Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: Pět hvězd pro Ford Mondeo

Ford potvrdil očekávaný špičkový výsledek. V čelním a bočním nárazu ztratil jediný bod a patří tak k nejlépe hodnoceným automobilům dneška.
Zpět na článek
27. 9. 2007 01:12
neregistrovaný "Dušan"
27. 9. 2007 04:28
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 06:52
neregistrovaný "TAK"
27. 9. 2007 23:07
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2007 08:04
neregistrovaný "Kraken"
27. 9. 2007 08:24
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 9. 2007 08:52
neregistrovaný "robo 333"
27. 9. 2007 15:17
neregistrovaný "Seremed"
27. 9. 2007 09:13
neregistrovaný "tibors"
27. 9. 2007 10:15
neregistrovaný "játra"
27. 9. 2007 19:10
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 10:18
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 20:42
anonym
27. 9. 2007 23:46
neregistrovaný "q2"
27. 9. 2007 18:59
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 23:09
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2007 10:18
neregistrovaný "játra"
27. 9. 2007 10:31
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 14:45
neregistrovaný "M3 E-46"
27. 9. 2007 15:05
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 15:10
anonym
27. 9. 2007 15:10
neregistrovaný "dukem"
28. 9. 2007 10:08
anonym
27. 9. 2007 07:45
neregistrovaný "míšan"
27. 9. 2007 11:02
neregistrovaný "jop"
27. 9. 2007 11:12
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 9. 2007 11:23
neregistrovaný "jop"
27. 9. 2007 15:14
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 9. 2007 17:22
28. 9. 2007 00:55
anonym
27. 9. 2007 13:12
neregistrovaný "rout"
27. 9. 2007 14:05
neregistrovaný "_Adam"
27. 9. 2007 14:53
neregistrovaný "PREMDA"
27. 9. 2007 15:08
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 15:58
neregistrovaný "PREMDA"
27. 9. 2007 17:24
27. 9. 2007 18:53
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 23:18
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2007 01:01
anonym
28. 9. 2007 06:01
neregistrovaný "rasto"
28. 9. 2007 10:33
neregistrovaný "q2"
28. 9. 2007 12:35
anonym
28. 9. 2007 15:02
anonym
28. 9. 2007 17:27
anonym
30. 9. 2007 10:37
anonym
30. 9. 2007 14:46
neregistrovaný "bingo."
28. 9. 2007 15:04
anonym
28. 9. 2007 16:19
neregistrovaný "Napster91"
28. 9. 2007 19:40
anonym
28. 9. 2007 16:19
neregistrovaný "Napster91"
30. 9. 2007 12:21
30. 9. 2007 14:26
neregistrovaný "Honza..."
30. 9. 2007 18:43
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 23:29
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 19:09
neregistrovaný "gggggggggggggg"
30. 9. 2007 23:36
neregistrovaný "povaleč"
neregistrovaný "Dušan"
27. 9. 2007 01:12
Mon Dieu!!!
Mondieeee kdo by cekal taky neco jineho :-) autem ford jezdi lord, bravo FORD :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 04:28
Zvláštne finty EuroNCAP ...
Takže u Fordu sa nehodnotí to, že označenie nezapnutých pásov je nedostatočné, ani to, že nie je dobre označené uchytenie detskej sedačky, nevadí, že vypínanie airbagu je len za príplatok, ale na druhej strane u Hyundai i30 sa za to strhávali body. Je mi hnusne z tejto organizácie, ktorá by mala byť nezávislá a objektívne hodnotiť autá. Ale ako vidím, prachy dokážu veľa. Načo je vlastne taká organizácia, ktorá nemá jasné pravidlá hry? Jeden môže, druhý nie. Zvláštne. Kam toto speje? :no:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "TAK"
27. 9. 2007 06:52
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Podej důkaz. :-!
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2007 23:07
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Přečti si to ještě jednou, přečti si testy EuroNCAP a pak se zkus zamyslet. Možná se nebudeš tak hloupě ptát...
neregistrovaný "Kraken"
27. 9. 2007 08:04
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
suhlasim ... :no:
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 9. 2007 08:24
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Ty uz mas nove Mondeo? Lebo inak nechapem, odkial mas tie informacie. V clanku nie je nic o tom, ze by oznacenie nezapnutych pasov alebo uchytenie detskej sedacky bolo nedostatocne...
