Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: Ford Ranger – velké auto neznamená bezpečné

Sdružení Euro NCAP se na nárazové zkoušky pick-upů zaměřuje od letošního roku. Ford Ranger je čtvrtým testovaným autem této kategorie. Jeho dvě hvězdy za ochranu cestujících jsou v dané třídě průměrem, celkově však patří k jasnému podprůměru.
Zpět na článek
5. 12. 2008 11:21
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 12:06
neregistrovaný "jointick"
5. 12. 2008 12:20
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 12:30
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 19:27
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 09:51
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:02
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 21:15
neregistrovaný "yaroukh"
6. 12. 2008 09:55
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 09:53
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:24
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 17:20
neregistrovaný "yaroukh"
6. 12. 2008 23:09
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 00:34
neregistrovaný "jointick"
6. 12. 2008 23:07
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 17:24
neregistrovaný "yaroukh"
6. 12. 2008 23:28
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 16:48
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 18:10
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 18:11
neregistrovaný "yaroukh"
7. 12. 2008 00:30
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 08:19
5. 12. 2008 15:35
7. 12. 2008 11:42
5. 12. 2008 08:37
5. 12. 2008 12:44
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 14:07
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 09:17
neregistrovaný "Ludvo"
5. 12. 2008 09:25
5. 12. 2008 18:14
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 09:45
neregistrovaný "Ludvo"
5. 12. 2008 10:30
5. 12. 2008 18:14
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 09:47
5. 12. 2008 12:33
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 16:18
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 16:41
5. 12. 2008 16:50
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 11:11
neregistrovaný "Trolik"
6. 12. 2008 16:36
neregistrovaný "Trolik"
7. 12. 2008 09:04
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 18:32
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 21:05
neregistrovaný "yaroukh"
7. 12. 2008 13:10
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 21:42
6. 12. 2008 14:51
7. 12. 2008 00:13
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 02:06
7. 12. 2008 13:22
7. 12. 2008 13:52
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 14:22
8. 12. 2008 01:36
8. 12. 2008 01:35
8. 12. 2008 01:40
6. 12. 2008 23:26
neregistrovaný "Johny Blaze"
7. 12. 2008 18:47
neregistrovaný "Horways"
15. 12. 2008 15:16
neregistrovaný "marfus2008"
5. 12. 2008 08:13
Americký veľký šrot.
Pažravé, obrovské a ešte i nebezpečné - niet sa čo čudovať, že také črepy nejdú na odbyt.
Rozbalit vlákno
54
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 11:21
Re: Americký veľký šrot.
ford na lidi ser.e
viz třeba F150
[odkaz]

nebo v 60. letech aféra s ford pitty
neregistrovaný "jointick"
5. 12. 2008 12:06
Re: Americký veľký šrot.
A co bylo s tím Fordem Pittym? :-)
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 12:20
Re: Americký veľký šrot.
už si to přesně nepamatuju. Ford vyrobil ford pitty v USA někdy v 50. letech a dal nádrž tak blbě, že při malém nárazu zezadu auto ihned vybouchlo.

Vedení fordu o tom problému vědělo, ale spočítali si, že je ekonomičtější nechávat lidi uhořet a platit pozůstalým obětí, než modifikovat výrobu auta. Nějaká morálka byla manažerům u ***.

Po čase se to prolomilo a byl z toho prů.ser.
Dokonce o tom někdo natočil nějaký film

Naštěstí to pak ford pěkně poškodilo finančně, proto si to později žádná automobilka už nedovolila
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 12:30
Re: Americký veľký šrot.
sorry, byl to ford pinto a bylo to v 70. letech (takže mnoho z těch lidí tam určitě sedí dodnes) ;-\

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
5. 12. 2008 15:27
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Ford se z toho alespon poucil ;-)
12. 11. 2008 Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením

Jak třeba před několika lety v případě prvních Audi
TT, kdy kvůli nevhodně odladěnému zavěšení zadních kol došlo k sérii fatálních havárií. Dle dostupných informací zatím porucha na řízení Passatu naštěstí nevyústila v žádnou nehodu, navíc se týká jen omezeného množství vozů

