Tuzemští prodejci automobilů založili Sdružení autorizovaných prodejců a opravců automobilů značky Škoda ČR. Vstoupilo do něj už 86 ze zhruba 160 českých obchodníků prodejní sítě Škody.
No... pravda. Ono, otázkou je, co vlastně chápat pod pojmem pravda, pod pojmem ojetý, pod pojmem tahat, pod pojmem spousty a pod pojmem slyšet.
Tak ta pravda. V autosvětě platí desetiletí zákon filtrované pravdy. To je absolutorium. Prostě, každé tvrzení, které se vztahuje k autům, nutno předem filtrovat realitou trhu, realitou zákazníků a realitou kont.
Pojem "ojetý" je pojem vlastně neexistující. Tedy ve světě aut. Jak známo, jsou lokality, kde čím starší tím lepší. Zdůrazňuji, že píši o autech. A speciálně u aut také nutno počítat s tzv. syndromem průměrného průběhu kilometrů. Koneckonců, zjistilo se, že průměrný průběh u aut nabízených v autobazarech (stáří pět a více let) činí 15, slovy: patnact kilometrů měsíčně...
Pojem tahat je odraz lidové představivosti o tržním prostředí panujícím v podmínkách reálného postkomunokapitalismu. Zde snad jen zmíňka o axiomu přímé úměry tahání a vytahání. Tedy - čím více taháš, tím více vytaháš. Jde o poměrně složitou úvahu hledající přímé korelace mezi počtem dovezených aut a kapsami potenciálních kupců.
Pojem "spousty" je než nezřízený náhled zpoza nevhodné tržní perspektivy a k pojmu "slyšet" snad v Česku nelze zaujmout jiný postoj, nežli zcela odmítavý. Totitž cílem je nikdy nic neslyšet, všchno ovšem vždycky vědět a samozřejmě úplně všechno rychle zapomenout...
Tedy abych to vrátil, pravda je, že my z autobranže jsme vlastně už utahaný jako kočky. Jako spousty (neslyšících) koček.
Jeden nejmenovany prodejce Skody v jednom byvalem okresnim meste v Pardubickem kraji ( shodou okolnosti je to mesto s vysokou koncentraci automobilu zn Saab- znalci vedi ;-) ) prodava v bazaru hned vedle sveho autosalonu krome sluzebnich Skodovek z MB ( oficialne je nazyva jako predvadecky) takove chutovky jako Oct II s najetymi 15 km o 100 tacu levneji a jsou to vozy v podstatne lepsi vybave nez se na ceskem trhu vyskytuji ( navigace je temer standart...) apod - ty oficialne nabizi jako ojete- a kazde z tehle aut mu na plose vydrzi max 14 dni. Pritom paradoxe kudy chodi tam breci jak se vubec neprodavaji nove vozy jak je tesne pred krachem a jeste ze ma bazar i kdyz diky nemu jen taktak preziva. Tak nevim jestli tahle iciativa panu prodejci vyhovuje ( i kdyz pravdepodobne se do ni hrde prihlasil)
To je na mne příliš složitý rozbor. Každopádně bych si místo pana Tůmy, jakožto iniciátora této "odborové" instituce dovedl spíš představit našeho místního "drobného" dealera Škodovek, ale ty by si asi nejdříve museli vytřít podlahu, umejt okna v showroomu a poděkovat mi, že jsem jejich přehled obohatil o poznání, že se vyrábí Superb s motorem 3.6. :-)
Každý kdo má soudný rozum ví, že totéž auto dostane v Německu za nižší cenu a s lepší výbavou. Tato hra se tu hraje už dlouho. Kdo jezdí ve francouzských autech je "žabožrout", kdo jezdí v korejských je "chudák" a kdo jezdí v ojetém zahraničním je "socka." Tak já jsem ta "socka", protože zaplatit za něco, co nejede, má hrozný vzhled a ve srovnáním se vším na trhu je dražší opravdu nemusím mít, to si může koupit jen skalní fanda Škody. Když už bych tu Škodovku chtěl, tak tady ji určitě kupovat nebudu, nevidím důvod proč splachovat peníze do kanálu.My "socky" si je musíme vydělat každodenní prací. Proti sdružení nic nemám, jen si myslím, že činovníci Škody už najdou cestu, jak tam vrazit mezi členy klín a postarat se, aby se to včas rozpadlo.
