moje auto je pred i za. a poluce z toho ze nejaka nemecka montovna schade je skoro nejhorsi z evropskych automobilek fakt nemam. mozna kdyby kopli do pr*dele toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka, makli na kvalite a spolehlivosti tak by se o tom zase snad dalo uvazovat.
a souvislost? Hodnotit značku jenom podle prodejů je hloupost. Myslíš si snad, že např. takový Renault, Fiat nebo Peugeot dělá spolehlivější auta než Škoda/Seat (s komplet technikou nejprodávanějšího VW) jenom proto, že má vyšší prodeje? Navíc Renaulty se často prodávají za podstatně menší peníze než Škodovky a to nejen u nás. A mohl bych pokračovat...
jj
SOUDRUZI A SOUDRUŽKY V KVASINÁCH VÁM NEDAJÍ UŽ DODRŽKY, BA NAOPAK !!
BEROU VÁS VŠEMA DESETI, CO DESETI JAK VYSAVAČ !!! >:D >:D
A víte proč?
Protože pochopili, že s dízlpopelnicema [odkaz] z Boleslavi si do budoucna už neškrtnou [odkaz] a už vůbec nepředhoní nejlepšího z nejlepších !! [odkaz]
A to voni nechtějí zůstat jak KŮL V PLOTĚ >:D a tak koupili pole, vyluxovali pracovní síly v okruhu 50km a chystaj roboty KUKA na vodost lepčí ŠÁDE 2016 [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D :-) :-):-) :-):-):-) :-):-):-):-) :-):-):-):-):-) :-):-):-):-):-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
Já neříkám, že Škoda dělá spolehlivější auta rendlíkáři. Pouze odmítám povrchní hodnocení značky podle prodejů a jako rendlíkář bys to měl chápat. To, že jsem se dotknul tvého milovaného Renaultu mě mrzí. Vždy se nějakej fanatik s pocitem křivdy ozve, že právě ta jeho značka je ta nejlepší.
Já se jako fanatik držím reality a nešířím tady bludy. Ty jako fanatik tady plácáš jen nesmysly. Už ta tvá první věta vyvrací, to co jsi napsal před pár minutami. Srovnej si to v hlavě a nebudu muset reagovat. :*)
Ale nevyvrací rendlíkáři, pouze jsi to zase nepochopil. Jsem toho názoru, že obě automobilky vyrábějí +- stejně spolehlivá auta, pro méně chápavé jedince polopatě: nemyslím si, že Renault vyrábí kvalitnější auta než Škoda a naopak.
Asi vím, co jsi měl na mysli. Některé značky jsou prostě více preferované a jiné více opomíjené než ostatní, často bez racionálních důvodů a pod vlivem předsudků (prostě je lidi zavrhnou hned na začátku rozhodování) a přitom o kvalitě aut dané značky to nic nevypovídá. Samozřejmě raději tu nebudu jmenovat, ať se tady na mě také nesesype nějakej místní fan da tik a že jich tu není málo >:-[]
teba treba kopnut do hlavy ! Nech sa ti tam konecne rozsvieti, ze za narodnostne urazky mozes dopadnut aj horsie, nez len zablokovanym pristupom do podobnych diskusii... :-!
:no::no::no::no::-!
myslim, ze ta jeho urazka bola drsnejsia, nez Ham-ova dedukcia... :-!
Ak s tymto suhlasis, je to s tebou horsie, nez som si myslel... 8-s
a co se te tak dotklo? koukni se na nejakou fotku toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka a dojde ti o cem pisu. na kazdy fotce je zmackanej jak kdyby vypadnul krave z huby nebo chrapal v kocovnym voze jak tahne evropou.
hele, to, ze napises, ze je to zezvejkany vandrak ti vyvracet nebudu, to, ze kdykoliv okolo me projede nejaka novinka z bolehlavi a prasti me do oci nepriklad temi nevkusnymi trojuhelniky u zadnich svetel, pricemz si pomyslim, ze kaban je vul, jeste neznamena, ze nalepka "slovensky vandrak" neni pro kolegy ze severozapadniho balkanu :-))) urazlive. Pac oni za to preci nemuzou, ze si v bolehlavi do takove funkce nasadi takove kosmopako... takze tam bych hledal tu urazku, kterou vnima audirs6... no a timto audirs6 zadam, aby se povznesl nad muj vyraz severozapadni balkan a vzal ho s humorem a nadhledem ;-) dekuju.