*/Bleskovky/Volkswageny-Passat-CC-maji…
5. 12. 2008 19:12
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Honem rychle ukaž na jiné! >:D

Ať v tom Ford není sám.
5. 12. 2008 19:25
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Ford je na tom prave jeste dobre proti jinym >:D
[odkaz]
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 19:27
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
ještě jsem našel tohle:
[odkaz]

:)
[odkaz]
5. 12. 2008 20:15
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Takovi videi ti najdu >:D >:D >:D >:D >:D
Legendarni je horic Golf GTi
[odkaz]

[odkaz]

Hlavne konec je super >:D

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 09:51
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
rozdíl je v tom, že tenhle zahořel jeden, protože ho nějaký 19-letý pepík odborně tunil a dal si pod palubku 400W audio na 0.5 drát :-)
6. 12. 2008 14:52
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
Ne Golfu horelo vice mrkni na dalsi videa!!!!

Ty jsi mozna zase tunil to video s Fordem Pittym ktere by ucite dostalo Oscara za nerealne zvlastni efekty. ;-)

Mimo to zadny Ford Pitty neexistuje!!!!

Existuje jen Ford Pinto

>:D >:D

Cely pripad Pinta byl v roce 1991 znova prehodnoceny a zaver byl ze Pinto bylo ve sve dobe stejne bezpecne jako jine vozy, v Pintu zahynulo jen 27 lidi z 2 000 000 vyrobenych vozu!!!!!.

Pinto bylo velmi levne auto proto nemohlo byt stejne bezpecne jako daleko drazsi vozy, o Pintu se rika ze to je auto "ktere nikdo nemel rad, ale vsichni ho kupovali!" >:D

[odkaz]
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:02
Re: Volkswageny Passat CC mají problémy s řízením
ty jsi asi blázen??? ty si fakt myslíš, že všechny ty stránky, soudy v USA, filmy v hollywoodu, videa na youtube, crashtesty... jsem spáchal já?? :-)
No tak to mi lichotí. Ale jinak jsi asi fakt mago.r a jak koukám tak ještě navíc asi neumíš číst, protože já název toho auta opravil (a ty jsi to asi pak jenom opsal, viď ;)
[odkaz]

takže víš co, jdi si lehnout, já už s tebou diskutovat nebudu. Dobrou noc ;-)

ježiš, teď jsem si všiml nicku, já blbec mrhám energií...
Uzavírám thread
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 21:15
Re: Vaříme z vody
Argumentovat autama, který dělal Ford v 70. nebo dokonce 50. letech??? Tak to je slušnej úlet, milé děti. 8-s
6. 12. 2008 00:42
Re: Vaříme z vody
Mozna chce koupit veterana >:D Mozna pro nej udelaji i Euro NCAP pro Ford Model T >:D >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 09:55
Re: Vaříme z vody
ty seš to pako co sem 8x napsalo: Nissanu Navara dostal jednu hvezdu a je to "Japonec".

prosím už néééé
>:D >:D >:D >:D >:D
6. 12. 2008 15:15
Re: Vaříme z vody
Pro pakoXjmeno000 Nissanu Navara novinka 2008 dostal jen jednu hvezdu coz je jeste mene nez Ranger!!!! >:D >:D >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 09:53
Re: Vaříme z vody
za 1. nešlo o auto, ale o naprosto hyenistický přístup fordu k lidskému životu
za 2. F150 a ranger jsou dnes prodávaná auta (ranger dokonce novinka)

takže nevím co ti není jasné
6. 12. 2008 15:04
Re: Vaříme z vody
Nissanu Navara je take novinka 2008 a jednu hvezdu. ;-)

Mimo to novy F-150 2008 je nejbezpecnejsi off-road soucasnoti v US. Ma pet hvezdicek!

[odkaz]

Treba takova Toyota Tundra 2008 ma o hvezdu mene!!!

Tak ze prestan ze sebe dela velkeho vola >:D
6. 12. 2008 16:01
Re: Vaříme z vody
za 1. nešlo o auto, ale o naprosto hyenistický přístup fordu k lidskému životu

To neni pravda...
Cely pripad Pinta byl v roce 1991 znova prehodnoceny a zaver byl ze Pinto bylo ve sve dobe stejne bezpecne jako jine vozy, v Pintu zahynulo jen 27 lidi z 2 000 000 vyrobenych vozu!!!!!.