neregistrovaný "robo 333"
27. 9. 2007 08:52
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
to je ako s panom GTI ...ak Golf su nudne auta (a to su)...tak vypisuje ake lahodne tvary, dokonaly design, neskutocne futuristicke linie, atd...bla,bla, bla........ale P308 zhovadil ako len mohol. Ten chlap nema normalny, triezvy, nezakomplexovany a nezaujaty usudok...podobne to bude i s touto organizaciou ;-)
neregistrovaný "Seremed"
27. 9. 2007 15:17
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
:yes: :yes: souhlas
28. 9. 2007 23:30
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
:no: :no: :no: ale von je fakt odporně hnusnej :no: :no: :no:
30. 9. 2007 19:03
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
:yes:
neregistrovaný "tibors"
27. 9. 2007 09:13
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
tipycke pre niektorych debilov. Ak sa mi nieco nepaci zacnem nato plut, ohovarat vymyslat a klamat. Clovece nemas trochu sudnosti? Typujem, ze vecsinou diskutujes z opilcamy v krcme a vsetky problemy sveta uz mate vyriesene.
neregistrovaný "játra"
27. 9. 2007 10:15
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Taky bych ho tak viděl, cítím neskutečnou zaujatost. Mondeo si vedlo skvěle a někdo to nemůže rozdejchat, proč asi :-)
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 19:10
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
zaujatost? voci comu? keby som bol zaujaty, taknapisem, ze ford je uplne nanic a podbne veci ... islo o sposob hodnotenia. radsej si to viackrat precitaj a potom reaguj ...
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 10:18
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Má pravdu, proč u I30 strhávali body za špatné značení a u Mondea "Provedení vypínání ani zobrazení aktuálního stavu airbagu nebylo Euro NCAP hodnoceno". Tak buď to hodnotím všude a nebo to není seriozní a rovnocenné hodnocení a někomu tím "nadržuju". Jinak aby tu někdo neplácal o zaujatosti - mám kombajn Momdeo TDCI
27. 9. 2007 17:42
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Jestliže je možnost vypnout airbag rovnou v základu a je blbě popsaná, tak se může stát, že tam dáš děcko a airbag ti ho potom zramuje, protože jsi to značení nepochopil. Pokud je to v Mondeu za příplatek a neměli to v testovaném kusu, nemůžou to hodnotit. Taky se předpokládá, že když si to nekoupíš, tak víš proč a nemůžeš být zmatený. Je to logické
anonym
27. 9. 2007 20:42
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Bezva finta. Pokud je vypinani v zakladu bez priplatku, tak se za to daji strhnout body. Kdyz vypinani nebude v zakladu a majitel za to musi doplacet, tak vlastne neni co hodnotit a neni za co strhnout body. A jelikoz se pritomnost vypinani airbagu nehodnoti plusovymi body, bude snad pro automobilku vyhodnejsi, vyrabet auta bez vypinani airbagu. Zname porekadlo "za dobrotu na zebrotu" se zhmotnilo v metodice ENCAP.
neregistrovaný "q2"
27. 9. 2007 23:46
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Hmmm, to je vazne logicke. Kdyz to nepochopim z piktogramu, juknu jednou do manualu a do budoucna to vim, jak to s tim vypnutim je. Otazka u mondea je, pokud nema vypinani, jeslti i tohle je tam dobre znacene.
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 18:59
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
si najprv prestuduj gramtiku a potom niekoho nazyvaj debilom ...
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2007 23:09
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Narozdíl od tebe tu rasto napsal konkrétní fakta a zcela loigcky vyjádřil svou pochybnost nad způsobem hodnocení organizace EuroNCAP. Tys tu nenapsal zatím vůbec nic k věci... možná to s tou hospodou bude trochu jinak, co? 8-s :no:
neregistrovaný "játra"
27. 9. 2007 10:18
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Jo a abys viděl, jakej seš ňouma zaujatej, tady máš úryvek z toho, proč i30 nedostalo 5 hvězd:

"..po plánovaném přesazeném střetu přídě s deformovatelnou překážkou došlo podle analýzy zatížení a pohybu figurín, k potenciálně nebezpečnému relativnímu pohybu mezi pravou stehenní a holení kostí. Když se k tomu přidalo riziko poranění kolen od konstrukce přístrojové desky byla snížena míra ochrany této části těla cestujícího na úroveň "slabá"."
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 10:31
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
ty seš taky ňouma ... podle tebe je tohle OK.

I30:
Body se strhávaly za nedostatečně vyznačený stav vypnutí/zapnutí airbagu spolujezdce, což může být rozhodující při umístění dětské sedačky na sedadle vedle řidiče. Informace o úchytech ISOFIX na zadních sedadlech není dle Euro NCAP dostatečně vyznačena.

Mondeo:
Provedení vypínání ani zobrazení aktuálního stavu airbagu nebylo Euro NCAP hodnoceno
27. 9. 2007 13:10
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Férové to nie je, ani objektívne, ani poctivé a nestranné zo strany NCAP. Ovšem nebolo by na škodu overiť, či by hodnotenie týchto vecí odobralo Mondeu jednu hviezdičku.

Na druhú stranu mi nie je dosť pochopiteľné, prečo i30 nedostalo napriek dosiahnutému počtu bofov 5 hviezd. Na každého asi platí iný meter....
neregistrovaný "M3 E-46"
27. 9. 2007 14:45
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
A nebude to tim, ze se vetsinou testuji zakladni modely a kdyz ma vypinani airbagu za priplatek, tak ho testovany exemplar proste nemel a tudiz to nemohli hodnotit???
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 15:05
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Teď je jen otázka, zda je lepší vypínání airbagu i když "značené jinak, než by to chtělo EuroNCAP" nebo nevypínání airbagu ? Myslím, že měli vzít Mondeu body, že to nemá v testované verzi a nebrat za to body I30. Přece nebudu něco kritizovat, když je to vlastně podle toho jak se zachovali s bodováním u Mondea v EuroNCAP nadstandard co není třeba bodovat.
anonym
27. 9. 2007 15:10
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Myslím ,že by EuroNCAP tohlensto dokázalo s určitostí vysvětlit, ruku na srdce, kdo by nadržoval Hyundaii když může Fordu ?!
neregistrovaný "dukem"
27. 9. 2007 15:10
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Myslím ,že by EuroNCAP tohlensto dokázalo s určitostí vysvětlit, ruku na srdce, kdo by nadržoval Hyundaii když může Fordu ?!
27. 9. 2007 17:44
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
Jestliže je možnost vypnout airbag rovnou v základu a je blbě popsaná, tak se může stát, že tam dáš děcko a airbag ti ho potom zramuje, protože jsi to značení nepochopil. Pokud je to v Mondeu za příplatek a neměli to v testovaném kusu, nemůžou to hodnotit. Taky se předpokládá, že když si to nekoupíš, tak víš proč a nemůžeš být zmatený. Je to logické
anonym
28. 9. 2007 10:08
Re: Zvláštne finty EuroNCAP ...
já myslím ža tato společnost je ostře sledovaná celýmm světem a nemůže si dovolit dělat takovehle věci...to jen vy takoví pikolíci se tady můžete dohadovat a výmýšlet capiny...
neregistrovaný "míšan"
27. 9. 2007 07:45
Asi tak,
Tenhle Ford je moc fajnový vozítko. líbí se mi, jak poslední dobou jde evropský Ford nahoru. Jen tak dál :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jop"
27. 9. 2007 11:02
Tank
Kdo by taky čekal od tohodle "tanku" jiný výsledek. Teď si předtavte srážku tohoto mastodonta s pohotovostní hmotností bezmála 1,6 tuny s jiným autem, jak to asi dopadne.. Nechápu tendence dnešních automobilek vyrábět stále větší a težší auta. Nové Mondeo se mi nelíbí. Vůbec.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 9. 2007 11:12
Re: Tank
Ci sa ti libi, alebo ne, to je tvoja osobna vec. Hmotnost auta sa vsak zvysuje najma koli testom, ako robi EuroNCAP: pridavaju sa vystuhy, bezpecnostne prvky, atd. To vsetko sa musi prejavit na hmotnosti. Prakticky vsetky porovnatelne sucasne auta strednej triedy maju hmotnost tak 1.5 az 1.6 tony. A mondeo je navyse jedno z najvacsich aut v tejto triede...

