Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EuroNCAP: pět hvězdiček pro Ford S-MAX i novou Corsu

Crash testy organizace EuroNCAP prošly dva vozy z odlišných segmentů. Nová generace Opelu Corsa a sportovní MPV Ford S-MAX. Obě auta si vedla výborně.
Zpět na článek
25. 8. 2006 11:20
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 11:54
neregistrovaný "Petr T."
25. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 12:04
neregistrovaný "Charger"
25. 8. 2006 12:18
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "Mirek"
25. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "mari"
25. 8. 2006 12:54
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 14:52
neregistrovaný "Mirek"
28. 8. 2006 11:50
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 22:50
neregistrovaný "patrik"
26. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "mari"
25. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "Dasty"
26. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "major"
28. 8. 2006 10:28
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 14:03
neregistrovaný "major"
25. 8. 2006 15:13
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 22:49
neregistrovaný "nextrom"
26. 8. 2006 11:36
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 23:15
neregistrovaný "patrik"
26. 8. 2006 00:49
neregistrovaný "O.J."
26. 8. 2006 11:38
neregistrovaný "Dasty"
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 11:20
S-MAX 1*****
Fordu se tenhle kousek povedl, stejně jako Galaxy, očekávání Mondea se ani nedá popsat, držím ti Forde palce. V Evropě si to zvládl, ještě tu Ameriku a Jag hoď do cajku. ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Petr T."
25. 8. 2006 11:54
Re: S-MAX 1*****
Jag koupí JCB a Ford ho už nebude mít na triku... :-)
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 11:56
Re: S-MAX 1*****
Ten polystyren je u té corsy v sériové výbavě?
neregistrovaný "Charger"
25. 8. 2006 12:04
Re: S-MAX 1*****
ne..za příplatek >:-[]
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 12:18
Re: S-MAX 1*****
TAk to pak jo... :yes: Ten se mi tam líbí, asi udělám us výho auta tjúning. >:-[]
neregistrovaný "Mirek"
25. 8. 2006 12:44
A co Roomster
Corsa jste ani neni na trhu, S-max Prisel zhruba ve stejne dobe co Roomster. Je pomalu cas, abychom se dovedeli sladke tajemstvi take u nove Skodovky, ne?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mari"
25. 8. 2006 12:53
Re: A co Roomster
podle zpráv ze zákulisí crash test Roomsteru dopadl debaklem: Nedostatečně upevněná europaleta v nákladovém prostoru rozdrtila všechny zkušební "Dummies"... >:-[]
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 12:54
Re: A co Roomster
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2006 13:04
Re: A co Roomster
Jestli ma OII 4hvezdy tak se u rómstra muzeme těšit na 3 ;-)
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 13:36
Re: A co Roomster
je to čtyřhvězdičkové auto - 100% informace
neregistrovaný "Mirek"
25. 8. 2006 14:52
Re: A co Roomster
Tak, je na 4* projektovane, ale jestli se to povedlo, to jsme se zatim nedovedeli. Mam trochu obavu, ze Roomster jako "mensinove" auto ani testem neprojde a testovat se bude az nova Fabia.
neregistrovaný "sr"
28. 8. 2006 11:50
Re: A co Roomster
ve Škodě se dělají testy podle EuroNCAP. To není tak, že to navrhnou na 5 hvězd a pak mají 3. Oni už dávno ví, kolik to auto bude mít, protože ty testy dělají podle ENCAP. Navrhují jej na 4* a tak je bude mít.
neregistrovaný "patrik"
25. 8. 2006 22:50
Re: A co Roomster
apropo si tu nějaký profi uživatel nedávno stěžoval, že tam vlastně paleta ani strčit nejde, tak bodejť mohla být řádně upevněná >:D
neregistrovaný "mari"
26. 8. 2006 11:17
Re: A co Roomster
>:D ;-)
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 13:04
inžynýring
ještě než se auto vyrobí, tak se dělá spousta simulací. Na tomhle linku sice nejsou simulace crash-testů, ale simulace aerodynamiky by vás mohla taky zajímat [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 13:10
Re: inžynýring
koukněte na tu formuli :-)
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 15:45
Re: inžynýring
Ta formule je fakt dobrá. Jo jo, zrcádka a vitr z pod podvozku to je fakt svinstvo. Tam se vytvoří turbolentní proudění ať se snažíš sebevíc. Navíc si myslím, že z hlediska turbulencí, musí být tyto počítačové simulace dost nepřesně protože charakter takového proudění je nahodilý a nejde jej jednoznačně matematicky popsat. Příbližně snad jen podle teorií pravděpodobnosti. Pro aerodynamický tunel je aerodynamický tunel :yes:
neregistrovaný "major"
26. 8. 2006 09:41
Re: inžynýring
No ono sa to najprv preženie simuláciami. Čo prejde, tak testujú v aerodynamickom tuneli (čo neprejde, tak upravia alebo úplne zahodia). Čo vyhovie aj tam (príp. po ďalších úpravách), to testujú aj na trati.