ze jo ;-). muj (sakra jak se to jmenuje kdyz je to bracha od manzelky) tusim svagr (slovak zijici na slovensku) tuhle tvrdil, ze slovensko se prejmenuje na maroko, protoze je to zkratka trech nejrozsirenejsich etnik: MAdari, ROmove a * :-). a dokud takovyto humor narod ma, tak to s nim neni tak spatne ;-)...
tak ak by to malo byt podla spisovnej Slovenciny ( nakolko spisovny vyraz po Slovensky je cigán a nie róm ) tak asi by to bolo trosku komickejsie : MACIKO ! >:D
Jsou to zajímavé čísla.Druhý Ford a článek TOP 3 asi nebyl vypuštěn jen tak . Cíle mají nalajnované. Ted jen aby jim šel prodej. Viděl jsem B-MAX A za sebe můžu říct,že bych ho nikdy nekoupil. Ale to je jen můj soukromý názor. :-!
Fiat je na dostřel a Citroen neni zas tak moc napřed. Na druhou stranu zvýšit evropský prodeje má v plánu i Toytota a jestli bude příští Prius takovej jak naznačujou tak bych na to i věřil..
Opět se Gilgit bezdůvodně naváží do ostatních uživatelů :-| Kdyby se podržtaškový diskutér z panoptických Nošovic opravdu znal s těmi manažery automobilového průmyslu (já taky poznám z fotky Karla Gotta, asi tak že) tak by se jistě věnoval lukrativnější spolupráci s nimi. Místo toho tady sedí 16 hodin denně a vypisuje tabletky, psychiatry, lidské odpady atd >:D Smutné kam až někteří dokáží klesnout. K tématu "automobilový trh 2014" opět nic 8-s
Za mě tedy alespoň skromné bravo k VW, Mercedesu a Mazdě ;-)
I když jsem tě původně typoval na pracák(nedokázal jsem si představit, že tě někdo může zaměstnat), teď se nemůžu zbavit dojmu, že sedíte s petrkem v Nošovickém kanclu!
To jak si notujete je nějak podezřelé!
Přitom by stačilo tak málo!
1. Nehrát si na novináře
2. Místo napadání všech včetně redakce, diskutovat o autech
3. Nemít na očích korejské klapky
Ale ty asi raději zůstaneš při starém, všemi oblíbeném Gilgitovi! :-(
Naprosto chápu, že si po blbý zkušenosti už nekoupíš i30-ku. Ale jako důkaz nekvality je to stejně relevantní, jako ta stejná (a možná i horší) zkušenost jiných se škodou, vw, fordem,renaultem, audi, bmw, mercedesem. Těžko bys našel značku, kde nikdo neměl podobné zkušenosti jako ty.
Pro mne je to zkušenost, která jen potvrzuje, že ten kdo kupuje korejce neobjevil Ameriku(auto stejných kvalit ale za podstatně méně peněz). Prostě dostane to co si zaplatil stejně jako když si někdo koupí vrtačku Asist nemůže čekat že má Metabo.
Zapadají jen díky neschopnosti PSA a Fiatu, kteří přišli o ten náskok který vůči nim měli.
Koncern, Renault a Japonci jsou pořád ještě dál.
Takže zapadají ale těsně nad chvost.
?? posilas gratulaci za co? za 11. misto? proc do MB? kdyz uz je pro tebe zebricek prodeju v evrope pro tebe duvodem nekomu gratulovat, tak proc ne treba tem z top 3?
pri vsi ucte, zamyslet by ses mel ty... faktem zustava, ze pri jeste hlubsim zamysleni dochazim nazoru, ze je vlastne uplne jedno, jestli se salou sparta palis v tribune vlajku baniku, nebo gratulujes skodovce ke krasnemu jedenactemu mistu. je to lidske davat zcela nepodstatnym vecem nejakou dulezitost nebo jim venovat pozornost...