Jasne, skodovka 120L vazila tusim 700 kil, ale to sa vtedy este nikto tak vazne o bezpecnost nezaujimal. A tie casy su uz davno prec...
neregistrovaný "jop"
27. 9. 2007 11:23
Re: Tank
Souhlasím, nejsem staromilec vzpomínající zašlou slávu škodovek. Ale podle mě existuje spousta jiných způsobů, jak zvýšit tuhost karosérie, či spíše deformačních zón. Mám tím na mysli použití jiných materiálů, pevnostních ocelí, promyšlenější konstrukcí apod. Ovšem zatím hraje prim cena.. Taky by bylo dobré si uvědomit, že dnes tak proklamovaná spotřeba = produkce CO2 úzce souvisí s hmotností, resp. s objemem motoru, který musí tyto hmoty rozhýbat..
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 9. 2007 15:14
Re: Tank
Zvysit tuhost karoserie nie je taka jednoducha vec. Bez pridanej hmotnosti to prakticky nejde. Nie je problem spravit lahku a pevnu karoseriu upecenu z karbonovych vlakien, len kto by potom zaplatil za take auto zo 5 melonov? A hoci technolgia na to existuje, je to pomaly a narocny proces, naprosto nevhodny pre seriovu vyrobu.

S ocelou sa uz viac dosiahnut neda - plechy totiz musia byt nie len pevne, ale aj vysokotazne (vacsina dielov sa robi lisovanim) a dobre zvaritelne. Nie je problem najst ocel ktoru mozes zatazit na 2000MPa, ale ako potom tuto specialnu vysokolegovanu a tepelne spracovanu ocel zvarit, a to bez straty vlastnosti? Alebo ako spojit s inymi konstrukcnymi castami?

Ani Titan nie je riesenie pre bezne auta. Ma sice lepsi pomer pevnost/hmotnost, ale velmi tazko sa obraba, je asi 2x pruznejsi ako ocel, a velmi drahy. To skor verim ze po rozpracovani technologie sa uplatnia vo vysoko exponovanych dieloch mikrovlakna...