neregistrovaný "sr"
28. 8. 2006 10:28
Re: inžynýring
s tou přesností je to tak, že se dá dostat na shodu 96%, ale to už je know-how. Teorie pravděpodobnosti se nepoužívá. Jsou tam Reynoldsovy rovnice, Bernouliho rovnice, atd... Už si to ze školy moc nepamatuju. Sice se živím numerickými simulacemi, ale nedělám proudění, ale právě crash-testy a vibrace. U vibrací se jsem s přesností běžně na 98% a u crashů na těch 96%.
neregistrovaný "major"
25. 8. 2006 14:03
100 %
Začala to Laguna, prvé auto na 5 hviezdach. Potom to v EuroNCAP pokazili bonusovými bodmi za pásy. A teraz prišiel Ford. Najprv Focus a teraz aj S-Max. Obe autá nekompromisne 100 %. 4 hviezdy sú v dnešnej dobe priemerný výsledok.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 15:13
bez titulku
Další důkaz, že rozdíly mezi značkami v otázce pasivní bezpečnosti se už téměr stírají. Kdysi se při slově bezpečnost v souvislosti s auty každému vybavilo Volvo. Dnes chce v tomhle ohledu hrát prim každý. Otázka na redakci: Budou k tomu i videa?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nextrom"
25. 8. 2006 22:49
Re: bez titulku
Takovaa blbost !!
Kdybych s tiim jel jaa, tak bych to tak zboril, ze by z toho zivej nikdo nevylez !!

Jeste dvestemetruu v lese by lezely utrzenyy hlavy a jaatra ....
neregistrovaný "Dasty"
26. 8. 2006 11:36
Re: bez titulku
Mňam. Znáš ten vtip? Policajt vypisuje protokol po dopravní nehodě: naha v příkopu, ruka v příkopu, hlava na silnici... "sakra jaké je tam i po s". No nic. Kopne do hlavy a napíše: hlava v příkopu >:D
neregistrovaný "patrik"
25. 8. 2006 23:15
5 hvězd nestačí
Vypadá to, že 4 hvězdy začínají být nutná norma a 5 hvězd předpoklad pro přijetí do golfového klubu. Aveo s 3 kousky vyvolalo posměch a zděšení. Možná jsou už normy NCAP zastaralé, možná se opravdu projevuje až příliš započítávání bočních/hlavových/kolenních bagů, nálepek s výstrahami pro umístění dětské sedačky a bzikátek na nezapnuté pásy, nevím. Každopádně se mi zdá, že by bylo na čase zase trochu přítvrdit a stupnice nastavit na jemnější rozlišování. Dost často např. má testované auto relativně slabší výsledek čelního nárazu, včetně přípomínek např, k ohrožení kotníků, kolen, chybné funkčnosti čelního bagu apod., ale dožene to bočním výsledkem, protože má ramenní i okenní bagy. Kromě toho jsou problémem hlavové opěrky, u řady aut nejsou vyhovující, ale testy na ně se dělají úplně samostatně, takže do nárazových testů se vůbec nepromítnou. Zostření parametrů - a třeba přidání 6 a 7 hvězdy - by taky umožnilo automobilkám, které si na image bezpečnosti zakládají, aby se zase mohly odlišit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "O.J."
26. 8. 2006 00:49
Re: 5 hvězd nestačí
:yes: s 6hviezd. sa da suhlasit
ps.:Aveo dostal super zly vysledok,nie * ale dokonca :no: :no: :no:
neregistrovaný "Dasty"
26. 8. 2006 11:38
Re: 5 hvězd nestačí
:yes: