006 20:02
neregistrovaný "cul"
25. 2. 2006 20:21
25. 2. 2006 22:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:52
27. 2. 2006 11:12
neregistrovaný "D3lict"
25. 2. 2006 18:57
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:13
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:18
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:33
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 19:20
neregistrovaný "Tom"
25. 2. 2006 23:03
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 00:28
neregistrovaný "manitou"
25. 2. 2006 19:55
neregistrovaný "Dusan"
25. 2. 2006 20:18
neregistrovaný "wolff"
26. 2. 2006 16:49
neregistrovaný "juhajuha"
25. 2. 2006 23:30
neregistrovaný "Grande"
26. 2. 2006 17:57
27. 2. 2006 11:11
neregistrovaný "Skylord"
26. 2. 2006 10:55
neregistrovaný "PAJO"
26. 2. 2006 12:51
neregistrovaný "speer"
26. 2. 2006 13:14
neregistrovaný "320d"
28. 5. 2007 01:19
neregistrovaný "jegi"
25. 2. 2006 20:18
neregistrovaný "Dino"
25. 2. 2006 20:50
neregistrovaný "Octavia"
25. 2. 2006 21:21
neregistrovaný "jandaxx"
26. 2. 2006 01:19
neregistrovaný "wolff"
26. 2. 2006 01:39
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 01:41
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 09:15
neregistrovaný "wolff"
26. 2. 2006 10:25
neregistrovaný "marlin"
26. 2. 2006 15:16
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 11:23
neregistrovaný "Rodrigez"
26. 2. 2006 17:52
neregistrovaný "xsarahdi"
26. 2. 2006 18:15
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 00:13
neregistrovaný "Alessio"
26. 2. 2006 12:29
neregistrovaný "MajkL"
26. 2. 2006 17:02
neregistrovaný "Rodrigez"
26. 2. 2006 12:43
neregistrovaný "santi"
27. 2. 2006 07:50
neregistrovaný "Ondra"
27. 2. 2006 08:56
neregistrovaný "petriik"
27. 2. 2006 09:04
neregistrovaný "Ondra"
27. 2. 2006 09:41
neregistrovaný "plautus"
27. 2. 2006 09:44
neregistrovaný "petriik"
27. 2. 2006 09:03
neregistrovaný "Pete"
27. 2. 2006 09:28
neregistrovaný "plautus"
27. 2. 2006 09:14
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:34
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 11:38
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 15:38
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 16:43
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 22:15
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 11:24
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 09:24
neregistrovaný "Rodrigez"
27. 2. 2006 11:18
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:28
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 11:39
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:50
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 12:13
neregistrovaný "Rodrigez"
27. 2. 2006 12:18
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 12:56
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 13:06
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 13:24
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 13:35
neregistrovaný "cul"
6. 3. 2006 19:56
neregistrovaný "anonym"
27. 2. 2006 15:43
neregistrovaný "GTI"
9. 9. 2007 23:27
anonym
27. 2. 2006 13:32
neregistrovaný "Eross"
27. 2. 2006 13:39
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 18:08
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 18:44
neregistrovaný "cul"
28. 2. 2006 09:18
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 18:11
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 13:35
neregistrovaný "Eross"
27. 2. 2006 18:05
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 18:35
neregistrovaný "LD"
23. 7. 2006 20:17
neregistrovaný "michal"
2. 10. 2011 10:55
neregistrovaný "suunto"
25. 2. 2006 15:31
konecne afto ktore
doporucim svokre :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 17:55
Re: konecne afto ktore
A takový to bylo pěkný auto. No po tomhle mě do něj nikdo nedostane :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:10
Re: konecne afto ktore
Prakticky všichni jsme tu odjezdili celý devadesátý léta v mnohem nebezpečnějších autech. ;-) Takže nebudeme dělat, že do tohohle nesedneme ani za milion. ;-) >:D
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:12
Re: konecne afto ktore
Jenže teď je doba jiná, jezdí se rychleji, aut je víc a já chci přežít.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:35
Re: konecne afto ktore
A že já musel dělat autoškolu před 3 rokama ve Felicii a nikdo mě nelitoval. >:D Takže nedělejme z toho adrenalinový sport.
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:37
Re: konecne afto ktore
Předpokládám že ve městě a ne na silnicích 1. a dalších tříd, kde se někteří piloti chovají jako by byli nesmrtelní :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:46
Re: konecne afto ktore
"Nesmrtelné" potkávám všude. >:D
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:59
Re: konecne afto ktore
:-( ano je to tak. Ale ve městě naštěstí nejezdí v protisměru aby otestovali tvoji odvahu držet se vlastní poloviny.
neregistrovaný "lucius"
9. 5. 2007 13:39
Re: konecne afto ktore
Kde najdu objem kufru Huindai Getz,myslím kolik je max.objem díky ;-)
neregistrovaný "Wik"
25. 2. 2006 16:05
číňan
A není to převlečenej číňan za chevy?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 16:12
Re: číňan
Těsně vedle. Korejec. Samozřejmě výsledky Avea vypovídají o amerikách asi tolik jako 3hvězdičky Loganu o francouzských autech. Avea se prodalo v USA v roce 2005 jen 3,379 kusů. Takže tenhle prcek je tam stejná vzácnost jako supersport Corvette (3,271 kusů).
neregistrovaný "petrt"
25. 2. 2006 16:27
Re: číňan
Ty jo, já myslel že to prodávaj vcelku. Ty tři kusy chápu, ale to za tou čárkou.... ;-)
neregistrovaný "huugh"
25. 2. 2006 16:41
Re: číňan
zjevne je tak ponoren do sveho americkeho sneni, ze ceske normy pro nej ztratily na krase :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 16:43
Re: číňan
Hahaha. Grafické oddělení pro lepší přehlednost.
neregistrovaný "petrt"
25. 2. 2006 16:50
Re: číňan
No já to pochopil, neboj. Vůbec ale nechápu proč GM ničí jměno Chevrolet těma korejskejma trakařema. Když jsem byl malej byl chevrolet známka nedostižného amerického snu, nádhera.Ted když vidim ten matiz s touhle značkou....bych brečel. Ten matiz by se vešel tem starejm chevroletum do kufru.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 16:56
Re: číňan
A že Ford Ka není obří amerika ti taky vadí? ;-) Mainstream je mainstream. Ani Chevrolet nikdy nebyl nedostupná značka. To že má svůj supersport (Corvette) na vylepšování image, jako má Dodge Vipera a Ford GT je normální.
25. 2. 2006 17:00
Re: číňan
:-) Bravo :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 17:11
Re: číňan
Tady zas tak důvod k oslavě není. :-) Malý auta jsou pro značku, která chce prodávat glogálně nutností. Já z toho taky nadšený nejsem, chápu co měl Petrt na mysli. Pro našince je možná takový Suburban nedostupný, ale v Americe je to jako Fabie. >:D ps: před pár dnima jsem viděl před Obi Daewoo Espero s přidělanýma zlatýma křížkama. >:D
25. 2. 2006 17:24
Re: číňan
:-) Možná pobožnej kovboj... >:D
neregistrovaný "petrt"
25. 2. 2006 17:08
Re: číňan
Ne, já netoužim po obří americe. Ale čekal bych že znažka jako chevrolet udělá něco kvalitnějšího než že přebere stávající modely korejců. Mimochodem myslim že corvette je pro evropu samostatná značka a nemá ani chevrolet v názvu.A s tím kačkem máš pravdu, nikdy jsem o tom ale takhle nepřemýšlel.Prostě jsem automaticky dělil ford amerika a ford evropa.