Každý, kdo má rozum, si koupí auto nové. To především. Skutečnost, že se podivuješ nad tím, že v Německu je octavia levnější o třináct tisíc korun jen dokládá tvůj sociální status jakož i tvůj intelktuální rozhled. Divím se, že se takhle plamenně nebereš za občany Německa, že platí nehorázné nájemné, či že v restauracích tam za stejnej biftek jako u vás na sídlišti platí třikrát tolik.
Pamatuj, jestli něco automobilky umí dokonale, pak je to stanovit cenu. Aktuálně to Škoda dokazuje jak zde, tak v Německu, ale samozřejmě i v Číně. Přesně stejně to tu dělá každý... například Renault s cenou laguny. Můžeš si jí koupit (pokud tedy na ni máš), ale věz, že většina si zde koupí právě tu Octavii... ví proč.
Každodenní prací si tu vydělává 99% lidí. Pravdou je, že někdo vydělá patnáct tisíc za měsíc a někdo za hodinu. To ti ale doufám nevadí...
P.S. Není nic smutnějšího, než plačky švorcáka nad tím, že má málo peněz. Tyhle žalmy pějte v klubu sobě rovných. Mimo klub jsi směšný.
Nemyslím si že máš uplne pravdu. Auto je v prvom rade taký istý tovar ako chladnička či TV. A neviem či sa ty osobne hambíš kúpiť Gorenje len preto že je lacnejšia ako, ja neviem trebárs Elektrolux. Každý človek ked kupuje auto by si mal uvážiť na čo ho bude potrebovať a zvážiť pomer cena/úžitok. Naozaj bohatý človek kúpis CL-ko alebo Lambo. to je u mna bohatý človek. My ostatný čo sa pohybujeme v cene okolo 600 sme pre nich "švorcái". Takže ked si niekto kúpi auto tej istej triedy ktoré je o 100.OOO drahšie ako konkurencia je u mna minimálne čudný. ked niekto za mnou príde v OII (napr. lebo je to článok o Škode) rozhodne z neho nepadám na *.
P.S. nemusel by si urážať ludí, každý si kúpi to na čo má a tý inteligentnejší idú, v rámci svojich možností, za lepšou ponukou.
Nikoho neurážím. Naopak. Není vůbec důležité koho ty nebo já považujeme za bohatého. Důležité je, co si jeden každý z nás myslí a myslet může o... sobě. Jen o to jde.
V dobré společnosti se o mzdě, o stavu konta, a o stavu milenek nehovoří. Jen malí a ještě menší hledají horními žalmy pevnou půdu pod nahama na... pískovišti jejich vlastních dějin.
>:D Náhodou lečo je také mistrovskej kousek. Přimlouvám se za to, neboť mě vždy v pánvi zbejvá moc tekutiny (asi z rajskejch) a nevím jak tohle řešit. Také nevím kolik vajec.
Vyvařit vodu. Loupání rajskejch je peklo a dělat to z polpy je hřích. Hážu to do hrnce podle potřeby a i vejce... To je tak jednoduchý jídlo, až je to těžký >:D
>:D ... v neděli jsem udělal přesně dle tvého návodu špagety na česneku a feferonkách a dopadlo to fantasticky. Já to vždy dělal tak, že jsem na oleji ojel česnek a feferonku a přidal to na talíř ke špagetám, teď jsem tedy vzal tu anglickou, dodržel postup, na závěr vše promísil v pánvi, přidal i ty dvě lžíee parmezánu a ještě 2 stroužky česneku. pak na stole jsme si to dojely sírem, solí a bazalkou. Navtechu, fan-tas-tic-ké. Fakt
Tak to jsem rád! Taky jsem to tak dělal, ale takhle se všechno dokonale spojí. Ještě to chce tu pravou panchetu. Včera jsem to zrovna dělal z anglický a ještě tomu chybí kousíček... :yes:
Měl jsem dobrou anglickou, parmesan z drážďan a bazalku z Globusu :-) ale je mi jasné, že by to chtělo místo anglické jestě to dělo. Ale i tak, přesně jak píšeš - dokonale se na té pánvi spojily chutě. Jo, a česnek jsem jel koupit speciálně na lovosicko... :-) špagety ovšem pětky, trojky jsem nesehnal, jedničky jsem si přivezl z Chorvatska, ale ty už jsme snědli.
