Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropské Auto roku 2015: 7 finalistů ohlášeno

Z 31 nominovaných automobilů zbylo už jen sedm finalistů. Je mezi nimi mnichovské MPV, japonský crossover nebo tři zástupci ze střední třídy.
Zpět na článek
16. 12. 2014 09:53
16. 12. 2014 10:10
16. 12. 2014 10:20
16. 12. 2014 15:50
16. 12. 2014 10:33
16. 12. 2014 10:14
16. 12. 2014 13:38
16. 12. 2014 16:38
16. 12. 2014 10:36
16. 12. 2014 13:31
16. 12. 2014 17:26
16. 12. 2014 20:49
16. 12. 2014 23:58
16. 12. 2014 13:41
16. 12. 2014 17:18
16. 12. 2014 17:26
16. 12. 2014 18:01
16. 12. 2014 10:56
16. 12. 2014 10:56
16. 12. 2014 11:01
16. 12. 2014 11:16
16. 12. 2014 12:51
16. 12. 2014 12:59
16. 12. 2014 13:10
16. 12. 2014 13:18
16. 12. 2014 11:03
16. 12. 2014 11:05
16. 12. 2014 11:11
16. 12. 2014 11:19
16. 12. 2014 11:25
16. 12. 2014 11:28
16. 12. 2014 11:33
16. 12. 2014 11:35
16. 12. 2014 11:25
16. 12. 2014 11:32
16. 12. 2014 11:34
16. 12. 2014 11:39
16. 12. 2014 12:28
16. 12. 2014 13:43
16. 12. 2014 11:36
16. 12. 2014 11:40
16. 12. 2014 11:43
16. 12. 2014 11:45
16. 12. 2014 12:22
16. 12. 2014 12:37
16. 12. 2014 13:08
16. 12. 2014 13:44
16. 12. 2014 14:17
16. 12. 2014 14:21
16. 12. 2014 14:27
16. 12. 2014 17:53
16. 12. 2014 13:50
16. 12. 2014 14:11
16. 12. 2014 16:56
16. 12. 2014 16:58
16. 12. 2014 17:06
16. 12. 2014 17:02
16. 12. 2014 17:58
16. 12. 2014 11:43
16. 12. 2014 11:46
16. 12. 2014 11:50
16. 12. 2014 11:54
16. 12. 2014 12:09
16. 12. 2014 12:16
16. 12. 2014 12:21
16. 12. 2014 12:28
16. 12. 2014 13:15
16. 12. 2014 13:29
16. 12. 2014 13:37
16. 12. 2014 13:38
16. 12. 2014 13:42
16. 12. 2014 14:03
16. 12. 2014 13:39
16. 12. 2014 13:45
16. 12. 2014 14:04
16. 12. 2014 14:20
16. 12. 2014 14:38
16. 12. 2014 14:51
16. 12. 2014 14:54
16. 12. 2014 13:43
16. 12. 2014 14:20
16. 12. 2014 19:03
16. 12. 2014 20:55
16. 12. 2014 11:56
16. 12. 2014 13:47
16. 12. 2014 14:38
16. 12. 2014 14:48
16. 12. 2014 15:23
16. 12. 2014 15:49
16. 12. 2014 16:03
16. 12. 2014 16:21
16. 12. 2014 16:28
16. 12. 2014 21:00
16. 12. 2014 22:22
16. 12. 2014 11:45
16. 12. 2014 12:08
16. 12. 2014 12:49
16. 12. 2014 13:18
16. 12. 2014 12:32
16. 12. 2014 12:49
16. 12. 2014 12:16
16. 12. 2014 12:43
16. 12. 2014 16:55
16. 12. 2014 17:13
16. 12. 2014 17:17
16. 12. 2014 17:38
16. 12. 2014 17:17
16. 12. 2014 18:01
16. 12. 2014 21:53
16. 12. 2014 09:53
Není tam chyba?
Dovoluji se poníženě zeptat redakce, opravdu mezi nominovanými není žádná Škodivka? Je to vůbec možné? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
35
16. 12. 2014 09:59
Re: Není tam chyba?
Mě spíš zaráží, že mezi nominovanými není i20, když je to dle některých zdejších "odborníků" jedno z nejočekávanějších aut roku >:D
16. 12. 2014 10:17
Re: Není tam chyba?
i20 jako evropské auto roku, vy naivo >:D
16. 12. 2014 10:28
Re: Není tam chyba?
Bude světovým? >:D
16. 12. 2014 10:33
Re: Není tam chyba?
jeelito / strýčku Blbe, ještě tady máš minimálně jeden účet, tak ho použij, ať to vypadá jako "diskuze" ;-)
16. 12. 2014 10:33
Re: Není tam chyba?
Odpověď by nebyla? Nebo na to tvůj nick nestačí? >:D
16. 12. 2014 10:42
Re: Není tam chyba?
Ne, světovým nebude, a určitě nemyslím, že to je "nadauto", ale pro ČR, jako rozvojovou zemi s nějakou omezenou kupní silou a nějakou kvalitou silnic, je to podle mě, jedno z ideálních aut. Na západ od nás to bude samozřejmě úplně jiné.

A co ten tvůj třetí a čtvrtý nick, snad jsi nezapomněl heslo? >:D
16. 12. 2014 10:45
Re: Není tam chyba?
Nick mám jen a pouze jeden.
Pokud si myslíš něco jiného, bohužel, myslíš si to špatně.

PS: Ale nejsi v tom sám, jste tu minimálně dva. ;-)
16. 12. 2014 11:12
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
jj
nejlepší z nejlepších [odkaz] a žádný keci kolem ;-)
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
16. 12. 2014 11:41
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Aby jsi se nepotrhal smíchy >:-[]
Avatar - Dzakobo
16. 12. 2014 11:59
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
S/D jakože super diesel? >:-[]
16. 12. 2014 12:13
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Ja ja! >:-[]
16. 12. 2014 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 11:49
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Když může občas vyhrát i japonské auto, tak korejská auta mají jistě dveře taky otevřené. Ale nejdřív ho musí vyrobit >:D
Avatar - strýček BOB
16. 12. 2014 10:27
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Dovolím si tě opravit, i20 je nejočekávanější nadauto roku.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:45
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Kým? >:D
16. 12. 2014 10:46
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Tys chyběl? >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:47
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Asi ano :-) a nad auto je i30 ne? Teda po Octavii :)))
16. 12. 2014 10:52
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Hele, nevím, nějak tyto půtky nesleduji. ;-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:56
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Nechtěj, abych šl na stránky Hyundaie a podíval se >:D
16. 12. 2014 10:57
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Asi budeš muset. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:08
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Tak sem se zatim jen dozvěděl, že auta jsou prémiové kvality... všechny hyundaie :-)
16. 12. 2014 11:14
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Tak čti dál, po obědě se tě zase zeptám. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:15
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Hm.. nevím, jestli chci >:D Ale fakt je, že ta i20 vypadá lépe, než třeba i30. Ta se mi uplně přestala líbit... ne, že by se mi někdy extra líbila >:D
16. 12. 2014 10:48
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Zriedka sa stáva aby vyhralo nejakú súťaž auto roka, ktoré by sa masovo predávalo na SK a CZ, Golf bol autom roka 2013, dá sa povedať že je etalón triedy, Peugeot 308 roku 2014 no ale prečo sa min. na Slovensku predáva oveľa viac áut ako Astra, Megan, Ceed, i30?
Tu vôbec nejde o to či i20 je alebo nie je nominovaná na nejakú cenu, ide o objektívnosť servera auto cz, pretože i20 je určite auto ktoré je alternatívou napr. k Fabii III ale myslím že zámerne ho nechcú propagovať.
Avatar - pumpkin
16. 12. 2014 11:13
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
A sa čuduješ keď sa Hyundai stále obúva do Škody? >:D Ale na konkurenčnom serveri ma potešilo že si dali na palubovku Fabie vytlačiť obrázok s i20-kou. >:-[]

A reč je Európskom aute roka, takže je úplne fuk čoho viac jazdí na Slovensku. Ale uznávam, taký Opel Ampera je aj v európskej mierke len kusovka.
Avatar - Auto CZ
16. 12. 2014 11:22
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
máš nejaké vlastné štatistiky predaja? lebo astra padá, megane na cestách nevidíš, ceed sem tam nejaká firemná mpi 1.4 a i30 je detto. A to, že je niektorý model autom roka, neznamená, že to má byť hneď predajný hit medzi sockami na Slovensku.. :-! V tom prípade nech je autom roka sandero a budeš spokojný...
16. 12. 2014 11:36
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
A čo keby si na tých cestách pre tento raz skúsil otvoriť oči? Astra, megane, Cee´d, Golf, Octavia, i30 - najbežnejšie autá u nás.
Mimochodom, máš aspoň Mercedesa? Aby ťa to aspoň teoreticky oprávňovalo drístať niečo o nejakých sockách...
16. 12. 2014 11:55
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Myslím že auto roka je skôr súťaž kde ide o nejaké inovatívne riešenia. Ďalšia vec sú predaje áut v štátoch, Nemec bude vo väčšine kupovať nemecké značky, Španiel španielske...atď, napr. v Japonsku v prvej desiatke neviem či vôbec je iná značka ako domáca, dokonca rozdiely sú aj v regiónoch štátu, čo je podmienené ekonomickou situáciou.
V Rumunsku sa VW Golf určite nestane jednotkou v predajnosti, tak ako v nemecku sa nestane Dacia Sandero predajnou jednotkou >:D
Avatar - pumpkin
16. 12. 2014 12:09
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Ale ani tretie miesto po Logane a Rapide nie je zlé...
16. 12. 2014 11:19
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
"...některých zdejších "odborníků" jedno z nejočekávanějších.."