Konstrukcnymi zmenami vela nedosiahnes. Je to uz dokladne optimalizovane vypoctom, a material je vyuzity kolko to ide. Sam take vypocty robim, a mozem ti potvrdit ze tam uz nie je prakticky ziadna rezerva. Rozmery aut sa zvacsuju, pribudaju dokonalejsie ochranne natery, pribuda elektroniky, doplnkova vybava, katalyzatory a filtre, to vsetko znamena zvysenie hmotnosti. Tak to skratka je, a trend sa len tak lahko nezmeni...
Avatar - Charger
27. 9. 2007 17:22
Re: Tank
Tank? dyt to má jen 1.6 tuny- tank je oproti tomu třeba Land rover Discovery s hmotností 2,7 tuny, těžké je i třeba "sportovní" Audi RS6 s hmotností 2020kg...Mondeo je oproti nim ještě celkem lehké
anonym
28. 9. 2007 00:55
Re: Tank
tyvole určitě nám napiš, co dalšího eště nechápeš; nejspíš to bude na dýl, ale pravděopdobně se všichni budeme královsky bavit
neregistrovaný "rout"
27. 9. 2007 13:12
přibíráme
Za pár let budou po silnici jezdit regulérní tanky. Možná výrobci do extras časem přihodí i nějaký dělo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "_Adam"
27. 9. 2007 14:05
Re: přibíráme
tj, kdyz vezmu, ze nase Mondeo Mk I. 2,0 benzin ma necelych 1300kg
Avatar - Merkur
27. 9. 2007 14:49
Re: přibíráme
A třeba Alfa 159 JTDm má 1650 kg.Cuore sportivo je už taky minulost.
Avatar - Charger
27. 9. 2007 17:22
Re: přibíráme
proto chcou u alfy o hodně snížit hmotnost svých aut
neregistrovaný "PREMDA"
27. 9. 2007 14:53
Re: přibíráme
Vedel bych o jedny zachovaly houfnici. Nema moc najeto. :-) >:D
neregistrovaný "Honza."
27. 9. 2007 15:08
Re: přibíráme
Zavedeme auticka z pouti s tim gumovym obrubnikem dokola, snizime rychlost na 10km/h a bourani bude zabava >:D
neregistrovaný "PREMDA"
27. 9. 2007 15:58
Re: přibíráme
Jo, s tema dratama smerem vzhuru. Bude sranda, hlavne na dalnici. >:D
Avatar - Charger
27. 9. 2007 17:24
Líbí se mi
že Ford dokázal udělat tak bezpečné auto a zároven zachovat vynikající ovladatelnost a sportovního ducha..přecejenom 1600kg není málo :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
27. 9. 2007 18:53
Hodnotenie NCAP
Ludia, tu nejde o zaujatost voci ziadnej automobilke a ani nadrzanie hyundai.Len som chcel upozornit na to, ze hodnotenie tejto spolocnosti je pri kazdom modeli ine. A to by byt nemalo. Ak to jedno auto ma a druhe len za priplatok, tak mu za to predsa nestrhnem body. A ked uz teda velmi idu po nalepkach a oznaceniach, preco nezavedu jednotnu formu a kazdej automobilke ju poslu, aby to bolo standardne na vsetkych automobiloch?? Ide len o rovnake pravidla hry pre vsetkych. Nejake tie invektivy od prispievatelov radsej nekomentujem, ebo mi to nestoji za to. Vsetkym pekny den.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2007 23:18
Re: Hodnotenie NCAP
:yes: Kašli na to. V dnešní době skoro nikdo nechápe rovná pravidla hry. A ještě méně lidí je dodržuje. Takže těch pár primitivů nahoře je prostě jen zlomek jedné sociální skupiny ;-) Ty jsi zcela jasně poukázal na chybné posuzování při crashtestech. Dvojí metr, chybná metodika, nebo jinak ovlivněný výsledek - ať už to nazveme jakkoliv stále se jedná pouze o nesystémovost, kterou pochytí málokdo a jak je vidno z textů výše, ještě méně lidí si je schopno ji připustit. Úplně to bečení slyším... bééé béééé.. jedna ovečka vedle druhé. Je to tak krásné.. na jednu stranu k smíchu, na druhou k pláči :-!
anonym
28. 9. 2007 01:01
Re: Hodnotenie NCAP
NCAP je pořad nezávislá instituce !nastesti! je jasne ze nekrim se hodnoceni nehodi do kramu ale motodika je jasna, a ze ji neruzumite nebo nechcete rozumet neni asi problem NCAP a VAS.

Proste VUZ jde do testu v nake vybave a je na automobilce jak se k tomu postavi, jak kvalitne se dokaze pripravit, tak ze stezovat si na dvoji prsistup muzete akorad u vyrobce ktery se na neco blbe pripravil a nebyl schopen to s NCAP doresit nebo ji problem zduvodnit.
neregistrovaný "rasto"
28. 9. 2007 06:01
Re: Hodnotenie NCAP
Nikto nepopiera nezavislost tejto institucie, len je zjavne, ze nepouziva rovnake pravidla hry. Automobilka moze k testom pristupovat maximalne seriozne, co by podla mna aj mala, len ta nezavisla institucia by mohla tiez pristupovat serizonejsie a zverejnit jasne pravidla, aby vsetci ucastnici vedeli, co mozu cakat. Opakujem, tu nejde o nadrzanie tej alebo onej automobilke, ale o jasne pravidla.
neregistrovaný "q2"
28. 9. 2007 10:33
Re: Hodnotenie NCAP
Az na to, ze automobilka nevi, ze jeji vuz jde do testu. NCAP vuz koupi od obycejneho dealera jako kazdy jiny zakaznik. Takze priprava neni mozna.
anonym
28. 9. 2007 12:35
Re: Hodnotenie NCAP
priprava je mozna, vyrabet bezpecne auta >:D >:D >:D
a ne se vymluvat na dvoji pritup NCAP.

