japonske auto nizsej strednej triedy Auris je az za i30 - to nam ti japonci akosi uz ustupuju z pozicii ktore roky budovali, este ze maju kaskaja a juke :yes: aj ked podla mna ich vacsi a drahsi nastupcovia uz taki uspesni nebudu, tento kaskaj je este aj kompaktny aj relativne cenovo dostupny ale ked sa pozeram ako bude vyzerat nastupca tak uz buduci kaskaj asi taky superseller nebude, vacsi a drahsi neznamena vzdy uspesnejsi, ale uvidime mozno sa mylim - tak nech si to v nissane uziju - pride nova almera - takze novy kaskaj uz pojde urcite predajom dole, kedze mnoho ludi ktori chcu kompaktny nissan zvolia almeru miesto kaskaja predpokladam
508micka slape paradne - v europe predava rovnako dobre ako mondeo a predpokladam ze do konca roka pojde 508 aj celkovo pred mondeo, 508 parada :yes: to auto je uspesne vsade, najlepsi levik vsetkych cias tak nech fachciiii :yes:
C-ecko pred 3kou :yes: opat parada :yes:
negativne ma prekvapil leon, auto s technikou a podvozkom z golfu az kdesi za este staruckym ceedom ;-) ktory ho porazil aj celkovo pred rokom a pritom seat leon sa mi paci a povazujem ho za nadherne auto s dusou charizmou a stylom ktore nestarne a leon bude vyzerat genialne aj o 20 rokov co sa o golfe neda povedat kedze ten vyzera rovnako nudne ako pred 20rokmi
treba povedat ze aj frantici su uz akosi na ustupe ale zase cakaju na vymenu strazi: chysta sa nove clio, rozbieha sa nova 208micka, ale ako vidime rozbehnuta C4ka uz nestaci ani na i30 a ta sa este len rozbieha, novy Ceed tiez pojde hore, na konci roka to budu zaujimavejsie cisla. Ako tak to zachranuje prave renault s meganom a cliom, citroen absolutne nestiha ani C4 ani C3 - v podstate prepadaky, nova C4ka nema narok ani na starucku 308micku, C5 podobne bieda, skoda ze Pezot musi tahat citrona z brindy....takto sa porazaju sami, uspesni musia byt obaja ak chce znacka rast, ak bude jedna znacka slapat a druha nie tak takto to klapat nebude aj ked celkovo aj pezot na tom nie je dobre ale celkovo francuzi akosi ustupuju - asi ich ta korea dost zasiahla, a bude este horsie :yes:
Myslíš výběhový Auris, ketrý dostane na podzim nástupce se staronovým názvem Corolla? To je pro i30 opravdu úspěch ;-)
Qashqai pojede bez diskuze i v novém provedení, pokud se designem bude blížit studii a prodeje znovu dosáhnou aktuálních počtů, má evropská konkurence (vyjma Golfu) nad čím přemýšlet...zda-li se dál neúspěšně snažit přiblížit VW nebo se svézt na vlně kvašky.
Pak už jen drobnost...v březnu teprve nabíhaly prodeje BMW 3, od dubna bude před Passatem.
Výběhový šmejd? To se v klidu rozepiš, čím je šmejdem ;-)
Nemyslím si, Almera cílí právě přímo na Golf a tam jí pšenka nepokvete.
Znovu se rozepiš, kdy a s čím naposled Mercedes zametl s BMW. U třídy C se nedá mluvit o neúspěchu, ale E nebýt vozů taxi a u nás třeba masívních slevových akcí bude jen paběrkovat. Kdokoliv i bez "hvězdné minulosti" dnes dokáže koupit E220 stejně levně jako stejně výkonný Superb! Tomu se říká pokles!
si precitaj prispevok podomnou od toho prveho co na mna reagoval a pisal o vybehovej toyote akoby to bol nejaky smejd , vybehovy nevybehovy model zatial sa predava auris taky aky je a je to stale toyota
ludia skuste citat aj co sa deje okolo aby ste mi na ironicky stylizovanu vetu nepisali nezmysly,
Topper, iróniu je dobré dať v písanom prejave do uvodzoviek. Vyzerá to takto: "šmejd Auris" alebo môžeš použiť uvodzovky vpredu dolné a vzadu horné. Ale ty nevieš ani čiarky a bodky, jak by sme od teba mohli čakať dvojbodky, uvodzovky, mäkčene a podobné vychytávky, keď ani nedokážeš od seba oddeliť interpunkciou jednotlivé myšlienky. A ešte máš odvahu nás vyzývať, aby sme skúsili poriadne čítať, si fakt šoumen >:D
musim uznat len jedno vieš napisat velky text,ale v konečnom dosledku je cely oničom >:D to čomu ty hovoriš prepadak ,konkretne Citroen,je len komerčny neuspech auta na urovni doby za ceny,ktorym len tažko može aj to tvoje H/K konkurovat...dizajn a technika jasne hovoria v prospech c4 a c3 ,smutne je že sa to neodraža na predajoch...pišeš tu o staručkej 308čkej auto sa nepredava ani 5ty rok ,chyba nejaky ten mesiac,interier može zavidiet nova i30ka...ešte nissan,v dnešnej dobe ked je v nižšej strednej plno a nissan sa vyprofiloval ako vyrobca crossoverou pochybujem,že almera bude poražat quaskai ,ten si bude musiet hlavne zachovat zakladnu ideu ...
skus citat co pisem a nevkladat mi do ust nezmysly
kto tvrdi ze almera porazi kaskaj? ja nie
len tvrdim, ze almera uz stiahne pocty kaskaja lebo ludia sa rozhodnu aj pre almeru a tak uz kaskaj nebude tak dominovat ako terajsi kaskaj co je logicke
ja netvrdim ze citroen nie je na urovni doby , ja tvrdim ze C3 a C4 nestihaju ani na starsie pezoty ako je 308 alebo napr 207 takze to, ze su neuspesni s autom na urovni doby je ich problem, ja im neberiem technicku vyspelost ani nevravim ze su to skarede auta ok? Ze ma citroen zlu cenovu politiku za to my nemozeme...ja sa opieram o vysledky v tabulke nie o tvoje dojmy
s tym nissanom si ale stejne zabil a rad by som vedel kde si vylustil z toho co som pisal ze almera by mala porazat kaskaj
no a teraz neviem ci ja som pisal o nicom alebo ty, skus si to nejako prehodnotit :yes:
ja ti do ust nič nevkladam 8-s almera skončila lebo nissan nebol schopny predat auto danej kategorie... posledne roky nissan boduje hlavne v inej kategorii crossover ,novy juke,kaskaj ,x-trail ,myslim,že už si nenaučia ludi na obyčajne auto,jedine ak by almera nebola klasickej koncepcie teda hb ,ale niečo ine ,netušim ,ale čo heh...ja som tu nič nezabil ,nemožeš čakat,že almera pride na svetlo sveta a a začne sa predavat ,nissan nedokaže predat hb nižšej strednej ani sedan strednej triedy preto tu neni ani almera ani primera,v europe to nedokažu...preto maju portfolio ake maju klasicky maly hb Micra a potom už prakticky len male mpv,a suvčka ,crossovery ,kupe,offroad,van,pickup...
Nissan je asi línej věnovat se marketingu a tak tu ani nižší střední hatche a sedany nenabízí ;-\ Přitom na trzích jako je US má v nabídce takovejch aut spousty. Například jsem jezdil s Nissanem Sentra a bylo to v celku fajn auto.
ano ,ale us trh si prave tie sedany vyžaduje,v čine,indii,či rusku maju tiež aj sedany,ale v europe su na tom ako su...povedzme si otvorene ti chyba hb nižšej strednej či strednotriedny sedan od nissanu?
těžko mluvit o něčem co není.. ale když by tu byl hb a byl by povedenej, klidně by se nad ním člověk mohl zamýšlet... mě hatche nepřitahujou >:D pro mě jsou auta 4door ;-)
no tažko hovorit asi nie inak by bola v ponuke stale almera a primeru by tiež neodstavili nissan ma prostriedky aj techniku na dane auta,ale asi to prepočitali tak a vyšlo im ,že sa neoplati zapodievat niečim takym...vynahradzuju si to,ale dokonale Juke,quaskai jednoznačne trhaky...
to auto malo tak trošku čosi svoje,čosi doseba,ale nakoniec sa zistilo že čosi škarede do seba neviem myslim snaha o vzhlad buducnosti celkovo nepodareny
Zajímavý že si umíš najít jen to co chceš >:D i30 je nová na rozdíl od letitýho Aurisu. Navíc se do prodejů počítaly podle mě obě varianty, novej hatch a i30cw, což Auris je jen jeden >:D Ale i kdyby ne, tak to je jedno. Navíc když se podíváš na malé vozy, tak Yaris je na 10. místě a i20 je na 49. místě ;-) a navíc jsou to jen prodeje v Evropě. Což je jeden z menších trhů >:D po Austrálii >:D V globále je neprodávanější Corolla a tvoje i30 / Accent je na 15.místě ve světě.
tak, myslím, že nová i30 a novej "Síí apostrof D" zvednou v budoucnu prodeje ještě o něco víc, ale pak už nevím co by mohl H/K nabídnout nového, nový tvary už to asi nebudou, nevim z čeho by brali ;-\ Takže pak až se trh nasytí už prodeje budou stagnovat. Bych řekl >:D
i30ka a ceed ,sa v ramci druhej generacie moc nezmenili po technickej stranke jasne nevyhnutne nove motory,novy dizajn a veci okolo toho inteligentne parkovacie systemi,dvojspojka a xyveci,ktore už pozname z Golfu a FF3 takže jednoznačne v dnešnej dobe treba prist s niečim novym čo by zaujalo,nejakou vychytavkou to korejci nemaju...H/K ide hore,ale konkurencia vie stale poskytnut o trochu viac za rovnake,či dokonca nižšie ceny
Jako option samozřejmě. Všechny možný asistenční systémy se budou zvlášť v n našich končinách prodávat jen v balících za velmi rozumnou cenu...samozřejmě v této třídě. Bez jejich nasazení však v budoucnu nezlevní, proto jsou už nyní nabízeny i do vozů s nálepkou cena již od...
mne je jasne ,že aj ked je to korea nebudu auta predavat naschval pod cenu,len mam dojem že cenovo su trošku vyššie ako bol človek zvyknuty od nich...kvalita tam nepochybne je ceed sa mi osobne pozdava dost...čo je pravda už su zaradeny medzi to naj čo je k dispozicii,FF3,Golf ,Astra...ide len o vnimanie ludi,myslim že ty si ešte stale nezvykli zaplatit viac za obyčajny hyundai či kiu,chapeme sa?
To bude, to si piš! Smutný je ale to, že většina těch, kteří sem budou hrnout ony příspěvky ať již pozitivní nebo negativní, nemá s tímto s.h.i.t. - etalonem žádné vlastní zkušenosti... :-(
na konci roka ked bude v prvej 30tke potom a za nim dalsich 6 modelov z korei potom ta pejde usmev a o rok ked sa dostanu do prvej 25ky ....no dalej uz asi tusis akym smerom to pojde, odporucam ti pozriet s itakuto tabulku spred 5tich rokov a teraz a potom uvidis ako odolavaju ;-) >:D
pred 5 rokmi nebol v prvej 100ke ziadny model z korei, dnes je na 40 mieste i30 a pojde este vyssie ;-)
len pisem ze pred par rokmi korea v prvej 100ke ani nebola, no a skusme si spocitat teraz v tabulke kolko je tam korejskych aut....a myslim ze este neajky rok pojdu hore kym sa to nasyti.....samozrejme nic nepojde hore vecne.......aj H/K raz poklesnu
skalmali ma frantici a hlavne citroen ktory starsimi novsimi modelmi ako C3 aC4 nestiha ani na stare modely 207 a 308
Corsa sa neuveritelne dobre predava, Astra je na tom tiez velmi dobre, Insignia sa tiez nemoze stazovat....a predsa je na tom Opel tak ako je :-! . To by ma zaujimalo, co by sa s Opelom dialo, keby mali model, ktory by sa naozaj nepodaril ;-\
12ti letý Chivas je pouhý základ, vrchol je u Chivas Brothers někde úplně jinde:
Royal Salute Tribute To Honour v limitované edici 21 lahví, doporučuji zvětšit fotku lahve z odkazu, v designu známého klenotníka Garrarda, s černého porcelánu se 413 bílými a vzácnými černými diamanty celkové váze 22 karátů. Cena jedné láhve je pouhých 200 tis. USD.
[odkaz]
No tohle je opravdu garážový pohyblivý svátek. Vezměme to dnes pragmatičtěji, přeci jen včerejší (světová) rozprava vehnala nejednomu garážovému prosťáčkovi do očí slzy vlastního zoufalství - strhané diskusní rysy, strhané plakáty, nejistá budoucnost, vědomí vlastní nedostatečnosti. Uvídíme jak dnes. Tak tedy, vezměme to od garážové podlahy:
SUBKOMPAKT (mainstream včetně supermainstreamu):
1. fiesta
2. corsa
3. POLO
Može byť.
KOMPAKT (mainstream včetně supermainstreamu):
1. GOLF
2. focus
3. astra
Može byť.
STŘEDNÍ (mainstream včetně supermainstreamu):
1. PASSAT
2. insignia
3. mondeo
Može byť.
Dejme si ještě tabulku pravdy, myslím jako pravdy o tobě. Neboť pravda neguje tmu přesně tak, jako vyšší střední neguje tvojí garáž... :
VYŠŠÍ STŘEDNÍ
1. BMW 5
2. MERCEDES-BENZ E-KLASSE
3. AUDI A6
Može... byť.
KRÁTKÝ KOMENTÁŘ:
- Potvrzuje se, že s výjimkou několika málo diskusních mistrů, je produkce z Německa logickou inspirací pro celouEvropu.
- Corsa zaslouží velkou pochvalu
- Nejlepší co lze (v mainstreamu) učinit je nákup Pola, Golfu a Apoštola
- Čísla BMW 5 ohromí i ve vysokých kruzích
- Kruhy se naopak zavírají nad KOKO, no toto je pravda diskusních dní...
ČÍSLO MĚSÍCE
Číslem měsíce je zaslouženě, drtivě a nezlomně číslo... 14.411 ano ano, BMW 5 - dnes pravděpodobně vůbec nejkrásnější karoserie sedanu a kombi planety... karoserie s technikou a jízdními vlastnostmi, které dotváří svět aut opravdu na jeho samém vrcholu. Přitom si uvědomme že je to vůz, který lze v základu pořídit za fantastickou částku oscilující kolem pouhého jednoho miliónu. Ano ano, pravda, jak známo, je tam někde v... garáži.
Takže si tu pravdu napišme - není výhodnější si pořídit za ten milión jednu bavorskou pětku, než půl toho miliónu ušetřit a ovšem si za volantem připadat jak svůj vlastní chudý příbuzný?..
Až na klasickou adoraci souhlas...jak by bylo smutný, kdyby nejprodávanější auto bylo montováno v Pchongjangu. Naštěstí jde jen o kdyby...
A s pětkou? Po žalmech novinářů z celýho světa o ztrátě identity se síla toho nej ukazuje v pravý podobě. Kdo to neuzná, snaží se potírat pravdu.
Tak si zopakujme:
1 VW Golf 53.609 493.855
12 Renault Megane 21.845 251.487
13 Škoda Octavia 19.270 186.440
...
40 Hyundai i30 11.387 101.328
Je úžasné zažívat ten masivní útok Hyundaie, protože jak vidno, v celoevroském měřítku se... tak nějak nekoná.
Umístění Méganu poukazuje na pokřivené vnímání Renaultu u nás, které se naprosto vymyká zbytku Evropy.
Čísla Octavie dávají KO všem, co Octavii špiní kudy chodí. Ne, opravdu to není jen český fenomén.
Čísla Golfu jasně říkají, kdo umí a kdo jen čumí.
ještě jsem zapomněl dodat, který model že je ten NEJúspěšnější od korejců. Famfáry znějí - ano, je to i30.
i30 tisíc prodaných vozů za měsíc je stále jen nedostižný sen. Hyundai i30.
Ono to vlastně platí pro celou modelovou nabídku. i20 tisíc je nedostižný sen...
A pro toppera bude snové číslo 69. Picanto prostě šlape >:-[] Jen nějak zaostává za i10...
Akurat je problem v tom, ze 90% ludi co si kupuju Octavky si myslia, ze si kupuju lacneho Passata a nie Golfa. Nehnevajte sa, ale podnikatel v ciernej Octavii to co ma akoze byt? Videli ste uz podnikatela v Golfe alebo Focuse? Ja nie. Ale v Octavii stovky a este si mydlia ruky, ako dobre a lacno nakupili.
A ty jsi kdo, že vidíš podnikatelům do hlavy? Finanční úřad? Jediný problém je v tom, že někteří vnucují svoje představy jiným. A nevím, co je v kombinaci podnikatel x černá Octavia nepřípustné 8-s Firemních Focusů jezdí mraky i u nás.
Vo Focusoch a Octaviach jazdia technici a im podobni zamestnanci nadnarodnych (Nemeckych) firiem. Ich manazeri maju Mondeo/Passat.
Ja som ale pisal o takych tych lokalnych podnikateloch "na take to nase domaci zvikani" - majitel kamenolomu, stavebnej firmy, zbernych surovin, velkoskladu, predaja stavebneho materialu, .... to my vysvetli, preco nemaju cierny Golf alebo Focus, ale Octavku?
majitel kamenolomu je u nás téměř jen 1 - skupina heidelberg. A jejich vozový park neznám.
Pokud myslíš podnikatelem živnostníky, pak upřímně obyčejně mají něco dodávkového typu :-!
Evidentně nechápeme slovo podnikatel stejně, je to pro mě osoba, která podniká za účelem zisku a není primárně zaměstnaná.
Takový podnikatel nemusí ročně produkovat miliony zisku, ale dejme tomu statisíce. za to u Octavie dostane přiměřený komfort, aniž by musel přemýšlet kam dá kufry s nářadím apod.
Neznám tedy upřímně kvalifikaci některého automobilu jako podnikatelského nebo nepodnikatelského.
Nevím, znám spoustu živnostníků, kterým Octavia stačí a odpovídá jejich možnostem. Pokud jí používají, pak samozřejmě i k převozu kufříků. Jinak jsem si nevšiml, že by movitější podnikatelé houfně sedlali Octavie.
Zivnostnici maju povedzme Berlingo, super bohati Medoura, ale stredny podnikatel ma Octaviu. To je taky, ktory uz nenosi naradie v kufri, ale este nema na Medveda. Mne len nejde dohlavy, preco prave Skoda a Octavia, ak to ma byt lacny derivat Golfu. Jedine to chapem tak, ze Octavou beru za lacneho Passata.
Mě asi naprosto uniká tvoje označení "střední podnikatel". Jestli tím myslíš to, co jsi psal výš, tak je mi líto, u nás mají vše možné. Majitelé stavebních firem různá SUV a Škoda Yeti tam nebývá atp.
A jinak Octavia JE lacinější Golf s kufrem. Tedy alternativa. A prostor navíc se vždy hodí, hlavně když podnikáš. Tak nevím, co je na tom k nepochopení.
Zajímalo by mě, jaktože si u nás Renaulti tu špatnou pověst tak drží. Kde jí získali po zkušenosti s Méganem I Grandtour celkem chápu (super motor a celková spolehlivost, ale řazení úplně náhodné a milion drobných závad - rychloměr, stahovačky, vyhřívání sedadel, palubák...), ale to je po dvanácti letech irelevantní.
Vždyť i v Německu se prodávají Rendlíky skvěle...a nejde vůbec o ty nejlevnější verze, spíš auta s dieselem a slušnou výbavou. ;-\
Hodně tomu pomohlo české zastoupení Renaultu a servis celkově. Jejich postoj k reklamacím pár lidi naštvalo a i na netu byli hodně vidět. Navíc to byla nejprodávanější zahraniční značka a největší konkurent VW. My máme VW kvůli Škodovce rádi. Stejně tak máme rádi Německo, které nám dává práci. Pak je celkem logické, že se vymezujeme proti Renaultu a možná i celé Francii. Na druhou stranu má Renault i hodně fanoušků. Je to prostě značka, která lidi rozďeluje a doufám, že to tak bude i dál. Nejhorší by bylo, kdyby byl každému Renault lhostejný. I takové značky v Evropě najdeš.
Já bych se zas tak nesmál. Útok Hyundaie se zjevně koná. i30 s přehledem předběhla taliány a dohnala PSA. Ano, německá produkce zatím v Evropě s přehledem kraluje, ale ten progress H/K nemůže vidět jenom slepej.
Ale právě o to jde. Ani v nižší střední, kde má Hyundai novinku, ani tam nepřekročila čísla PSA. Přitom 308 na trhu dosluhuje. A jak vidno, tak v ostatních segmentech už vůbec není o čem přemýšlet. V B-segmentu PSA prodal cca 450 tis. vozů. H/K cca 110 tis., přitom opět nové Rio a relativně novvá i20 vs. odcházející 207.
i30 předstihla C4, teď jde navíc do prodeje nový Ceed a i30 ještě dostane kombi, takže v kompaktní třídě jsou síly už teď naprosto vyrovnané. To stejné platí pro mini, kde má i10/Picanto už teď vetší prodeje než C1/107. V subkompaktech je pozice PSA zatím silná, stejně jako v MPV. Jenomže H/K má zase už teď velmi silnou pozici v kompaktních SUV, kde PSA prakticky neexistuje.
Celkově je samozřejmě v Evropě PSA stále silnější než H/K, ale už ne nijak zásadně, v některých třídách mají pozice vyrovnané a v některých už ztrácí. Podstatné jsou navíc trendy, které mluví pro H/K. Myslím, že z toho v PSA určitě nemají klidné spaní.
Nový Ceed neudělá s prodeji v evropském měřítku NIC. Podívej se, jak kartama zamíchalo Rio. Že i30 předstihla C4 je fakt úžas, P308 se stále prodává líp 8-s
O kolínské se bavit nebudu, tady PSA zaspalo a mělo dávno přijít s novou generací. Rozhodně zrovna PSA má o čem přemýšlet, ale čísel PSA rozhodně H/K nedosahuje. To je prostě pitomost.
Ceed se určitě zase posune nahoru a podle mě minimálně vyrovná prodeje C4. A i30 taky ještě poroste až přijde kombi.
Celkově PSA prodává v Evropě pochopitelně víc, ale H/K už jí je v řadě segmentů rovnoceným protihráčem a třeba v kompaktních SUV prodal za měsíc 20 000. Tomu už je v Evropě schopen čelit jen VW.
Mě fakt nepřijde rozumné se tu chlácholit, že korejci zatím ještě všude nevedou. Tvrdě dotahují a jestli nezaspí stejně jako japonci v 90.tých letech, tak z toho bude Evropu bolet ještě hlava a nejenom v autech.
Myslím, že Ceed si nechá o číslech C4 jen zdát. Kia má v Evropě velmi slabá prodejní čísla.
Korejci se ale tvrdě dotahují už 15,20 let. Já jen poukazuji na vymývání mozků, jak Hyundai/Kia dotáhla konkurenci a ostatní si můžou o číslech H/K nechat jen zdát. Jenže to je prostě specifikum našeho trhu a v evropských číslech to u rejže žádná hitparáda není :-!
Přitom Renault, Opel atd. u nás málem přestává existovat...
Prodají docela dost, asi by bylo něco špatně kdyby se v německu a francii kupovala jiná auta než golf nebo megan. Útok se už koná pár let, ale to je jedno. Všechny jsou to dobrá auta, jen některá mají větší imidž a zároven je důležité kde jsou stavěna a montována, tudíž je jasné že se hyundai bude v čr dál dařit.
Po poslednomm rebricku najpredavanejsich aut sveta, promptne zareagovalo PR oddelenie z Wolfsburgu, naslo statistiku, kde je VW na prvom mieste, a rozoslalo spriatelenym mediam....
OK, mozno prehanam a zvelicujem, ale usilie VW dokazat, ze je najvacsou automobilkou aspon na papieri vzbudzuje usmev. Ved v minulosti tvrdili ze su najvacsi podla obratu, ziskov ci trhovej kapitalizacie.
Len v pocte vyrobenych aut to nie a nie dokazat.... A to sme tu uz mali aj zahrnanie aj produkcie obskurnych azijskych vyrobcov.
Ano, Golf je supermainstream, super middle of the road radiovy hit, super sedy priemer pre priemerneho automobilistu, nicim nevynika, nicim neurazi. Asi ako hity Ricka Astleyho v 80. rokoch. Skvele sa predavajuci priemerny pop.
koncern lezi v zaludku o tom niet pochyb v tvojom pripade, len by som mozno dodal pozri si co dal GTI v prispevku ako je to s triedami aut a od strednej nizzsej a vyssie su tu nemci na poprednych poziciach takze ja tento rebricek beriem tak ze v EU bude hodnu chvilu trvat kym pride (pravdepodobne nepride asi vobec >:-[] ) niekto kto nemcou porazi v kvalite historii technologiach netocime sa iba okolo Golfu ako to tebe mozno pripada
Pěkná tabulka, ale jen za měsíc, třeba se Matt na svém BSC blogu příště polepší a redakce nám to sem převezme. Chtělo by to samozřejmě tuhle strukturu: [odkaz] Tendence evropských prodejů jednotlivých automobilek za 4 měsíce jsou pro srovnání tady: [odkaz] (tabulka na konci článku, před ní je tabulka vývoje prodejů celkově podle zemí). Jak je vidno, evropské automobilky (nejen ony) většinou trpí stagnací nebo spíš poklesem prodejů a podle analytiků se to v dalších měsících roku nijak extra nezlepší, spíš naopak. Situace je samozřejmě těžká zejména pro regionální automobilky, které si nemúžou evropské starosti kompenzovat v jiných teritoriích.
Mattův blog je pro Auto.cz hodně inspirativní. Ještě nedávno se tady o prodejích moc nepsalo. Pak sem někdo hodil odkaz na jeho blog (snad jsem to nebyl já :'-( ) a od té doby nám Auto.cz předkládá best of Matt statistic. Jen doufám, že někomu nezačne vadit, že jde o statistiky od australského frantíka z Planety Renault. :-)
Ono snad ani u H/K prvotně nejde o to, kolik oproti konkurenci prodala vozů v nominálních počtech jako takových, ale kolik jim ubrala zákazníků, kteří by si jinak jejich auto koupily.Taky jde o to, jak mají pokryt trh v delaerech, imho na tom hodně pracují.Tohle je běh na dlohou trať a jim se v tomto daří, to jim nelze upřít.Pomalu se posouvají, jak v prodejích, tak ve vnímaní lidí.Rohypnol je z masírky na prášky, ale prostě tohle jsou fakta a je jedno kdo komu fandí a nebo nefandí, či hledá mouchy tam kde nejsou.Taky je potřeba brát v potaz možnosti výroby a dnes už je jasné že H/K jak v kvalitě (tam už jsou rovnocení s ostatnímy), tak v prodejích jde nahoru.Ano nemají např. benz.turbomotory, ale to je jen otázka času.Zatím cílí na zákazníky kterých je "nejvíce" a co rádi ušetří a dostanou mnohem delší záruku zdarma.To jaká ta záruka ve finále je, neřeším,je to obchod.Koukal jsem, že Golf TSI 63kW Comfort edition je za 309 000 v akcích a v hotovosti.Tak se není co divit, že se tak dobře prodává.Myslím v ČR...To samé CityGO a bráchové, ty nemají za úkol vyhrát počet prodejů ve třídě, aspoň ne zatím, ale obsadit trh a "sebrat" konkurenci zákazníky....a koncernu vydělat.Jde o budoucnost... ;-) To samé H/K....dělají to podobně.
Když všude čtu,jak ten nejlepší kompakt na světě KIA Cee´d všechny válcuje a jak je skvělí a všichni ostatní mu závidí,tak jsem asi "blbej" jako těch 435 855 lidí co si loni koupilo ten hnusný a pouze "priemerný a fadný" Volkswagen Golf,oproti těm 71 930 chytrým co si koupily KIU Cee´d.Koupil jsem si totiž Golfa. >:D