Při vsi úctě je právě potřeba do MB poslat velikou gratulaci. Pokud jsi se narodil po roce 2000 tak je pochopitelne, ze neumíš docenit to co my starší vidíme a to ten neuvěřitelný obrat ve vnímáni naši české Škodovky v celé Evropě. Není důležité to prozatímní jedenácté místo, je důležité to, ze v Evropě zvalcovala světovou jedničku Toyotu (jestli to vůbec bude jeste světová jednička), ma na odstřel Citroen, který táhne obrovská Francie... Je to proste na velkou gratulaci a ty jako Čech by jsi to měl umět ocenit... ;-)
pri vsi ucte, ja jako cech ocenuju, ze ziju ve svobodne zemi, kde netrpime hladem, valkou, nedostatkem. ocenuju, ze patrime k hornim 10ti procentum na teto planete (z hlediska zivotniho standardu). ocenuju, ze tu mame vyborne zdravotnictvi, v kategorii porodnictvi, zachranna sluzba nebo kardiologie pravidelne obsazujeme pricky nejvyssi. tesi me, ze se muzu pochlubit krizikem, kaplanem, wichterlem, atd., tesi me jak jedinecny a propracovany humor tahle zeme mela a ma. tesi me, ze v liberci dali dohromady nanospidera, ze kolem zeme letaji ceske druzice, ze cech byl v kosmu nebo ze byla nase vlajka na mesici. tesi me, ze umime vyrobit neco tak spickoveho jako je pasivni radiolokator nebo ze umime stepit uran. tesi me, ze nasi vedci maji nemale uspechy v oblasti vyvoje novych leciv. Ale uprimne, nemecka montovna prumernych vozu (byt s castecnym vlastnim vyvojem) je pro me proste jedna z fabrik. nevim, cemu bych mel v teto souvislosti gratulovat - zpackanemu 1,2 tsi? nebo tomu, ze prepouziva technologie vw? nezlob se na me, ale strategie vw byt nejvetsi automobilkou na svete s podukolem pro skodu produkovat vice nez puldruheho milionu aut, to jsou pro me uplne nesmyslne cile. a je mi uplne jedno, jak to dopadne. jestli je skoda jedenacta v zebricku me vubec nezajima. kdybych navic byl zamestnancem skody, zajimalo by me jedine to, co z toho budu mit ja.
Hele, treba slocenost CEZ, ktera je rize ceska odvadi do rozpoctu cr mnohem vice penez nez skoda auto. posilas take tam vyrocni gratulace? je zvlastni, ze zatimco nemeckou skodovku (ktera primarne nosi penize do nemecka do volkswagenu) tu lide obecne miluji, cesky CEZ tu lide obecne nemaji radi... takze ja jen zopakuju myslenku - je mi uplne stejne mila jakakoliv zahranicni montovna s vyvojem jako skoda auto. a samozrejme je dobre, ze tu takova firma je. ale gratulace za vyrobenych x aut ji proste posilat nebudu, stejne jako nebudu gratulovat zadnemu nadnarodnimu koncernu s prumernym vyrobnim programem za jeho cinnost.
jak to souvisi s tim, ze je pro nektere lidi tato prumerna koncernova filialka (co do vyrobniho programu i objemu vyroby) modlou? tady preci nikdo nerika, ze je to spatny podnik a ze ho tu nechcem nebo ze se nemel nemcum prodavat. muj strizlivy odhad je, ze kdyby se skodovka neprodala, tak by bud dnes jiz neexistovala (temer jiste) a nebo by zivorila - jeden motor, jedna kastle, jedna prevodovka, dluhy z minulosti, nic k investovani, image socialistickeho ksuntu. S timto by se bez VW (nebo neceho podobneho) na presyceny zapadni trh tezko dostala... Nic to ale nemeni na tom, ze je to nemecky podnik, ktery primarne je zameren na tvorbu zisku pro majitele (coz je zcela v poradku), ale fakt nevim, cemu/komu v teto souvislosti gratulovat a proc.
Kdyby všechny socialismem podobně (dlouhodobě) zbídačené velké podniky dopadly tak, jako Škoda auto, bylo by to skvělé... a mnohem podstatnější, než to, za kolik marek to koupili, je to, kolik do toho investovali, a to při zachování značky Škoda. Klidně mohli pod touto značkou dělat jen jednu lowendovou řadu a na mainstreamovou produkci z Boleslavi "lepit" svoje logo, tedy tak jak to (podobně) udělala spousta "porevolučních" zahraničních investorů u nás.