Povest Pinta maji na svedomi bezpecnostnim obhajci kteri uvadeli nepravdive informace v neprospech bezpecnosti Pinta aby na Fordu vysoudili penize !!!!

Pinto bylo velmi levne auto proto nemohlo byt stejne bezpecne jako daleko drazsi vozy, o Pintu se rika ze to je auto "ktere nikdo nemel rad, ale vsichni ho kupovali!"

[odkaz]
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:24
Re: Vaříme z vody
až na "drobnou chybičku" v podobě nádrže pod zadním nárazníkem
[odkaz]

ti "zlí" obhájci to tak nafoukli, až z toho natočili film [odkaz] s Gene Hackmanem

doporučuji přečíst [odkaz]
- náklady na jedno auto by se zvedly o 11$. Fordu se to zdálo moc. (myslím že to je směšná cena v porovnání byť i jen s jedním popáleným)

každopádně:
nešlo o počet mrtvých (či popálených, kterých bylo jistě mnohem více)

______________________________________… />ale o to, že manažeři fordu VĚDOMĚ ZATAJILI ZPRÁVU, podle které o tom věděli a raději NECHÁVALI LIDI UHOŘET a platili jim odškodné, než by opravili auto!
______________________________________… />
Chápu ale, že v dnešní době tohle mnoha lidem bez morálky ani nepřijde divné
neregistrovaný "yaroukh"
6. 12. 2008 17:20
Re: Vaříme z vody
ad 1) Bylo ti již omláceno o budku.
ad 2) Máš v tom slušnej gulage. Ranger není novinka, Ranger je 10-let starej oprašovanej základ s povrchíma updatama. K novince má daleko blíž F-150.

Docela se ti to sesypalo. Ale asi by to nedopadlo jinak, kdybych se najednou rozhodl mudrovat nad kriketem nebo pletením.

Není mi jasný smysl tvého sdělení. Protože když seškrtáme nesmysly, moc toho nezbyde.
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:09
Re: Vaříme z vody
s přesilou fordfans to skutečně nevyhraju

myslím, že v tom máš trochu maglajz ty protože
ti holt asi dělá problém čtený text, fajn, já od teď budu psát pomaleji :-)

FORD RANGER 1998
[odkaz]

FORD RANGER 2008
[odkaz]

jestli si tam chceš sednout, tak prosím... ALE BUDE Z TEBE MAGGI MAGLAJZI

proč je tak těžké pro někoho uznat, že ta skvělá automobilka, co od ní mám auto taky někdy dělá chyby ;-\

ale jen škrtej a piš si co chceš, ser.u na na tebe, jdu si lehnout dál už diskutovat nebudu
7. 12. 2008 02:20
Re: Vaříme z vody
Ale vyhrajes, lidska blbost vzdy vyhraje >:D

JJ bez si lehnou i kdyz u tebe to asi tezko pomuze! >:D
7. 12. 2008 13:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 12. 2008 01:47
Re: Vaříme z vody
jawizone alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:54:29)
8. 12. 2008 01:51
Re: Vaříme z vody
debian alis Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:42:18)
8. 12. 2008 01:46
Re: Vaříme z vody
Deadlift. alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:15:30)
neregistrovaný "jointick"
7. 12. 2008 00:34
Re: Vaříme z vody
Jsem si říkal, že jsem nic takového nenašel >:D
Crown victoria měl podobné problémy
6. 12. 2008 15:23
Re: Vaříme z vody
Zadny Ford Pitty neexistuje ty trumbero!!!!