Recept špičkovej. Mimimálně jednou za tejden budeš u nás na stole :-)
To, že člověk, který si nekoupí nové auto, dle tebe nemá rozum, jen dokládá tvůj sociální status jakož i tvůj intelktuální rozhled (použiju-li tvá slova)... 8-s
a nauc se pocitat nebo prestan koukat do imaginarnich ceniku, zakladni 1.4 59kW ma rozdil podle ceniku cca 47000,- ve prospech Nemecka, 1.9TDI 77kW ma cenovej rozdil cca 115000,- opet ve prospech Nemecka, a dal us asi ani nema cenu na rozdily koukat, takze me docela zajima do jakeho ceniku koukas kdys je tam rozdil jen 13 tisic ?
Drtivá většina lidí projde autosalony ve svém nejbližším okolí.Z Humpolce(jen příklad,dej si tam co chceš)nepojede většina lidí kupovat auto(nové)do Prahy,natož aby jeli pro auto do ciziny.
schvalne skus nekdy uvazovat, co dela reklama ? "ja nato mam" a vydis tam snad nekde "prijedte si koupit vuz do Nemcka, je to slabejch maximalne 700km a usetrite od 50 do 250 tisic" ;-) , kolik lidi co znas co si koupili nove auto se zajimali o ceny v okolnich statech ? bude jich minimum ;-) , ti co do zahranici jezdej a maj moznost videt tamni ceny si to ale rozmyslej jesi koupej doma nebo jesi jinde levneji, proc myslis ze spousta Nemcu jezdi v pohranici tankovat benzin do CR a naopak spousta Cechu jezdi nakupovat spotrebni zbozi a i zbozi denni spotreby do Nemecka ? protoze to maj kousek a znaj tamni ceny a vedi kde je co levnejsi a jesi se jim to vyplati ;-) , ja si v Nemecku koupil A6 a usetril oproti cene v CR cca 250 tisic, za ty prachy muzu najezdit vlastne "zdarma" zhruba 70tisic km
Na zjištění cen ti stačí internet a dnes už drtivá většina kupců ho používá. Škodovka si přesně hlídá ceny, za kterou je auto prodejný, stejně tak to dělá i prodavač okurek. To je trh a jeho volná tvorba cen. Těch pár lidí, co se považujou za chytrý, že s tim tzv. "vy..." je málo a především nemaj tu základní věc s to je "cash". Další zásadní věc je obchodní propojenost splátkových a leasingových společností s prodejcema, neb většina aut, všech aut jde ke spotřebiteli touto cestou. Prostě další servis.
Pokud si někdo jede koupit auto ven proto aby ušetřil třeba těch 100 litrů neznamená, že je vůči většině chytřejší a oni blbci. Předně je tu základní věc a tou je mít kapitál a nejlépe si nechat auto v garáži na deset let, i když taková investice se mi i přes úsporu 100 litrů zdá divná. Prodejce v Německu si nevezme "echt gold" a ani ho nezajímá úspěšnost český firmy, odpočty DPH (ano dá se i tak odečíst), klece splátky...
jak us sem psal nize, vetsina prodanych aut sou auta firemni, a firma nema potrebu objednavat v zahranici, i pri uverovani koupi ve svem regionu, a jak se da precit v clanku nad touto diskuzi, tak zacina vice lidi prave kupovat auta v zahranici, jinak se prece nebudou prodejci rojit, navic onen jiny druh financovani se da bezproblemu zajistit i v cizine, ovsem ne kazdy se neboji a jde dotoho, ziskat lesing v Nemecku je stejne narocne jako ziskat ho v CR, ovsem chce to umet nemecky, nekde i anglicky nebo mit nekoho kdo tu rec umi a dokaze ti rict ano smlouva je vporadku a pak potvrzeni od zamestnavatele kde bude tvuj vydelek v eurech a ne korunach, cos u spousty zamestnavatelu opet problem neni
Koupil jsem jich mnohem více, než ty kalhot, šamane.