Nebo jsme si ji raději měli nechat a vyvážet pod touto značkou "Škoda-vtipy" do Anglie?
P.S. A jestli je nějaké české značky vyrábějící osobní automobily opravdu velká škoda, tak je to v prvé řadě Tatra!
Ta čísla jsou prozatím nepříliš úspěšná pro Škodu. Je dokonce za takovými plečkami jako je Peugeot, Renault nebo Fiat. Snad se to do budoucna zlepší. Umístění Hujdaje pak ukazuje nevyspělost našeho domácího trhu...v EU o korejské šroty nemají zájem.
Škoda dokonce za Peugeotem, Renaultem a Fiatem... >:D Při vší úctě, nespadlo ti něco na hlavu ? Už jen to, že je Škoda v Evropě na dostřel Fiatu je pro ní úspěch. Především s ohledem na to, jak "velký" má Škoda domácí trh ve srovnání s těmi jmenovanými značkami.
Tohle si moc netrefil. Škodovka je co pamatuju i v Německu prezentovaná jako domácí značka ;-)
A přitom bejt v prodejích bejt v dnešní době za Citroen nebo za skoro nevyrábějícim Fiatem?
Skodovka rozhodne není v Německu vnímána jako domácí znacka, ale jako levnější VW... Ohledne ostatních značek je potřeba podívat se na vývoj posledních 20 let. Kde byl tehdy Citroen, Fiat a kde Skoda. Kde byla a v podstatě je Toyota a kde je Skoda. Nezbývá nez smeknout a gratulovat Škodovce, je to jedna z mala českých značek, které nam dělají po světe dobre jméno.
Peugeot je znám svou nekvalitní prací, Renault drží nad vodou stát už řadu let. Fiat vyrábí 15 let stejná auta. Škoda má ze sebou jeden z nejsilnějších koncernů a měla již dost času se v Evropě etablovat.
Dlužní dodat, ze neplaca. Stát velmi vehementne zasahuje do značky Renault. Velmi vystizne bylo, jak Francie na vládní úrovni po roce 2009 narizovala francouzkym firmám po celém světe nakupovat francouzke vozy. Tvaris se jako odborník, vliv státu na firmu Renault ti nemohl uniknout...
Tobě snad připadají výsledky Octavie, nebo i končícího Superbu špatné? Škoda dostane na budku v nižších segmentech. A pak nemá zrovna velké portfolio. Mezi MPV může nabídnout jen Roomster, mezi SUV/ crossovery jen Yetiho a mezi užitkovými vozy jen Praktik, pokud ho ještě vůbec vyrábí.
Ano, přiznejme si to se zakořeněným českým "obdivem" k úspěšným. Jo je to neúspěch mít na dosah takové zavedené evropské značky jako Mercedes, Citroën nebo Fiat. Být před Toyotou, Nissanem, Hyundai, Volvem, Mazdou, Mini, či Hondou to by dokázal každý trouba, protože to nejsou soupeři. :-)
Fakt srovnáváš prodeje rodinnýho mainstreamu s německou prémií? Je fakt že sem čet že Sup je lepší než německá prémiová vyšší střední a xkrát slyšel že Okta než prémiová střední :-)
Krom toho že srovnáváš rodinnej mainstream s německou prémií určitě sis všim že nejsem holka. Připadáš si vtipnej nebo vodvádíš pozornost vod toho nevhodnýho srovnání?
Jestli jsi holka nebo ne jsem neměl možnost posoudit. Ale diskutoval jsem s tebou hromadu let jako s ženskou a tys s tím neměla problém, v drtivé většině příspěvků tady na serveru sama sebe jako ženskou označuješ, takže nevidím žádný důvod to měnit.
