Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v roce 2014: Škoda skončila 11. mezi značkami

Nárůst prodejů loni v Evropě zaznamenaly Mazda, Dacia nebo Jeep. Naopak se nedařilo Smartu či Hondě.
Zpět na článek
18. 1. 2015 13:23
18. 1. 2015 13:51
18. 1. 2015 14:20
18. 1. 2015 14:30
18. 1. 2015 14:32
18. 1. 2015 13:34
18. 1. 2015 13:39
18. 1. 2015 13:40
18. 1. 2015 13:40
18. 1. 2015 13:46
18. 1. 2015 13:49
18. 1. 2015 14:24
18. 1. 2015 20:15
18. 1. 2015 20:28
18. 1. 2015 20:36
18. 1. 2015 20:39
18. 1. 2015 21:25
18. 1. 2015 22:53
19. 1. 2015 07:04
19. 1. 2015 08:15
19. 1. 2015 09:15
19. 1. 2015 09:41
19. 1. 2015 09:06
19. 1. 2015 09:20
19. 1. 2015 09:29
19. 1. 2015 09:39
19. 1. 2015 10:37
19. 1. 2015 10:51
19. 1. 2015 11:18
19. 1. 2015 12:01
19. 1. 2015 15:01
19. 1. 2015 15:48
19. 1. 2015 15:53
19. 1. 2015 16:35
18. 1. 2015 22:52
18. 1. 2015 22:46
18. 1. 2015 13:45
18. 1. 2015 13:50
18. 1. 2015 21:01
18. 1. 2015 21:41
18. 1. 2015 22:48
19. 1. 2015 04:35
19. 1. 2015 09:09
19. 1. 2015 22:54
19. 1. 2015 04:37
19. 1. 2015 07:20
19. 1. 2015 08:15
19. 1. 2015 09:02
19. 1. 2015 23:03
19. 1. 2015 23:55
18. 1. 2015 15:01
18. 1. 2015 16:32
18. 1. 2015 13:42
18. 1. 2015 13:47
18. 1. 2015 13:53
18. 1. 2015 13:58
18. 1. 2015 14:18
18. 1. 2015 14:41
18. 1. 2015 22:01
18. 1. 2015 22:38
18. 1. 2015 23:02
18. 1. 2015 20:36
18. 1. 2015 13:49
18. 1. 2015 13:55
18. 1. 2015 14:28
18. 1. 2015 16:32
18. 1. 2015 23:05
18. 1. 2015 14:14
18. 1. 2015 14:29
18. 1. 2015 14:30
18. 1. 2015 20:24
19. 1. 2015 03:01
18. 1. 2015 15:16
18. 1. 2015 15:21
18. 1. 2015 16:34
18. 1. 2015 16:36
18. 1. 2015 14:16
18. 1. 2015 14:21
18. 1. 2015 14:24
18. 1. 2015 14:29
18. 1. 2015 15:36
18. 1. 2015 18:35
18. 1. 2015 22:32
18. 1. 2015 22:09
18. 1. 2015 22:36
19. 1. 2015 06:48
19. 1. 2015 07:49
19. 1. 2015 08:13
18. 1. 2015 21:13
18. 1. 2015 22:28
18. 1. 2015 15:10
18. 1. 2015 15:21
18. 1. 2015 18:38
18. 1. 2015 22:27
19. 1. 2015 07:51
18. 1. 2015 14:31
18. 1. 2015 14:33
18. 1. 2015 14:37
18. 1. 2015 14:53
18. 1. 2015 15:39
18. 1. 2015 16:48
18. 1. 2015 15:33
18. 1. 2015 15:42
18. 1. 2015 18:17
18. 1. 2015 22:23
18. 1. 2015 14:32
18. 1. 2015 14:43
18. 1. 2015 15:46
18. 1. 2015 16:51
18. 1. 2015 16:56
18. 1. 2015 17:07
18. 1. 2015 17:15
18. 1. 2015 17:21
18. 1. 2015 17:26
18. 1. 2015 17:31
18. 1. 2015 17:36
18. 1. 2015 17:59
18. 1. 2015 22:26
18. 1. 2015 13:23
koukam
co je horsi z evropy nez schade a je to akorat seat >:-[]
Rozbalit vlákno
37
18. 1. 2015 13:51
Re: koukam
á ty si asi potrpíš jenom na nejprodávanější tuctovky >:-[]
18. 1. 2015 14:07
Re: koukam
moje auto je pred i za. a poluce z toho ze nejaka nemecka montovna schade je skoro nejhorsi z evropskych automobilek fakt nemam. mozna kdyby kopli do pr*dele toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka, makli na kvalite a spolehlivosti tak by se o tom zase snad dalo uvazovat.
18. 1. 2015 14:20
Re: koukam
a souvislost? Hodnotit značku jenom podle prodejů je hloupost. Myslíš si snad, že např. takový Renault, Fiat nebo Peugeot dělá spolehlivější auta než Škoda/Seat (s komplet technikou nejprodávanějšího VW) jenom proto, že má vyšší prodeje? Navíc Renaulty se často prodávají za podstatně menší peníze než Škodovky a to nejen u nás. A mohl bych pokračovat...
18. 1. 2015 14:30
Re: koukam
V těchto blábolech už raději nepokračuj. Škodovka spolehlivější než Renault zdaleka není dražší je jen v Československu. :-)
18. 1. 2015 15:09
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
jj
SOUDRUZI A SOUDRUŽKY V KVASINÁCH VÁM NEDAJÍ UŽ DODRŽKY, BA NAOPAK !!
BEROU VÁS VŠEMA DESETI, CO DESETI JAK VYSAVAČ !!! >:D >:D
A víte proč?
Protože pochopili, že s dízlpopelnicema [odkaz] z Boleslavi si do budoucna už neškrtnou [odkaz] a už vůbec nepředhoní nejlepšího z nejlepších !! [odkaz]
A to voni nechtějí zůstat jak KŮL V PLOTĚ >:D a tak koupili pole, vyluxovali pracovní síly v okruhu 50km a chystaj roboty KUKA na vodost lepčí ŠÁDE 2016 [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D
:-)
:-) :-)
:-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 15:26
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
No tý vado, hezky s těma smajlíkama. :yes:
Kolik zbývá, abys nám tady vytvořil pořádný "choreo" jak na fotbale.... >:D
18. 1. 2015 14:41
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Já neříkám, že Škoda dělá spolehlivější auta rendlíkáři. Pouze odmítám povrchní hodnocení značky podle prodejů a jako rendlíkář bys to měl chápat. To, že jsem se dotknul tvého milovaného Renaultu mě mrzí. Vždy se nějakej fanatik s pocitem křivdy ozve, že právě ta jeho značka je ta nejlepší.
18. 1. 2015 14:45
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Já se jako fanatik držím reality a nešířím tady bludy. Ty jako fanatik tady plácáš jen nesmysly. Už ta tvá první věta vyvrací, to co jsi napsal před pár minutami. Srovnej si to v hlavě a nebudu muset reagovat. :*)
18. 1. 2015 14:58
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Ale nevyvrací rendlíkáři, pouze jsi to zase nepochopil. Jsem toho názoru, že obě automobilky vyrábějí +- stejně spolehlivá auta, pro méně chápavé jedince polopatě: nemyslím si, že Renault vyrábí kvalitnější auta než Škoda a naopak.
18. 1. 2015 15:38
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Napsal jsi to jinak, ale budiž. A ještě tam máš ten Seat.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 1. 2015 14:33
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
No, tak Fiat dělá spolehlivější auta zcela stoprocentně...
:-P

Jen si omezil nabídku - ale snad to brzo přejde.