Existuje jen Ford Pinto!!!!
;-)
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:07
Re: Vaříme z vody
tak pro pomalejšího Deadlift, který jak zjišťuji má problémy nejen s psaným textem (10x opakuje jednu větu), ale i se čtením:

kolik kr.eténů tu ještě napíše ford pitty
žádné takové auto neexistuje a já jsem to nahoře jasně napsal!!
[odkaz]

Alespoň si to hoďte do wikipedie dem.enti, než o něčem začnete diskutovat
7. 12. 2008 02:13
Re: Vaříme z vody
Jediny kr.etén co to napsal spatne jsi jen ty ;-) Kdyz ani nevis poradne jak se to auto od Fordu menuje tak radeji priste drs .... :no: >:D
7. 12. 2008 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "yaroukh"
6. 12. 2008 17:24
Re: Vaříme z vody
Mimochodem schválně jestli uhádneš, kdo má v současné době ze všech výrobců operujících na severoamerickém trhu nejlepší celkové hodnocení bezpečnosti...? >:D >:D >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 12. 2008 23:28
Re: Vaříme z vody
hummer 8-s
7. 12. 2008 02:14
Re: Vaříme z vody
Ne Ford F-150 ;-) Lamo.
7. 12. 2008 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2008 15:32
Re: Vaříme z vody
Nissanu Navara dostal jednu hvezdu a je to "Japonec". >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 16:48
Re: Vaříme z vody
prosím tě, kolikrát nám chceš ještě tuhle užitečnou informaci sdělit?
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 18:10
Re: Vaříme z vody
Hlasoval bych pro "pokaždý, když se objeví šašek typu Dušan Mihálik".
5. 12. 2008 19:33
Re: Vaříme z vody
:yes: :yes: asi to zavedem >:D
7. 12. 2008 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2008 19:29
Re: Vaříme z vody
Dokud to nepochopis!!!!!
Nissanu Navara dostal jednu hvezdu a je to "Japonsky super velky srot.". Podle Dusan Mihalika >:D >:D
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 18:11
Re: Trapas, bobku :)
Nojo, možná proto, že ty "americký velký šroty" nejdou na odbyt, Ford přidává směny ve výrobě nový F-150. >:-[]
Gratulujeme a posíláme písničku!
5. 12. 2008 19:32
Re: Trapas, bobku :)
:yes: Tak nova F-150 prosla velku modernizaci a je to nejbezpecnejsi a porad nejprodavanejsi off-road v US!!!!
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 00:30
Re: Trapas, bobku :)
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

až na ty 2mil. nezaměstnaných za listopad a škemrání v kongresu o dotaci >:D >:D >:D >:D
7. 12. 2008 02:40
Re: Trapas, bobku :)
Skoda ze se tva hloupost neda vyfackovanim vylecit. >:D

PS: Pletes si GM/Chrysler s Fordem ;-) Ale co, co se divim, ty si pletes vic veci treba Pitty s Pintem >:D

PS2: Vis co je Pitty, Pitty je Priscilla Novaes Leone >:D [odkaz]