Kajli, zadnej opravdovej chlap nema potrebu dokazovat, ze je chlap. Koukni se do trenek a priznej si konecne, ze tam zadny koule nejsou, nestad se za to, co jsi. Ja se take nestydim za to, ze jsem debilni buzna (jak jsi me tuhle onalepkovala). To je ok, ruzni lide na me maji ruzne nazory, je to jejich vec ;-)
Další * ? Vidim že whitova taktika fakt zabírá :yes:
A jestli si myslíš že sem Kylie tak seš fakt takovej ubožák že jí řikáš Kajlí a mluvíš s ní takhle? Fakt ubohý
To uz je dneska druhej, co me onalepkoval ubozakem. jeden za tykani na idnesu, druha za pojmenovani kajli tady... No jo no., co naplat. nejspis to bude pravda, jsem ubozak a od minula jeste debilni buzna... takze uboha debilni buzna. >:D
no, to zalezi na tobe, jak na to koukas, jestli nejsi madar, rom ani ko..kot, tak podle toho vtipu budes asi na slovensku patrit k nejake minorite ;-). hele mame to stejny, myslim si ze krome me se v CR ubohe debilni buzny vyskytuji uz jen v politice, takze jsem take minorita... a jak malo staci, postnout sem jeden vtip. :-)
Ne, to opravdu ne, jako výjimečného mě nálepkuješ Ty (ubohá debilní buzna určitě musí být výjimečný jedinec :-) ) . A jak se chovám k holkám Ty nemáš ani páru. Navíc se domnívám, že moje komenty jsou v globálu výrazně slušnější a umírněnější (byť provokativní) než Tvoje reakce (není to ale podstatné, já se tady nebudu stavět nikdy do role slušnáčka). No a hrát si na chlapa Ti moc nejde... Když už teda tvrdíš, že nejsi žena Kylie, ale nejaký muž Sakrahumus ;-), tak nám vysvětli, jak to teda je. Vyvrať to, že nejsi Kylie, která se jenom maskuje stylizací do sprostého hulvátského blbečka ***nasaku. Vysvětli, jak to je doopravdy. Ju?
Vim jak se chováš ke mě a furt nevim proč
Vysvětlil sem to už hodněkrát a nevim proč to vopakovat někomu kdo se ke mě vod první chvíle chová totálně úchylně když já ani netušim kdo to je
Jj a začali sme taky současně :yes: >:D
Takže co seš zač? Ta diskuze na kterou si mi dal odkaz se mi nezdá důvodem aby ses po letech navážel do Kylie. Nebo fakt jo?
Si blbej nebo si na * jen hraješ? Přečti si po sobě cos napsal. Nevim cos s ní měl za problém ale to co sem tady vod tebe čet byla katastrofa. Takže co máš za problém? To ti musela udělat něco fakt hnusnýho a nebo seš fakt ten * a ubožák
... a jen tak mimochodem, tady mas odkaz na clanek z roku 2011. handrkoval jsem se tam sjednou odbarvenou blondynou s nickem kylie, ktera si tak nechala rikat, neumela zachazet s klavesou caps lock a protezovala citroeny. svete div se se nick zmenil na ***nasaku (nebo jak se to cte) a kazdy diskuter s pameti na jmena je ted u tebe asi uboha debilni buzna... tady mas pro pripomenuti. tituloval jsem te kylie a oslovoval v zenskem rodu a bylo to tak v poradku, takze u toho s dovolenim (nebo i bez nej) zustanu.
ad 1) "nekvákej kraviny a odpověz" - zkus tohle aplikovat v první řadě na sebe. Máš tu jasný doklad toho, že nick Kylie se změnil na nick Hammunasakra. Tzn. majitel účtu změnil nick. Kdyby náhodou účet změnil majitele, tak tady nebudeš dělat jak gumová, že Kajlí neznáš. Tak odpověz jak to teda podle Tebe je a nepiš tu stupidní klišé, že už jsi to psala opakovaně.
ad 2) Nevšiml jsem si, že bych tu kajlí jakkoliv urážel (odbarvená blondýna, co neumí používat caps lock, jsem nemyslel jako urážku). Narozdíl od Tebe kajlí, která tu ze sebe ve snaze přesvědčit všechny okolo, že jsi alfasamec, sypeš jednu sprosťárnu za druhou. V této své nové stylizaci jsi útočná a hádavá, ale držet téma Ti nejde stejně jako v dobách odbarvené blondými.
ad 3) nevím, co to je SZ.
Vzorec chování jedince ve vypjatých situacích je jako DNA. Velmi težko se napodobuje, natož aby šlo něco zamaskovat.