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2006 17:47
Re: číňan
Chevrolet urobil taketo kompromisne riesenie z dvoc dovodov: 1.) preto, ze po prevzati Daewoo, neziskal prava na tuto znacku . Tu ma iba prenajatu od koncernu Daewoo. Nemalo teda vyznam dalej podporovat (okrem domaceho ROK trhu, kde to ma jasny vyznam) predaj aut pod znackou, kt. im vlastne nepatri. 2.) Chevrolet uz pred tym vedel, ze strategia posobenia len na CanAm trhu je v dobe globalnej ekonomiky chybna. Konkurenti z mainstremoveho segmentu posobili naplno na vsetkych svetovych trhoch, ale Chevrolet bol zavisli iba od jedineho trhu. akze vyuzili produkty Daewaa na globalne uvedenie znacky Chevrolet...a to aj za cenu docasnej nizsej "technologickej" vyspelosti korejskych produktov. Vyvoj vlastnych malych modelov Chevy by vyzadoval ustanovit R&D centra v EU, a to by stalo peniaze a cas (ani jedno GM teraz nema). Naopak, aktualne americke modely by boli v EU v tejto chvili iba tazko predajne. Takze tak... ;-)
neregistrovaný "Bobb"
25. 2. 2006 18:49
Re: číňan
Mam pro jizdy na chatu Pontiac LeMans z roku 1988 - je to 3/4 opel kadett, a vyrobenej na lince s daewoo racer. Cili se prebira uz od roku 1988. Mimochodem - asi ten pontiac budu muset sesrotovat, i kdyz normalne jezdi, ma novou TK, je to jen 1.6, ma automat - nikdo to nechce ani za 9t.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:52
Re: číňan
Tak to taky zrovna není učebnicový příklad ameriky. ;-)
neregistrovaný "RRAAFF"
25. 2. 2006 21:43
Re: číňan
Jak je možné,že má stará Vectra má čelní náraz 56% a toto nové tak špatný,na tuto dobu přímo hrozivý :-O .Co udělali soudruzi špatně,přitom se mi s těch levných aut líbil nejvíc :-(
25. 2. 2006 17:58
KAŽDEJ
ví, jakou tradici má ve výrobě aut každá automobilka v Evropě. Každej ví, jakej důraz se tu na bezpečnost klade. Každej ví, že Korea rozvíjí automobilový průmysl a snaží se uchytit i na evropském trhu. Mohl by mi někdo už konečně vysvětlit, proč, když si půjdu koupit auto, bych měl vyřadit ze hry všechny ;-\ evropské automobilky a koupit si něco, co vyrábí ten kdo oficiálně přiznává, že se snaží dohnat evropský styl, evropskou kvalitu?... Já tomuhle stále nerozumím. Je tu někdo, kdo si koupil korejský auto? Mohl by popsat, jak to příjde, že dojde až tam?... Přece, my se tu rozplýváme nad malými vozy - Punto, POLO, Fiesta, 206 (7) C2, C3, Corsa, Clio, dál v nižší střední GOLF, 307, C4, Megane, Astra, 147, Focus... prosím vás, co je důvodem k tomu, že všechna tahle auta (v mnoha varianatách jak karoserií tak motorizací) smete přiznivec korejské produkce do koše a řekne - nic z evropské dokonalosti neberu, nevyhovuje mi to, nelíbí se mi to, já si koupím korejské auto to a to... Můj názor je, že jde jen o prachy. Prostě koupit co možná nejlevnější auto. Je-li to tak, tak to je výhodnější provaz z OBI. Protože ušetřit pár desítek tisíc a každýmu na potkání vyprávět, že mám v rodu korejskýho levobočka... to za to nestojí. Tak, jak je to? Nebo ono už nejde o vnitřní pocity? Ono už nejde o to mít třeba evropský auto roku? Ono už nejde o to mít Fordku? Mít Alfu? Mít VW? Mít Renaulta? Mít bavoráka? O co vlastně teda jde? Nebo jde jen o to mít za každou cenu JAKÝKOLIV auto, hlavně levný, a trnout, kdy už to někam naperu... Ten majitel snad nekupuje veškerý možný pytle? On se nezajímá o bezpečnost jeho auta?
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:10
Re: KAŽDEJ
Škoda že čísla nejdou napsat menším písmem. To POLO a GOLF by pak vynikly ještě víc >:D Hlavně ta 307 oku moc nelahodí (v tom příspěvku)
25. 2. 2006 18:22
Re: KAŽDEJ
To snad nemyslíš vážně. V konrontaci s Koreou chceš zatratit 307?.. Vždyť to bylo první auto v nižší střední, které vyráhli dokonale do vejšky a pokud jsi viděl obě variace na kombi... tak tohle nemůžeš myslet vážně. Konec konců, jestli chceš v předznačenejch souvislostech zatracovat Golfa... tak snad nemá ani cenu s tebou vážně diskutovat.
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:35
Re: KAŽDEJ
Já jsem jen hodnotil vizuální dojem tvého příspěvku! Jistě že 307 je skvost, ale v textu vnáší nesoulad mezi slova GOLF a POLO. Nemožnost korejských výrobků rozdoně nehodlám zpochybňovat. Prostě jsem jenom podotknul (bez jakýchkoliv postranních úmyslů), že na první pohled vidím slova Golf, Polo a Obi a k tomu řadu čísel, která střední pasáž příliš zvýrazňují.
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:42
Re: KAŽDEJ
:yes: příště se pokusím o menší dávku ironie ;-)
25. 2. 2006 18:57
Re: KAŽDEJ
Budu vděčnej ;-) :yes:
neregistrovaný "wolff"
25. 2. 2006 18:44
Re: KAŽDEJ
Máš tam ještě Megan a Astru...
No GTI si to u mě trochu vyžehlil uvedením Punta na prvním místě.
Jinak s tím souhlasím... Teď získat prakticky jednu hvězdu je ostuda do nebes volající a jediný výsledek, který by měl následovat je - že stáhnou to auto z evropského trhu.
P.S. Nejsme rasista, ale tímto apeluji - Prosím kupujte jen Evropská auta... Když už ne Fiat, tak aspoň ten VW, furt je to pro evropskou ekonomiku ta lepší varinata >:-[] :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 18:51
Re: KAŽDEJ
Dostal body, které odpovídají 3hvězdám! Takže žádný "prakticky jednu". Rozhodně nehodlám hájit Aveo a jeho 3hv. skóre, ale NCAP a jeho soubor výjimek popírajících vlastní systém hodnocení je tragický. Body navíc za pípátka, nesrozumitelný "škrtnutý hvězdičky", který obměsíc nahrazujou "půlhvězdičkama" atd atd..... je to k pláči.