Nebo jeji Brazil cuba-pes >:D
7. 12. 2008 13:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2008 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - freeman
5. 12. 2008 08:19
80
Tak takýto crash som naposledy videl u Európskeho auta v 80 rokoch. Aby sa predný stĺpik ohol ako papier no commnet... A aj tu sa ukazuje kvalita Amerických aút.
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2008 15:35
Re: 80
Nissanu Navara 2008 dostal jen jednu hvezdu coz je jeste mene nez Ranger!!!!
[odkaz]
7. 12. 2008 11:42
Re: 80
ano navara dostala 3( TŘI) hvězdy ne jednu jak tu pořát tvrdíš. Navic kabina pro posádku u navary zustala v celku narozdíl od týhle plechovky
5. 12. 2008 08:37
stále dokola
O způsobu, kterým EuroNCAP měří bezpečnost aut se toho napsalo už hodně a závěry jsou hodně rozpačité. Pokud jde o testy terénních pick-upů, které v těchto zkouškách nedopadají dobře (viz test Nissanu Navara) tak bych chtěl upozornit na dvě věci:
1. jedná se o auta primárně určená pro provoz na nezpevněných komunikacích a s velkou zátěží, z tohoto důvodu nemají klasickou osobní = samonosnou konstrukci, ale žebřinový rám, testovat tyhle auta podle stejných kritérií jako běžné osobáky moc dobře nejde, to mi připadá, jako by někdo stejně hodnotil Opel Corsa a nákladní SCANII,
2. docela by mě zajímalo, kdo by při čelním střetu dvouhvězdičkového Fordu Ranger a pětihvězdičkového Opelu Corsa chtěl sedět v papírově bezpečnější Corse?
Rozbalit vlákno
11
5. 12. 2008 09:12
Re: stále dokola
Ale kde tie "terénne" autá jazdia - zvyčajne len na tých "obyčajných" cestách - takže by mali mať "obyčajnú" bezpečnosť.
Samozrejme v prípade čelného nárazu má navrch ťažšie auto, ale to zas má nevýhody pri aktívnej bezpečnosti - špecialne SUV s vysoko umiestneným ťažiskom.
Vyhýbať nejakej náhlej prekážke na ceste by som sa chcel určite radšej v Corse ako v tomto šrote.
Avatar - Atomas
5. 12. 2008 09:21
Re: stále dokola
Víceméně s tebou souhlasím. Avšak musím konstatovat, že když k nějaký dopravní nehodě již dojde ( a je jedno s čím ), nikdo se tě už nebude ptát, zda nepatříš s tím Pickupem spíše na nezpevněnou komunikaci. Ta nepříznivá deformace je zajisté dána konstrukcí vozu, ale zejména proto by měli konstruktéři klást důraz na bezpečnost vozu a posílit celkovou tuhost karoserie.
5. 12. 2008 09:44
Re: stále dokola
Nejsem na to sice odborník, ale řekl bych, že u aut s rámem je možná problém při střetu s pevnou překážkou právě přilišná tuhost karoserie. Klasický žebřinový rám tvoří v podstatě dvě podélné a několik příčných ocelových traverz z vysoce pevné oceli, tohle nějak rozumně deformovat asi nejde... Kabina těhle aut je pak jen na rám přišroubovaná "skořápka", která není nijak zvlášť pevná, protože by to při tuhosti rámu ani nebylo účelné.
Avatar - Atomas
5. 12. 2008 09:57
Re: stále dokola
A to je právě ten problém, neboť při tomto testu dochází k čelnímu nárazu tuším 30% plochy přední části. Takže je žebřinový rám trefený pouze minimálně a veškerou energii pohlcuje právě ta měkká kabina. Proto test dopadl tak jak dopadl...
5. 12. 2008 10:17
Re: stále dokola
Test sa robí na 40% plochy a tým sa určite trafí polovica toho rámu. Ako si napísal problémom je práve "mäkká" kabína.
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 12:44
Re: stále dokola
problém je pouze a jedině v tom, že offsetové nárazy nejdou na rám, ale pouze na kolo a karoserii, protože rám je nějakých 40cm od kraje vozidla mezi koly:
[odkaz]
výsledkem je prolomení střešního nosníku mezi A a B sloupkem.
Řešením je pomocný příčný rám vpředu, který ochrání karoserii (samozřejmě integrovaný pod maskou, ne nějaká dodělávka). Jenže potom i při velmi malém nárazu dochází k poškození hlavního rámu, což je velmi nákladné na opravy.
Kompromisem je vlnovec mezi příčným rámem a nosným rámem (viz např. poslední LR a podobné)
teď nemůžu nikde najít fotku
pokud rám dostane šanci, tak to vypadá takhle [odkaz]
5. 12. 2008 15:31
Re: stále dokola
Ano Nissanu Navara dostal jednu hvezdu a je to Japonec >:D
5. 12. 2008 21:40
Re: stále dokola
Mitsubishi L200 je taky japonec, hvězdy má 4 :-! :yes:

[odkaz]
6. 12. 2008 00:38
Re: stále dokola
A ma zebrinovy ram? ;-)
7. 12. 2008 11:45
Re: stále dokola
Navara dostala 3 * si v minulosti
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 14:07
Re: stále dokola
když ani nevíš jaká auta mají rám a jaká samonosnou a myslíš si že navara má jednu hvězdičku....to je s tebou těžký
neregistrovaný "Ludvo"
5. 12. 2008 09:17
Ranger
Pripajam sa k simsonovi33 je lepsie ist 60 km/h a po naraze mat este rychlost napr. 20 kmh nez ist v corse mat rychlost 60 a vzapeti po naraze -20.... pretazenie je omnoho mensie vo velkom, silnom a vysokom aute.

BIG CARS RULLES!!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Atomas
5. 12. 2008 09:25
Re: Ranger
Ovšem nic není nikdy ideální. Z praxe znám případ, kdy při čelním nárazu velkého Mitsu s malým autem došlo k odhození toho hmotného a velkého Mitsu mimo vozovku, následnému převrácení a vznícení... A to žádný test nenasimuluje :no:
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 18:14
Re: Ranger
krutá angličtina
neregistrovaný "Ludvo"
5. 12. 2008 09:45
Ranger
Ano jasneeeee..... ja poznam pripad kedy Daewoo Tico odhodilo 42 tonovy kamion do priekopy.... >:D Sa uvedom prosimta... Urcite to mitsu vyslo na to male auto a tak sa prevratilo urcite ho nedhodilo... A je urcite viac pripadov kde spravili offroady vacsie skody. [odkaz] pozri si tento odkaz.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
5. 12. 2008 10:30
Re: Ranger
příště stačí kliknout na "odpovědět"
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 18:14
Re: Ranger
A nebo se na to vy$rat uplně. >:D
5. 12. 2008 09:47
je to pickup
modely jako escalade, tahoe, suburban, a podobna SUV jsou natom v crash testech daleko lepe ;-) , navic ja i vic verim tem americkejm crash testum kde se provadi mnohem vice testu a hodnoti se bodama/hvezdickama vice casti, kuprikladu se hodnoti naraz i zezadu, naraz z obou stran, tedy ne jen na ridicove strane jako v EU, maj test i na prevraceni vozu ;-) takze by me zajimalo jak by v tech testech dopadly nejaky evropsky auta, nemecke EuroEncap us beru jen jako reklamni zalezitost a ne snahu o zlepseni bezpecnosti
Rozbalit vlákno
1
5. 12. 2008 10:44
Re: je to pickup
"německé" - nedělají se náhodou ty testy EuroNCAP ve Francii
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 12:33
mno nic moc
tak to aj moja fordka ma 3* a to je na trhu od roku 1996 >:D taze toto je slabota.no a nech mi teraz zacnu pisat primitivny ludia ze keby sa ranger stretol s KA tak kto by bol na tom lepsie,ja to viem ale aj tak je to vysledok na zaplakanie pre majitelov rangerov.pre nas ostatnych to je skor na smiech
Rozbalit vlákno
10
5. 12. 2008 15:30
Re: mno nic moc
Ano kdyby jsi trefil celne s KA Rangera tak uz tady nepises >:D
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 16:18
Re: mno nic moc
no som velmi rad ze si presne na toto zareagoval aspon viem s kym mam tu cest >:-[] >:-[] >:-[]
5. 12. 2008 16:31
Re: mno nic moc
Ches rici ze nemam pravdu? Boural jsi ty vubec nekdy s KA?
Jinak napodobne ;-)

Kdyz je pro tebe Ranger k smichu co je potom Navara? Asi k placi?
Nissanu Navara 2008 dostal jen jednu hvezdu coz je jeste mene nez Ranger!!!!
[odkaz]
5. 12. 2008 16:41
Re: mno nic moc
ono je to vpodstate jedno, staci za stejnych podminek poslat proti obdobne prekazce treba nejakej moderni/novej kamion a taky to dopadne strasne, pritom kdo z nas co sedlame osobaky nebo SUV by si pri stretu s kamionakem nevymenil misto ze >:D kdybych se svou 3 hvezdickovou Audi A6 zazil stret s kamionem tak v ni urcite nebudu chtit sedet, to us bych radsi volil sedacku toho kamionu >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
5. 12. 2008 16:50
Re: mno nic moc
demagogie blbců
co statistika a pravděpodobnost - ve škole byla? (tedy byla-li nějaká škola) ;-)
neregistrovaný "Trolik"
6. 12. 2008 11:11
Re: mno nic moc
chcem povedat ze som pisal jasne ze je na tom ranger lepsie ak by slo naproti KAcku,ale ak by burali do steny tak mas ranger 2* (2008) a KA 3* (1996) takze si to nepochopil...zase >:D a KA som neboural diky zatial sa nechystam.ale viem ze ked sa zvalim do priekopy mam vecsiu sancu na zivot ako v tejto americkej oblude :no:
6. 12. 2008 15:11
Re: mno nic moc
Mimo to novy F-150 2008 je nejbezpecnejsi off-road soucasnoti v US. Ma pet hvezdicek!

[odkaz]

[odkaz]
"Ranger je to vlastně převlečená Mazda BT-50 a vyrábí se v továrně v Thajsku. Na východních trzích ho seženete také jako Isuzu Rodeo a Toyotu Hilux. "

Mimo to vecina bouracek je crash auta s autem. Tak ze to ze by jsi narazil presne do steny jako v NCAP je velmi mala pravdepodobnost ;-).

Snad nebudes mit sanci realne vyzkouset jak hodne se pletes. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Trolik"
6. 12. 2008 16:36
Re: mno nic moc
haha boze moj.v uplne prvom mojom prispevku na totot tema som pisal,ze samozrejme by v rangeru bola vecsia sanca na prezitie ako v KA keby sa navzajom stretli, no tebe to ocividne neda a hladas dalsie podobne auta.uvedom si ze ka ze 12 rocny model nanizsej triedy! aj ja moze spomenut napr renault modus ktory ziskal 5*..to co ty tu pises je trosku od veci.bavime sa o rangu,ktory je,ako vidno z clanku,na tom velmi zle co sa tyka bezpecnosti ako takej.a co sa tyka toho ako mi prajes buracku,tk ti to prajem ja aby si to okusil ty trebarz v rangerovy a priamo do stromu s celou rodinou no .ked ty tak tak ja tiez.... :no: :no: :no:
6. 12. 2008 18:51
Re: mno nic moc
Nauc se prosim cist!!!! Prave ze ti bouracku nepreji, nepreju ji nikomu a v zadnem voze ani v Rangeru ani v KA. Znova ti rikam NCAP je jen laboratorni test ne realita, pokud si myslis ze prezijes celne do stromu lepe v Ka nebo v 5*Modusu nez v Rangeru klidne jsi to mysli ale ja bych za to ruku do ohne nedal. Asobne jsem si to uz vyskousel nekolikrat, bohuzel. ;-)
neregistrovaný "Trolik"
7. 12. 2008 09:04
Re: mno nic moc
ok ok mozno som tentokrat ja zle pochopil tak sorry.ako je to mozne euro NCAP a realita je predsa nieco ine to je jasne.a samozrejme by som radsej bral toho rangera ako KA >:D .no ale v kazdom pripade by mali trochu pozmenit testy ncap pre pickupy a mozno aj vyrobcovia trochu popracovat na tych pickupoch (osobne je tato kategoria jednou z mojich najoblubenejsich a taketo vysledky crash testov ma od nej neodradia)...
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 18:32
Není se co divit
Pokud se nepletu, je základ Rangeru (7. generace Mazdy B-Fighter) starej skoro 10 let. Že dopadne takhle tragicky, pak asi překvapit nemůže.
P.S.: Navaru už nechme spát. >:D
Rozbalit vlákno
5
5. 12. 2008 19:45
Re: Není se co divit
Ano Ranger je dvojce te soucasne Mazdy B-Series presneji soucasna BT-50 oba se delaji v Thajsku ;-)]

[odkaz]
"Ranger je to vlastně převlečená Mazda BT-50 a vyrábí se v továrně v Thajsku. Na východních trzích ho seženete také jako Isuzu Rodeo a Toyotu Hilux. "
neregistrovaný "yaroukh"
5. 12. 2008 21:05
Re: Není se co divit
Díky, ale to vím. Spíš mi jde o to, jestli se nepletu v tom, že ten základ je z roku 1998/1999. Poděl se. :-)
6. 12. 2008 00:37
Re: Není se co divit
Nejsem odbornik na Mazdu ;-) Tak ze asi vis vic nez ja.
Ale vseobecne techto pracovnich off-roadu asi nejde o to aby byly super moderni ale naopak maximalne proverene drzaky do lesa presneji pralesa atd, v zadu jsou porad listova pera / tuha naprava a samozdrejmne zebrinovy ram atd.