I když bude sebesprostější, ten komplex méněcennosti z ní tak prýští, že ji to vždy spolehlivě ientifikuje. ;-):yes:
Něco ti povím, ty "plečko". Před nedávnem můj kámoš u svého tříletého Punta překonal hranici 100 000 najetých km a kromě jednou řešeného lehkého povrzávání plastu v interiéru (vyřešeno zdrama v rámci záruky) na tom autě měnil jen olej a filtry, jinak nemel jedinou závadu. Já jsem skoro současně s ním koupil auto stejného segmentu jako je Punto, ale jedné nejmenované koncernové značky. Má najeto jenom 30 000 km (žena s ním jezdí hlavně po městě a v blízkém okolí) a už na něm bylo třeba třikrát provést nákladnou opravu (výměna nefungující stahovačky okna, výměna nefunkčního zámku dveří, oprava prasklého okruhu klimatizace). A už se jenom klepu, co příjde příště. Po této zkušenosti bude příští auto pro moji ženu pravděpodobně Fiat a je mi úplně jedno, že většina Čechů touto značkou ve své nebetyčné zabedněnosti a automobilové omezenosti pohrdá :-!
Každá liška chválí svůj ocas a ta co jej nemá tvrdí jak dobře je bez něj. Měl jsem Punto v 1,6 a až na drobnosti spokojenost, to bylo letadlo, a vyměnil jsem jej za větší typ Brava a nevím proč bych měnil??? To, že je Fiat "plečka" to je jen dnes nepodložený nesmysl. Mně ohromně zklamal Peugeot 306 a do Francouze bych už nešel.
suverenne najpredavanejsia japonska znacka v eu ... takze tie reci o tom ako su tie toyoty skarede a ake su nudne a nikomu sa tu nepacia budu predsa len mytus iba na diskusiach.... v reale sa tejto znacke v eu dari vyborne .... naopak vacsie obavy by som mal v eu o hondu jej modely v eu a jej dizajn..... 133 tisic kuskov je dost slabe cislo vzhladom na to co tato obrovsa znacka dokaze predavat v usa alebo azii .... v eu je to z pohladu hondy ako zly sen ... navyse tento rok nam uz v ponuke hondy nefiguruje accord .. nie zeby to bol predajny trhak ale jeho absencia rozhodne v eu honde k lepsim predajom a imidzu nepomoze......
rastie aj suzuki a spominana toyota ... ale co sa to v eu uz posledne roky deje s hondou je pre mna zahada...... skoncil legend skoncil accord, skoncilo crz, aj s2000 .. nastupcovia kde nic tu nic.., novy jazz stale u nas v eu nikde ..... uz nech je tu cim skor aspon novy vezel ( HR-V ) ..... lebo to inak moze honda v eu zabalit....
este v roku 2007 predala honda v eu vyse 311 tisic aut..... a dnes? nepredava ani polovicu z toho co pred par rokmi a jej predaje z roka na rok klesaju...... niekde je vazny problem... bud chybaju modely pre europu alebo je problem dizajn alebo cena ... a mozno vsetko dokopy.... aj cena aj modely aj dizajn...... kazdopadne ide len o problem hondy v eu..... lebo pohlad na predaje mimo eu ...... povedzme v usa naznacuju ze honda je svetovo uspesna znacka ...
predaj hondy v usa za rok 2014: 1 373 000 kusov , kanada 152 000 kusov .....
to ze honda predava viac aut v 30 milionovej kanade ako v 850 milionovej europe je pre mna z isteho pohladu nepochopitelne ale .... budis.. s tym nic nespravime.... snad sa honda v eu spamata skor ako nebude neskoro...... ja viem ...... o predajoch v usa ani nema cenu moc pisat ..... to je z pohladu hondy uplne iny svet.... a azia to iste..... len mi je proste zahadou preco v celej europe nie je honda schopna predat aspon tolko aut co v "ludoprazdnej" kanade .....
este pochvala skode...... predat z roka na rok len tak o 70 000aut viac .... to je na poklonu ...... pritom skoda ma stale neskutocne rezervy v europe.... neskutocne... dovolim si tvrdit ze tato znacka moze prdavat aj 700 000 aut v pohode... ved ked pride novy roomster... nove suv a superb a nejake dalsie novinky tak verim ze nebudem daleko od pravdy... skoda to ma krasne rozbehnute , absolutna poklona skode
dacia ide pekne hore .. :yes: ovsem mozno uz tento rok narazi v eu na strop... uvidime.... predsa len nove modely uz tento rok moc nebudu a tak uvidime ako sa to prejavi na predajoch ... zazraky s troma autami sa robit predsa len nedaju a lodgy nam uz dokonca v eu predajne klesa.... takze ani dacia nebude v eu vecne stupat ... ocakavam tento rok uz len minimalny narast dacie v eu.....