25. 2. 2006 18:57
Re: KAŽDEJ
Rozumíš... ať Caddy teda už prodává kdokoliv, ale je to auto s velkým A. Prostě, kdo si tu koupí Caddyho, koupí velkou kládu. A vedle toho se sem dováží ta korejská auta... a já bych tolik chtěl vědět... prostě jak to přijde, že si někdo koupí Sorento a reději nekoupí eMko od MB... Nic... ticho po pěšině... :-( :-) Můj tip je, že jde jen o prachy. Tak ať to přiznaj, že si po večerech říkaj - mám skoro Mercedes >:D Chápeš - tihle "SKOROČI"... ať se ozvou >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 19:01
Re: KAŽDEJ
Pláčeš na špatnym hrobě. :-) Ale počkej až dorazí Číňani. >:-[] Budeš prosit o Korejce. >:D Nejvíc miluju jejich variantu Suzuki Swift s ukradeným designem Mercedes: [odkaz] >:D >:D >:D To teprve bude řežba.
25. 2. 2006 19:03
Re: KAŽDEJ
>:D >:D >:-[] To jsi mě dostal... na tohle nemaj ani u MB >:-[]
neregistrovaný "plautus"
27. 2. 2006 09:11
Re: KAŽDEJ
to je "nádherný" Swift >:D >:-[] Číňania sú jednoducho "klasici", "čím víc proužkú tím víc adidas" >:D >:D >:D
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 11:02
Re: KAŽDEJ
To je mazec fotka kdybyxch tohle videl ve zpúetnym zrcatku tak by me ani nenapadlo ze je to svift
neregistrovaný "cul"
25. 2. 2006 19:38
Re: KAŽDEJ
ono když základní sorento je o 700k levnější než základní M, tak to holt je o prachách...a tak to nějak příjde, že těch 700k použiji na něco jiného...
25. 2. 2006 19:47
Re: KAŽDEJ
Jo... milionáři prostě kupujou Sorenta a co jim zbyde, utratěj jinde... dobrá pohádka... ;-)
neregistrovaný "cul"
25. 2. 2006 20:02
Re: KAŽDEJ
moment tobě nepřijde 500-700k rozdíl v ceně jako dobrý důvod k oželení hvězdy na kapotě? Zřejmě máš hodně peněz. Ale já za ty peníze raději pošlu studovat své dítě do zahraničí
25. 2. 2006 20:21
Re: KAŽDEJ
Ta studia dětí - :yes: :yes: Bravo. U toho Sorenta... tam už já tolik nejásám ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 22:08
Re: KAŽDEJ
Vypadá to, že Cul ví, jak na tebe. ;-)
25. 2. 2006 18:52
Re: KAŽDEJ
:-) A co je příznačné - neozve se ani jeden majitel korejského auta...
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 11:12
Re: MAjitel korejskeho vozu
Sam vlastnim vozu Huindai Soanta a abych rekl pravdu kam se hrabe octavia fabia atd nemam nic proti ceskym autum ale muj hyundai stal 80000 a jestli mi nekdo poradi lepsi a levnejsi auto tak smeknu klobouk a reknu pane tovarniku sonata je z roku 1998 takze za ty penize sem dostal auto ve tride passat necmene motor toho auta je skvost je to sice koncernovi motor Mitsubishi ale ma pres 105k/wcoz je na 2.0 ucazejici vykon kazdopadne musel sem volit k vuli sve postave auto vetsich rozmeru tak sem ji poridil.Kdyz sem pak ridil BMW 520 rv 91 tak to auto i kdyz je na venek stejne velke jeho vnitrni prostor je nesrovnatelny smym vozem kdybyste odhodily predsudky proti vozum z vychodu bylo by nam vsem lepe.A jeste mi reknete kdo z vas by nechtel Lencer EVO 7?nebo impreza sti??O nisan Skyline psat radsi nebudu potvrzuje jen dukaz ze zluti lide umi delat vyborna auta.....
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 18:57
Re: MAjitel korejskeho vozu
Promiň Wolffe ale řeknu ti to natvrdo: tys to nepochopil. Kdyby napsal Megane a Astru taky velkým veškeré kouzlo by se ztratilo. Vizuální dojem by zapadl do všednosti našich dnů. Navíc protože autor pro tentokrát vypustil tradiční závěr mohli někteří méně znalí dokonce pochybovat o jeho pravé identitě. Samozřejmě dokud by nepohlédli na nick ;-)
25. 2. 2006 19:02
Re: MAjitel korejskeho vozu
Tak, že se do pravopisu už brzo dostane pravidlo, že slova GOLF a POLO se píší velkými písmeny si šuškaj už i parlamntní vlaštovky :-) Ovšem zde je to již jaksi tradice... tak není potřeba akcentovat tuhle móresu ;-) Mimochodem mrkneš na slovník slangu a tam - hleď - Apoštol - mj. v motoristickém žargonu znamená označení osobního vozidla z produkcw VW, Passat. Člověče, to potěší ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:13
Re: MAjitel korejskeho vozu
A víš že takovej zákon nebude zas tak problém. Parouback všemohoucí dokáže opravdu vše. Stačí poslat žádost do Strakovky a on už to nějak zařídí. Když to bude nutné třeba i někoho dovolá. Samozřejmě ta žádost musí být vložena do správného typu obálky ale to ti snad nemusím zdůrazňovat ;-)
25. 2. 2006 19:15
Re: MAjitel korejskeho vozu
Jakápak obálka - POLO to tam doveze... a už se nevrátí. I když, vzhledem ke konstituci... spíš GOLF :-)
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:18
Re: MAjitel korejskeho vozu
Copak Polo (pardon POLO) nemůže posloužit jako obálka? Má to čytři rohy tak co >:-[] Jenom nevím jestli by to Zuzku potěšilo. Vzhledem k dimenzím manželů Paroubkových bude možná i Phaeton (nebo snad PHAETON?) málo.
neregistrovaný "Ricardo"
25. 2. 2006 19:33
Re: MAjitel korejskeho vozu
Já vím, tohle nebylo ode mě hezké. Pan premiér může svoji váhu těžko ovlivnit narozdíl od způsobu jednání a prezentace argumentů (pokud se tak jeho výplody dají vůbec nazvat).
25. 2. 2006 19:48
Re: MAjitel korejskeho vozu
:yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2006 19:55
Re: MAjitel korejskeho vozu
:yes:
neregistrovaný "Tom"
25. 2. 2006 19:20
Re: MAjitel korejskeho vozu
Polo? To je ta předražená faceliftovaná německá Fabie, která se vůbec neprodává? Zrovna sem přemejšlel, o kolik modelů méně měl VW v nabídce před 4 roky a kolik jich má dnes.. je to o dost víc, neustále nové a nové modely, neustále pronikání do nových a nových segementů.. a výsledek? Za poslední 4 roky prodeje klesly o 6,8% :no: Za stejnou dobu Škodovce vzrostly prodeje o 14,8% a přitom má pořád ty stejné modely v nabídce a nikam neexpanduje.. Kde pak je asi chyba?