Me uspech Fordu neprakvapuje na co by jim potom bylo Volvo ktere je prukopnikem v bezpecnosti, tak ze naucit se to maji kde, pokud to nekdo spochybnuje - NCAP a jine oraganiyace podobneho druhu, tak ma sam velke maslo na hlave, protoze ostani maji stejne podminky, je otazku jestli jsou schopni je dostatecne vyuzit.
anonym
28. 9. 2007 15:02
Čekal jsem víc
Čekal jsem víc,protöže menší a konstrukčně starší Focus má 100% za čelní i boční náraz!
Rozbalit vlákno
3
anonym
28. 9. 2007 17:27
Re: Čekal jsem víc
dalsi odbornik, 100% ve stredni tride a stredni nizsi neni to same >:D Mondeo dopadlo velmi dobre to je fakt, stejne jako S-MAX i jako Focus nebo Galaxy. 1 bod uz na tom nic nemneni.
anonym
30. 9. 2007 10:37
Re: Čekal jsem víc
No myslím,že rozdíl v tom nebude..záleží jestli budou do sebe auta narážet na vzájem nebo do překážky
neregistrovaný "bingo."
30. 9. 2007 14:46
Re: Čekal jsem víc
Je to to same. S obojim flakli stejnym zpusobem de facto do zdi.
anonym
28. 9. 2007 15:04
super
super ;-\ ;-) :-) :-! 8-s >:-[] :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2007 15:32
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Napster91"
28. 9. 2007 16:19
Re: tohle je crash test
No ale tak nevime v jaky rychlosti ze jako pokud je to 180 plus smyk ti propujci na chvili vetsi rychlost pak te neochrani ani tohle mondeo.Takze Asi takhle bych to rekl
28. 9. 2007 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 9. 2007 19:40
Re: tohle je crash test
Podle vyplne dveri to je OCtavia rok vyroby kolem 1997. No ,ale tak mohlo bejtr trosku chtla rzi nebo uz bourana . to uz ted je asi jedno co se opravdu stalo
28. 9. 2007 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2007 12:16
Re: tohle je crash test
Ty oddělené prahy a střecha, to už bude spíš výsledek práce hasičů, kteří je z toho museli vystříhat, ne?
30. 9. 2007 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2007 12:40
Re: tohle je crash test
No tak jestli jeli opravdu 150km/h, jak to ti poliši odhadovali, navíc pravděpodobně v šesti, takže nepřipoutaní, tak to by je nezachránila ani S-Klasse s jejím pre-safe systémem... Nevím, proč se všichni furt musí navážet do Octávky. Tatík jí měl jako služebáka a najezdil s ní velice spokojených 250tis km...
30. 9. 2007 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2007 15:42
Re: tohle je crash test
Tak vidíš. Jako u všech jiných aut záleží na konkrétním autě. Tatíkovi odešla dvakrát váha vzduchu, jinak jen spotřební věci jako tlumiče, destičky, ložiska... Holt vyfásnul dobrý kus ;-) Ale fakt, že to byl služebák, byl z finančního hlediska opravdu hodně příjemný... :-! :-)
neregistrovaný "Napster91"
28. 9. 2007 16:19
Re: tohle je crash test
No ale tak nevime v jaky rychlosti ze jako pokud je to 180 plus smyk ti propujci na chvili vetsi rychlost pak te neochrani ani tohle mondeo.Takze Asi takhle bych to rekl.
30. 9. 2007 12:21
vývoj pro NCAP
Výsledek je to krásný. Jen mám ale takový obecný povzdech nad tím, že automobilky nezřídka vyvíjejí auta tak, aby dobře obstála v normalizovaných testech, a pak stačí malá odchylka v úhlu, rychlosti atd. při reálném střetu a vše může dopadnout jinak. Je to sice pochopitelné, šetří se tím náklady a nakonec ty testované srážky jsou statisticky nejčastější, ale přesto ve mě zůstává stín pochybnosti... :*) Na druhou stranu - pokles úmrtnosti díky lepší technice je prokazatelný, takže NCAP asi ví, co se má testovat... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Honza..."
30. 9. 2007 14:26
Re: vývoj pro NCAP
Ty testy jsou stavěny tak, aby otestovaly, mimo jiné, tuhost karoserie, která je hodně důležita i při nárazech z jiných úhlů.
30. 9. 2007 15:45
Re: vývoj pro NCAP
To platí ale jenom částečně. Podívej se třeba na tzv. pojišťovací náraz zezadu - tedy od pojišťoven prováděný test toho, co se stane, když do tebe někdo zezadu v menší rychlosti narazí. Podle toho se odvíjejí (aspoň v Německu) třídy pro pojistné. No a pak to někdo otestuje v trošku jiným překrytí (nedávno jeden anglický časopis, bylo to i tady na auto.cz) a zjistí, že se ti zohýbá půlka zadku, jako to třeba bylo u Micry...
30. 9. 2007 17:14
HVĚZDA PADÁ DOLŮ
No, koukám, že jsou auta, která získávají hvězdy ještě před tím, než se rozjedou proti překážce... To víš, dostat MONDEO čtyři hvězdy... tak by to mohlo zabalit definitivně... pokud by se měl obdobně hodnotut design, a tedy 5 hvězd by bylo na premianta, pak bych to viděl na hvězdy tři. Tedy tři za vizáž, čtyři za bezpečnost. Sedm z deseti možných. Akorát.