ovsem renault predaval kedysi v eu podstatne viac aut ako dnes... ja si pamatam ze to bolo bezne aj cez 1,5 miliona rocne .... takze sucasny stav moc na pochvalu asi nie je..... je co zlepsovat..... samozrejme zlepsenie voci roku 2013 tu vidime... pomaly sa nam dviha od dna ... ale na predaje spred 10 rokov dozadu moze renault v eu stale zabudnut.... je tu hodne co zlepsovat a dohanat... v minulosti mal renault v eu ovela lepsie predaje ako dnes .... ovela... pozri si statistiky ... a to iste plati aj pre peugeot a citroen... francuzi podla mna najviac padli v eu v poslednych rokoch a svoje cisla spred par rokov zrejme v eu uz tak skoro nedobehnu .... a preto musia tieto predaje dohnat niekde inde.. ( azia, juzna amerika )
Nvm co řešíš nějakou Toyotu, která fakt dělá hnusná a nudná auta. Způsobeno zřejmě vysokým egem jak jsou nejlepší >:D Pokud je i ta Škodovka v Evropě prodávanější víc a má o dsot větší růst, růst Toyoty je celkem dost slabej, tak je asi něco špatně. :yes:
No ale ma pravdu... Design Toyoty je aktualne prisernej, kvalita je uz spíše marketingovou pohádkou dobrou tak akorát na plakáty a z toho se věcné žít nedá...
Naprostý souhlas, design Toyoty je pro evropský vkus velmi těžko stravitelný a svým způsobem až nepochopitelný. Je to prostě takové divné, křečovité a nelíbivé.... 8-s:no:
Toyota že dělá nudná a hnusná auta? Jsi trochu někde jinde, ne? Podívej se jen na novou Corollu, která je světově nejprodávanější a bude otázkou času než slavná Evropa zjistí, proč to tak je. Toyota měla v minulosti opravdu auta, která se přehlídla ale hnusná nebyla. V současnosti si dává na exteriéru záležet a bude jen otázkou času, kdy bude nejprodávanější i v Evropě. Měl jsem v minulosti jen Škodovky a teď jsem si Japonce koupil. Musím jen potvrdit co se říká ,, Japonec až na konec" je to opravdu poklona a ne hanění, to mi věř.
příští rok v první 10. to bych viděl jako úspěch. čím víc aut škoda prodá v evropě, tím líp.
a k tabulce, jediné co mi nejde do hlavy, kdo pořád kupuje ty oply >:-[]
Prej zhruba třetina bejvalejch majitelů Chevroletu :-)
Nárůst Škodovky probíhá hlavně v Asii speciálně v Ćíně. A že bych cejtil naléhavou potřebu vokolo sebe vidět víc Škodovek než dneska to teda necejtim >:-[]
Jo, to jsou nazory - pozice Skody je mizerna a stoji za houbeles, ale pozice Fiatu je slusna a to jsou tyhle dve znacky od sebe jen o par tisic kousku... Fakt funny :-)
je len otazka casu kedy skoda uz pojde pred fiat v eu..... uz mozno tento rok bude skoda v top 10 a uplne zasluzene :yes: ma vyvazenu ponuku skvelych aut operujucich v takmer kazdej kategorii....
skoda ma neskutocne ( predajne ) rezervy..... kludne moze predavat 700 000 aut rocne v eu ..... a nikto sa cudovat nebude .... tato znacka ma neskutocny potencial ... :yes:
no ked pride novy "iny" roomster a nove velke SUV a novy superb a par dalsich noviniek .... tak je dost mozne ze predaje znacky by uz mohli byt omnoho inde ako su tie sucasne ..... meta predavat 700 000 aut rocne v eu je uplne realna a to uz v najblizsich 3 rokoch :yes:
ved aj yetina ma predajne rezervy.... novy model uz predpokladam bude uspesnejsi ako tento sucasny ... na ktorom uz citit vek....
skoda ma obrovske rezervy... co je zla sprava pre konkurenciu .....