25. 2. 2006 19:51
Re: MAjitel korejskeho vozu
Á, číslicovej samuraj :-) Tome, POLO se výrábí čtvrtej rok... nemůžeš přece počítat, že to bude prodejní trhák. Má stabilní prodeje... a o to jde.
neregistrovaný "Tom"
25. 2. 2006 23:03
Re: MAjitel korejskeho vozu
To Polo byl jen takovej řečnickej úvod na popíchnutí.. popřemejšlej spíš o té druhé části komentáře ;-)
neregistrovaný "manitou"
26. 2. 2006 00:28
Re: MAjitel korejskeho vozu
stabilní nízké prodeje >:-[] :yes:
neregistrovaný "Dusan"
25. 2. 2006 19:55
Re: MAjitel korejskeho vozu
Ono je to spice tak, ze Fabie je ceske faceliftovane Polo. Jinak jen tak pro zajimavost stoji se stejnym motorem a vybavou u nas mene nez Fabie a celosvetove se jich proda podstatne vice nez Fabii. :-)
neregistrovaný "wolff"
25. 2. 2006 20:18
Re: ////
Polo, je to tak.
Všiml sem si toho, že to napsal velkým, ale vzhledem k tomu, že je to místní pitoreskní postavička, sem se nad tím nepozastavil. Zastávám s ním však stejný názor na dovoz aut odkud koliv jinud.
Za další mě udivuje Lones, jak se bezostyšně zastává tohoto škrpálu, jen proto, že to má na kapotě chevy - trochu soudnosti by neškodilo. Škrtnuté, neškrtnuté. K čemu jsou hvězdy, když tě přístrojovka škrábně po papuli tak, že to neustojíš? Už před 6 lety se takhle hvězdy škrtaly, tak nevím, co tady Lones plácá. Například stejný výsledek měl za následek stažení z trhu Opela Sintry... Ale to je už jiná pohádka. Aby se neřeklo, že nedokážu vystřelit do vlastních řad, tak dokážu. Horší výsledek už má ze současné doby prodávaných aut už jen Seicento (ale to už je jiná písnička).
neregistrovaný "juhajuha"
26. 2. 2006 16:49
Re: ////
Fabia byla dřív
neregistrovaný "Grande"
25. 2. 2006 23:30
Re: ////
Jdi uz s tima golfama a polama do..... neda se to uz poslouchat
nechapu co na tech autech vidis jsou fakt hnusny
26. 2. 2006 17:57
Re: ////
Měl bys možná vyzkoušet POLO i GOLF. Doporučuju v GTIčku... Dokonalej nářez.
neregistrovaný "Skylord"
27. 2. 2006 11:11
Re: ////
Né každý potřebuje mít doma modlu, auto roku s velkým A. Potřebuje jezdit a kupuje produkt. Já tomu rozumím, já osobně mám 307. Právě proto, že jsem jeden z těch co vybírají srdcem. Ale někomu se člověk nezavděčí ani tou třistasedmičkou... někdo raději němce, někdo japonce... to jsou neustále boje. Rodiče mají Hyundai Elantra a musím říct, že to není špatný svezení. Místa spousta, motor 1.6 je srovnatelný s 1.6 od VW. Za tu cenu by takhle vybavený nový evropský nekoupili. Design... ten je vždycky subjektivní a nemá cenu ho honotit. Za 4 roky žádnej problém, levnej servis... zkrátka slouží jim dobře.
Né všechny korejský vozy jsou na tom špatně s bezpečností: Getz **, Santa-Fe **, to má spousta evropskejch vozů taky.
neregistrovaný "PAJO"
26. 2. 2006 10:55
Re: ////
I hate volkswagen I LOVE HYUNDAI >:D
neregistrovaný "speer"
26. 2. 2006 12:51
Re: ////
Lidi prostě začali brát auto jako spotřebku a rozhodují se čím dál tím víc na základě value for money. Pokud ty osobně v autě vidíš něco víc než spotřebku, tak to nepochopíš asi nikdy.
neregistrovaný "320d"
26. 2. 2006 13:14
Re: ////
ale vždyť např. škoda taky neoplývá špičkovou bezpečností co model to "pouze" 4* mohla by v téhle oblasti zabrat
neregistrovaný "jegi"
28. 5. 2007 01:19
Re: KAŽDEJ
Ten test je jedna vec,realita je ovšem neúprosná!Tu sú obrázky z HU.V yarise 3 mrtvy,1ťažko zr.,v lanose 1 ťz.a 2 lahko.A v testoch samozrejme yaris **,lanosa jedna škrtnutá!Tak ako je to možné?Veď v lanose by nikto nemal prežiť,a opak bola pravda!link:www.langlovagok.hu/html/gale…
neregistrovaný "Dino"
25. 2. 2006 20:18
ZLATEJ LOGAN=)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Octavia"
25. 2. 2006 20:50
hrůza
;-\ :-( :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jandaxx"
25. 2. 2006 21:21
já se teda nestydím
Já se klidně přiznám. Mám Elantru, a nevím za co bych se měl stydět. Jezdím s ní už třetí rok a jsem spokojen. Koupil jsem ji jako téměř novou za super cenu. Tak, a teď mne tady rozcupujte. Hlavne GTI, ten si určitě smlsne.
Rozbalit vlákno
8
25. 2. 2006 21:32
Re: já se teda nestydím
Proč bych cupoval? Vždyť já to vítám. Akorát jsi nenapsal tu genezi k autu... Jestli jsi vyřazoval všechny ty evropské soupeře, co nahoře uvádím až jsi dospěl k Elantře... nebo jak se to seběhlo?
neregistrovaný "wolff"
26. 2. 2006 01:19
Re: ////
:-)
To je zbytečný, deš do bazáru, tam vydíš pěkný auto, koupíš... O nic jinýho nejde, nad čím přemýšlíš... A když je k tomu ještě ten korejec, zabalenej do slušivýho italskýho kabátku (tzv. mimikry), tak proč ne...? A já znovu říkám!!! Když nemáš peníze, kup si korejce... Alůe takových lidí přece nenení v Evropě každým rokem 300 000 !!! V tom vidím problém... A my jim tady ještě necháme stavět fabriky... Ne pryč... Jen kupovat Evropu... :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 01:39
Re: ////
Nejen v Evropě, ale všude na světe se lidé čím dál tím více rozhodují podle měřítka "value for money" neboli užitečná hodnota / cena.. v tomhle měřítku přestávají evropské automobilky stačit a proto rostou prodeje Japonců (v ostatních měřítkách většinou plně srovnatelná konkurence) a Korejců (většinou neplně srovnatelná konkurence, nedostatky nahrazené ještě nižší cenou).. lidově řečeno - na to co nabízejí, jsou evropské automobily VĚTŠINOU moc drahé (platí pro mainstreamové kategorie). Pro Tvou informaci - za rok 2005 se těch Korejců POUZE V ZÁPADNÍ EVROPĚ (kde lidé většinou nemají tak hlobokodo kapsy a přesto se to stalo) prodalo 561,150 aut + 140,197 "Chevroletů" = dohromady 701,347 (tj. 4,9% ze všech prodaných aut).. Japonců se POUZE V ZÁPADNÍ EVROPĚ za 2005 prodalo 1,962,960 (13.5% ze všech prodaných aut).. to znamená, že každé sedmé nové auto v západní Evropě pochází z Japonska a každé dvacáté nové auto v západní Evropě pochází z Korei! Neboli každé páté nové auto je dovoz z východu! Tohle už není žádná náhoda :-!