P.S. Rasto nahoře ťal velmi přesně do živého.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 18:43
Re: HVĚZDA PADÁ DOLŮ
Souhlasím pouze a jedině s poslední větou o rasťovi, neb ten napsal dost přesně,jak se věci mají.
Jeden názor povaleče proti jednomu názoru GTI,že Mondeo je hezčí,než podobné auto od VW.Takže dva opačné názory, tj. nulová vypov.hodnota.
:-!
30. 9. 2007 22:09
Re: HVĚZDA PADÁ DOLŮ
Nebuď si tím vůbec jistý. Ostatně v mainstreamu, v tom tedy zejména, nejde přece o okraj trhu, rozhodne kdo jiný, než veřejnost. Uvidíš, že Mondeo nebude nejen úspěšnější než-li PASSAT, Apoštol tvých snů, nýbrž, že nedosáhne ani na čísla, která dosahoval jeho vlastní předchůdce. Problém totiž je v zádi toho vozu... Ford nezvládá zádě - ani u S-Maxu ani u Mondea... což jsou tedy jeho dva nejnovější modely. A jak jsem koukal na Kugu... je to stejné. Chybí šmrnc Passatu.
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 23:29
Re: HVĚZDA PADÁ DOLŮ
No tak že by aPOŠTOL byl zrovna mým snem,to opravdu,ale opravdu nehrozí,konečně jakýkoliv ford rovněž ne,ale že je Mondeo podařené,o tom není sporu,dokonce je podle mne hezčí než passat,ale jsou to naše dva odlišné názory,nic víc a tím to uzavřeme,neb já si nekoupím ani jedno z nich a ty rovněž ne.Pro výrobce jsme stejně nezajímaví.Hl. naše názory. :-!
neregistrovaný "gggggggggggggg"
30. 9. 2007 19:09
Re: HVĚZDA PADÁ DOLŮ
Nejak nechapu co autor D?(G)TI chtel rici, podivej se na foto u clanku, pekne foto ze.

Uz aby tu byl najaky clanek o Prasatu abych mohli ohodnotis ten tvu u..

Mimo to Rasto je placen od Hyundai, proto nemuze rozdychat i30 ktere i po strance designu je opravdu hnusne jako Kia Ceed.
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 23:36
Re: HVĚZDA PADÁ DOLŮ
Je vcelku jedno,kdo platí rasťu, nicméně na příkladu Mondea a i30 je krásně vidět,že když se exaktně stanoví,že 33b=5* a někdo na to dosáhne,pak se to dá šikovně slovně zkorigovat a lidem sdělit,že sice dosáhli ...ale nedáme a je to za4*.Pak je celá NCAP jedna šaškárna a zabývat se jejími výsledky je ztráta času.Měřme všem stejně nebo neměřme nikomu nic.Osobně hvězdy neřeším,i30 nemám a ani nekoupím, ale sdělení NCAPu je lehce podivné.
anonym
30. 9. 2007 22:46
Mondeo obětí vlastního úspěchu?
Mondeo už to se svou úspěšností evidentně přehnalo a tak se možná co nevidět dostane do jedné ohrádky s Passatem, a bude se na něj v diskusích plivat úplně stejně.
P.S.: Polehčující okolnost pro Mondeo by snad měl být fakt, že tu není žádný otravný uživatel "ST".
Rozbalit vlákno
0