Ale no tak! :-!
Udelame si sve vlastni piskoviste a budeme si hrat na svem pisku...
[odkaz]
Apropo, moc hezke, indeed, agent provocateur: [odkaz]

;-)
16. 12. 2014 11:45
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Já si ale hraju na celoevropském pískovišti. Mistrovství východní Evropy ve fotbale mě taky moc nebere :-)

;-)
16. 12. 2014 11:26
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
A to, že chybí test tě netrápí? Ty bez něj můžeš usínat a ráno se s úsměvem probouzet? Jak je to možný? >:-[]
16. 12. 2014 11:42
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Ani ne. Ale jelikož už mě auta omrzela, tak pokukuju po jiném (lepším) dopravním prostředku a na test jsem hodně zvědavej. Na základě testu se pak rozhodnu, jestli koupím nadauto anebo letadlo :-)
16. 12. 2014 11:47
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Ani bych se neptal bratří Wrightů na jejich názor :-)
Avatar - woody-alien
16. 12. 2014 13:52
Re: Evropské Auto 2015 je TESLA MODEL S/D to je jasný!
Wrightové byli mimo, kdo bude vládnout Evropě už dávno dopředu věděli MontGOLFiérové. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 10:07
uz to zacina byt fraska
ten vyber je z mojho pohladu neskutocny.... povazujem za sklamanie a prekvapenie ze sa trojica ( i20, fabia, corsa ) do uzsieho vyberu nedostali ..... ( ono vacsinou prave male auta tu dokazali bodovat ) ... osobne mi tam chyba aj nove TT ... kludne by som ho vymenil za uz dnes "bezny" a nicim prelomovy novy kaskaj.... v kompletnom zozname kandidatov je ozaj dost zaujimavych aut ak si niekto pozrie .... preto tento uzsi vyber je pre mna dost prekvapenim ... mondeo mimo eu uz ani nie je novinka to auto sa uz v USA roky predava........ cactus by som tiez nepovazoval za jedno z najlepsich eu aut roka 2015..... to ani nahodou..... to je zly sen

zacina to byt uz fraska... kedysi tieto ankety skutocne mali zmysel a svoju vahu... kedysi pamatam aky to bol napinak a ako sa to bralo vazne.... ( este pred 15-20 rokmi ).... ale dnes? dobre auta schvalne nechaju vypadnut a vyhravat budu asi cim dalej tym viac kdejake podivne neprakticke zrudicky .... aby to bolo zaujimavejsie.... pride mi to uz fraska, uz to nie je ako kedysi....
Rozbalit vlákno
73
Avatar - maros
16. 12. 2014 10:16
Re: uz to zacina byt fraska
Souhlasím, je to fraška. Zvlášť u Cactusu je to směšné. Taková hnusná popelnice ;-\
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 10:27
Re: uz to zacina byt fraska
obavam sa ze cactus to mozno aj vyhra.... zdravy rozum a praktickost zase dostanu po zadeli :'-( ... tieto kedysi uznavane vlastnosti sa proste dnes uz nenosia .. su nemoderne... zbytocne .. praktickost je dnes skor trapna ... ked vyzeras normalne tiez nezaujmes.. musis byt vystredny a iny..... plati to u aut aj u ludi.... zvlastne ale je to tak...
16. 12. 2014 10:57
Re: uz to zacina byt fraska
Ty máš taky omezenej názor a koukni...můžeš ťukat nesmysly na internetový diskuzi... ;-)
16. 12. 2014 10:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 10:21
Re: uz to zacina byt fraska
aspon jedno z trojice malych aut ( corsa. fabia i20 ) v tejto skupine finalistov mali byt...

obzvlast i20 zda sa je dost dizajnovo aj kvalitativne prelomovym modelom pre hyundai a bude to aj jedno z najlepsich malych aut spolocne s fabiou... osobne nevidim dovod uprednostnit podivny cactus pred niektorymi z tejto spominanej trojice malych aut.... len tolko moj nazor..
16. 12. 2014 10:37
Re: uz to zacina byt fraska
mne tam ani jeden zo svätej trojice nechýba, fabka je len poloklon, i20 je v poho, ale žiadny zázrak a corsa je taká nové nenová ani tu nikto nevie či je to fejslift alebo čo. Niektoré znich tam byť mohlo, ale keď nie je je to tiež ok.
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2014 10:57
Re: uz to zacina byt fraska
A čím jsou ty tři grácie nové? Corsa má pomalu původní kastli, Fabia taky žádná velká inovace není a i20 je nová akorát v tom, jak co nejlíp oholit zákazníka.
Pravda, asi radši něco z toho, než Mondeo a Passat, které jsou takové stěží evoluce.
16. 12. 2014 10:58
Re: uz to zacina byt fraska
V čem je i20 přelomová pro třídu supermini??? Uvažuj.
16. 12. 2014 11:09
Re: uz to zacina byt fraska
pro třídu supermini v ničem pájo, protože tam nepatří, před 15-ti lety by byla v nižší střední a rozvor má větší než Oktávka 1 a 2 :-!
16. 12. 2014 11:15
Re: uz to zacina byt fraska
A kam tedy patří ty koumáku?

Kam prý nepatří, jsi napsal. A docela se tu trhám smíchy. Pobavit umíš. Se musí nechat. >:D :yes:
16. 12. 2014 11:42
Re: uz to zacina byt fraska
supermini - např. Citigo
malé vozy (kompakty) - např. i20, Fábie ...
nižší střední - např. focus, oktávka

a snad sis něco nenatrhnul, byla by to škoda >:D
16. 12. 2014 11:46
Re: uz to zacina byt fraska
No, jsme doma.

Neznáš anglické názvy tříd. Jsi tím pádem omluven. >:D :yes:
16. 12. 2014 11:48
Re: uz to zacina byt fraska
žiju v Česku - překvapení ?
16. 12. 2014 11:51
Re: uz to zacina byt fraska
No, u tebe jsem čekal nějaký průšvih.

No, teď by se hodila tvá omluva. ;-)
16. 12. 2014 11:59
Re: uz to zacina byt fraska
"Průšvih" ??? Nechápu, co vidí zrovna rozvodový právníček ze severních Čech za průšvih na žití v Česku ??? Ale samozřejmě Česko posledních 25-ti let, je průšvih.
16. 12. 2014 12:04
Re: uz to zacina byt fraska
To je jako tvá omluva, za tvé chybné znalosti?

Co mám já společného se severními Čechami, právničinou či rozvody? Byl jsem jednou v Český Lípě a párkrát projížděl Ústím, to je tak asi vše. >:D
16. 12. 2014 12:12
Re: uz to zacina byt fraska
Překvapil jsi! V ČeskÝ Lípě zní od tebe líp než ode mě od rodáka :-) >:-[]
16. 12. 2014 12:30
Re: uz to zacina byt fraska
Matu tělem, já pocházím z Jižní Moravy. ;-)
16. 12. 2014 13:17
Re: uz to zacina byt fraska
tak tomu bych i věřil
16. 12. 2014 13:28
Re: uz to zacina byt fraska
Jak na tohle může dát někdo :no: ??? >:-[]
16. 12. 2014 13:39
Re: uz to zacina byt fraska
No, tipuji to na náplast vlastních komplexů. ;-)
16. 12. 2014 11:48
Re: uz to zacina byt fraska
Trošku popletený...kompakty jsou právě Golf, Focus. Supermini je pak nad mini, tedy po našem nižší třída ;-)
16. 12. 2014 11:20
Re: uz to zacina byt fraska
Takže to není konkurent Fabie? ;-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:23
Re: uz to zacina byt fraska
Spíš Octavie >:D
16. 12. 2014 11:25
Re: uz to zacina byt fraska
Hele hele, něpsal jsi něco o prémii? Tak snad konkurent minimálně pro Audi A3, to dá rozum, né? >:-[]
16. 12. 2014 11:26
Re: uz to zacina byt fraska
Jak že? Letos budou prémie?
16. 12. 2014 11:30
Re: uz to zacina byt fraska
Tak pro některé dle zásluh, že... Se činili, tak dostanou nasypáno. >:-[]
16. 12. 2014 11:35
Re: uz to zacina byt fraska
My, co dostali záchvat Robinohoodovství, s tím, že bereme sami sobě, abysme obdarovali další prémie nemáme >:-[] .
Navíc kolikrát za sebou lze přesunout několikanásobný výpalný státu víme. Letos prostě prémie nebudou! :-)
16. 12. 2014 11:40
Re: uz to zacina byt fraska
Ani bokem? >:-[]
16. 12. 2014 11:49
Re: uz to zacina byt fraska
Spíš takový drobounký pochválení aplikovaný na plechovýho otroka ;-)
16. 12. 2014 11:52
Re: uz to zacina byt fraska
A co tvárnice? Nebyly by? >:-[]
16. 12. 2014 12:11
Re: uz to zacina byt fraska
Spíš si nechám odlít na zahradu jednu pilotu :-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:31
Re: uz to zacina byt fraska
Já už je dostal :D... ale na webu hyundai.cz je opravdu psáno o prémii...... a to beze srandy >:D
16. 12. 2014 11:36
Re: uz to zacina byt fraska
Nepovídej? Si děláš srandu, že jo? :-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:43
Re: uz to zacina byt fraska
[odkaz]%C4%8Dr
Tady to máš v popisku >:D
16. 12. 2014 11:57
Re: uz to zacina byt fraska
Ooops, odkaz nefunguje ;-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 12:12
Re: uz to zacina byt fraska
tak dej do googlu hyundai čr a hned druhej odkaz na oficialní web ti tuto pravdu osvětlí >:D
16. 12. 2014 11:43
Re: uz to zacina byt fraska
cituji z testu i20:

"Pochválit musím velikost, chod i logiku rozložení všech tlačítek. Někdy jsem si připadal spíš jako v audi než v hyundai."
16. 12. 2014 11:44
Re: uz to zacina byt fraska
A to "někdy" bylo kdy?
Když jsi zaparkoval před autosalonem Audi? >:D
16. 12. 2014 11:51
Re: uz to zacina byt fraska
"cituji z testu:" - to znamená, že jsem to neřídil, netestoval já - kapišto :-!
16. 12. 2014 11:53
Re: uz to zacina byt fraska
Jó, věřím tomu, že se občas v i20 můžeš třeba i cítit jako v Audi ...80. >:D
16. 12. 2014 12:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 12:06
Re: uz to zacina byt fraska
Samozřejmě, protože já testy korejské produkce tak nějak něčtu, to za prvý, a za druhý, co si tam kdo napíše, je jeho věc, já mám luxusní možnost vlastního názoru. >:-[]
16. 12. 2014 12:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 12:18
Re: uz to zacina byt fraska
No jo chlapci, pak tu máme sortu nýmandů, kteří sežerou cokoliv, co je napsáno v ňákým testu.