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 01:41
Re: ////
oprava: nemusí se vždycky jednat o dovoz z východu, většina těhlech aut je stejně již vyráběna v EU :yes:
neregistrovaný "wolff"
26. 2. 2006 09:15
Re: ////
Od kdy je Turecko součástí EU? Ne ne, jsou to jenom žblechty. Sorry. Nekoupil bych to. Už jenom proto, že oni nekupují naše...
neregistrovaný "marlin"
26. 2. 2006 10:25
Re: ////
ana to si prisel jak, ze v Koreji a Japonsku nejezdi skodovky? resp. se neprodavaji...
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 15:16
Re: ////
OK, Turecko je výjimka potrvrzující pravidlo (navíc nevezmou ho za chvíly do EU? Osobně to ale nepodporuju..) např. Toyota vyrábí Avensise v Anglii, Yarise ve Francii a Aygo u nás, navíc postupně se bude většina nabízených modelů vyrábět tady v Evropě.. podobně to dělaj a budou dělat i ostatní automobilky. Oni si naše taky kupují, ale ne tolik jako my ty jejich.. Nacionální hlediska se objevují všude na světě, např. o tom, že amíci jsou velcí patrioti asi nikdo nepochybuje, mají vlastní slavné značky (Caddy, Chevy, Ford, Chrysler atd.) a přesto kupujou japíky, jak navedený.. prostě ve chvíli, kdy bude v Evropě probíhat vývoj i výroba japíků či korejců, již neexistuje mnoho objektivních důvodů pro nějaké nacionální hlediska výběru - tím do toho ale samo nikomu nechci kecat, každej ať si zvolí podle svého uvážení..
neregistrovaný "Tom"
26. 2. 2006 16:06
Re: V USA na předsudky nehrajou aneb Toyota joins ranks of A
NEW YORK February 26, 2006; Japan Today reported that Toyota Motor Corp was named one of "America's 10 Most Admired Companies" for the first time, according to Fortune magazine's annual report card on corporate reputation to be published in the March 6 edition. Toyota, ranked ninth, is the FIRST NON-AMERICAN CORPORATION to join the top 10 rankings since the business magazine started releasing the rankings in 2001. TTT
neregistrovaný "Rodrigez"
26. 2. 2006 11:23
Korejci vs. Evropa
Myslím, že tady někteří zbytečně hážou asijské automobily do jednoho pytle. Jen pro ilustraci:
Hyundai GETZ (2004)
Kia RIO (2005)
VW FOX (2005)
VW POLO *(1996), **(2002)
BMW X5 *(2003)
Hyundai Santa Fe (2003)
Jeep Cherokee (2003)
Jeep Cherokee ***(2002)
Jeep Grand Cherokee (2005)
KIA Sorento (2003)
Mercedes-Benz M-Class (2002)
Za příp. cybičky se omlouvám. Nicméně z uvedeného vyplývá, že co se týká bezpečnosti podle EURONCAP (realita je vždy poněkud jiná - nejsem příznivcem hvězdičkování, viz. např.+body za pitomé pípátka a cedulky pro IQ houpacího koně), tak nevidím přílišný rozdíl. Např. Getz vs. Fabia/Polo, Sorento vs. M-Classe. Jasně že nejnovější evropské příspěvky (Punto...) jsou *** a to by podle mě měl být standart, ale co naplat. Např. Leon **** :-(, O2 ** :-(. Opravdu si dokážu představit, že ve výběru upřednostním Getz před Polem....
Teď k AVEU: jméno zní jak prací prášek a jak je vidět, crashtest ho pořádně vyždímal, a prádlo bývá po vyždímání celkem zmuchlané, stejně jako Aveo po crashtestu, takže myslím že vše je jak má být ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "xsarahdi"
26. 2. 2006 17:52
Re: Korejci vs. Evropa
PANE GTI
ja prave uvazujem nad Hyudai GETZ 1.4 dinamic :yes: a velmi nemam nad cim premyslat ved skoro 100 koni za cenu HTP >:D >:D >:D
skuste si precitat najnovsi test GETZa tejto stranky a porovnajte ho z najnovsim POLOm.
TAK TOTO JE ODPOVED :-!
26. 2. 2006 17:58
Re: Korejci vs. Evropa
Jo,jo... to je tvá odpověď... Děkuju.
neregistrovaný "cul"
26. 2. 2006 18:15
Re: Korejci vs. Evropa
mám pocit, že kdyby GTImu dali na výběr, že mu na měsíc půjčí buď novou sonatu 3,3 V6 nebo POLO 1,2 tak všemi deseti sáhne po POLU, "malým drzým řízkovi" >:D
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 00:13
Re: Korejci vs. Evropa
nevěř tomu...stačila by jedna jízda...PS: Budu tě GTI prudit tak dlouho, než se nenecháš svézt alespoň ve WRX (nebo Foresterovi XT)! Věř mi, že je mnohem lepší diskutovat o něčem, v čem jsi jel, než koukat u počítače na čísla...a že těch 230 koníků u WRX je zajímavé číslo! PPS: Sonatu 3,3 V6...kolik stojí? Jako "normální" evropan bych asi šel spíš do jiné značky, resp. srdcovky (BMW,MB,Volvo,AR,Audi,Lexus...pro mě taky např.Subaru)
neregistrovaný "MajkL"
26. 2. 2006 12:29
je ich viac
Tych novych crash testov je viac, tak preco sa spomina len Aveo, pritom podla mna toho kto si kupuje Aveo nezaujima vobec aktivna a pasivna bezpecnost, ale jedina cena. 207 opat drzi standard automobilky, 5 hviezd sa aj dalo cakat.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rodrigez"
26. 2. 2006 17:02
Re: je ich viac
No Aveo se vzpomíná právě proto, že jako jediný propadl... Jinak 5 hvězd pro 207 je jen splnění očekávání či předpokladů... Alespoň pro mě. Hold Chevrolet ukazuje, že o bezpečnosti jako o kritériu při výběru auta se ještě vůbec nedoslechl... Crashtest nového Matize (4mistne)+ crashtest Avea (5mistne) = 9 dummie na odpis >:D :-(
neregistrovaný "santi"
26. 2. 2006 12:43
aveo
Škoda ja Chevroletu fandim.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
27. 2. 2006 07:50
Hele GTI,
Už notnou dobu sleduji diskuze na auto.cz a musím říct, že GTI je člověk, který má z 99% moje názory. Zejména se mi líbí jeho evropský auto-vlastenectví. Starý kontinent je kolébka automobilismu a i když soudný člověk musí uznat, že ne vše co evropa dělá ( auta ), je to nejlepší a nejpovedenější ( kupř. spolehlivost, přeceňování, efektivita ), tak si k čertu už uvědomte, že auta jsou naše společné dítě a přece nezatratím svoje děti když jedno zlobí. Lezou mi už krkem masturbanti, co do fóra napíší, že je zlobilo dejme tomu nějaké evropské auto a že teď si koupili nějakého asijce, či něco z banánový republiky a že jsou spokojený, že už nikdy nekoupí nic z EU a hlavně nezapomenou dodat něco ve smyslu "ať zhyne evropský autoprůmysl". Těmto při vší úctě * vzkazuji toto. Uvědomte si, že autoprůmysl je perla kterou evropa má a tak se ji snažte všemožně podporovat a chránit. Víte, já nejsem rasista, věřím, že japonci mají špičková auta, velice