Ale přece o těch rozdílech píšu nahoře ... jen tam, kde jsou dobře situovaní lidé lze dělat malé ceny. Copak to nechápeš? Cena se nestanovuje podle tvé peněženky, nýbrž podle koupěschopnosti potenciálních kupců. Tedy velmi okleštěně řečeno. A vidíš, že Škoda cenu jak v Česku tak třeba v Německu má nastavenou správně. Ten němec zase utratí mnohem více za ten biftek, to ti nevadí? Nebo, že by se v Německu zase ustavil výbor na obranu německejch jedlíků? Když ti to vyhovuje v Německu, na co tu čekáš? Nebo, že by ti vyhovovalo, že tatínek platí za byt nájemné ve výši pronájmu poštovní schránky v Německu?
k dnesnimu dni jakosto cloveka co auta kupuje pro jistou spolecnost po rekneme docela kratkou dobu jich bude cca 600, kalhoty pocitat nebudu, fakt nevim kolik kalhot sem si vzivote koupil, ale abych te taky potesil tak dobrejch 70% sou Skodovky
Za to si môžem sám. Hráš sa tu na machra. Ne fokte yzeráš, že aninemáš vodíčák, tak neviem kde môžem byť šéfom, ako si nedávno písal, kde môžem jazdiť na služobnom Audi A6 a tak extra sa vyznať v ekonomike, na kúpe aut, pričom tieto skúsenosti máš z nakupovanie firmených áut. Veľmi zaujímavé.
P.S.: Aj já by som chcel robiť kariréu tak rýchlo... :-|:-|:-|8-s:-O
uzasny, koukni se kam si dal odpoved ;-) odpovedet na smrt ze zato muzu sam :yes: to te ucej tam uvas ve vydlakove ? , a to ze neumis postupovat v kariere je tvuj problem, holt kazdej sme jinej a jako ty zrejme nechapes jak nekdo muze pracovat ve 28 na postu nakupciho v miliardove spolecnosti, cos nijak vyjimecnej post/zamestani neni, tak ja treba nechapu jak nekdo v 18 muze zalozit miliardove imperium a vozit si zadek v soukromem triskaci, holt kazdej jdeme ve svem zivote jinou cestou a jinak si zijeme, treba za par let ja budu skrachovalec co na necem prodelal i boty a ty naopak budes vladnout tomu miliardovemu imperiu ;-)
Srovnáváš hrušky s jabkama. To že platí němec za biftek mnohem více je výsledkem vyšší cenové hladiny Německa. Musel bys vše přepočítat v PPS a ne tady účelově plácat, tak jak se ti to hodí. Připomínáš mi některé politiky...
Účelově tu zatím plácáš akorát ty. Najdi si někde na německém vebu plačky nad cenou bifteků, tuším by to mohlo být někde kolem NDR... Je to to samé, jako "vysoké" ceny škodovek zde.
Jak vyšší cenové hladiny, vždyť tam jsou prý škodovky levnější než zde... 8-s >:D
Jako dealera škodovky by tě mohli poslat na nějaké menší ekonomické školení. Nemůžeš srovnávat cenu výrobků - aut a cenu služeb - biftek. Prostě v Německu jsou ceny služeb někde jinde, protože mají daleko větší mzdové náklady atd... tzn. mají vyšší platy. To že má škoda v Česku ceny takové je důsledkem nízké cenové elasticity poptávky. Proč se tak čeští spotřebitelé chovají? To je souhra více faktorů, které nemá smysl rozebírat. Nicméně i zde je vidět, že chování českých spotřebitelů se mění, jakožto i konkurenční prostředí a to vede Škodu k tomu, že se bude muset více snažit.