A nebo to sežerou pouze selektivně, jen u testu nějaké značky? >:D
Taháš tu za kratší konec. ;-)
16. 12. 2014 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 13:09
Re: uz to zacina byt fraska
Ani mne nepřekvapilo, že jsi to nepochopil. >:D

Ale dále se odvolávej na nějaký test, dále jím argumentuj, jen doufám, že stejnou lajnu budeš držet i s citacemi z jiných testů - třeba právě škodovek. >:D :yes:
16. 12. 2014 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 13:33
Re: uz to zacina byt fraska
Vždyť já to vím, ty ses jen opět tupě do něčeho zamotal a teď nevíš jak z toho vybruslit. Znovu ti opakuji, taháš tu za kratší konec.
>:D :yes:
16. 12. 2014 13:37
Re: uz to zacina byt fraska
Kluci vy si vystačíte ve dvou...chtěl jsem vám navrhnout vytvoření společnýho blogu, ale vy byste se nedohodli ani na názvu >:-[] >:-[] >:-[]
16. 12. 2014 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 13:47
Re: uz to zacina byt fraska
Děkuji za potvrzení, že jsi se tupě zamotal do diskuze dvou cizích lidí a vůbec jsi nevěděl, o čem to je. Tak si to teď vyžer do dna. ;-)

PS: Příště, než zase přiběhneš na obranu Hyundaje, zapřemýšlej trochu, máš li čím. >:-[]
16. 12. 2014 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 13:58
Re: uz to zacina byt fraska
Jelito neni uzenina. Pokud vím, tak se v ČR neudí :-) Nějaké prapodivné odnože tohoto jídla jedi Angličani ( Black pudding), ten je ale spíš vysušenej, než uzenej a Němci (tam nevim jak tomu řikaj), kterej je ještě hnusnější, než anglickej >:D
16. 12. 2014 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:10
Re: uz to zacina byt fraska
Tak... vše uzené chutná lépe >:-[] :yes:
16. 12. 2014 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:11
Re: uz to zacina byt fraska
Tak... vše uzené chutná lépe! >:-[]
16. 12. 2014 14:06
Re: uz to zacina byt fraska
Jen ho nech, je to malý člověk. Přímo bych řekl, že je to pouze sociologický experiment. >:D
16. 12. 2014 14:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 14:12
Re: uz to zacina byt fraska
Milé, jak se upoceně snažíš sám sebe obhajovat. :-)
16. 12. 2014 11:01
Re: uz to zacina byt fraska
i20,fabia aj corsa su tuctove auta, ktore nic nove-prevratne nepriniesli
16. 12. 2014 11:23
Re: uz to zacina byt fraska
ale vsak ano: [odkaz]

i20 uberalles! :-!
Avatar - maros
16. 12. 2014 10:23
Re: uz to zacina byt fraska
Cactus je zrůdička. Tady je to bez debat. A potom ten Renó.
16. 12. 2014 11:46
Re: uz to zacina byt fraska
Ale jasná jednotka si ty.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:19
Re: uz to zacina byt fraska
Quashquai má dle mne velkou šanci na evropské auto roku. U nás by asi neuspěl, jenže třeba na západě (Britové, Irové) ho milují a dost se tam prodává.

Cactus je.... zvláštní... nelíbí se mi, ale jistá invence tam je, to francouzům nelze upřít. Fabia je horký kandidát u nás, ale co je na ní zvláštního? Nic... je hezká, je průměrná, je to dobrý kup, ale nic, co by bylo nevídané.
16. 12. 2014 10:21
Re: uz to zacina byt fraska
přesně, z těch nominovaných aut jsem nekliknul na žádné, protože se mi žádné nelíbí ani mě nějak neoslovuje ... (možná ten Nissan, ale jako evropské auto roku ???)
Avatar - CarlosOstrava
16. 12. 2014 10:31
Re: uz to zacina byt fraska
Mám stejný názor jako ty...Kviškvaš je sice hodně prodávaný, ale jsou i lepší auta...
Nevím jaká jsou přesně pravidla pro zařazení co se týče začátku výroby, ale mohl by tam být krasavec jménem NEW XC90...
16. 12. 2014 10:46
Re: uz to zacina byt fraska
nic proti XC90, ale jako "evropské auto" bych si představoval finančně dostupnější auto, auto opravdu dostupné pro Evropany, třeba Mazdu 2
Avatar - CarlosOstrava
16. 12. 2014 10:52
Re: uz to zacina byt fraska
Já myslím, že to není až tak o ceně (loni MB S)...
Ano XC90 je drahá, ale je plná inovativních nápadů a přístupů...
Asi s tím měli Švédové více práce, jak naše česko-slovenská parta z Mladé Bolestavi...
To by se mělo zohlednit. ;-)
16. 12. 2014 10:58
Re: uz to zacina byt fraska
tak to určitě, klempířina z Mladé Boleslavi opravdu neohromí
16. 12. 2014 10:56
Re: uz to zacina byt fraska
Přestaň fňukat...takhle si stěžuješ i doma před madam? Co přinesly modely i20, Corsa nebo Fabia do třídy novýho???
Je to anketa mezi novinkami v Evropě, který jdou do prodeje v roce 2014. Hotovo!

Zato ty jsi naprosto neměnnej, chybí ti tam tvoje modly tak pláčeš.
16. 12. 2014 10:10
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - maros
16. 12. 2014 10:20
Re: No toto!?!?!?!
To by se ti líbilo, kdybychom vystopili z NATO. To by jsi slavil se soudruhy v Moskvě, co? Ty už jsi se tu Gilgite dávno odkopal. Škodovka se do výběru nedostala, protože asi dostatečně nemazala. Dneska jsou holt dajnější Francouzi. Co ušetří na autě, to můžou investovat do PR a jako že toho ušetří fakt hodně >:D
16. 12. 2014 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:21
Re: No toto!?!?!?!
Aspon, že přiznáš, že Škodovka musí mazat, aby se tam dostala >:D Zato ty si taky hodně mazal vid? >:D

Šetřils leda tak ty, když sis koupil vylítanou mrchu v áčkách...
Avatar - NSA
16. 12. 2014 15:50
Re: No toto!?!?!?!
No tak to sedlo...za to :yes:
16. 12. 2014 10:23
Re: No toto!?!?!?!
Fabie - "auto které prineslo vánoce jiz v léte" >:D :yes:
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 10:33
Re: No toto!?!?!?!
Někteří tu "fetujete" fabii denně, a leze vám na moz(g)og. :no:
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:14
Silní soupeři
Přál bych to Mondeu, ale nevyhraje, není revoluční. Passat asi bude dost vysoko, zaslouženě, ale dal sem hlas novému QQ. Tohle auto prostě vypadá dobře a na západě od nás to moc dobře vědí a je tam hojně rozšířeno. Kvalitou interiéru poskočilo o dvě dekády oproti první generaci. Škoda tak malé škály motorů :-)
Rozbalit vlákno
71
16. 12. 2014 10:27
Re: Silní soupeři
Tipuji to na přetahovanou mezi Cactusem a Twingem. Sice ani jedno z nich není nijak enormně povedené a spíše bych řekl, v některých ohledech až podprůměrné, ale dnešní doba takovým produktům přeje.
Passat to bude sledovat z povzdálí, ostatní se ani nezůčastní.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:37
Re: Silní soupeři
Twingo je dobré auto. Neodolal jsem a šel si ho projet a musím uznat, že se to Renaultu povedlo. Nestyděl by sem se v tom jezdit a to nejsem ženská :-) Trochu mě zklamala ta litrová atmosféra, ale jízda byla fakt super na tu třídu, stejně tak prostornost :-)
16. 12. 2014 10:39
Re: Silní soupeři
Teda nevím, proč jsi napsal příspěvěk, zrovna o Twingu. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:41
Re: Silní soupeři
Protože se mi cactus....... moc nelíbí... je to tak slušně řečeno? >:D To auto je zvláštní a Twingo je mi sympatické "revolučním" řešením pohonu v této třídě a hlavně už nevypadá jako smutný pejsek >:-[] >:D
16. 12. 2014 10:50
Re: Silní soupeři
Neříkám, že by bylo Twingo špatné, ale nemohu se ubránit dojmu, že se od něho (minimálně tady na diskuzích) čekalo podstatně více. Pohon ze kterého netěží takřka nic, prostor jen na předních sedadlech, motory nad kterými mohu jen zvednout obočí. Za design má u mě palec, palec nahoru. ;-)

Ale stejně ho tipuji na bednu.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:54
Re: Silní soupeři
Pohon je super, fakt to zkus :-) Skvěle manévruje a hravě jde za volantem, je to jak motokára. Podvozek je příjemný a proti Citigu komfortnější, nikterak se ale nenaklání. Motor byl zklamání, alespoň je tichý proti Citigu... V prudkém kopci pod Hvězdou, kde jsem auto zkoušel mu síla scházela, to 0.9Tce sem nejel. Prostornost je solidní. Za sebe se neposadím ( to ani ve Fabii) ale za nějakou menší holčinu ano a nebouchám se do hlavy :-) Interiér vypadal i kvalitně zpracován. Kufr nemá.... :D:D Já tipuji na bednu Pašíka, je to přirozený výběr :-)
16. 12. 2014 11:00
Re: Silní soupeři
Koukám, že "nějakému" chudákovi prdly nervy a namačkal bezmyšlenkovitě černý palce ke všemu, co jsem tu napsal. Dobře já. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:02
Re: Silní soupeři
To se tu stává dost často... kolikrát napíšeš i naprosto nekonfliktní názor a odpalcují tě >:D
16. 12. 2014 11:08
Re: Silní soupeři
No jak říkám, podle toho se pozná opravdový diskutér. Nehodnotí nick, ale psanou myšlenku. Chladně, nekonfliktně a s přemýšlením.
16. 12. 2014 11:22
Re: Silní soupeři
Proto mám samý palce dolů >:-[] >:D . Na druhou stranu je vidět vytříbenej názor :-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:23
Re: Silní soupeři
Já so osobně myslím, že ti, kdo palcují, tak ani v diskuzi nepíšou :-) Podívejte se, kdo je online a kdo pouze diskutuje :-)
16. 12. 2014 11:25
Re: Silní soupeři
Z toho se to dá dost dobře poznat. ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 12:03
Re: Silní soupeři
u mna mate vsetci istotu, ze ja :no: nedavam ;-) To, ze notebook frci non-stop, to je uz druha vec >:D
16. 12. 2014 12:08
Re: Silní soupeři
Já taky nijak zvlášť nepalcuji, tady v diskuzi jsem nedal ani jeden. :-)
Avatar - iudex
16. 12. 2014 10:45
Re: Silní soupeři
Vidím to podobne s tým, že najväčšie šance dávam Twingu. Okrem revolučnej koncepcie (v dnešnej dobe), čo je samé osebe výrazným markantom a silným diferenciačným kritériom je to vydarený dizajn a najmä Tebou spomínaný fakt, že súčasná eko doba vyžaduje takéto eko-autá: malé, obratné do mesta, s malými (papierovo) úspornými motormi, ktoré však vedia svoju jednoduchosť prezentovať ako cnosť a výhodu; v princípe takéto autá v COTY stále vyhrávajú nad veľkými.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 10:31
Re: Silní soupeři
Popravdě, jestli je v tom výběru auto, u kterého nevidím pro nominaci do finále COTY absolutně žádný důvod, pak je to mondeo.
Za mně je to souboj passatu s cactusem, passat představuje aktuální top mainstreamových aut důležitého tržního segmentu kombinujícího užitek/práci a reprezentaci, cactus zas tu správnou cestu, jak pojmout levné auto. ;-)
16. 12. 2014 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 10:41
Re: Silní soupeři
Třeba u tebe všichni vidí, že svými příspěvky se akorát navážíš do ostatních, ale žádný vlastní názor/tip na pořadí na bedně, jsi se díky svému přizdisráčství ani neodvážil napsat. Pro tebe signifikantní. >:-[] :yes:
16. 12. 2014 10:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 10:58
Re: Silní soupeři
Máš pravdu, takže nechápu, proč ostatní pořád tak napravuješ. Když si výsledek dovedeš i sám odvodit. >:D :yes:
16. 12. 2014 11:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 11:10
Re: Silní soupeři
No, obávám se, že ve své zahleděnosti do sebe sama, bys to nepobral.
Ale navedu tě. Nakopíruj si vše, co jsi sem napsal, na jednu stránku, přečti si to a přemýšlej. ;-)
16. 12. 2014 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:18
Re: Silní soupeři
Že vás to pořád baví, vždyt je to dokola.....
16. 12. 2014 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 11:23
Re: Silní soupeři
Vrať se k mému příspěvku z 10:41. Pokud dojdeš opět sem, akci opakuj, dokud ti to nedojde.