;-)
Avatar - miromen
18. 1. 2015 15:53
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Než AR možna jinak je to velka bida. Hlavně spotřebak leti brzo do kopru jak je typicke pro lowendove vozy.
18. 1. 2015 14:37
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
ale ja nic nehodnotil, ja pouze konstatoval ze horsi nez schade je jen seat.
18. 1. 2015 14:43
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
dacie a volvo, i když s čínským vlastníkem
18. 1. 2015 18:22
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
volvo je uz premie a dacia snad jeste lowend cili v mainstream je montovna schade predposledni pred seatem
18. 1. 2015 17:28
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Asi vím, co jsi měl na mysli. Některé značky jsou prostě více preferované a jiné více opomíjené než ostatní, často bez racionálních důvodů a pod vlivem předsudků (prostě je lidi zavrhnou hned na začátku rozhodování) a přitom o kvalitě aut dané značky to nic nevypovídá. Samozřejmě raději tu nebudu jmenovat, ať se tady na mě také nesesype nějakej místní fan da tik a že jich tu není málo >:-[]
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 15:01
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
teba treba kopnut do hlavy ! Nech sa ti tam konecne rozsvieti, ze za narodnostne urazky mozes dopadnut aj horsie, nez len zablokovanym pristupom do podobnych diskusii... :-!
18. 1. 2015 18:23
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
chovej se vosle slusne na zahranicnim webu
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 18:32
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
:yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 18:43
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
To je mezi mnou a AUDIRS6. A to s tim zahraničnim webem je docela vtipný :-)
Avatar - white label
18. 1. 2015 18:45
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
"Chápu", dětinská odplata...
Rozdíl je "pouze" v tom, že Ham. nikoho neuráží, natož vulgárně...
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 19:21
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
Tak tady s tebou teda vostře nesouhlasim!
Ale to jak spolu všichni táhnete za jeden provwaz je neskutečný :yes: >:D
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 18:44
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
:no: :no: :no: :no: :-!
myslim, ze ta jeho urazka bola drsnejsia, nez Ham-ova dedukcia... :-!
Ak s tymto suhlasis, je to s tebou horsie, nez som si myslel... 8-s
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 18:36
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
vosle jdi se vycpat >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 18:40
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
To s tim zahraničem webem bylo :yes: :yes: >:D >:-[]
18. 1. 2015 19:03
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
a co se te tak dotklo? koukni se na nejakou fotku toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka a dojde ti o cem pisu. na kazdy fotce je zmackanej jak kdyby vypadnul krave z huby nebo chrapal v kocovnym voze jak tahne evropou.
18. 1. 2015 20:56
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
hele, to, ze napises, ze je to zezvejkany vandrak ti vyvracet nebudu, to, ze kdykoliv okolo me projede nejaka novinka z bolehlavi a prasti me do oci nepriklad temi nevkusnymi trojuhelniky u zadnich svetel, pricemz si pomyslim, ze kaban je vul, jeste neznamena, ze nalepka "slovensky vandrak" neni pro kolegy ze severozapadniho balkanu :-))) urazlive. Pac oni za to preci nemuzou, ze si v bolehlavi do takove funkce nasadi takove kosmopako... takze tam bych hledal tu urazku, kterou vnima audirs6... no a timto audirs6 zadam, aby se povznesl nad muj vyraz severozapadni balkan a vzal ho s humorem a nadhledem ;-) dekuju.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 21:21
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
v pohodeeeee >:D - ale historicky si to skoro aj trafil... ;-)
18. 1. 2015 22:54
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
ze jo ;-). muj (sakra jak se to jmenuje kdyz je to bracha od manzelky) tusim svagr (slovak zijici na slovensku) tuhle tvrdil, ze slovensko se prejmenuje na maroko, protoze je to zkratka trech nejrozsirenejsich etnik: MAdari, ROmove a * :-). a dokud takovyto humor narod ma, tak to s nim neni tak spatne ;-)...
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 23:00
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
tak ak by to malo byt podla spisovnej Slovenciny ( nakolko spisovny vyraz po Slovensky je cigán a nie róm ) tak asi by to bolo trosku komickejsie : MACIKO ! >:D
18. 1. 2015 23:34
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
no a ty nejsi ani cigan ani madar >:-[]
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 23:37
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
neuvritelne, neklames >:D ale ani to tretie.... :-!
Avatar - white label
19. 1. 2015 00:29
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
A ty k tomu ani nepotřebuješ psát slovensky...
19. 1. 2015 00:10
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
jo no ale to uz si musite vykomunikovat na slovensku, jak je ten vtip spravne. ja cituju echt slovaka (ktery je z 1/4 madarsky cigan ;-) ).
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 00:17
Re: ŠÁDE NEMÁ EKETROMOTÓR
>:D
Avatar - miromen
18. 1. 2015 13:34
MB
Do MB posilam gratulaci a přeji jim ať se dostanou do prvni desitky. :yes:
Rozbalit vlákno
47
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 13:39
Re: MB
Je vidět, že rozšíření nabídky o nové řady mělo úspěch.
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 13:40
Re: MB
Jsou to zajímavé čísla.Druhý Ford a článek TOP 3 asi nebyl vypuštěn jen tak . Cíle mají nalajnované. Ted jen aby jim šel prodej. Viděl jsem B-MAX A za sebe můžu říct,že bych ho nikdy nekoupil. Ale to je jen můj soukromý názor. :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 13:40
Re: MB
Fiat je na dostřel a Citroen neni zas tak moc napřed. Na druhou stranu zvýšit evropský prodeje má v plánu i Toytota a jestli bude příští Prius takovej jak naznačujou tak bych na to i věřil..
18. 1. 2015 13:46
Re: MB
zvysit prodeje maji v planu vsichni. udel doby...
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 13:49
Re: MB
Vo tom žádná ale Toyota je přece jen megavýrobce a horší prodeje než v Evropě má snad jen na Antarktidě :-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2015 14:18
Re: MB
Milý překlep: namísto "odstřel" jsi napsal "dostřel" :-)
18. 1. 2015 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
18. 1. 2015 20:15
Re: MB
Opět se Gilgit bezdůvodně naváží do ostatních uživatelů :-| Kdyby se podržtaškový diskutér z panoptických Nošovic opravdu znal s těmi manažery automobilového průmyslu (já taky poznám z fotky Karla Gotta, asi tak že) tak by se jistě věnoval lukrativnější spolupráci s nimi. Místo toho tady sedí 16 hodin denně a vypisuje tabletky, psychiatry, lidské odpady atd >:D Smutné kam až někteří dokáží klesnout. K tématu "automobilový trh 2014" opět nic 8-s

Za mě tedy alespoň skromné bravo k VW, Mercedesu a Mazdě ;-)
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 20:28
Re: MB
Gegoš to dneska schytal >:D
Avatar - rokyta.p
18. 1. 2015 20:36
Re: MB
Nejsem prezident Zeman, abych se smál postiženým. Třeba má nějaké trauma z dětství ...
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 20:39
Re: MB
Jestli je postižený-což asi je, tak se omlouvám a hážu jiného smajla :*)
18. 1. 2015 22:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2015 07:04
Re: MB
The Fantastic Four. Letos to půjde do kin po celém světě. ;-)
19. 1. 2015 08:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 1. 2015 09:15
Re: MB
I když jsem tě původně typoval na pracák(nedokázal jsem si představit, že tě někdo může zaměstnat), teď se nemůžu zbavit dojmu, že sedíte s petrkem v Nošovickém kanclu!
To jak si notujete je nějak podezřelé!
19. 1. 2015 09:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 1. 2015 09:06
Re: MB
Měl by jsi spíše vypsat ty, kterým nevadíš!
Tzn. Gilgit .............a další si nějak nevybavuji!
19. 1. 2015 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 1. 2015 09:29
Re: MB
Inteligencí to nebude. co když je to tím, že žádní mimo tebe nejsou? ;-)
19. 1. 2015 09:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 1. 2015 10:37
Re: MB
Přitom by stačilo tak málo!
1. Nehrát si na novináře
2. Místo napadání všech včetně redakce, diskutovat o autech
3. Nemít na očích korejské klapky
Ale ty asi raději zůstaneš při starém, všemi oblíbeném Gilgitovi! :-(
19. 1. 2015 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 11:18
Re: MB
Nechci se vám míchat do debaty, ale korejský klapky vidím spíš u tebe.
Avatar - dal
19. 1. 2015 12:01
Re: MB
Z části asi ano, jsem u nich po draze zaplacených zkušenostech o mnoho opatrnější.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 15:01
Re: MB
Naprosto chápu, že si po blbý zkušenosti už nekoupíš i30-ku. Ale jako důkaz nekvality je to stejně relevantní, jako ta stejná (a možná i horší) zkušenost jiných se škodou, vw, fordem,renaultem, audi, bmw, mercedesem. Těžko bys našel značku, kde nikdo neměl podobné zkušenosti jako ty.
Avatar - dal
19. 1. 2015 15:48
Re: MB
Pro mne je to zkušenost, která jen potvrzuje, že ten kdo kupuje korejce neobjevil Ameriku(auto stejných kvalit ale za podstatně méně peněz). Prostě dostane to co si zaplatil stejně jako když si někdo koupí vrtačku Asist nemůže čekat že má Metabo.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2015 15:53
Re: MB
Podle mě v mainstreamu docela normálně zapadají- ani hvězdy, ani plečky. S vyjímkou reklamy- tam teda místy vučuhují, jak soused z boleslavi :no: ;-)
Avatar - dal
19. 1. 2015 16:35
Re: MB
Zapadají jen díky neschopnosti PSA a Fiatu, kteří přišli o ten náskok který vůči nim měli.
Koncern, Renault a Japonci jsou pořád ještě dál.
Takže zapadají ale těsně nad chvost.
18. 1. 2015 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 22:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 13:45
Re: MB
?? posilas gratulaci za co? za 11. misto? proc do MB? kdyz uz je pro tebe zebricek prodeju v evrope pro tebe duvodem nekomu gratulovat, tak proc ne treba tem z top 3?
Avatar - miromen
18. 1. 2015 13:50
Re: MB
Možna když se zamysliš......
18. 1. 2015 21:01
Re: MB
pri vsi ucte, zamyslet by ses mel ty... faktem zustava, ze pri jeste hlubsim zamysleni dochazim nazoru, ze je vlastne uplne jedno, jestli se salou sparta palis v tribune vlajku baniku, nebo gratulujes skodovce ke krasnemu jedenactemu mistu. je to lidske davat zcela nepodstatnym vecem nejakou dulezitost nebo jim venovat pozornost...
18. 1. 2015 21:41
Re: MB
Při vsi úctě je právě potřeba do MB poslat velikou gratulaci. Pokud jsi se narodil po roce 2000 tak je pochopitelne, ze neumíš docenit to co my starší vidíme a to ten neuvěřitelný obrat ve vnímáni naši české Škodovky v celé Evropě. Není důležité to prozatímní jedenácté místo, je důležité to, ze v Evropě zvalcovala světovou jedničku Toyotu (jestli to vůbec bude jeste světová jednička), ma na odstřel Citroen, který táhne obrovská Francie... Je to proste na velkou gratulaci a ty jako Čech by jsi to měl umět ocenit... ;-)
18. 1. 2015 22:48
Re: MB
pri vsi ucte, ja jako cech ocenuju, ze ziju ve svobodne zemi, kde netrpime hladem, valkou, nedostatkem. ocenuju, ze patrime k hornim 10ti procentum na teto planete (z hlediska zivotniho standardu). ocenuju, ze tu mame vyborne zdravotnictvi, v kategorii porodnictvi, zachranna sluzba nebo kardiologie pravidelne obsazujeme pricky nejvyssi. tesi me, ze se muzu pochlubit krizikem, kaplanem, wichterlem, atd., tesi me jak jedinecny a propracovany humor tahle zeme mela a ma. tesi me, ze v liberci dali dohromady nanospidera, ze kolem zeme letaji ceske druzice, ze cech byl v kosmu nebo ze byla nase vlajka na mesici. tesi me, ze umime vyrobit neco tak spickoveho jako je pasivni radiolokator nebo ze umime stepit uran. tesi me, ze nasi vedci maji nemale uspechy v oblasti vyvoje novych leciv. Ale uprimne, nemecka montovna prumernych vozu (byt s castecnym vlastnim vyvojem) je pro me proste jedna z fabrik. nevim, cemu bych mel v teto souvislosti gratulovat - zpackanemu 1,2 tsi? nebo tomu, ze prepouziva technologie vw? nezlob se na me, ale strategie vw byt nejvetsi automobilkou na svete s podukolem pro skodu produkovat vice nez puldruheho milionu aut, to jsou pro me uplne nesmyslne cile. a je mi uplne jedno, jak to dopadne. jestli je skoda jedenacta v zebricku me vubec nezajima. kdybych navic byl zamestnancem skody, zajimalo by me jedine to, co z toho budu mit ja.
19. 1. 2015 04:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 1. 2015 09:09
Re: MB
Stačí se trochu zamyslet a přijdeš na to, že díky takovým firmám jsou peníze i například na takovou vědu.
19. 1. 2015 22:54
Re: MB
Hele, treba slocenost CEZ, ktera je rize ceska odvadi do rozpoctu cr mnohem vice penez nez skoda auto. posilas take tam vyrocni gratulace? je zvlastni, ze zatimco nemeckou skodovku (ktera primarne nosi penize do nemecka do volkswagenu) tu lide obecne miluji, cesky CEZ tu lide obecne nemaji radi... takze ja jen zopakuju myslenku - je mi uplne stejne mila jakakoliv zahranicni montovna s vyvojem jako skoda auto. a samozrejme je dobre, ze tu takova firma je. ale gratulace za vyrobenych x aut ji proste posilat nebudu, stejne jako nebudu gratulovat zadnemu nadnarodnimu koncernu s prumernym vyrobnim programem za jeho cinnost.
19. 1. 2015 04:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2015 07:20
Re: MB
Neuvěřitelný obrat nazírání na Škodu nastal po tom co jsme ji my hrdí Češi prodali za pár marek Němcům.
19. 1. 2015 08:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
19. 1. 2015 09:02
Re: MB
Měli jsme si ji nechat, stejně jako např. Poldi, Kozak, Jawu atd.
19. 1. 2015 23:03
Re: MB
jak to souvisi s tim, ze je pro nektere lidi tato prumerna koncernova filialka (co do vyrobniho programu i objemu vyroby) modlou? tady preci nikdo nerika, ze je to spatny podnik a ze ho tu nechcem nebo ze se nemel nemcum prodavat. muj strizlivy odhad je, ze kdyby se skodovka neprodala, tak by bud dnes jiz neexistovala (temer jiste) a nebo by zivorila - jeden motor, jedna kastle, jedna prevodovka, dluhy z minulosti, nic k investovani, image socialistickeho ksuntu. S timto by se bez VW (nebo neceho podobneho) na presyceny zapadni trh tezko dostala... Nic to ale nemeni na tom, ze je to nemecky podnik, ktery primarne je zameren na tvorbu zisku pro majitele (coz je zcela v poradku), ale fakt nevim, cemu/komu v teto souvislosti gratulovat a proc.
Avatar - white label
19. 1. 2015 23:55
Re: MB
Kdyby všechny socialismem podobně (dlouhodobě) zbídačené velké podniky dopadly tak, jako Škoda auto, bylo by to skvělé... a mnohem podstatnější, než to, za kolik marek to koupili, je to, kolik do toho investovali, a to při zachování značky Škoda. Klidně mohli pod touto značkou dělat jen jednu lowendovou řadu a na mainstreamovou produkci z Boleslavi "lepit" svoje logo, tedy tak jak to (podobně) udělala spousta "porevolučních" zahraničních investorů u nás.
Nebo jsme si ji raději měli nechat a vyvážet pod touto značkou "Škoda-vtipy" do Anglie?

P.S. A jestli je nějaké české značky vyrábějící osobní automobily opravdu velká škoda, tak je to v prvé řadě Tatra!
18. 1. 2015 15:01
Re: MB
MB v desítce je, když je na osmém místě. >:D
18. 1. 2015 16:32
Re: MB
si asi zle precital tabulku. sak MB je na 8. mieste. ale ano aj ja im posielam gratulaciu.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 13:42
Co bije do očí...
Ta čísla jsou prozatím nepříliš úspěšná pro Škodu. Je dokonce za takovými plečkami jako je Peugeot, Renault nebo Fiat. Snad se to do budoucna zlepší. Umístění Hujdaje pak ukazuje nevyspělost našeho domácího trhu...v EU o korejské šroty nemají zájem.
Rozbalit vlákno
51
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 13:51
Re: Co bije do očí...
Škoda dokonce za Peugeotem, Renaultem a Fiatem... >:D Při vší úctě, nespadlo ti něco na hlavu ? Už jen to, že je Škoda v Evropě na dostřel Fiatu je pro ní úspěch. Především s ohledem na to, jak "velký" má Škoda domácí trh ve srovnání s těmi jmenovanými značkami.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 14:00
Re: Co bije do očí...
Tohle si moc netrefil. Škodovka je co pamatuju i v Německu prezentovaná jako domácí značka ;-)
A přitom bejt v prodejích bejt v dnešní době za Citroen nebo za skoro nevyrábějícim Fiatem?
18. 1. 2015 21:49
Re: Co bije do očí...
Skodovka rozhodne není v Německu vnímána jako domácí znacka, ale jako levnější VW... Ohledne ostatních značek je potřeba podívat se na vývoj posledních 20 let. Kde byl tehdy Citroen, Fiat a kde Skoda. Kde byla a v podstatě je Toyota a kde je Skoda. Nezbývá nez smeknout a gratulovat Škodovce, je to jedna z mala českých značek, které nam dělají po světe dobre jméno.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 14:26
Re: Co bije do očí...
Peugeot je znám svou nekvalitní prací, Renault drží nad vodou stát už řadu let. Fiat vyrábí 15 let stejná auta. Škoda má ze sebou jeden z nejsilnějších koncernů a měla již dost času se v Evropě etablovat.
18. 1. 2015 14:32
Re: Co bije do očí...
Koho drží nad vodou stát ty ňoumo?
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 18:33
Re: Co bije do očí...
Urážení svědčí spíše o tvé inteligenci. Renault byl do půlky 90. let státní a dodnes z velké části je.
18. 1. 2015 23:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magister
19. 1. 2015 07:44
Re: Co bije do očí...
A neustále tam lije peníze. Zejména v době krize je podržel. Nepochopím, proč někteří mají pořád tendenci ostatní urážet. ;-\
19. 1. 2015 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magister
19. 1. 2015 09:37
Re: Co bije do očí...
Za to ty jsi letadlo ;-)
19. 1. 2015 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2015 12:01
Re: Co bije do očí...
Musím se přidat. Jseš plácal, který netuší o čem píše. Chápu, že tomu nemusíš rozumět, ale nechápu, proč se k tomu musíš vyjadřovat.
19. 1. 2015 12:14
Re: Co bije do očí...
Nepiš jako ňouma a já ti to nebudu psát. Pokud něčemu nerozumíš, tak si o tom něco zjisti nebo raději mlč. Jinak budeš za ňoumu.
18. 1. 2015 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 21:53
Re: Co bije do očí...
Dlužní dodat, ze neplaca. Stát velmi vehementne zasahuje do značky Renault. Velmi vystizne bylo, jak Francie na vládní úrovni po roce 2009 narizovala francouzkym firmám po celém světe nakupovat francouzke vozy. Tvaris se jako odborník, vliv státu na firmu Renault ti nemohl uniknout...
18. 1. 2015 22:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 14:40
Re: Co bije do očí...
Tobě snad připadají výsledky Octavie, nebo i končícího Superbu špatné? Škoda dostane na budku v nižších segmentech. A pak nemá zrovna velké portfolio. Mezi MPV může nabídnout jen Roomster, mezi SUV/ crossovery jen Yetiho a mezi užitkovými vozy jen Praktik, pokud ho ještě vůbec vyrábí.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 18:34
Re: Co bije do očí...
Ale to není chyba konkurence, že ne? ;-)
18. 1. 2015 22:05
Re: Co bije do očí...
Říkám snad, že je to chyba konkurence? Nelze však očekávat, že Škoda uspěje v segmentech, ve kterých ani nic nenabízí.
Avatar - Ham.
18. 1. 2015 14:01
Re: Co bije do očí...
Ano, přiznejme si to se zakořeněným českým "obdivem" k úspěšným. Jo je to neúspěch mít na dosah takové zavedené evropské značky jako Mercedes, Citroën nebo Fiat. Být před Toyotou, Nissanem, Hyundai, Volvem, Mazdou, Mini, či Hondou to by dokázal každý trouba, protože to nejsou soupeři. :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 14:13
Re: Co bije do očí...
Fakt srovnáváš prodeje rodinnýho mainstreamu s německou prémií? Je fakt že sem čet že Sup je lepší než německá prémiová vyšší střední a xkrát slyšel že Okta než prémiová střední :-)
Avatar - Ham.
18. 1. 2015 16:30
Re: Co bije do očí...
Možná sis toho nevšimla, ale redakce do článku dala jedinou tabulku bez rozlišení co je nebo není prémie.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 16:36
Re: Co bije do očí...
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 17:40
Re: Co bije do očí...
Víš co sme si řekli. Takže už zase di do *
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 18:07
Re: Co bije do očí...
ale noooo :-)
ved sranda musi byt, aj keby..........citrony padali >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 18:11
Re: Co bije do očí...
sranda? Fakt ti to popadesátý přijde tak vtipný?
To ty padací citrony aspoň trochu vtipný byly
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 17:40
Re: Co bije do očí...
Krom toho že srovnáváš rodinnej mainstream s německou prémií určitě sis všim že nejsem holka. Připadáš si vtipnej nebo vodvádíš pozornost vod toho nevhodnýho srovnání?
Avatar - Ham.
18. 1. 2015 18:14
Re: Co bije do očí...
Jestli jsi holka nebo ne jsem neměl možnost posoudit. Ale diskutoval jsem s tebou hromadu let jako s ženskou a tys s tím neměla problém, v drtivé většině příspěvků tady na serveru sama sebe jako ženskou označuješ, takže nevidím žádný důvod to měnit.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 18:19
Re: Co bije do očí...
Boha to je fakt debilní blábol 8-s
18. 1. 2015 21:08
Re: Co bije do očí...
Kajli, zadnej opravdovej chlap nema potrebu dokazovat, ze je chlap. Koukni se do trenek a priznej si konecne, ze tam zadny koule nejsou, nestad se za to, co jsi. Ja se take nestydim za to, ze jsem debilni buzna (jak jsi me tuhle onalepkovala). To je ok, ruzni lide na me maji ruzne nazory, je to jejich vec ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 23:32
Re: Co bije do očí...
Další * ? Vidim že whitova taktika fakt zabírá :yes:
A jestli si myslíš že sem Kylie tak seš fakt takovej ubožák že jí řikáš Kajlí a mluvíš s ní takhle? Fakt ubohý
19. 1. 2015 00:16
Re: Co bije do očí...
To uz je dneska druhej, co me onalepkoval ubozakem. jeden za tykani na idnesu, druha za pojmenovani kajli tady... No jo no., co naplat. nejspis to bude pravda, jsem ubozak a od minula jeste debilni buzna... takze uboha debilni buzna. >:D
Avatar - AUDIRS6
19. 1. 2015 00:20
Re: Co bije do očí...
no vidis, tak to ja mam byt asi poteseny tym, ze holden ma skoro dal na ko.... >:D
19. 1. 2015 00:38
Re: Co bije do očí...
no, to zalezi na tobe, jak na to koukas, jestli nejsi madar, rom ani ko..kot, tak podle toho vtipu budes asi na slovensku patrit k nejake minorite ;-). hele mame to stejny, myslim si ze krome me se v CR ubohe debilni buzny vyskytuji uz jen v politice, takze jsem take minorita... a jak malo staci, postnout sem jeden vtip. :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 00:41
Re: Co bije do očí...
Fakt se vydíš jako vyjímečnej? :yes: >:D
Tak to tě zklamu. Hovad co se chovaj k holkám jako ty sou miliony :-!
19. 1. 2015 09:34
Re: Co bije do očí...
Ne, to opravdu ne, jako výjimečného mě nálepkuješ Ty (ubohá debilní buzna určitě musí být výjimečný jedinec :-) ) . A jak se chovám k holkám Ty nemáš ani páru. Navíc se domnívám, že moje komenty jsou v globálu výrazně slušnější a umírněnější (byť provokativní) než Tvoje reakce (není to ale podstatné, já se tady nebudu stavět nikdy do role slušnáčka). No a hrát si na chlapa Ti moc nejde... Když už teda tvrdíš, že nejsi žena Kylie, ale nejaký muž Sakrahumus ;-), tak nám vysvětli, jak to teda je. Vyvrať to, že nejsi Kylie, která se jenom maskuje stylizací do sprostého hulvátského blbečka ***nasaku. Vysvětli, jak to je doopravdy. Ju?
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 10:50
Re: Co bije do očí...
Vim jak se chováš ke mě a furt nevim proč
Vysvětlil sem to už hodněkrát a nevim proč to vopakovat někomu kdo se ke mě vod první chvíle chová totálně úchylně když já ani netušim kdo to je
19. 1. 2015 12:14
Re: Co bije do očí...
Nechovám se k Tobě ani o milimetr hůře než Ty ke mně. Spíše naopak. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 12:38
Re: Co bije do očí...
Jj a začali sme taky současně :yes: >:D
Takže co seš zač? Ta diskuze na kterou si mi dal odkaz se mi nezdá důvodem aby ses po letech navážel do Kylie. Nebo fakt jo?
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 00:30
Re: Co bije do očí...
Si blbej nebo si na * jen hraješ? Přečti si po sobě cos napsal. Nevim cos s ní měl za problém ale to co sem tady vod tebe čet byla katastrofa. Takže co máš za problém? To ti musela udělat něco fakt hnusnýho a nebo seš fakt ten * a ubožák
19. 1. 2015 00:33
Re: Co bije do očí...
... a jen tak mimochodem, tady mas odkaz na clanek z roku 2011. handrkoval jsem se tam sjednou odbarvenou blondynou s nickem kylie, ktera si tak nechala rikat, neumela zachazet s klavesou caps lock a protezovala citroeny. svete div se se nick zmenil na ***nasaku (nebo jak se to cte) a kazdy diskuter s pameti na jmena je ted u tebe asi uboha debilni buzna... tady mas pro pripomenuti. tituloval jsem te kylie a oslovoval v zenskem rodu a bylo to tak v poradku, takze u toho s dovolenim (nebo i bez nej) zustanu.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 00:43
Re: Co bije do očí...
Měli ste tam jinej názor ale žádnej problém. Tak proč teď bliješ takový kraviny a debilně jí urážíš?
19. 1. 2015 09:08
Re: Co bije do očí...
Tahle odpověď přesně koresponduje s běžným stylem odpovědí Kajlí... Mimo téma, mimo mísu.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 10:49
Re: Co bije do očí...
Nekvákej kraviny a vodpověz! A nezanášej do diskuze tyhle *** a použivej SZ
19. 1. 2015 12:13
Re: Co bije do očí...
ad 1) "nekvákej kraviny a odpověz" - zkus tohle aplikovat v první řadě na sebe. Máš tu jasný doklad toho, že nick Kylie se změnil na nick Hammunasakra. Tzn. majitel účtu změnil nick. Kdyby náhodou účet změnil majitele, tak tady nebudeš dělat jak gumová, že Kajlí neznáš. Tak odpověz jak to teda podle Tebe je a nepiš tu stupidní klišé, že už jsi to psala opakovaně.
ad 2) Nevšiml jsem si, že bych tu kajlí jakkoliv urážel (odbarvená blondýna, co neumí používat caps lock, jsem nemyslel jako urážku). Narozdíl od Tebe kajlí, která tu ze sebe ve snaze přesvědčit všechny okolo, že jsi alfasamec, sypeš jednu sprosťárnu za druhou. V této své nové stylizaci jsi útočná a hádavá, ale držet téma Ti nejde stejně jako v dobách odbarvené blondými.
ad 3) nevím, co to je SZ.
19. 1. 2015 13:16
Re: Co bije do očí...
Jó kuny, trefil jsi to.

Vzorec chování jedince ve vypjatých situacích je jako DNA. Velmi težko se napodobuje, natož aby šlo něco zamaskovat.
I když bude sebesprostější, ten komplex méněcennosti z ní tak prýští, že ji to vždy spolehlivě ientifikuje. ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2015 13:34
Re: Co bije do očí...
Nevim kdo je kuny zato tebe znám menzane >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2015 17:07
Re: Co bije do očí...
Vidim menzane že sis našel sobě rovnýho kamaráda. To ti přeju :yes: >:-[]
18. 1. 2015 22:55
Re: Co bije do očí...
Něco ti povím, ty "plečko". Před nedávnem můj kámoš u svého tříletého Punta překonal hranici 100 000 najetých km a kromě jednou řešeného lehkého povrzávání plastu v interiéru (vyřešeno zdrama v rámci záruky) na tom autě měnil jen olej a filtry, jinak nemel jedinou závadu. Já jsem skoro současně s ním koupil auto stejného segmentu jako je Punto, ale jedné nejmenované koncernové značky. Má najeto jenom 30 000 km (žena s ním jezdí hlavně po městě a v blízkém okolí) a už na něm bylo třeba třikrát provést nákladnou opravu (výměna nefungující stahovačky okna, výměna nefunkčního zámku dveří, oprava prasklého okruhu klimatizace). A už se jenom klepu, co příjde příště. Po této zkušenosti bude příští auto pro moji ženu pravděpodobně Fiat a je mi úplně jedno, že většina Čechů touto značkou ve své nebetyčné zabedněnosti a automobilové omezenosti pohrdá :-!
18. 1. 2015 23:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hanson
18. 1. 2015 23:40
Re: Co bije do očí...
Každá liška chválí svůj ocas a ta co jej nemá tvrdí jak dobře je bez něj. Měl jsem Punto v 1,6 a až na drobnosti spokojenost, to bylo letadlo, a vyměnil jsem jej za větší typ Brava a nevím proč bych měnil??? To, že je Fiat "plečka" to je jen dnes nepodložený nesmysl. Mně ohromně zklamal Peugeot 306 a do Francouze bych už nešel.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 13:42
toyota
suverenne najpredavanejsia japonska znacka v eu ... takze tie reci o tom ako su tie toyoty skarede a ake su nudne a nikomu sa tu nepacia budu predsa len mytus iba na diskusiach.... v reale sa tejto znacke v eu dari vyborne .... naopak vacsie obavy by som mal v eu o hondu jej modely v eu a jej dizajn..... 133 tisic kuskov je dost slabe cislo vzhladom na to co tato obrovsa znacka dokaze predavat v usa alebo azii .... v eu je to z pohladu hondy ako zly sen ... navyse tento rok nam uz v ponuke hondy nefiguruje accord .. nie zeby to bol predajny trhak ale jeho absencia rozhodne v eu honde k lepsim predajom a imidzu nepomoze......

mitsubishi +25% :yes:
mazda +19% :yes:
nissan +13% :yes:

rastie aj suzuki a spominana toyota ... ale co sa to v eu uz posledne roky deje s hondou je pre mna zahada...... skoncil legend skoncil accord, skoncilo crz, aj s2000 .. nastupcovia kde nic tu nic.., novy jazz stale u nas v eu nikde ..... uz nech je tu cim skor aspon novy vezel ( HR-V ) ..... lebo to inak moze honda v eu zabalit....

este v roku 2007 predala honda v eu vyse 311 tisic aut..... a dnes? nepredava ani polovicu z toho co pred par rokmi a jej predaje z roka na rok klesaju...... niekde je vazny problem... bud chybaju modely pre europu alebo je problem dizajn alebo cena ... a mozno vsetko dokopy.... aj cena aj modely aj dizajn...... kazdopadne ide len o problem hondy v eu..... lebo pohlad na predaje mimo eu ...... povedzme v usa naznacuju ze honda je svetovo uspesna znacka ...

predaj hondy v usa za rok 2014: 1 373 000 kusov , kanada 152 000 kusov .....

to ze honda predava viac aut v 30 milionovej kanade ako v 850 milionovej europe je pre mna z isteho pohladu nepochopitelne ale .... budis.. s tym nic nespravime.... snad sa honda v eu spamata skor ako nebude neskoro...... ja viem ...... o predajoch v usa ani nema cenu moc pisat ..... to je z pohladu hondy uplne iny svet.... a azia to iste..... len mi je proste zahadou preco v celej europe nie je honda schopna predat aspon tolko aut co v "ludoprazdnej" kanade .....

este pochvala skode...... predat z roka na rok len tak o 70 000aut viac .... to je na poklonu ...... pritom skoda ma stale neskutocne rezervy v europe.... neskutocne... dovolim si tvrdit ze tato znacka moze prdavat aj 700 000 aut v pohode... ved ked pride novy roomster... nove suv a superb a nejake dalsie novinky tak verim ze nebudem daleko od pravdy... skoda to ma krasne rozbehnute , absolutna poklona skode

:yes:
Rozbalit vlákno
10
18. 1. 2015 13:47
Re: toyota
Mě se líbí nárůsty Dacie a Renaultu :yes: ,za pár let bude Dacia před Šade wagen
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 13:50
Re: toyota
Jo taky si myslim že s Evropou to de vod deseti k pěti >:-[]
Avatar - aproximus
18. 1. 2015 13:53
Re: toyota
to si nemyslím, ale stát se může cokoliv..
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 13:58
Re: toyota
dacia ide pekne hore .. :yes: ovsem mozno uz tento rok narazi v eu na strop... uvidime.... predsa len nove modely uz tento rok moc nebudu a tak uvidime ako sa to prejavi na predajoch ... zazraky s troma autami sa robit predsa len nedaju a lodgy nam uz dokonca v eu predajne klesa.... takze ani dacia nebude v eu vecne stupat ... ocakavam tento rok uz len minimalny narast dacie v eu.....

ovsem renault predaval kedysi v eu podstatne viac aut ako dnes... ja si pamatam ze to bolo bezne aj cez 1,5 miliona rocne .... takze sucasny stav moc na pochvalu asi nie je..... je co zlepsovat..... samozrejme zlepsenie voci roku 2013 tu vidime... pomaly sa nam dviha od dna ... ale na predaje spred 10 rokov dozadu moze renault v eu stale zabudnut.... je tu hodne co zlepsovat a dohanat... v minulosti mal renault v eu ovela lepsie predaje ako dnes .... ovela... pozri si statistiky ... a to iste plati aj pre peugeot a citroen... francuzi podla mna najviac padli v eu v poslednych rokoch a svoje cisla spred par rokov zrejme v eu uz tak skoro nedobehnu .... a preto musia tieto predaje dohnat niekde inde.. ( azia, juzna amerika )
18. 1. 2015 14:18
Re: toyota
Nvm co řešíš nějakou Toyotu, která fakt dělá hnusná a nudná auta. Způsobeno zřejmě vysokým egem jak jsou nejlepší >:D Pokud je i ta Škodovka v Evropě prodávanější víc a má o dsot větší růst, růst Toyoty je celkem dost slabej, tak je asi něco špatně. :yes:
18. 1. 2015 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 22:01
Re: toyota
No ale ma pravdu... Design Toyoty je aktualne prisernej, kvalita je uz spíše marketingovou pohádkou dobrou tak akorát na plakáty a z toho se věcné žít nedá...
18. 1. 2015 22:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 23:02
Re: toyota
Naprostý souhlas, design Toyoty je pro evropský vkus velmi těžko stravitelný a svým způsobem až nepochopitelný. Je to prostě takové divné, křečovité a nelíbivé.... 8-s :no:
18. 1. 2015 20:36
Re: toyota
Toyota že dělá nudná a hnusná auta? Jsi trochu někde jinde, ne? Podívej se jen na novou Corollu, která je světově nejprodávanější a bude otázkou času než slavná Evropa zjistí, proč to tak je. Toyota měla v minulosti opravdu auta, která se přehlídla ale hnusná nebyla. V současnosti si dává na exteriéru záležet a bude jen otázkou času, kdy bude nejprodávanější i v Evropě. Měl jsem v minulosti jen Škodovky a teď jsem si Japonce koupil. Musím jen potvrdit co se říká ,, Japonec až na konec" je to opravdu poklona a ne hanění, to mi věř.
Avatar - aproximus
18. 1. 2015 13:49
why not
příští rok v první 10. to bych viděl jako úspěch. čím víc aut škoda prodá v evropě, tím líp.
a k tabulce, jediné co mi nejde do hlavy, kdo pořád kupuje ty oply >:-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2015 13:53
Re: why not
Prej zhruba třetina bejvalejch majitelů Chevroletu :-)
Nárůst Škodovky probíhá hlavně v Asii speciálně v Ćíně. A že bych cejtil naléhavou potřebu vokolo sebe vidět víc Škodovek než dneska to teda necejtim >:-[]
Avatar - Guttalax
18. 1. 2015 13:55
Re: why not
Taktéž se lze zeptat na Fiat. Tady se neprodává a v EU má slušnou pozici. Čím to asi bude?Kdo ty Fiaty kupuje? :-!
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2015 14:23
Re: why not
A kdo ty Fiaty nekupuje? Každý, kdo má mezi ušima mozek. :-!
18. 1. 2015 14:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 16:32
Re: why not
Jo, to jsou nazory - pozice Skody je mizerna a stoji za houbeles, ale pozice Fiatu je slusna a to jsou tyhle dve znacky od sebe jen o par tisic kousku... Fakt funny :-)
Avatar - simply never
18. 1. 2015 15:24
Re: why not
Tak ma napadlo Adolf, ty si žena?
18. 1. 2015 23:05
Re: why not
Domníval jsem se, že Áda patologicky nenávidí jen Renaulty, ale koukám, že rozšířil záběr i na Itálii >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 14:14
Re: why not
je len otazka casu kedy skoda uz pojde pred fiat v eu..... uz mozno tento rok bude skoda v top 10 a uplne zasluzene :yes: ma vyvazenu ponuku skvelych aut operujucich v takmer kazdej kategorii....

skoda ma neskutocne ( predajne ) rezervy..... kludne moze predavat 700 000 aut rocne v eu ..... a nikto sa cudovat nebude .... tato znacka ma neskutocny potencial ... :yes:
18. 1. 2015 14:29
Re: why not
Můžeš nějak specifikovat "neskutečný prodejní rezervy" Škody?
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 14:30
Re: why not
no ked pride novy "iny" roomster a nove velke SUV a novy superb a par dalsich noviniek .... tak je dost mozne ze predaje znacky by uz mohli byt omnoho inde ako su tie sucasne ..... meta predavat 700 000 aut rocne v eu je uplne realna a to uz v najblizsich 3 rokoch :yes:

ved aj yetina ma predajne rezervy.... novy model uz predpokladam bude uspesnejsi ako tento sucasny ... na ktorom uz citit vek....

skoda ma obrovske rezervy... co je zla sprava pre konkurenciu .....
18. 1. 2015 20:24
Re: why not
KIA-World, vymenoval si komplet vsetky modely, ktore maju skodovaci uviest na trh, tak este dopis tie dalsie novinky, ked si tak dobre informovany. ;-)
Avatar - habanero1
19. 1. 2015 03:01
Re: why not
Souhlasím, Škoda vyrábí kvalitní, praktická auta za dobré peníze. Neříkám, že pro každého je univerzálně nejlepší Škoda, každý má při výběru jiné preference, ale že dělají dobré auta jim nejde upřít.

Myslím, že na 700tisíc v Evropě určitě mají. Stačí rozšířit nabídku, dobré jméno už mají.

Naopak nechápu kdo kupuje FIAT? Samozřejmě, že Italové, ale na to jak je to obrovský trh je 10. místo slabota a když se podívám na stránky FIATu, tak teda nevím, co bych si vybral.. Nabídka jak pojď do mě zboku a divím se, že si to Italové kupujou...

Od Seatu jsem čekal víc, ale každopádně vstal z mrtvých.
18. 1. 2015 15:16
Re: why not
Neskutocne rezervy, neskutocny potencial, vyvazena ponuka skvelych aut. Synku na čem ty jedeš nevím, ale matroš to musí být skvělý. A nebo jsi pochodující reklamní materiál PR žvásty. Mimochodem vedle jsi zpochybňoval pravděpodobnost toho že by Ford mohl být v ČR do pěti let v prodejnosti na bedně. Jako příklad jsi udával trh na Slovensku. Tak se teď dobře podívej kde je Ford v Evropě a můžeš si nahledat i historii prodejů Fordu v Evropě a pak ti snad dojde jaký jsi teoretik a placal.
18. 1. 2015 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 16:34
Re: why not
Nedojde, tento stav trva uz roky, vsak jsi tu dost dlouho na to, abys to vedel :-)
18. 1. 2015 16:36
Re: why not
Zdar chlape. No škoda a já mu tak věřil. ;-)
18. 1. 2015 14:16
Evropa :)
Hyundai nemá růst ani 1%? Je vidět, že Evropa jako poslední automobilový trh na světě má ještě mozek ... Věřím a držím palce Dacii, která ho zachvíli srovná ...

Jeep super růst :yes:

A na to jak si všichni stěžujou na Opel co by htěli víc než třetí místo a růst přes 7%. GM může být spokojeno, že se ho nezbavilo a snad poroste i do budoucna. Nová Corsa je fajn.
Rozbalit vlákno
32
18. 1. 2015 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 14:24
Re: Evropa :)
Jen u nás letí korejské značky, jak vidno. Soudný Evropan dá přednost domácím značkám.
18. 1. 2015 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 15:31
Re: Evropa :)
Ale on má pravdu, vždyť Evropa dělá všechno proto, aby šli její výrobky do háje, protože si svůj trh vůbec nehlídá. Když vidím, jak si hlídají svůj trh američané, nebo korejci a čínani a z nás mají odbytiště, tak je mi z toho smutno
18. 1. 2015 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 18:35
Re: Evropa :)
Clo.

To je dost krátkozraké. Navíc v Koreji nikdy nic nevymysleli. Jen kopírují Evropu, kde je největší rozmanitost.
18. 1. 2015 22:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 22:09
Re: Evropa :)
A díky takovým jako ty tu budeme za par let mít úplně všechno z Asie... A víš proč? Protože tohle primitivni uvažování, jako mas ty, asiati nemají a preferuji domácí produkci. Jsem rad, ze je v Evropě jeste dost lidi na to, aby tyhle rejzovy pokusy o auta vytlačili z desítky.
18. 1. 2015 22:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2015 06:48
Re: Evropa :)
Bože to jsou kecy. Asiati upřednostňují svoje zboží a proto např. Škoda vyrobila přes milion aut a v Evropě jich neprodala ani šestset tisíc. Kde asi je ten zbytek? A to jsem napsal jen o Škodě. Ale jasně ty slavný evropane až tady bude článek o tom že škoda prodala v Číně půl milionu aut přiběhnete všichni gratulovat, ale z prodejů korejských aut jste vzteky bez sebe.
Avatar - Magister
19. 1. 2015 07:49
Re: Evropa :)
Až na to, že se musí porovnávat reálná čísla...tedy % podíl Škody v Číně a ten je zanedbatelný.
19. 1. 2015 08:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 21:13
Re: Evropa :)
zrovna teda ta amerika si ten trh prakticky nehlida, dovoz do usa nesrovnatelne prevysuje vyvoz z usa... v tomto ohledu je na tom evropa vyrazne lepe.
18. 1. 2015 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 15:10
Re: Evropa :)
Taky "soudny Evropan" - konkretne Nemec, bol v roku 2012 schopny objednat Sportage, s tym, ze vedel, ze je to auto s najdlhsou dobou dodania v Nemecku ! Vtedy to bolo 46-52 tyzdnov !!! - ano, skoro rok bol schopny Nemec cakat na svoj Sportage !!!
18. 1. 2015 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 18:38
Re: Evropa :)
V Německu je spousta Turků a přistěhovalců (miliony), co dělají za málo, a pak tato auta kupují. Průměrný Němec jezdí ve VW nebo Opelu. Nadprůměr v německé prémii a značu volí podle toho, odkud je....velmi často.
Avatar - white label
18. 1. 2015 18:42
Re: Evropa :)
I průměrný Němec si může klidně dovolit prémii, stačí se podívat na tamní prodeje střední třídy u D3.
18. 1. 2015 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magister
19. 1. 2015 07:51
Re: Evropa :)
Řekl bych, že víc než ty. Němci korejská auta skutečně nekupují. Nakupují vlastní - nejspíš nejlepší - produkci. A většinou podle toho, kde bydlí. V okolí Stuttgartu - Porsche a Mercedes. Kolem Mnichova dominují BMW atd.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 14:25
Re: Evropa :)
ono vecne rast nebude ziadna znacka nikde na svete .... z casu na cas pride u kazdeho vyrobcu k istymu poklesu alebo v tom lepsom pripade k stagnacii .. nejde ale o ziadny extrem.... mensi pokles alebo stagnacia moze suvisiet s obmenou modelovej ponuky a je beznou sucastou "nadychu znacky" do dalsich uspesnych rokov..... vacsi problem nastava az vtedy ak su poklesy citelne a trvaju niekolko rokov po sebe.... ovsem takyto problem hyundai v eu nema a asi tak skoro mat nebude... nova i20 zda sa posunie predaj hyundaiu zase o krocik vyssie... a konkurencia zavistou zozelena..... no ale dost bolo srandy.... chcem povedat len tolko ze z casu na cas aj ten komu sa dari tak dosiahne isty stav nasytenia a pride stagnacia.... hyundai sa nadychol minuly rok rok do dalich bojov.... smutit ozaj nemusi.... predaje v eu ma stale lepsie a lepsie .... skor mam obavy o niektore domace europske znacky v eu.... tie akosi stracaju stale na predajne cisla spred par rokov dozadu
18. 1. 2015 14:31
Re: Evropa :)
HK nemá neskutečný prodejní rezervy? :-)
18. 1. 2015 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 14:37
Re: Evropa :)
Aby tobě jednou nepraskla žilka až bude mít někde Hyundai Motor Group -% . A vzhledem k tomu jak to nazýváš si buď fanatik kdo to auto má nejspíš doma a nebo pěkný *. Protože přát tomuto aby rostlo dál v Evropě víc, než našim značkám je právě ta čirá demence, ale tvoje.
18. 1. 2015 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 15:30
Re: Evropa :)
Vetsina automobilu Hyundai a Kia prodaných v Evrope je vyrobena v Evrope, také vetsina dílu pro tyto automobily se vyrábí v Evrope

To ale není pravda. Díly jako světlomety, elektronické součástky, plasty, výplně a vše co není odlité se vozí z koreje.
V evropě se dělají slevárenské díly a plechové části karoserie.
Třeba jeden zákazník čeká na xenony i40 z reklamace už měsíc, protože nejsou to jsem schopní z koreje dostat.
18. 1. 2015 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 16:48
Re: Evropa :)
Pres 30 dni a odstupuje od smlouvy, ne?
18. 1. 2015 15:33
Re: Evropa :)
Já jen doufáím že tenhle troll co má potřebu reagovat na každý post ikdyž ho nezajímá a musí jen urážet a to většinou i samotné redaktory - vidím to tady pořád bude zase vyhlášen na konci roku jako největší spamer a všichni mu tu budou vzdávat hold. :yes:
18. 1. 2015 15:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 18:17
Re: Evropa :)
Ale zřejmě si v tom jen ty sám ;) Jak je vidět.
18. 1. 2015 22:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - tfu
18. 1. 2015 14:25
VW 3x vyssi prodej nez Skoda :-)
LOL VW 3x vyssi prodej nez Skoda :-)
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2015 14:28
Re: VW 3x vyssi prodej nez Skoda :-)
tak už umíš násobit, gratuluju ;-)
18. 1. 2015 14:32
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2015 14:38
Re: Ilustrace
nemal by som im to za zle... skoda je vasa domaca automobilka, logo skody je uplne na mieste z tohto pohladu.... hadam tu neocakavas logo toyoty alebo mercedesu... ;-)

jasne.... niekomu to uz moze liezt na nervy .... ale bud len rad ze mate skodu... zavidiet vam ju moze kazdy.... :yes:
18. 1. 2015 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2015 15:26
Re: Ilustrace
vždyť sem chodit nemusíš.....a nemusíš se tím trápit
18. 1. 2015 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
18. 1. 2015 16:51
Re: Ilustrace
Gilgite, nikdo tě tu nemá rád. A ty to pořád ne a ne vidět >:D
18. 1. 2015 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
18. 1. 2015 17:07
Re: Ilustrace
Kdyby jsi měl pravdu, tak na tomto fóru jsi jediný, kdo není hlupák!
18. 1. 2015 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
18. 1. 2015 17:21
Re: Ilustrace
Tak polopaticky: MAROŠ MÁ PRAVDU!!!
18. 1. 2015 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
18. 1. 2015 17:31
Re: Ilustrace
Gilgite, ty aby jsi neměl poslední komentář. Tvoje věčné napadání diskutérů a novinářů už prostě nikoho nezajímá, smiř se s tím ;)
18. 1. 2015 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
18. 1. 2015 17:59
Re: Ilustrace
Já se stotožňuji jen s jeho názorem na tebe!
18. 1. 2015 22:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 1. 2015 14:40
No, koukám, že Fiat to má o fous...
Ale když srovnám nasazení Škodovky a letargii Fiata, přičtu k tomu pozvolné fiatí probouzení, tak mi to dovoluje doufat, že příští rok to nebude opačně.

:-)

Než začne někdo o vlastenectví: Němcem se být necítím.
Rozbalit vlákno
5
18. 1. 2015 15:30
Re: No, koukám, že Fiat to má o fous...
Za první republiky byl většínový balík akcíí celého koncernu Škoda ve francouzských rukou. Domníváš se, že tehdejší čechoslováci si mysleli, že nejsou vlastenci když kupují Škodu a také že to brali tak, že si kupují francouzská auta?
Avatar - Ja Prvni 123
18. 1. 2015 16:15
Re: No, koukám, že Fiat to má o fous...
a tos vzal kde?
Dej odkaz na zdroj téhle informace.

Pokud vím, tak prvním nečeským vlastníkem koncernu Škoda (nejen auta) byl Hermann-Göring-Werke...

>:-[]
18. 1. 2015 19:50
Re: No, koukám, že Fiat to má o fous...
Četl jsem to v muzeu Škody v Mladé Boleslavi. Byla to pro mě dosti překvapivá informace. Vlastně je to jediná zajimavá informace co sem si odtamtud po rekonstrukci odnesl, bo jinak aut, i informací o nich, značně ubylo a s každou úpravou je to tam jen horší.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 1. 2015 22:06
Re: No, koukám, že Fiat to má o fous...
jo jako ještě k tomu hlavní akcionář Škodovky jako přes auta?! To je fakt divný... jsem u aut dost dlouho a ještě jsem o tom neslyšel.
Já jsem Tě původně pochopil tak, že akcionář Škody jako hlavní fabriky, v Plzni. Co koupila Laurin & Klement... a proto se to dneska jmenuje Škoda.

To ale neznamená, že to není pravda... jen jsem to neslyšel - a ani rychlej průzkum internetu to nikde ani nenaznačuje.
19. 1. 2015 20:29
Re: No, koukám, že Fiat to má o fous...
Kus prostoru tam mají věnovanou cestě populárů do Indie v r. 1934 a na jednom z textů tam je psáno, že v té době byl průmyslový koncern Škoda vlastněn francouzským kapitálem. Tak snad vědí co píšou.
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 15:22
Wolfsburg na kolenou
Aspoň nějaká útěcha pro ty,co VW nemusí..... >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Atlis
18. 1. 2015 15:34
Re: Wolfsburg na kolenou
To skôr toto:

[odkaz]
Avatar - woody-alien
18. 1. 2015 15:59
Re: Wolfsburg na kolenou
>:-[] Hezký, zasmál jsem se. Naštěstí nemám s plány prodejů VW v Americe nic společnýho. ;-)
Avatar - hedvin
18. 1. 2015 15:46
Už ty auta nekupujte
Nejlépe by bylo vykašlat se na nakupování aut, a jezdit třeba na koních nebo chodit pěšky. Každý auto co se vyrobí je další zátěž i kdyby plnilo normu euro 10
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2015 15:51
Re: Už ty auta nekupujte
Server makrobiotiku, vegetarianu a Greenpeace je o kousek dál. Tady chodí fanoušci aut.
Avatar - hedvin
18. 1. 2015 16:33
Re: Už ty auta nekupujte
aby bylo jasno tak ekology nepodporuju, komentář byl myšlen jenom jako jinej pohled na věc. Jinak škoda má dobrý vyhlídky dostat se do top 10
Avatar - pumpkin
18. 1. 2015 17:05
Nová podstránka
Nechce naozaj redakcia novú podstránku auto.skoda.cz Tento týždeň bol tuším len jeden deň kedy sa neobjavil článok o škodovke. 8-s
Rozbalit vlákno
8
Avatar - AUDIRS6
18. 1. 2015 17:09
Re: Nová podstránka
skor podstranku: www.ineauto.cz >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
18. 1. 2015 17:22
Re: Nová podstránka
Však už existuje, stačí se podívat na skoda.auto.cz :-) Existují samozřejmě i podstránky ostatních výrobců.
Avatar - pumpkin
18. 1. 2015 17:36
Re: Nová podstránka
Škoda a tí ostatní, hej? >:D Môžete im spravovať oficiálny blog, sa potešia.
Avatar - CHerokee
18. 1. 2015 18:41
Re: Nová podstránka
Ale tak trocha patriotismu, to člověk pochopí. Ale srovnávací testy, kterých je málo, by pak měly být skutečně co nejvíce objektivní.
Avatar - Ja Prvni 123
18. 1. 2015 19:39
Re: Nová podstránka
Patriotismus?
Mně jsou teda Němci fakt ukradení...
:-P
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2015 22:51
Re: Nová podstránka
Nezačínejme zde zase flame... >:-[] ;-)
Avatar - pumpkin
18. 1. 2015 22:01
Re: Nová podstránka
Pre zdravý patriotizmus mám pochopenie, Škodu mám rád, len tunajšie masáže mozgu vo mne už začínajú vzbudzovať averziu voči nej. ;-\
Avatar - Barrichello
19. 1. 2015 10:05
Re: Nová podstránka
Ty masáže jedou nepřetržitě od půlky 90.let >:D
Avatar - nalimer
19. 1. 2015 12:02
chyba v titulku!
Originál titulok má byť:
"Evropský trh v roce 2014: Škoda skončila."
Rozbalit vlákno
0