No GTI opet tvé demagogicke reci! GTI, jiz není rok 1989 ale 2008 a pokud to nevis, tak jiz nekolik let patríme mezi právoplatné cleny EU. A jedno z nasich privilegií je také to, ze máme právo volného trhu v rámci celé EU! T.z. pokud to pane "doktore" nevíte, ze kdokoliv a odkudkoliv v rámci EU si muze koupit co uzná sám za vhodné v jinem clenskem state a je to pouze jen a jeho rozhodnutí a nikomu z nas neprislusi toto hodnotit a nedej boze mu vytykat, ze je svorcak! Samozrejmosti je nutnost vladnout reci daneho statu coz pro tebe GTI je asi zasadni problem a daleko jednodusi je pro tebe z dotycneho delat s prominutím "vykutaleneho svorcaka". ;-) Doufam, ze se neurazis, protoze nektere tve nazory jsou zajimave i kdyz pro nektere citatele s vcelku "bolestivym zjistenim". ;-\
U nás na Slovensku prišlo prvé vystriezvenie predajcov nových áut keď mali začať uvádzať duálne ceny. (EURO/SKK). Zázračným prútikom klesli ceny cca o 60 000 SK. A počítam, že druhé príde budúci rok. Keď ľudia uvidia ceny len v eurách a začnú porovnávať s zahraničnými cenníkmi a reklamami. ;-)
Zdravím vás všechny, měl bych takový dotaz na vás, jak se tady píše že např. v Neměcku je auto o 100tis. levnější atd. Jak je to potom se zárukou, to pak musím jezdit do Německá či můžu záruku uplatnit i u našeho prodejce?
Děkuji za váš názor
No já taky nejsem ten "fundovanej", ale mám zkušenost, že po záruce jsou mi porouchaný věci opraveny zdarma, případně si zaplatím jen práci a náklady jdou na vrub výrobce. Pokud si auto dovezu individuálně, tak místní servis mě povětšinou pošle do ... Ale záleží na značce. Někdo mne jistě poopraví, nebo upřesní.
Pozáruční opravy zdarma,u Škodovky?Kde je tak báječný servis?U půl roku staré Fábie už nechtěli o zárukách na přední nápravu ani slyšet.Vše pškně zaplatit.To je ta kulance?
Jo to je.Ale jako se prý nevzahuje 2-letá záruka např. na baterie,tak na nápravu byla táké jen půl roku(dle prodejce).toto se událo asi 20dní po skončení oné půlroční záruky.Vadné stabilizátory+geometrie.
Nojo, když jdeš mlčky jinam, tak to tady nevyřešíme. Každej by měl za svym stát, dát na to záruku a bejt tim i na sebe hrdej. Stejně tak ty, že jim nakopeš * to neděláš jen pro sebe, ale i pro druhý. Podle toho to taky v servisech vypadá. Já s tim až na jeden servis a prodejce u jedný značky problém nemam.
Chlape ty si tady začal zpívat o Škodovce. Třeba si málo dupeš, nebo máš smůlu. Jednu Škodovku jsem měl asi před 8 lety ze Smíchova. Co si pamatuju, tak po záruce měnili u 1.8t turbo, přívodní hadice turba, kotouče, nápravnici a ještě něco. Turbo měnili, když jsem byl majitelem a zbytek dalšímu majiteli.
Tak to máš šťastie. ja som šiel do servisu s vtedy 12-ročným Formanom, a nechceli sa ani priznať, že pod značkou Škoda sa niekedy niečo také vyrábalo a už vôbec nie, že by to servisovali a boli vôbec ochotní opravovať...
Ak mám hodnotiť podľa prístupu v značkovom ervise, tak čokoľvek, ale Škodu nie.
Už je to dost dlouho, ale debatovalo se tady o tom, že za hranicema jsou káry levnější. Kontaktoval jsem jednoho borce, kterej tady tvrdil, že v Dánsku vyjdou auta i o 100 mega lacinějc. A na co jsem přišel?
Kdo je línej, nebo blbej, koupí si novou káru v ČR. Ostatní si pro ni zajedou jinam. Škodovka musí zlevnit, jinak na ty nesmyslný ceny dojede. Naštěstí pro ni, těch blbých nebo líných je tady ještě dost.
Já mám teď novou káru doma, za cenu auta o třídu níž s plnou zárukou a v plný palbě. A ten přístup prodejce.... Prostě jako v jiným světě.
Zapoměl jsi napsat, že si zaškrtil babičku a prodal její zlatý zuby, protože nejvíc je u nás lidí, co nemaj hotovost a už vůbec ne na investici, jako je auto, v rámci podnikání mají spousty dalších výhod a pod. Pak z těch blbců ještě vyndej ty, co jezdí servisovat auto tam, kde ho koupili a mají event. další výhody, nebo ty pozáruční kulance. Každopádně jedinej chytrolín si tady ty a až si někdy půjdu koupit Punto, nebo co máš za motokáru, tak se nechám poučit.
Lidi, který nemaj cash, si nekupujou nový auto. Taky ne každej je umouněnej podnikatel. Servisovat ve značkovým servisu nemusíš. Na nákupu v zahraničí ušetříš a hodně. Na kulance zapomeň, stejně tu káru kousek po záruce střelíš. Ceny aut v ČR půjdou dolů, musej.
Na to, aby sis koupil novou káru potřebuješ cash, money, prachy, šestáky. Buď na koupi nebo na splátky. Když nemáš na nový, koupíš si ojetinu. Když máš na nový fáro, vyplatí se zajet si pro něj jinam. Ještě nějaký otázky?
Pamatuj, levná auta kupují jen bohatí lidé. Švorcák, pro něhož je sto tisíc velkej peníz přece namá na to jet do Dánska, našňupat se tam koksem a podroušenej plačky prosit prodejce škodovek o jednu oktávku v základním laku.
Hlavně nám tu plnou palbu popiš. Že by dálkovej ovladač na plejstejšn bez káblu? >:D;-)
Pamatuj, že jinde dostaneš to samý za menší peníz. Za tyhle peníze tady bude brzo prodejce Octávky našňupanej koksem a podroušenej plačky prosit, aby si to auto u něj někdo koupil.
Škoda sa tu najlepšie predáva a fakt neviem, že prečo by mala zlacňovať. Skúste si predstaviť, že Vy o tom rozhodujete. No znížili by ste ceny? Znížili?! Asi nie. Naviac, to, že je aj s týmito cenami práv v predajoch len a len dokazuje jedno. Česi, ale aj Slováci majú dosť peňazí. To teda že áno. A ak sa Vám napáčia, tak je tu pre Vás Logan. Nech sa páči.
Hyrys, keď na to mám, kúpim si Škodu, keď na ňu nemám, tak si ju nekúpim. To ako mi chceš povedať, že keby som mal zase na Škodu, tak idem do Fínska pre BMW? 8-s A ten kto má Mercedes-Benz S je hlupák, lebo v Patagónii si mohol kúpiť Aston Martin DB 9, aj s na zákazku s objednaným vodotriskom a kohútikom vrelej vody?
Veď sa pýtam, či mám ísť do Patagónie pre ten Aston Martin DB 9 s vodotriskom a s kohútikom na vrelú vodu a nekúpiť si Mercedes-Benz S. Alebo radšej rovno na Mars?
Ak by si mal rozum, a prehlad, tak by si mal aj peniaze, a tak by si auto kupoval tam, kde sa ti zachce a hlavne kde si to kupis za zaujimavu cenu.
Ale su hluby, mas *, a onanujes nad faceliftovanou fabiou v corride uni.
Poviem Ti jednu vec, typek vlastni do kopy 16 obchodov so slnecnymi okuliarmi a optiky. Ma pizzerku, a tiez velkoobchod so slnecnymi okuliarmi. Extraligovy basketbalovy klub v madarsku, totiz je madar. A8ku si kupil na slovensku, lebo by bol * za to iste auto zaplatit o 250 tisic viac v madarsku. Cayenne si kupil v polsku. Je *, urcite, a urcite ani na auto nema... ked to hovoris ty, iste....