spolehlivá, inovativní, přeju jim to. Ale je to jejich autokultůra. Já po ní netoužím. Korea, to samé. Čína, taky brzy vytvoří autoprůmysl. Ale já jsem evropan a tak sakra budu vždy preferovat evropský auta! A když si koupíte třeba 307 a odejdou vám páčky pod volantem, jasně že máte právo se zavztekat, ale až se uklidníte, tak si uvědomte, že tu 307 dělal váš soused z evropy. Ano, odflák to, proto se to rozbilo. Ale vy mu nakonec odpusťte, i když to bolí, neřekněte "evropský auto už nikdy", ten francouz dělá taky podobně jak vy, kdyby byl v práce 18 hodin denně jako japonci a spal v buňce u fabriky jako korejci a nebo nespal vůbec jako číňan, tak by ty páčky nejspíš neodešly. Ale ruku na srdce. Nežijete vy náhodou taky v evropě? Když po 8-12 hodinách v práci odcházíte, taky se těšíte na svoji ženu, děcka. Nebo vy snad chcete spát v buňkách u továrny a domů jezdit jednou za měsíc? Jsme všichni evropani, tak se chovejme evropsky. Náš luxusní styl života holt něco stojí. Moc prosím. Jak píše GTI. Je tu na výběr tolik ikon a automobilek. Tolik modelů, specifikací, verzí. Bože netvrďte, že si nevyberete...to bolí. Korejci na důkaz hrdosti a vlastenectví jezdí v Hyundaích, Kiích, japonci samozřejmě v japoncích, no až na nadnárodní klenoty jako ( BMW, MB, atd.), číňani už tolik nechtějí auta ze společných podniků se světovýma automobilkama, chtějí a rozvíjí svoje automobilky, čistě čínský. Chápu je. A my, my co to všechno začali a máme na výběr bezpočet značek a tradic a ikon budeme slinit u výloh Hyundae, Toyoty, jinglangu, Infinity, Cherry atd.? Kvůli úspoře 30t ? Mě vynechte. Svou loužičku vždycky udělám radši u BMW, Renaultu, Citroenu, Škodovky, GTi, před tvými názory a výrazovými přostředky smekám až na zem. Netvrdím, že to snad tu a tam troščku nepřeženeš :-), ale to k tomu patří. Vždy si rád přečtu tvoje příspěvky a doufám, že lidí jako je ty je víc a že nencháme společně naše klenoty zničit. Kdyby v evropě byla poslední evropská značka, tak budu stát u ní a třesoucí se rukou brát za kliku. Doufám ale, že to tak neskončí.
Ondra
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "petriik"
27. 2. 2006 08:56
Re: Hele GTI,
GTI na rozíl od tebe raději pomlčel o japoncích a dobře udělal. Tvrdit že Toyta nedělá kvalitní auta, je dost odvážné. Že jsou to levné auta? Lexus a Infinity si může dovolit málokdo a kdyby nový Civic stál 300000 Kč asi by se nějakou dobu žádné jiné auta neprodávaly :-). Jasně že jde o prachy , proto japonské a korejské automobilky staví fabriky v evropě a evropské zase v Asii ... Nechtěl bych žít a pracovat v Japonské kultuře, ale jsem rád že moje auto dělal japonec posedlý svou prací a ne nějaký připitý francouz co se už nemůže dočkat víkendu :-))
neregistrovaný "Ondra"
27. 2. 2006 09:04
Re: Hele GTI,
Já probůh neřekl že je toyota špatná!!! A nemyslel že Infinity je snad levné. Možná jsem to blbě napsal, nebo ty blbě pochopil ;-\
neregistrovaný "plautus"
27. 2. 2006 09:41
Re: Hele GTI,
napísal si to v poho, petriik-ovi sa ťahá kábel až z Japonska, tak preto :-) ale nič proti nemu ;-) , Japonským autám fandím tak isto ako európskym, jednoducho, čo ma osloví, čo má čo ponúknuť, to si cením....a kórejci ma zrovna neoslovujú....
neregistrovaný "petriik"
27. 2. 2006 09:44
Re: Hele GTI,
....no napsal si že je špatné slinit mimo jiné nad toyotou nebo infinity kvůli úspoře 30t ;-)
neregistrovaný "Pete"
27. 2. 2006 09:03
Re: Hele GTI,
Dodal bych jen toto: koupim-li evropske auto, je velka sance, ze penize zustanou v evrope a zobak smoci i firma za kopcem, ktera zamestnava me nebo souseda. Koupim-li korejce, nezustane v evrope skoro nic...
neregistrovaný "plautus"
27. 2. 2006 09:28
Re: Hele GTI,
hm, tak toto už nebude onedlho pravda, lebo vieš, že nám tu onedlho vyrastú fabriky na výrobu tých nedonosencov, nepodarkov, v SR Kia a v ČR Hyundai....nechcem urážať majiteľov týchto áut, ale ja by som do toho nesadol, ich výtvory sa mi nepáčia ako po dizajnovej stránke, tak po stránke spracovania....preferujem autá s európskym rodokmeňom, ale páčia sa mi aj Japončíci (podaktorí :-) )....pravdou je, že tieto kórejské značky napredujú a vidali sa cestou japonských kolegov, lebo tam to tiež pri zrode nebola veľká sláva, ale to je vždy tak, no tuná pri Aveu sa potvrdilo, že snáď Európu tak skoro ešte kórejci nedobehnú....
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 09:14
Re: Hele GTI,
každý má právo na názor. A každý má možnost volby. Jen si, proboha, nekupuj televizi SONY ale Teslu! Auto je zboží jako každé jiné. Je velmi drahé a každý na něj máme odlišné požadavky. Každý si ale nakonec koupí podle sebe, své hlavy a svého srdíčka. Už mi leze krkem to věčné rozdělování na auta evropská,americká,korejská,japonská a nedejbože čínská. Nechápu to. Máme v evropě výborná auta, stejně jako další výrobci na celém světě. tak nebuďme malomyslní a podívejme se na tu naší kuličku ve vesmíru pěkně s nadhledem...uvidíme jednu krásnou planetu.
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:23
Re: Hele GTI,
Brácho, tady se vyrábí auta nejkrásnější, auta na technickém vrcholu. Všichni kolem se vyučili na Golfu... a všichni kolem se tlačí do Evropy vyrábět... a já jsem na tohle hrdej... 400 milionů lidí ke kterejm se upíná svět... Tak mi vysvětli, proč bych měl přehlížet evropský ikony, třeba v nižší střední a šilhat východním směrem. Proč? nikdo nikdy to tu nevysvětlil... Až budu astronaut, budu se koukat na tu modrou kouli s větším nadhledem. Zatím nejsem ani astronaut, ani samuraj... jsem evropskej drzoun ;-) s 911ti sny... a s obrovským srdcem...
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 11:34
Re: Hele GTI,
ale k čertu vždyť alessio má pravdu, ať si každý koupí a jezdí v čem chce. Žijeme snad ve svobodě ne, tak ať si každý má to co mu vyhovuje po jakékoliv stránce. To se můžem klidně vrátit před rok 89 a žít v jistotě, že se k nám nedostane žádný japonec a už vůbec ne korejec nebo snad číňan a budeme pěkně jezdit jen v evropských autech, koukat na 2 programy v TV a do oken dávat vlaječky...