Nicméně u tebe předpokládám, že se zacyklíš a bude od tebe na chvíli pokoj. >:D
16. 12. 2014 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 11:34
Re: Silní soupeři
Korektní je, se předně vyjadřovat k článku, nekorektní je, se vyjadřovat k osobám. Sám si odvodíš, kolika korektnosti jsi pobral. ;-)
16. 12. 2014 11:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 11:47
Re: Silní soupeři
K osobám se můžeš korektně vyjadřovat pouze v případě, že je osobně znáš. ;-)

PS: Nikdy a nikde jsem o sobě netvrdil, že jsem korektní diskutér. Nejsem pokrytec jako ty. :-!
16. 12. 2014 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 12:09
Re: Silní soupeři
To je pouze tvůj pomýlený pohled. Ale brát ti ho nebudu, nějakou hračku mít musíš, abys tu jen neohryzával podrážky.
>:-[] :yes:
16. 12. 2014 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 12:27
Re: Silní soupeři
Když si to napíšeš desetkát, možná tomu i začneš věřit. >:D :yes:
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 10:48
Re: Silní soupeři
ok, věcně:
- auto je fakticky staré, pod jiným označením se už prodává dva roky.
- nepřináší žádnou technickou novinku do své třídy (motor, převodovka, pohon, řízení)
- v oblasti použité techniky (jejího rozsahu) není na špičce třídy ani při srovnání
s akt. generací konkurenčních modelů,
- nepřináší ani žádnou jinou inovaci (infotainment, bezpečnost apod.),
- z praktického hlediska (např. prostornost) je horší než předchozí generace.
16. 12. 2014 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 12:00
Re: Silní soupeři
U passatu je kladná odpověď v každém z těchto bodů, v tom je výrazný rozdíl.

Ano, evropská COTY posuzuje novinky na evropském trhu, tedy to znamená, že mezi pěti nejlepšími evr. novinkami má být něco, co jinde po světě už dva roky jezdí? Docela nízké nároky, řekl bych. A znova opakuju, nic proti mondeu jako takovému, rozporuju jeho účast mezi pěti finalisty nejlepších evropských NOVINEK!
16. 12. 2014 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 12:45
Re: Silní soupeři
Nerozumím pojmu novost. COTY kritéria mluví o tom, že se v daném roce musí auto objevit alespoň na pěti trzích evr. zemí a musí být předpoklad, že se daného modelu prodá min. 5 tis. ks ročně. Tohle jistě mondeo splňuje, a o tom já nemluvím, vyjadřuji podiv nad tím, že ve skupině letošních pěti finalistů má být auto, které už jinde po světě dva roky jezdí! Je to otázka úrovně či prestiže této ankety, ne otázka porušení pravidel.
16. 12. 2014 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 13:20
Re: Silní soupeři
Většině zákazníků ať to klidně jedno je, nepíšu, že zpožděním se mondeo na trhu odepsalo, o tom, kdo se jak bude prodávat tahle anketa není.
A nepíšu ani o anketě jako takové, řeším finální pětici, kde mondeo z toho hlediska, které jsem výše a polopaticky popsal, působí nepatřičně, a to nejen ve srovnání s ostatními finalisty, ale také ve srovnání s auty, která se do pětky nedostala.
Vezmu-li v úvahu, že zástupce střední třídy jsou ve výběru tři, už tento samotný fakt je zvláštní, když zde máme letos např. velmi povedené audi TT a ve výběru není ani jedno auto z kategorie sportovně zaměřených. Prostě mondeo ve finál pětce je fail, jde to na vrub způsobu jakým se nominuje.
16. 12. 2014 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:08
Re: Silní soupeři
Jistě a nominaci získávají auta s nejvíce hlasy napříč třídami, k tomu jde má poznámka, takový Zl. volant jde po třídách a z vítězů tříd vyjde i jeden absolutní. Dává mi to víc smyslu.
16. 12. 2014 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:32
Re: Silní soupeři
Nic se nemíchá, body se udělují absolutně, v tom je to kouzlo, abs. vítěz se vybere ve Zl. volantu stejně jako v COTY, ale soutěžní kola nejdou stylem zužování výběru (vertikálně), ale volbou v rámci tříd (horizontálně), jak říkám, pro mně to má vyšší vypovídací hodnotu. Jinými slovy, z hlediska té vypovídací hodnoty je úplně jedno, kdo v rámci coty tvoří finálovou xtici a následně pětici, v tomto systému je směroplatný pouze vítěz.
A o kvalitě novinářů vypovídají nejlépe rozdíly mezi výsledky COTY v jednotlivých zemích... >:D
16. 12. 2014 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 11:03
Re: Silní soupeři
Já se obávám jedný věci...před časem jsme se bavili o tom, jak každá nová generace BMW je novináři sepsuta za to, jak je komfortnější, jak je civilizovanější, jak je netečná. Po roce už se objevují v testech na prvních místech a když odchází, jsou novináři jako Topper...vzdychjí nad tím, jak to bylo úžasný auto.
Bohužel tu Mondea na vyzkoušení nejsou, ale vůbec bych se nedivil, kdyby podobná věc "zafungovala" i v tomto případě. Jinak si totiž přítomnost Mondea mezi vyvolenými neumím představit.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:06
Re: Silní soupeři
"jsou novináři jako Topper" :yes: :yes: :yes: >:-[]
16. 12. 2014 11:23
Re: Silní soupeři
Vy už jste ho povýšili na novináře? >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:26
Re: Silní soupeři
My ne >:D Já bych ho ale stejně někdy chtěl vidět naživo >:D
16. 12. 2014 11:31
Re: Silní soupeři
Ty, já snad ani ne. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:35
Re: Silní soupeři
Třeba je to stroj >:D Má náhodné fráze, které se v určitém algorytmu opakují... >:-[] Koneckonců... některé příspěvky tak vypadají >:D
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 12:16
Re: Silní soupeři
Vidim, ze dnes je tu este vacsia pr.del nez vcera >:-[]
16. 12. 2014 11:31
Re: Silní soupeři
Ale jo, některý periodika píšou pod jeho laickou úrovní...a jsou to profíci ;-)
16. 12. 2014 11:32
Re: Silní soupeři
Tak mu dejme ještě ze pět let a pak si od něj možná přečtem i nějaký ofiko článek. >:-[]
16. 12. 2014 11:38
Re: Silní soupeři
Svět notorů by mohl být bohatší :-)
Avatar - iudex
16. 12. 2014 11:26
Re: Silní soupeři
Dobrá poznámka a ono to tak kľudne môže byť. Problém je ale (zase) vo Forde samotnom, keď nie je stále schopný autá reálne dodať na salón a teda sa nemôžeme o jeho potenciálnych kvalitách sami presvedčiť. Darmo mi píše predajca, že si od 1.12. môžem Mondeo kúpiť (objednať), keď ho neviem ani vyskúšať, ani obzrieť, keďže reálne budú na salón dodané Mondeá až v januári - februári. 8-s
16. 12. 2014 11:30
Re: Silní soupeři
Na to nelze napsat ani píp. Krásně tím zahájili prodeje ke konci roku 14 jak slíbili, ale prostě nejsou. To je víc frustrující, než 3 roky náskoku US verze.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:39
Re: Silní soupeři
Tohle taky nechápu... Ani jinde v Evropě jsem je neviděl na salonech ještě.
Navíc, hlavně že je tu jeho test a neprodává se, kdežto na Focus, který už se prodává a je na "pultech" nějaký pátek, se tu objevil až včera..... Potom to některým připadá, že redakce záměrně bojkotuje i20, aby náhodou neohrozila Fabii :D:D:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:40
Re: Silní soupeři
Passat představuje top... no... testy zas tak nadšeně nemluví, ale na vrcholu určitě je. Mondeo tam nepatří proto, protože ho lidé, kteří se zajímají o automobilový svět zatracují za pozdní příchod do Evropy a je pro ně morálně zastaralé... Na druhou stranu, je to novinka a je to silný hráč, který své kvality obhájil. Vím, že nevyhraje, ale svou prestiž v některých zemích má vyšší, než Passat ... ne u nás :-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 10:52
Re: Silní soupeři
Nevím, které testy máš na mysli.
Každopádně nic proti mondeu jako takovému, ale proti mondeu, coby nominantovi do letošního finále COTY, ano. ;-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 10:55
Re: Silní soupeři
Já s tebou souhlasím, že z pohledu morálního zastarání tam nemá co dělat, ale kvality má :-) Tipuji Pašíka, nebo QQ :-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 12:06
Re: Silní soupeři
QQ je o.k., ale myslím, že oproti své první generaci, která svým pojetím znamenala průvan v kompakt třídě, tahle nová nepřináší nic zásadního, kromě logického designového vývoje. Proto spíš sázím na cactuse, to pojetí hodně šou za málo peněz s relat. moderní technikou je dost chytré, a v tomto směru inovativní.
Avatar - Emel
16. 12. 2014 13:38
Re: Silní soupeři
QQ má snad nějaké aktivní tlumiče na zadní nápravě... ale jinak zase jak už tu někdo napsal postrádá lepší motory.

Cactus té moderní techniky zase tolik nemá... co si pamatuju, tak třeba převodovky byly dost bída - manuální pětikvalty nebo robot, který je pouze pro HDI šestistupňový... ale přesto, na Cactusu je toho zajímavého dost.

PS: zaujalo mě, jak je ten Cactus malý... i na výšku... normálně zapadne mezi běžné Octavie a 307.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:01
Re: Silní soupeři
Jo, je malý a nízký. Z fotek vypadá jak SUV, ale není opticky vyšší, než běžná auta :-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:09
Re: Silní soupeři
Cactus je lowcost s designem, v tom je jeho přínos, o technickém přínosu není třeba mluvit, páč žádný není. ;-)
Avatar - aproximus
16. 12. 2014 16:24
Re: Silní soupeři
co je na cactusu zajímavého, krom vzhledu? :-)
Avatar - Emel
16. 12. 2014 16:38
Re: Silní soupeři
Krom designu nic... ale myslím tím design v širším slova smyslu, interiéru i exteriéru.
Avatar - aproximus
16. 12. 2014 11:55
Re: Silní soupeři
když je řeč o QQ, tak v česku je spíš škoda, že není v nejsilnější konfiguraci ve čtyřkolce s automatem (nevím, jak je to jinde). nechápu jak takové auto můžou nabízet s awd a bez kloudného automatu..
16. 12. 2014 15:28
Re: Silní soupeři
QQ až tak zas super nie je
pozri si na youtube TopSpeed.sk recenziu QQ 2
16. 12. 2014 16:53
Re: Silní soupeři
Souhlasím s tebou, u mě je z této "7čky" Mondeo na prvním místě, idkyž nový QQ je všeuměl. Nicméně můj hlas v anketě má Mondeo ;-) :yes:
Avatar - strýček BOB
16. 12. 2014 10:26
Chceme test nové i20...
Blíží se Vánoce, svátky klidu, míru a porozumění. Podpořme osamělé chlapce z rejže klubu v jejich dosud marném boji.

Zvolejme společně mocným hlasem, chceme test nové i20! >:D
Rozbalit vlákno
2
16. 12. 2014 11:04
Re: Chceme test nové i20...
Bejku >:-[]
Avatar - Ham.
16. 12. 2014 14:22
Re: Chceme test nové i20...
To ale brečíš na špatném serveru, nadauta se testují na nadauto.cz, tady se testují jenom auta :-)
Avatar - cerrbion
16. 12. 2014 10:27
Mazda 2, Audi TT
Mazda 2, Audi TT, kde jsou? Pašík, 2 roky staré Mondeo. Nechápu tento výběr, kromě Méďi, ten je ok.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 10:28
Re: Mazda 2, Audi TT
tiez nechapem... ten vyber je neskutocny... suhlasim.... fraska roku 2015...

male auta su uz asi out.... dnes leti cactus
16. 12. 2014 11:05
Re: Mazda 2, Audi TT
Cactus je po dlouhý době zajímavej model, mezitřídní crossover a hezký auto do města. Jednoduchý jako facka.
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 12:21
Re: Mazda 2, Audi TT
Vcera sa ti pacili jednoduche funkcne tvary Prologue-u, a dnes ohava menom Cactus ??? 8-s 8-s 8-s 8-s
Chlape, v tebe sa vyznat.. :-! >:D
16. 12. 2014 13:26
Re: Mazda 2, Audi TT
Mě se líbí jako auto, myšlenka, výtvor. Nevynáším jeho design do nebes ;-)
16. 12. 2014 10:29
Re: Mazda 2, Audi TT
Mazda 2 je pěkná, těším se až ji uvidím na živo
Avatar - strýček BOB
16. 12. 2014 10:32
Vítěz COTY 2015...
Chvilka mlčení a vítězem je - Volkswagen Passat :yes:

Takhle to nejspíš nebude, ale ale Passat by si to zasloužil. I když to nevyjde, tak to vydat jako fake článek by nemuselo být špatné, miliony peněz od inzerentů, statisíce kliknutí, tisíce hate příspěvků, stovky srdečních příhod. >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2014 10:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - dal
16. 12. 2014 13:31
Re: AutoBest 2015
Kdyby to byla anketa střední a západní Evropy, tak by to mělo nějakou váhu.
Nezlob se ale v tomto případě se jedná o nejskorumpovanější státy Evropy, nehledě na "kvalitu a vyspělost" nejen autonovinařiny.
16. 12. 2014 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
16. 12. 2014 20:49
Re: AutoBest 2015
Za to ty se vyjadřuješ k věcem kterým rozumíš! Tato volba nemá vůbec žádnou váhu. Vysvětli mi tu logiku výsledků, docela by mne to zajímalo.
Vyspělost a kvalitu těch novinářů jsi srovnal s kým? Se západními novináři určitě ne!
16. 12. 2014 23:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
16. 12. 2014 13:41
Re: AutoBest 2015
Co je to "východní a jihovýchodní Evropa"?

A nebo víš co... mě to asi nezajímá... tak nic.
16. 12. 2014 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
16. 12. 2014 17:26
Re: AutoBest 2015
Polsko? No, divím se, že tam není třeba Finsko... ale nakonec až si udělám svoji anketu, taky si tam pozvu koho budu chtít :-)
16. 12. 2014 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
16. 12. 2014 10:56
BMW
Z výše udaného předvýběru jsou mými favority BMW a VW.

Naopak vozy, které se do toho výběru vůbec neměly dostat jsou Citroen a ten pazgřivec od rendlíku :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
16. 12. 2014 10:56
Fabia
To že ve finale neni Fabia neni nic zaražejiciho protože už tu nějaky ten patek jezdi pod svymi sourozenci. Co ale ve finale děla Mondeo nechapu. Auto ktere po světě jezdi dele než u nas v Evropě tu nema podle mě co dělat.
Jako vitěze tipuji Nissan Qashqai nebo VW Passat. Snad to nedostane ta zruda od Citroenu. BMW mam jako značku sice hodně rad ale tohle opravdu ne.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2014 11:01
Re: Fabia
A proč ne zrovna Citroën? Jako městské auto rozhodně inovativní pojetím. Passat je co, stodvacátá evoluce téhož pořád dokola, tak proč zrovna Passatu dávat Auto roku? Nového nic nepřináší.
Avatar - miromen
16. 12. 2014 11:16
Re: Fabia
Duvod proč ne Citroen jsem napsal. Passat je určitě kandidat už jen proto že ve sve třidě nasadil nove standardy ať už jde o techniku či motory. A osobně mu z te nouze co letos v teto soutěži je přeji i vitězstvi.
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2014 12:51
Re: Fabia
Nenapsal...
Jediný důvod vidím z dlouhodobé znalosti tebe, až příliš VW pozitivního (slušně řečeno).
Avatar - miromen
16. 12. 2014 12:59
Re: Fabia
Co ma Citroen společneho s pozitivitou ?
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2014 13:10
Re: Fabia
S tvou? Ale nic, vůbec, vůbec nic... To bys stejně nepochopil. A i kdyby pochopil, tak zatloukal.
Avatar - miromen
16. 12. 2014 13:18
Re: Fabia
Samozřejmě že s mou nebo si snad myslel někoho jineho ? To že koncern VW ma dost povedenych modelu ktere se vyborně prodavaji ještě neznamena že jsem VW pozitivni. Ale je evidentni že nejen tobě se to setsakra nelibi a pěkně vas to s.ere. A nevim kdo tu nechape ale ja duvod napsal a ty ho evidentně nevidiš. Pokud ano pak je to o tom chapani.
16. 12. 2014 11:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:05
Re: Fabia
Active Tourer ale není vůbec zlé auto. Když si nebudeš hrát na znalce a pravověrného fanouška zadního pohonu, tak v oblasti, na kterou AT útočí je to opravdu kvalitní, velmi dobře jezdící a překvapivě i solidně variabilní auto. Navíc se reálně dá sehnat za cenu adekvátní k vybavené Octavii kombi. Pro rodinu s jedním dítětem, která se chce trochu odlišit a má trochu peníze to není špatné, nebo pro ženu na svoz dětí stylově >:D
Avatar - miromen
16. 12. 2014 11:11
Re: Fabia
Asi maš pravdu ale je škarede ale to neni duvod proč ho nezařadit.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:19
Re: Fabia
No vidiš a mne se líbí :-) Kdyby teda nemělo runflaty, je jeste lepší a řekl bych i komfortní >:D
Avatar - miromen
16. 12. 2014 11:25
Re: Fabia
Vždyť je to takovy Bavorsky SsangYong :-O >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:28
Re: Fabia
Ssang Yong sem v pár kusech projel a víš, že až na to jméno to neni špatný auto? :-) No a u některecjh modelů je problém i dizajn >:D
Avatar - miromen
16. 12. 2014 11:33
Re: Fabia
Ja sice na lep designu neskaču ale jiste hranice určitě mam. A je fakt že tuhle roztočenou vrtuli bych ještě dal.
Avatar - pumpkin
16. 12. 2014 11:25
TwinGO!
Francúzskemu krpcovi držím palce, zaslúži si to. :-) A podaktorých miestnych štamgastov to aspoň naštve. >:D
Rozbalit vlákno
6
16. 12. 2014 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
16. 12. 2014 11:34
Re: TwinGO!
Nie som fanúšik Twinga, ale objektívne vzaté je to horúci kandidát, ktorý prináša presne tie veci, ktoré COTY oceňuje: malé, jednoduché a pomerne lacné auto, ktoré prináša netradičnú až revolučnú koncepciu, pritom je stále eko (downsizované motory s papierovo výbornou spotrebou a emisiami) a tiež dobre vyzerá. Nedržím mu palce, objektívne sú v ankete lepšie autá, ale cena COTY by sa mu pasovala.
16. 12. 2014 11:39
Re: TwinGO!
Iudexi, začínám tě podezřívat, že míníš cenu koCOTY...ale to je jiná branže! >:-[]
Avatar - Kubis001
16. 12. 2014 12:28
Re: TwinGO!
Myslíš eko motory? V praxi dle 90% testu se spotřebou v městě mezi 7-8 litry u litrového motoru a u turba od 8l nahoru?

To je panečku pravé papírové EKO/EUROAUTO.

Slogan by si mohli dát "Stvořeno pro Euronormy" :-)
Avatar - iudex
16. 12. 2014 13:43
Re: TwinGO!
Preto píšem o "papierovo výbornej spotrebe". ;-)
Avatar - Atlis
16. 12. 2014 11:36
Re: TwinGO!
Tiež to vidím na Twingo.
16. 12. 2014 11:40
Passat...
...letos mezi kandidáty prakticky nemá konkurenci. A tak si myslím, že to má hodně ulehčené. Pro mě jasný favorit!
Rozbalit vlákno
17
16. 12. 2014 11:43
Re: Passat...
...jedno se mu upřít nedá. Má výkonnější naftovou jednotku než prémiovej M-B C.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 11:45
Re: Passat...
A co je na něm unikátního? Je to dobré auto, ale je to překlepaná B7 :-) Jen evoluce.
Avatar - Dzakobo
16. 12. 2014 12:22
Re: Passat...
Nejsem přesvědčený, že je dobré se dívat při hodnocení na to, jak je auto revoluční, ale na to, jak moc je dobré ve své kategorii.
BMW - ničím nenadchne
Citr. - příliš slabé motory, tuším, že bez solidního automatu
Ford - absolutní propadák, starý, rozežraný, nic moc diesely
Merc. - zadní partie sedanu? tak to pardon, absence 3l dieselu neomluvitelná
Nissan - nabídka jen 1,6 motorů = hrůza
Ren. - auto do města a nenabízí automat???
VW - sice nic moc, ale zhubl. Má trochu žravější nejsilnější diesel, ale aspoň tak.

Za mne Passat a to Passaty moc nemusím.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 12:37
Re: Passat...
BMW je první svého druhu
Citroen - nová koncepce
Ford - Jaký propadák? kvalitní auto, které dobře jezdí a je kvalitně zpracováno, jen je v EU pozdě
Merc.- více se mi líbila předchozí generace, jinak prémie se vším všudy, kvalita, jízda
Nissan - přirozená evoluce jednoho z nejúspěšnějších Japonských aut v Evropě poslední doby
Renault - revoluční koncepce, super ovladatelnost
VW - kvalitní, ale pořád Passat
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 13:08
Re: Passat...
bmw - jen další mpv, ne nejlepší a ve chvíli, kdy doba mpv končí.
citroen - souhlas nové zajímavé pojetí low costu = žhavý kandidát na bednu
ford - v některých ohledech horší než předchůdce a... a dál už není třeba už toto stačí
merc - malý premiový sedan nemá v coty šanci dál než do finále
nissan - mezigenerační ústup, bez awd, malá nabídka motorů, dobrý ale ne na win.
renault - koncepčně revoluce, ve výsledku spíš kompromisy a lepší průměr
vw - posun v každém aspektu, technicky to nejlepší co lze v mainstreamu dostat = žhavý kandidát na bednu
Avatar - Emel
16. 12. 2014 13:44
Re: Passat...
Souhlasím až na Renault... do městského prostředí má to auto něco do sebe.

Jo a QQ není bez AWD...
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:17
Re: Passat...
U nás se nenabízí, jinde jo?
Avatar - Emel
16. 12. 2014 14:21
Re: Passat...
Nenabízí? Já tu četl test Nissan Qashqai 1.6 dCi 4x4... na českých značkách... s českýma cenama

[odkaz]

Vím že je problém s kombinovatelností 4x4 a automat a tak, ale 4x4 v nabídce určitě je... teda... no, trošku jsi mě znejistěl, ale snad je ;-) .
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:27
Re: Passat...
Ano, prodává se 4x4 :-)
16. 12. 2014 17:53
Re: Passat...
V ČR dočasně vypadla 1.6 dCi z nabídky. Výroba 1.6 dCi nestíhá a odnášejí to méně důležité trhy. Pokud jde o motory, tak se motorová paleta QQ pomalu rozšiřuje. Nově je v nabídce 1.6 DIG-T 120 kW. Po doplnění o 1.6 dCi biturbo 118 kW už snad nikdo QQ motory vyčítat nebude.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 13:50
Re: Passat...
Myslel sem to tak, že to BMW je první svého druhu u této značky :-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:11
Re: Passat...
A poslední svého druhu, mpv is dead. :-) ;-)
16. 12. 2014 16:56
Re: Passat...
No tak to si nemyslím, kdo má děti ví, že crossover MPV nenahradí. Zkus dát do QQ nebo X-Trailu 3 sedačky, případně 2 sedačky a tchýni - to bude zezadu nadávek >:D
Avatar - Emel
16. 12. 2014 16:58
Re: Passat...
A do 2er je dáš?
16. 12. 2014 17:06
Re: Passat...
Nedáš, ale 2er je takový hybrid alá Roomster, ix20, Meriva, B-class atd = malé MPV. Mám raději střední MPV - jak do Picassa, tak do 5008 je dám v pohodě - mám 2 sedačky + puberťáka a všichni v poho ;-)

Byla to jen reakce na Dinara, že MPV jako druh je dead. Vím, že článek pojednává zrovna o BMW 2er :-)
Avatar - Dzakobo
16. 12. 2014 17:02
Re: Passat...
Minulé Mondeo je proti současnému špička, benzíny méně žraly, bylo i 2,2 TDCi, nemělo tak přefouknutý tvar, interiér lépe zpracovaný (+ lepší tlačítkové ovládání a možnost kolečkem zavřít ventilaci).

Twingo - špičkový rejd využiji tak 1x týdně, ale AT pořád, takže radši třeba UP! nebo i i10, ale Twingo ne!

Ano pořád jen Passat, ale zatraceně dobrý. Kde kulhal, tak teď Mondeo doslova přesprintoval.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 17:58
Re: Passat...
V jízdě prý ne... a materialy má prý mondeo taky špičkové. Středový panel má prý divný plast dle výbavy. .. podivej se na passat v comfortline. A přefoukle je už i MK iv. Zde Vždy závisí na výbavě a kolech. Silnejsi Dizl taky přijde ;) az auta projedu tak budu hodnotit:)
Avatar - fOE
16. 12. 2014 11:43
Cactus
QQ bych dal osobne na druhe misto, uz neni tak libivi jako prvni generace, ale o to vic dospelejsi a myslim ze i pristich 5 let bude mesto jeho revirem.
MB C je solidni posun proti predesle gen., ale ze bych po usednuti brecel stestim se rict neda. Mondeo ma zjevne sve mouchy stejne jako je ma i novy passat (nemohu hodnotit, osobne neznam). Vsechny tri mam na spolecnem delenem tretim miste. Jde o dobre auta, ale clovek mel jednoduse jeste vyssi ocekavani.
BMW mam na predposledni pricce, libi se mi interier, nevadi mi MPV od BMW (ani predokolka), ale nejsem ani jen potencialni kupec MPV, jednoduse nezaujala trida jako celek a BMW se u me proto svezlo. Twingo bych dal na konec. Design me odrazuje a design u malych aut prodava. Mensinovy nazor? Mozna. Subjektivni? zcela urcite, pro mne to ale vic nez 7. misto v teto konkurenci nebude.

Cactus je v mnohem lowcost stojici na stare (nekdo mozna rad pouzije slovo "overene") technice, ale jde o tu vybavu/techniku, ktere tu jsou ve forme rozumneho zakladu zcela dostatecne (neboli zadny deal breaker) a k tomu povedeny vzhled a cena. Ta kombinace je podle me smrtici a vedle toho vypadaji ostatni finalisti tak nejak melce. Cactus je u me na jasnem prvnim miste a uprimne mu vitezstvi preju uz kvuli odvaze autoru vypustit v dnesni nejiste dobe do sveta takto designove odvazny kus auta. :yes:
Rozbalit vlákno
35
16. 12. 2014 11:46
Re: Cactus
S posledním odstavcem souhlasím...amen. Nicméně Passat do střední třídy přináší dost novinek a celkový osvěžení. Jeho konkurenti se budou poměřovat právě s ním. Vůbec bych se nebál ho dát samostatně.
Avatar - iudex
16. 12. 2014 11:50
Re: Cactus
Súhlasím s tým, že ide o odvahu. Presne rovnaký typ odvahy, akú mal Ssangyong pri uvedení Actyonu či Rodiusu: [odkaz] >:-[]
Avatar - fOE
16. 12. 2014 11:54
Re: Cactus
Ale no tak :-) Oba vime ze to je subjektivni, a cactus v pekne svezi barve se mne osobne velice libi (a zvlast za ty penize je to stylovka nevidana), ale je pravda ze ja nemam vetsinovy vkus :-)
16. 12. 2014 12:09
Re: Cactus
U mě je Cactus žhavej kandidát na doplnění firemního autoparku...líbí se mi ;-)
16. 12. 2014 12:16
Re: Cactus
Tak si vyměň kočičí drápy za kaktusové bodliny. >:-[]
16. 12. 2014 12:21
Re: Cactus
...kouzlo toho, že ho můžu použít, ale nemusím...funguje to >:D
16. 12. 2014 12:28
Re: Cactus
To já raději vybírám jinde. >:-[]
16. 12. 2014 13:15
Re: Cactus
Pro ženský jako pool car po městě a okolí? Bude to zajímavý ;-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 13:29
Re: Cactus
Z kaktusu bude stylovka, to je ta správná kára za pár peněz, která má oproti autům na technicky podobné úrovni (např. duster) obrovské plus ve způsobu podání, tj. výborný a chytrý design, má styl. Pro ženský kolem komína super. :yes: ;-)
16. 12. 2014 13:37
Re: Cactus
To bude asi tím, že nejsem ženská. >:-[]
16. 12. 2014 13:38
Re: Cactus
Takže Kylie je někdo jinej!!! >:-[]
16. 12. 2014 13:42
Re: Cactus
No, tak zrovna ta má docela velký problémy se svou identitou. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:03
Re: Cactus
Hm... ale má dvojitý skla a a trojúhleníkové nápravy, či co to pořád omílala, na své C5 vy bando posměváčků >:-[] :yes:
16. 12. 2014 13:39
Re: Cactus
Ano, tohle přirovnání mě nenapadlo...Duster pro holky ;-) :yes:
16. 12. 2014 13:45
Re: Cactus
Hele chlapci, ptali jste se těch svých holek, co říkaj na Kaktuse? Já se ani ptát nemusel, při průletu po Kbelské mi bylo z ničeho nic sděleno "to je ale hnusný auto". >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:04
Re: Cactus
Taky sem nepochodil >:D Díky bohu...
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:20
Re: Cactus
Já se ptát nemusím, máme stejný vkus. >:D ;-)
16. 12. 2014 14:38
Re: Cactus
Zavání to submisivitou. Jen nevím z který strany. >:D
16. 12. 2014 14:51
Re: Cactus
myslím, že se zaměstnankyň dvakrát ptát nebudu. To auto budí pozornost, věřím, že se jim to bude líbit a o zbytek se postará logo (nemám podobný Renaultu) >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:54
Re: Cactus
No, tak snad nepřelepíš ty krásné megališty na boku kolem auta! >:D
Avatar - dal
16. 12. 2014 13:43
Re: Cactus
Pár peněz?
Pro mne je to sice zajímavé ale ošizené a hodně předražené auto.
Plus má ode mne za odvahu ale to je tak všechno.
Prodeje mimo svoji domovinu tomu nastavují docela adekvátní zrcadlo.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 14:20
Re: Cactus
Prodeje bych dával do souvislostí s citroenem jako takovým, vyjma picassa je to bída.
16. 12. 2014 19:03
Re: Cactus
Jo Picasso je pro Citroen trhák. Btw Cactus mě při bližší prohlídce nenadchl vůbec ;-\
Avatar - dal
16. 12. 2014 20:55
Re: Cactus
Mne Cactus také moc nenadchl, zejména po té kdy jsem viděl cenovku.
Na to, že ten kterým jsem se svezl byl tříválec bez turba, neměl otáčkoměr, stahovací okna a dělená zadní sedadla, byla cena půl mega docela odvaha.
Avatar - pumpkin
16. 12. 2014 11:56
Re: Cactus
Ten Cactus som videl včera a vyzerá to sakra dobre v prostredí mestskej džungle! Na starší manželský pár prekvapivo extravagantné auto, ale seklo im to. :-)
Avatar - Emel
16. 12. 2014 13:47
Re: Cactus
Co se Cactusu týče... pokud tu mnohým včetně mě chybí šestikvalt u Fabie, co říkáš na úplnou absenci 6MT u Cactusu?
Avatar - fOE
16. 12. 2014 14:38
Re: Cactus
Cactusu nechybi a rovnou reknu i proc. Cactus si na nic nehraje, je to lowcost, jen designove zajimave strizeny. Nebo chces snad rict ze fabie, podle nekterych zdejsich testu vynasena na samotny vrchol, ma ambice se technikou spokojit jen na urovni pro lowcost bezne? Pokud ano nebudu mit problem s 5MT ani u fabie, pokud ale miri vys, logicky i ocekavam vic. ;-)
Avatar - Emel
16. 12. 2014 14:48
Re: Cactus
Pokud chce být Cactus stylovkou, tak je jeho lowcost zaměření trošku problém, zejména vzhledem k tomu, že 1.2 81kW Feel stojí přes 400t... a pořád máš auto na plecháčích s pětikvaltem, manuální klimou atd. Postav vedle toho Pulsar 1.2DIG-T 85kW s šestikvaltem za 330...
Avatar - fOE
16. 12. 2014 15:23
Re: Cactus
To mas jako s pandou a fiatem 500. Stejne auta, ale staci jiny vzhled a obhaji jinak neobhajitelne. On ten Cactus nestoji uplne nejmin v absolutnich cislech, ale najdi levnejsi stejne velkou stylovku. V tom vidim to kouzlo, da se brat jako plnohodnotne rodinne auto (kdyz jim zde na auto.cz muze byt i fabia tak cactus je snad i minivan :-) ) a za tu cenu je velice pohledny (trefi li se ti do vkusu a chces li se trochu odlisit) a to i uvnitr. Vypada moderne, moderneji nez spousta jinych, technicky vyrazne modernejsich konkurentu (jako treba ten pulsar).

Jinak s vlastnima penezi bych sel pro pulsar, ale vim ze pritelkyne pro cactus. Nakonec se to vyresilo kompromisem na tema "stylovka s technikou z pulsaru" (ale nutno dodat ,ze za vyssi cenu a s mene mista). Resit ale auto ciste do mesta a obcas okresky (nikdy dalnice) byl by cactus ze hry nevypadl. ;-)
Avatar - Emel
16. 12. 2014 15:49
Re: Cactus
No jenže 500 stojí proti Twingu, CitiGo apod... a tam je jeho technika minimálně srovnatelná, spíš lepší - je šestikvalt, je 0.9 turbo... atd. A to ani nemluvím o Abarthu.

Levnější je třeba Captur. Jestli je stejně velký si teď nejsem jistý...
Avatar - fOE
16. 12. 2014 16:03
Re: Cactus
Captur mi stejne velky neprisel, ale nepresedal jsem bezprostredne a jak rikam velikost jsem spis neresil. Ale u cactusu jsem si ji vsiml. Navic Captur zacina na 15500E, o 1500E vys nez Cactus (ceny v DE). Cactus je levnejsi nez rapid o 200E, levnejsi nez Pulsar o 4000E (!) atd. Ceny v CR jsou nastaveny jinak, obecne cactus neni v CR drahy, ale vse ostatni je na pomery evropy levne. Kdyz se na cactus podivam vic globalne vazne hleda tu konkurenci mezi stylovkama tezko. Vlastne je to v te cene jedina takto velka stylovka a tu si myslim, ze lidi nalakat na vzhled vymenou za trochu osizenou techniku stale muze.

Jestli rapid nebo za stejne penize cactus, tu otazku bych doma ani nemusel vyslovit. :-)
Avatar - Emel
16. 12. 2014 16:21
Re: Cactus
Cactus v základu je holátko, s atmo tříválcem a bez klimy. V ČR stejně drahý základ u Pulsaru (cca. 330t - ok, akční cena) už je komplexně použitelné auto. Jestli je někde jinde rozdíl v ceně 4t€, pak je to úplně v pořádku... české ceny jsou ale dost zoufalé.
Avatar - AUDIRS6
16. 12. 2014 16:28
Re: Cactus
Sice sa do debat o podobnych plechovkach nezapajam, ale napadol ma este 1 konkurent:

[odkaz]

;-)
Avatar - fOE
16. 12. 2014 21:00
Re: Cactus
Mas pravdu, soul jsem zapomel. ;-)
Avatar - aproximus
16. 12. 2014 22:22
Re: Cactus
cactus je (v česku) ekonomický nesmysl, který zaujme jen a pouze designem. i mě zaujal, bohužel po prostudování konfigurátoru jsem vystřízlivěl. za bratru 400k má zákazník poptávající automobil k dispozici full featured duster ve čtyřkole s osvědčeným dCíčkem a šestikvaltem, což je kus poctivého praktického auta, to je lowcostová stylovka. nebo téměř full featured fábii combi s DSG a výborným TSIčkem, případně méně vybavenou octávii, což je s ohledem na domácí prostředí úplně jiná liga. cenový strop cactusu se silnějším benzínem a rozumnou výbavou je 400k. ale určitě se najde pár nadšenců, důchodců, individualistů, ale rozhodně ne motoristů...
Avatar - Pepecl
16. 12. 2014 11:45
Cégo
Tak od nejhorších až k vítězi ...

7. Mondeo? Jedině že by mu vytvořili samostatnou kategorii vozů starších 2 let. >:D
6. 2er Active Tourer? Toho dvojice VW Golf Sportsvan a Mercedes-Benz B zválcuje ve všech ohledech. První pokus není vždy trefou do černého ani v případě BMW. ;-)
5. Twingo? Koncepčně nej řešení do města (smarťáci ví). Na celkového vítěze bych ale miniauto z principu a omezení jeho využití nejmenoval. :-)
4. C4 Cactus? Velké plus za odvahu a oživení, takové má být francouzské auto. Spíš než titul by si zasloužil prodeje, aby to Citroënu vydrželo. :-)

3. Qashqai? Na nic si nehraje, jeden z nejlepších crossoverů díky tomu, že se pravděpodobně poučili hlavně v interiéru. Kdybych kupoval 2WD auto této kategorie, určitě bych ho zkusil. :yes:

2. Passat? Král prostoru a rozměrů (největší lehce nabyté +), výhradně ve vyšších rychlostech příjemný podvozek a překvapivě i řízení. :yes: Jinak ale zklamáním. Velmi velmi špatně tlumí ostré nerovnosti, hluk i rázy do interiéru v nízkých rychlostech. Dále v nízkých rychlostech cca do 60-80 km/h mi připomínal spíše VW užitkové vozy i přes laminovaná okna včetně vibrací do nohou a volantu zdarma. O úrovni jízdních asistentů nemluvě, synonymum pro neplynulost a přetlačovat zmatený asistent jízdy v pruzích - ne děkuji. "Třešničkou" jsou detaily jako hlučné hlučné el. stahování oken, velmi hlučná zpětná kamera, nízké rozlišení a zkreslený obraz kamery na displeji a a nepřehlédnutelný asistent mrtvého úhlu (nepříjemně září ze zrcátka více než blinkr).

1. Mercedes-Benz C? Jednoznačně král střední, spíš by bylo překvapením, kdyby tomu tak nebylo. Do příchodu nové 3er a A4 může být naprosto v klidu. Jízdně jsem dlouho nezažil lepší standardní podvozek, který oproti ostatním zvládne důstojně i 18" runflat. Zároveň není třeba rozepisovat, jak skvěle a přesně se řídí auto se správnou hnanou nápravou. Jedinou pihou na kráse je aerodynamický hluk nejspíš rámu dveří. Interiér je největší +, designem i kvalitou porazí i o třídu vyšší vozy a vytvoří úsměv a radost při každém nasednutí. Materiály jsou perfektní díky Sku a povedená řidičská pozice za volantem připomíná mnichovský styl. Nabídka bezpečnosti a asistentů i v praxi na vrcholu, ve výsledku je jejich volba "jen" otázkou ceny. Mám tedy jasno. :yes:
Rozbalit vlákno
5
16. 12. 2014 12:08
Re: Cégo
Ad 7) Jakýkoliv komentář k Mondeu je do doby reálnýho odzkoušení pro mě pasé, to že se dostal dál je podle mě pro něj úspěch, bez ohledu na to, kdy byl představen
Ad 6) Na základě čeho soudíš, že ho B-Klasse a Golf Sv převálcují? Motoricky? Podvozkem? Výbavou?
Ad 5) Líbí se mi neotřelá koncepce, ale reálně jsem v provozu žádný neviděl, Smart fungovat bude, tady si nejsem jistej.
Ad 4) Naprosto souhlasím s Foe. Inovativní, neotřelej přístup k lowcostu. Určitě bych ho rád viděl výš.
Ad 3) QQ jezdí líp než předchůdce, líp vypadá, je prostornější...ale zamrzí nekombinovatelnost pohonů, převodovek a některý výbavy. Tedy spíš o něco níže.
Ad 2) Stejně jako u Mondea nemám názor, nejel jsem, přesto to je a bude měřítko úspěchu pro ostatní ve třídě.
Ad 1) Mercedes C jako jedinej v prémii končí u naftových motorů s R4. Jsou o něco líp odizolovaný než dřív, ale nijak víc než mainstream. Interiér potřebuje trochu citu při konfiguraci, aby nevypadal jak papundeklový jádro v paneláku. Nejezdí o nic líp než zatím jedinej reálnej zadokolkovej konkurent, vyčnívá nabídkou Airmaticu pro ty, co ho mají rádi. Nevím proč ho dát na první místo, když nijak nezměnil náhled na danou kategorii, jen se evolučně posouvá, stejně jako jeho konkurence.
Avatar - Dinar
16. 12. 2014 12:49
Re: Cégo
Ať to tu čtu zleva zprava, zhora dolů, nakonec nám z toho všem vypadne pašík s kaktusem. Uvidíme, co soudruhům z(s) cocoty. :-) ;-)
Avatar - Kubis001
16. 12. 2014 12:32
Re: Cégo
Vhledem k loňským hláškám o velké loby PSA (P 308) se podle mě vítězem stane Citroen Cactus!

Kterému bohužel u nás chybí k pochopení jeho Evropskému "low cost" zaměření také odpovídající nízká cena...
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2014 12:49
Re: Cégo
A on od Mercedesu někdo čeká něco jiného? Odečtu-li si od toho pár procent za místně povinné prémiové nadšení, tak z toho vychází standardní střední třída. Totéž Passat, je to... prostě Passat. Zase takový zázrak to není.
Twingo a Cactus, za odvahu a jiný přístup, což se dnes cení mnohem více, než "o trošku lepší podvozek, o setinku menší spotřeba, o jeden prvek v nabídce víc"...
16. 12. 2014 12:16
cactus
Tak cactus jedééém. Dost bylo pitomců s nákupním vozíkem nebo parkujících chorých hlav.
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2014 12:43
2 tipy
Cactus a Twingo majú v sebe najväčšiu mieru inovácie a prekvapenia.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 13:50
bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
tito dvaja galski kohuti [odkaz] a [odkaz]

ja by som si ako vitaza vedel celkom zivo predstavit novu mazdu 2 .... ale asi vyzera moc normalne, kvalitne, pekne a prakticky.. a to sa dnes uz nenosi
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 13:51
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
No, právě, že jen vyzerá.... test nebyl, a ČR se zatím ještě ani neprodává, počkej si rok >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 13:53
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
mas pochydnoti ohladom mazdy? mazda 3 alebo mazda 6 su spickou v triede a mazda 2 nebude vynimka.... mazda 3 pred rokom padla len pred 308mickou.... ktorej som to vtedy uprimne prial.... ale dnes by si to uz zasluzila nova mazda 2 .... skoda

mazda 2 je pre mna ovela lepsim autom ako cactus... ktory je medzi finalistami... traparna cela tato anketa
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:08
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Ano... mám. Neříkám, že je ošklivá, ale dizajn není vše. Líbí se mi, jen Japonská auta mají zvláštní možnosti individualizace a některé prvky interiéru nejsou na takové úrovni, jako TOP třídy.

Vadí mi na těch vozech maličkosti, které jinde jsou samozřejmostí. Třeba absence lyžin na střechu pro CX 5, nebo divný posaz "za bukem" v CX5 a 6 (z těchto důvodů vypadl jako kandidát na auto). Také sem měl problém po naštelování sedačky dosáhnout na řadicí páku. Nejvíce se mi líbila trojka, ale zase jí chybí pořádný motor v nižších cenách.

Vím, že je to marné zrovna tobě říkat, ale jak víš, že je Mazda 2 lepším autom, když se tu ještě ani neprodává a nepředpokládám, že si jí byť někde alespoň koutkem oka zahlédl? :-)
16. 12. 2014 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 14:15
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Gilgit to ví. Gilgit ví všechno. Gilgit je vševědoucí. >:D

Dále asi není třeba pokračovat. >:-[]
16. 12. 2014 14:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 14:29
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
>:D
Je houšť a větší kapky. Primitivní pokrytče. >:D :yes:
16. 12. 2014 14:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 15:06
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Upřímně mne těší tvá starost o moji hlavu. O mé obleky, moji firmu, mé auta... >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:29
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Tohle ale Gilgit napsal správně.. tak to bohužel je :/ Novinář nezklamal.... aneb recenze na Mazdu 2, která se ještě ani neprodává od www.autotopper.sk >:D

Já ti řikal, že Topper je automat na náhodné věty :D
16. 12. 2014 14:32
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Ja ovšem na Toppera nereagoval. ;-)

To byla jen názorná ukázečka toho, jak někdo dokáže být pokrytecky selektivní a ještě i vztahovačný. I když se snaží tvrdit opak. :-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:34
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Vy dva si nemáte co vyčítat >:D A jelito neni uzenina! >:D
16. 12. 2014 14:37
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
To já nevím, co má s těmi uzeninami. To je jeho boj. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:38
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Jo a vyplašili ste mi plachého a křehkého slovenského pisálka.. teď už se o tý Mazdě 2 nic nedozvim >:D
16. 12. 2014 14:41
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Ale neměj strach, ještě si užiješ. Topper, to je na tomto webu jedna z mála jistot. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 14:43
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
kde sme skocili Ozzman? lebo pozeram ze sa to tu akosi mele a uz stracam prehlad ... asi som zase niekoho nechtiac nas.ral ;-)
16. 12. 2014 14:44
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
No už jsi tu chyběl. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:45
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Vrátil se ke krmítku >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 14:46
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
no to urcite... nesranduj ;-)
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 14:44
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
14:08 Můj příspěvek, tam můžeš navázat >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 15:04
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
jednoznacne ano... mazda 2 ma predpoklady na to aby mala uspech..... nepochybujem ze po prichode novej 3ky a 6ky bude aj mazda 2 vo svojom segmente na spici.... jak kvalitou tak dizajnom a technikou.... nic ine sa od novej mazdy 2 ani necaka....

osobne je individualizacia u japoncov zvlastna kategoria ale nevidim tu vazny problem .... zvacsa maju niektore veci uplne inak to je pravda.... ako napriklad vicko nadrze na lavej strane ( co niektorym dokonca tiez moze vadit ) a podobne ... mne sa paci ze mazda ide svojou cestou a nepotrebuje ani turbomotory.... uplne ich chapem... paci sa mi aj ich novy pristrojovy stit / uz ten s ktorym prisla nova 3-ka / .... ocenujem na tych autach ich schopnost vyvolat pozitivne emocie a nadsenie... akosi mi pridu napaditejsie tieto azijske auta ako povedzme dost unifomisticky oblecena nemecka konkurencia..... cest vynimkam... napriklad nova corsicka je velmi pekna... cakam ze toto bude krok spravnym smerom aj ked na predaje si musim pockat aspon pol roka rok a tak bilancovat...... podobne karl.... tak to uz je skutocne miniauto jak bejk.... normalne len civim a som milo prekvapeny..... je tu velka snaha a to sa ceni....

CX5 je aj cenovkou asi trosku drahsia ako europska konkurencia alebo nie? priznam sa ze v SUV triede to s tymi cenovkami az tak nemam okukane tak preto sa pytam.... lebo mazdy maju inak dobre ceny ( v porovnani so skodou urcite vyborne )... nova 3ka je cenovo velmi prijemne posadena a za 14 tisic aj v zaklade uz kupis skutocne auto.... top auto v triede .... dnes by to bola moja volba....v tejto triede za tieto peniaze... ale aj ini japonci nie su na zahodenie.... a mas tu aj korejcov.... cim dalej tym viac su zaujimavi..... vyber uz je individualny .. .samozrejme europa je stale europa a niektore riesenia ako spominas su v eu autach samozrejmostou co inde este nie je bezne.... bohuzial pre japoncov
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 15:16
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Tvá první věta hodila celý příspěvek do relativní teoretické hladiny a nemá tak vlastně žádnou váhu. Předpoklady pro úspěšna/neuspesna auta už zbourálo nemalo modelu napric automobilkami. Dokud nebude test nelze napsat top třídy. Jinak je vidět že hodnotíš jen z papíru a nepoznáš i jiné kvality jiných vozu než je jenom vzhled. K Te cx 5: je to přirozeny konkurent tiguanu a kugy jak velikostne, tak i cenove. Da se sehnat od 500tisic. Má v základu lepší motor než tiguan ale v některých ohledech psanych vyse na něj ztrácí.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 15:21
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
ja od mazdy 2 hodne ocakavam..... a dufam ze test to len potvrdi..... podobne ako to potvrdil aj test 3ky a 6tky .... ze mazda vyraba dnes ozaj spickove vozy ...
16. 12. 2014 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 16:36
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Šunka se taky neudí a přesto se mezi uzeniny počítá.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2014 18:00
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Jak ktera sunka ;)
Avatar - Emel
16. 12. 2014 13:53
Re: bude sranda ak sa o vitazstvo nakoniec pobiju
Prakticky? To ostatní beru, ale poměr vnitřního prostoru a celkové délky si Mazda za rámeček nedá... fajn, má to technické důvody, ale to je jejich problém.
16. 12. 2014 16:55
škodovka
Co se to děje páni novináři a redaktoři, že se ta škodovka tam nedostala. Asi budete muset více lhát v testech a více je vynášet do nebes. Ne každej je na to Vaše lakování zvědavej. muhehe >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
16. 12. 2014 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 17:17
Re: škodovka
Já si žádný auto podle ankety nekupuji. A podle testů zde na tomto webu už vůbec ne. Nejsem blázen abych uvěřil nějakým plácalům. >:D
Avatar - petrumr
16. 12. 2014 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 12. 2014 17:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
16. 12. 2014 18:01
Re: cactus
No hele, snad ne. Citroen mám celkem rád a když jsem se byl mrknout na C4GP, tak jsem zkouknut i Cactus a moc mě nezaujal. Hlavně mi vadil interiér, použité materiály, sedadla atd brrr - chápu, je to možná inovativní, ale ne hezké... :-(
Avatar - pumpkin
16. 12. 2014 21:53
Re: cactus
Je to také drahé lacné auto, že človek má z toho zmiešané pocity.