Nemyslis si , ze si trapny?
drtiva vetsina prodeju jsou firemni auta, a auta z tendru, co myslis, promitne se do poctu prodanych aut kazdorocni odber policii, a firmama jako O2 ? , ver ze soukrome prodeje Skodovek v CR jsou sotva 15-20%, Cesi a Slovaci tak bohati nejsou, jen sou bohate firmy a jejich vedeni ktere v drtive vetsine ve Skodovkach fakt nejezdi, ac auta nakupuju a Skoda je nejvice zastoupena, tak sevstvo ma jako sluzebaky znacky uplne jine, i ja diky pozici si vybral auto jine znacky a soukrome pak takzez jine znacky, ac je treba superb supoer limuzinou s kvalitou co us dosahla na celek koncernu VW, tak za stejny prachy mam proste lip vybavenou A6
Čo to tu zas trepeš? Tak sa ťa pýtam, prečo to formy zistili až teraz. Prečo sa doteraz predávali Octavie alebo, preženem to Fabie HTP a nie namiesto toho Audi A6 4.2 FSI? Keď Ťa tak cíťam, zatiaľ si si vybral, ale leda to, v akom merítku chceš model Bburago. Tak dlhú vetu som v živote nečítal a hele, ona to ani nie je veta. Kde je prvé veľké písmeno.
koukam tvoje uvazovani je uplne jine nezli u ostatnich, co "formy zistili až teraz" ? firmy to vedej us davno predavno, a fungujou tak us davno predavno, to zrejme ty jsi to zjistil as dnes ;-)
Hele, poprosím Ťa o takú otázku. Nemal si ty už náhodou cez 20 000 príspevkov? A rozhodol si sa, že ešte predsa len napíšeš aj niekam inde než len do diskusie pod články? :-)
To je nějaký renonc, já do motorkafe nepsal. Sám jsem se divil, že mi to v počítadlu vygenerovalo nějaký příspěvek. Možná tehdy jak tam bylo téma - upalte geteiho :-) tak jsem tam mohl poděkovat obráncům svobody projevu, ale už si to nevybavuji.
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Borci nosí v zadní u kalhot dánskou vlajku, po Evropě utrácí za Octavie a doma jen vydělávají těžkej peníz. Koukám, Finská pomazánka už má domazáno, dneska letí dánové...
Takže, jak je to v reálném životě - Ti normální, tedy ta většina, ta když se rozhodne si koupit Škodu, jde samozřejmě ke "svému" prodejci ve městě kde bydlí a koupí si auto. Někdo Fabii, někdo Roomstera, někdo Octavii RS či scouta na haldexu (bravo) a někdo nového Superba. Jasně, máš pravdu, co to tu píšu za banality? No, na diskuzi to vypadá, jako by nákup auta snad byl nějakej tajemnej, tajuplnej zasvěcovací obchod někde u pomazaného prodejce v Dánsku. Je mi jasné, že z přítmí plejstešnu se plány na nákup jednoho geterka od nissanu spřádaj poměrně jednoduše. Ovšem, měl bys vědět, že auta kupuje jenom jeden lidskej druh, ten co na auto má peníze, vatu, děngy, škváru, love, chechtáky... Kdo na auto nemá, tomu lze doporučit nějakou parádní dovolenou v tom Dánsku, koštování sýrů a jointů, a pak hupky šupky autokarem do republiky.
Nějakej borec nahoře bere v tom Dánsku jedině káru v plný palbě. Těmhle snílkům snad popřejme jen nebolestivý přechod z puberty do dospělosti a držme jim palce. Neb cesta přes prokousaná oka bazarových plotů je k vytouženému autu snů, navíc v plné palbě, nekonečně dlouhá... často v takových případech trvá i jeden celý lidský život.
P.S. Žij tak, abys na věci které chceš koupit vždy měl. Abys je současně mohl kupovat na logických místech a nemusel dodejchávat kyslík jen proto, že vedle v okrese je na Oktávky akce, jinak se z toho cestování prstem po mapě jednou zvencneš.
A jedna malá rada na závěr - drž se plejstejšnu, co to dá. Až jednou koupíš auto, rychle zjistíš, že jeho pořizovací cena byla proti průběžným nákladům na jeho provoz jen malá úsměvná epizoda. Ale to ty zatím pochopit nemůžeš. Vždyť ani nevíš, co stojí litr motorového oleje...
Já se ho držím zuby nehty... Kdybych totiž teď ve hře Jack and Dexter neporazil kamennýho divocha, co hází ohnivý balvany, tak synek nejde spát! >:D >:D:yes:
z Playstejsna se pomalu zacina stavat hlaska zdejsiho fora :-) , ale neprirazoval bych ho jen k lidem nactileteho veku , ci tem co unej spradaji plany na koupi nejakeho imaginarniho auta , spousta tech co obcas potkavame na "nasich silnicich" v autech o kterych jen snime casto doma ma i toho Playstationa a hraji nanem ony hry kde na obrazovce vidaji ony prone treba dosazitelna auta a jen nemaji potrebu ty auta mit vsechny i v realnem svete
staci se kouknout na nektere srazy tohoto nebo jinych automobilovich for/servru, auta obcas velice zajimava a jejich majitele jsou treba take majitele nejake te herni konzole a prohani po obrazovce auto na ktere maji, ale nemaji potrebu ho vlastnit
Ty nehraješ plejstejšna? Já teda jo a vůbec se za to nestydim. A nejradši jezdim Colina 4 v subaru, Simpsnovi a Jacka. To by si čubrněl, jak mi to pak jde v reálu! :yes:
Jasně, snažíš se v tom velkém světě taky něco znamenat, takže poučování a dělení druhýh do playstation-skupin ti přináší uspokojení a hlavně kredit před zdejšími navtechy, t-čkami, piery a podobně.
Jsi prostě už velkej chlap..,..na netu. :yes:
"Ti normální, tedy ta většina, ta když se rozhodne si koupit Škodu"
Mne to neak nesedi, normalni a kupuju skodu... tak bud si nekupuju skodu, alebo nie su normalni... :-!
Skodaci budou muset v Cesku zlevnit. Podily se propadaj, Fabia vypada jak vypada a lidi si pro ne jezdej do zahranici. Neni nejmensiho duvodu proc by si lidi meli kupovat ten samej rohlik za 15, kdyz si ho pres silnici muzou koupit za 10. Drazsi si koupi jen jouda.
Mariánku, tenhle Přemda styl, je to sice furt "ten samej rohlik", ale přiznávám, že to rád čtu, moc se mi líbí to střídání stylů, Mariánek, blazeovaný weltman, Přemda ležérní mladej frajer nad věcí. Jako takoví ti dva policajti, hodný a zlý, co se nakonec vždycky shodnou, že Subaru a Saab jsou nejlepší. Asi mají stejného tatínka resp. fotra. :-);-)
To je dobře, že nám tady vyprávíš tak zajímavý příběhy, kdo je vlastně kdo, ale jistě víš, že k tomu zlevňování bude docházet a dochází, nejen u Škodovky. Menší poptávka, to snad chápeš.
Jasný, úplně stejně jako ty a jouda GTI, Navtech a podobný šašci. Navzájem si odkejvete, že je země placatá. Takže DiGTInáre takový Piechoviny si nech pro toho, kdo ti to žere. Já se vždycky shodnu s tím, kdo o autech něco ví. Ty, joudo, mezi ně nepatríš.
Čím to je ádvojko, že jen otevřeš hubu, tak slyšim chrastit úklidový prostředky? Větší znalec než ty je snad každej, kdo umí psát a ani se tím nemusí prezentovat.
To je sranda, libí se mi jak hlupák, který tady asi sežral Šalamounovo hovínko, machrujeJJe velice úsměvné dívat se na rádoby inteligentní řeči předem napsané ve Wordu a teskný ryk po tom jak si hlupáci kupují ojetá autaJTo ukazuje na tvoji inteligenci spíše demenci a omezenost, než na společenské postavení. Koupil jsi si hodně aut a nových Fábií HTP tak to jsi borecJ, tak hlavně že máš nové auto, jsi ubohý přízemní de bí lek z Tepláčkova, a pokaždé ti ukazují záda i takové ojeté plečky jako jsou Vaz a Volha. Ale máš nové auto....
P.S. Mokrý hadry na hlavu Rone, se fasujou vlevo, hned za vrátnicí... >:-[] A příště trochu víc přitlač na pilu, vždyť kdo tu ví, jak vypadala Volha? ;-):yes:
Jen krátce - kdo má prachy kupuje auta, kdo prachy nemá, prodává sám sobě než své sny...
P.S. Do ruda tě rozpálí víkendová akce v Dánsku na tři lehce ťuklé oktávky. Jistě, ta rudá v tobě, to je tvůj cejch. Cejch rudého švorcáka. Zkus to jinak. Začni u sebe...