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:38
Re: Hele GTI,
Moc to zatím nechápeš...
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 15:38
Re: Hele GTI,
Ne. Nejlepší auta nejsou. Pro někoho je nejlepší to a pro nkoho tohle......a vo tom to je! Je to o tom, že ti nemusím nic vysvětlovat...rozhodneš se sám. jsi už velkej kluk, ne?
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 16:43
Re: Hele GTI,
Jsou... Nejlepší auta jsou tady v Evropě. A ty bys neměl současně zapomínat na kvalitní "speciality" - Subaru, Cobra...
neregistrovaný "Alessio"
27. 2. 2006 22:15
Re: Hele GTI,
Kdyby jsi řekl designově nebo charakterem, tak bych s tebou souhlasil, že velká většina vynikajících aut je z evropy. Ale v době, kdy auta jsou prošpikována elektronikou a sofistikovanými systémy bych si to nedovolil říct...říct, že evropa dělá lepší auta než japonsko nebo USA. Je to na diskuzi u piva. Víš přece, že většina aut, která se mi líbí jsou z evropy. Jsou tři japonské výjimky: Subaru,něco od Nissanu a něco od Toyoty(počítám i Lexus). Další mí oblíbenci jsou třeba Jaguar, AM,Ferrari,Porsche (nemám rád Cayenne),Audi,Lambo,Alfička... Bohužel pro mě(v téhle diskuzi) Je na prvním místě značka neevropská. A i přesto o ní mám vysoké mínění ;-)
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 11:24
Re: Hele GTI,
takový názor, aby tu člověk pohledal :yes: mluvíš mi ze srdce :yes:
neregistrovaný "Rodrigez"
27. 2. 2006 09:24
Re: Hele GTI,
Názory máte vskutku ušlechtilé, co se týká evropského vlastenectví... Ale pokud to dotáhnu jen o trošku dál, tak proč se nevozíte ve Škodovkách? Auta to jsou na evropské úrovni, žádnej Zoauhunhga (nebo jak se to píše)... A peníze by zůstaly především v NAŠÍ ekonomice (jasně že spousta dílů je společných s VW). Kde je teď nějaké vlastenectví? Taky se spousta z vás vozí radši ve VW i když je spousta viditelných/hmatatelných dílů prakticky totožných a kvalitativní úroveň je stejná stejně jako výbavy, motorizace. Nechci tady vykládat, aby každý jezdil ve Škodovkách, ta doba už je naštěstí pryč. Jen chci poukázat na mnohdy nesmyslnou nevraživost vůdči domácí značce. Vždy když čtu v diskusích Koktávka, Fobie apod. je mi k pláči :-!
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:18
Re: Hele GTI,
Já tušil, že nejsem osamocenej bojovník za evropské tradice, za evropské ikony, za evropské káry... ;-) Jo, a díky, Ondro... vážím si tvých slov :yes:
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 11:28
Re: Pises moc hezky
TAk aby bylo jasno uspora oproti evropa-asije neni 30000 ale spise 300 000 Vem kuprikladu novou sonatu.V zakladni vybave stoji neco pres 500 000 ??????a mas auto velikosti a vybavou passata a kolik stoji novej passat???cetl sme je to uz delsi dobu testovali passat 1.9tdi a ten stal neco pres mega a nebudu radeji psat o tom kdybys chtel koupit mercedes ve tride sonaty to by uspora pak necinila 300000ale nejmene 700000 >:D
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 11:39
Re: Pises moc hezky
Srovnávat Sonatu s Mercedesem... to je snad nějakej pondělní žertík, ne :-)
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 11:50
Re: Pises moc hezky
rád bych ti připoměl, že sorento a M jsi srovnával ty....
neregistrovaný "Rodrigez"
27. 2. 2006 12:13
Re: Pises moc hezky
Njn ale podle mě taky nemá cenu srovnávat MB s Kiou, co se ceny týče. Kii koupí racionálně (cena/užitná hodnota) smýšlející, MB ten kdo je finančně zabezpečen. Nedokážu si předtavit majitele, který uvažuje při výběru mezi těmito dvěma vozy... I když rád bych řešil podobný problém ;-)
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 12:18
Re: Pises moc hezky
no však jo, také si myslím, že majitelé těchto aut se rekrutují z jiných vrstev, ale GTI to vidí asi jinak...viz Re: Každej 25.2. 18:57
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 12:56
MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
Jo, život je nádhernej, žít v Evropě je prostě fakt skvělý. Přesně jak to psal Ondra výše, nejseš jen otrokem své práce - chodíš do kina, do divadla, jezdíš s rodinou na výlety, obdivuješ památky, přírodu, chodíš do restaurací, do hospod poklábosit s kámošema - prostě užíváš života, nejseš jen robot na práci. Platí to i o Americe. To samý ale chtěj i tvoji sousedi, kámoši. A tak možná nedělaj úplně nejkvalitnější věci jako Toyota nebo Sony. Mně to ale nevadí. Kupují evropské značky - auta, elektroniku, hadry. A když si budu chtít nechat postavit barák, tak si ho nechám postavit od Evropana. Nebo vy vzývači všeho nejkvalitnějšího si pozvete nějakého stavitele z Asie, aby vám tady postavil pagodu nebo čínskou zeď ? Mně vadí, že jako evropani nejsme hrdí na to co všechno jsme dokázali - počínaje vědou, kulturou až třeba po ty auta. Začíná se tu právě rozmáhat to hledání úspor, právě třeba při koupi aut, a co naplat, že evropská auta jsou většinou bezpečnější nebo modernější. Lidi si prostě nevidí na špičku nosu. Nevadí jim, že číňani kopírují, že korejci taky občas opisují. To, že se tady nad tím v Evropě nebo v Americe někdo pořádně zapotil, to je číňanům jedno, nerespektují to a proto i já nebudu respektovat je. Ano jsem pro zavedení cel na čínská auta, na korejce taktéž. A to z toho důvodu, že když už jako evropani nepodporujeme evropské, apk to musíme udělat restrikcí, a je jedno, že nejsme zastánci svobodného trhu, oni ty kopírovači také nejsou zastánci respektování autorskejch práv. Já chci aby fungoval Saab, klidně pod neevropskou správou GM, ale alespoň tam lidi najdou práci. Je mi jedno, že Volkswagen bouchá nekrasavce, ale dává němcům práci, jsem rád, že se Fiat uzdravuje, ale štve mně třeba krach Rovera. Jsem vropan a Evropanem jsem rád.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 13:06
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
ale tu práci přece dává evropanům i toyota, nissan, honda, mitsubishi.... ve svých evropských továrnách. Jsem také hrdý na to, že jsem Evropan, ale nechci nikomu brát možnost volby, vždyť ať si koupí japonské auto, korejský mobil, francouzskou televizi, která je beztak vyrobená v číně. Je to každého věc.
neregistrovaný "manitou"
27. 2. 2006 13:24
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
Jasně, dává, proti tomu jsem taky nic nenapsal. Pokud jsou továrny v Evropě a pokud jsou tam evropské standardy (jakože u japonců jsou) pak proti evropské produkci japonských značek nic nemám, ostatně tato část produkce nemá clo. Nechci nikomu upírat možnost volby, to v žádném případě, ale chci aby ta nabídka pro olbu byla spravedlivá - aby tady nebyly telefony Nokia a jejich kopie za poloviční cenu. Nebo si vem ty minibiky Blata, někdo to tady v Čechách vymyslí, navrhne, zbouchá a pak nějakej trouba v Číně to obšlehne vyrobí za čtvrtinu a začne to vozit sem. Kdyby to bylo normální, pak Blata zkrachuje. Jenže koho pak budou kopírovat ? Ať je tu nabídka široká jako prase, ale ať se všichni chovaj rovně a ctí nějaké zásady. Kupujte si co chcete, ale to co se nabízí ke koupí musí být podle pravidel. A když někdo ty pravidla nedodržuje, pak musí následovat represe. ;-)
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 13:35
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
ano, tak s tímhle souhlasím :yes:
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2006 19:56
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
Ty minibiky Blata, se pokud vím vyrábějí v Blansku, a to v Čechách neleží, ty zkurv.ný český nacionalisto!