BT-50 je jen mirne modernizovana..

B-Series byla uz v roce 1961 ;-)
[odkaz]
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 13:10
Re: Není se co divit
ty skutečně nejsi odborník ;-)
8. 12. 2008 01:43
Re: Není se co divit
A ty podovnik.

Deadlift. alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:15:30)
debian alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:42:18)
mykchar alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:49:46)
debian alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:42:18)

Az ti bude zablokovana tvoje IP adresa na auto.cz snad ti dojde humor >:D
5. 12. 2008 21:42
hm..
Tiez si myslim,ze crash testova stena by mala byt vyssie,nech nejde cela energia do napravy.V kazdom pripade ramova kostrukcia je pri naraze medzi autami nebezpecnejsia pre druhych :-) ak by vznikla spominana kolizia medzi rangerom a corsou tak pre posadku oplu mozu volat pohrebak...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
6. 12. 2008 14:51
čína
kurňa to je masaker..takú deformáciu kabíny som naposledy videl pri crash teste čínskych briliance a jingliang

ale všeobecne sú na tom veľké pickupy s bezpečnosťou biedne..darmo, pracovné vozy majú iné priority ako bezpečnosť..
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 00:13
Re: čína
já naposledy před třemi lety u forda
[odkaz]

tam bych nechtěl sedět
7. 12. 2008 02:06
Re: čína
Ja jeste horsi u Nissanu Navara tento rok >:D
7. 12. 2008 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 12. 2008 13:52
Re: čína
ten Ford je po deseti letech snad ještě horší, holt šetřit na všem se nevyplácí

ta navara tedy vypadá podstatně líp než ten novej ranger
[odkaz]
7. 12. 2008 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 12. 2008 01:36
Re: čína
jawizone alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:54:29)
8. 12. 2008 01:35
Re: čína
mykchar alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:49:46)
8. 12. 2008 01:40
Re: čína
Deadlift. alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:15:30)
6. 12. 2008 20:09
stále dokola II
Navara, Ranger a spol. jsou při dopravní nehodě auto versus auto v 90% případů bezpečnější než auto se kterým se střetnou, to je statistika... vzhledem k tomu, jak málo jich jezdí a hlavně vzhledem k jejich určení se těžko lze divit, že zatím nikdo neinvestoval hodně peněz, aby byly ještě bezpečnější. Bezpečnější jsou dokonce i když sjedou do příkopu, jak někdo nechápal výše v diskusi, ono totiž s dvoutunovým Rangerem se snadno přerazí i strom, o který se Ford Ka bohužel zastaví... Je jen málo překážek, které zastaví auto tak jako nárazový test EuroNCAP, tož tak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
6. 12. 2008 20:26
Re: stále dokola II
už vidím ako ford ranger preráža statný topoľ pri ceste..nedaj sa vysmiať
neregistrovaný "Johny Blaze"
6. 12. 2008 23:26
Testy
při reálné bouračce hraje roli hrozně moc faktorů, tyhle normalizovaný testy podle mě vypovídají o bezpečnosti dost málo.

Jinak samo že je bezpečnější jeep než auto typu matiz, prostě kus železa je kus železa, ale zas se to potom hůř opravuje :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
7. 12. 2008 18:47
.
To je pro mě nemilý překvapení a zrovna od Fordu bych tohle nečekal. ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2008 02:13
Podvodnik spamer Xjmeno363
Prosim administratora o zmazani Xjmeno363 z duvodu spamu pod
minimalne 4 dalsimi nove vytvorenymi nicky: Deadlift., debian, mykchar a jawizone. Diky

Deadlift. alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:15:30)
debian alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:42:18)
mykchar alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:49:46)
jawizone alias Xjmeno363 - karta uživatele serveru auto.cz (založen 2008-12-07 13:54:29)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marfus2008"
15. 12. 2008 15:16
dobrej clanek
po tomhle clanku mim zakaznikum tohle auto neprodam 8-s
Rozbalit vlákno
0