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2006 15:43
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
:yes:
anonym
9. 9. 2007 23:27
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA
> Mně vadí, že jako evropani nejsme hrdí na to co všechno jsme dokázali - počínaje vědou, kulturou až třeba po ty auta.

Auto je zbozi - presneji spotrebni zbozi. Nechapu proc mam byt hrdy na spotrebni zbozi - stejne tak i proces jeho vyroby nebo jeho navrh.

> Začíná se tu právě rozmáhat to hledání úspor, právě třeba při koupi aut, a co naplat, že evropská auta jsou většinou bezpečnější nebo modernější.

Porad si stojim za tim, ze jde o spotrebni zbozi. At si kazdy koupi to co mu vyhovuje.

> A to z toho důvodu, že když už jako evropani nepodporujeme evropské, apk to musíme udělat restrikcí

Tady by se hodilo deset veci co mi vadi na evropskych autech, ktere najdete v bezne vybave v kazde obycejne americe. A to i kdyz skrknu drzaky na piti, protoze u nas neni na kazdym rohu drive-in zradelna nebo drive-in cafe. A restrikce? Jak kdyby to nekdy fungovalo. Jedina moznost je, ze se vyrobci prizpusobi pozadavkum poptavky - pripadne ti schopnejsi co se citi, tak muzou jit opacne a tlacit marketingove na poptavku a vnucovat ji co chce.
neregistrovaný "Eross"
27. 2. 2006 13:32
bez titulku
Rodina lacných a nebezpečných vozidiel triedy LOGAN sa postupne rozrastá:-):-):-):-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 13:39
Re: bez titulku
pořád lepší a bezpečnější logan než Š120 nebo favorit, jen více loganů na úkor výše jmenovaným a jim podobným
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 18:08
Re: bez titulku
Nemam nic proti Loganum ale slysel sem ze kdyz v 60km/skroutis volant kam to jen jde tak to jde pres strechu coz mi jako bezpecny neprijde
neregistrovaný "cul"
27. 2. 2006 18:44
Re: bez titulku
já netvrdím, že je to etalon bezpečnosti, ale pořád lepší než 120, favo nebo žígo. Taky jsem o tom něco četl, ale snad v tom měli podíl pneumatiky a fakt surový styl jízdy, který typický řidič loganu v realu jen stěží praktikuje
neregistrovaný "D3lict"
28. 2. 2006 09:18
Re: bez titulku
Logan mozna ude bezpecnejsi nez Fav Žígo nebo 120 o tom neni pochyb i kdyz se rika ze zigo je Tank >:D ale mozna radsi nez logan by mi sedl Thalia nebo fabia junior nevim sam sem v loganu nejel ale jednou sem jel za nim v kolone a ty pneumatiky mi prisli silene uzky asi 155 a celkovej dojem na me byl uzke vysoke auto na uzkych kolech ale o tom surovym zpusobu jizdy nikdy nevis kdy budes muset se vyhnout ve vysoke rychlosti napr.chodci nebo autu ktere ti vjede z vedlejsi a pak si budes moci vybrat do auta nebo na strechu????proste tohle auto ve me nebudi duveru je nestabilni ukaz mi nejake jine auto ktere se v 60km/h prevrati pres boudu pri surovem zachazeni????v tomhle smeru ma myslim skodovka a favorit hodne navrch oproti Loganu
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 18:11
Re: bez titulku
Logan je bezpecne auto :-) ........nez prijde nehoda 8-s
neregistrovaný "Eross"
27. 2. 2006 13:35
Rodina triedy LOGAN sa pekne rozrastá
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "D3lict"
27. 2. 2006 18:05
Re: Kuk
Jo srovnavat Sonatu a MB neni nejlepsi pripad MB ma lepsi dilenske z pracovani atd.ale jeste mi nikdo neodpovedel na otazku da se koupi tlepsi auto nez Sonata?????Je to trochu divna otazka ja sem zvolil sonatu kvuli jeji velikosti a bezpeci ktere ve me budi to ze ma jen tri hvezdicky a napr getz ctyri hvezdicky no uznejte sami kdyby se tyhle dve auta srazily co by se asi stalo??ja sam sem take vetsi nez obycejny clovek a sonatu sem si vybral prave proto stala me 80000 a lepsi kocar v lepsi vybave koupit proste nelze r.v.98 :yes: jestli nekdo ma jinej nazor nebo jine auto za skvelou cenu tak sem snim
neregistrovaný "LD"
27. 2. 2006 18:35
Kalos
Predchudce Avea, Kalos sice nebyl testovan NCAP (64 km/h), ale NHTSA (56 km/h) a i pres nizsi rychlost dopadl mnohem lepe nez Aveo. Nevim, jestli 8 km/h je takovy rozdil...
Obrazky crashtestu Kalos (v USA pod jmenem Aveo, aby v tom nebyl zmatek):
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "michal"
23. 7. 2006 20:17
Re: Kalos
Bolo tu dost povedane o europskej hrdosti a o tom,ze treba kupovat europske auta.Ale mame tu na Slovensku alebo v Cechach aj europske platy? :-) :-) :-)
To asi tazko.A potom sa tu niektori cuduju,ze si ludia kupuju lacnejsie korejske auta.Je to nasledok toho,ze cena prace je zle ohodnotena.Ked vo vyspelych zapadnych statoch klesa podiel europskych predajov aut v prospech japonskych,tak to znamena,ze nieco nie je v poriadku s ekonomikou,vyrobou a hlavne s kvalitou aut a to,co za danu cenu poskytuje.Nech si Europa urobi poriadok doma,znizi platy vrcholovych manazerov,zefektivni vyrobu,vyhodi lajdakov a darmozracov vo firmach,viac kooperuje a zvysi kvalitu, potom nebude problem s predajom europskych aut.Ale nutit ludi,tu v strednej Europe kupovat predrazenu a neraz aj nekvalitnejsiu produkciu len kvoli europskym korenom je troch smiesne,ked plat Slovaka je v kupnej sile niekolkokrat mensi ako bezneho zapadneho Europana.
Avatar - spesini
2. 10. 2011 10:55
Aveo
Proboha majitelé Avea, jezděte opatrně!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0