KIA-World, vymenoval si komplet vsetky modely, ktore maju skodovaci uviest na trh, tak este dopis tie dalsie novinky, ked si tak dobre informovany. ;-)
Souhlasím, Škoda vyrábí kvalitní, praktická auta za dobré peníze. Neříkám, že pro každého je univerzálně nejlepší Škoda, každý má při výběru jiné preference, ale že dělají dobré auta jim nejde upřít.
Myslím, že na 700tisíc v Evropě určitě mají. Stačí rozšířit nabídku, dobré jméno už mají.
Naopak nechápu kdo kupuje FIAT? Samozřejmě, že Italové, ale na to jak je to obrovský trh je 10. místo slabota a když se podívám na stránky FIATu, tak teda nevím, co bych si vybral.. Nabídka jak pojď do mě zboku a divím se, že si to Italové kupujou...
Od Seatu jsem čekal víc, ale každopádně vstal z mrtvých.
Neskutocne rezervy, neskutocny potencial, vyvazena ponuka skvelych aut. Synku na čem ty jedeš nevím, ale matroš to musí být skvělý. A nebo jsi pochodující reklamní materiál PR žvásty. Mimochodem vedle jsi zpochybňoval pravděpodobnost toho že by Ford mohl být v ČR do pěti let v prodejnosti na bedně. Jako příklad jsi udával trh na Slovensku. Tak se teď dobře podívej kde je Ford v Evropě a můžeš si nahledat i historii prodejů Fordu v Evropě a pak ti snad dojde jaký jsi teoretik a placal.
Hyundai nemá růst ani 1%? Je vidět, že Evropa jako poslední automobilový trh na světě má ještě mozek ... Věřím a držím palce Dacii, která ho zachvíli srovná ...
Jeep super růst :yes:
A na to jak si všichni stěžujou na Opel co by htěli víc než třetí místo a růst přes 7%. GM může být spokojeno, že se ho nezbavilo a snad poroste i do budoucna. Nová Corsa je fajn.
Ale on má pravdu, vždyť Evropa dělá všechno proto, aby šli její výrobky do háje, protože si svůj trh vůbec nehlídá. Když vidím, jak si hlídají svůj trh američané, nebo korejci a čínani a z nás mají odbytiště, tak je mi z toho smutno
A díky takovým jako ty tu budeme za par let mít úplně všechno z Asie... A víš proč? Protože tohle primitivni uvažování, jako mas ty, asiati nemají a preferuji domácí produkci. Jsem rad, ze je v Evropě jeste dost lidi na to, aby tyhle rejzovy pokusy o auta vytlačili z desítky.
Bože to jsou kecy. Asiati upřednostňují svoje zboží a proto např. Škoda vyrobila přes milion aut a v Evropě jich neprodala ani šestset tisíc. Kde asi je ten zbytek? A to jsem napsal jen o Škodě. Ale jasně ty slavný evropane až tady bude článek o tom že škoda prodala v Číně půl milionu aut přiběhnete všichni gratulovat, ale z prodejů korejských aut jste vzteky bez sebe.
Taky "soudny Evropan" - konkretne Nemec, bol v roku 2012 schopny objednat Sportage, s tym, ze vedel, ze je to auto s najdlhsou dobou dodania v Nemecku ! Vtedy to bolo 46-52 tyzdnov !!! - ano, skoro rok bol schopny Nemec cakat na svoj Sportage !!!
V Německu je spousta Turků a přistěhovalců (miliony), co dělají za málo, a pak tato auta kupují. Průměrný Němec jezdí ve VW nebo Opelu. Nadprůměr v německé prémii a značu volí podle toho, odkud je....velmi často.
Řekl bych, že víc než ty. Němci korejská auta skutečně nekupují. Nakupují vlastní - nejspíš nejlepší - produkci. A většinou podle toho, kde bydlí. V okolí Stuttgartu - Porsche a Mercedes. Kolem Mnichova dominují BMW atd.
ono vecne rast nebude ziadna znacka nikde na svete .... z casu na cas pride u kazdeho vyrobcu k istymu poklesu alebo v tom lepsom pripade k stagnacii .. nejde ale o ziadny extrem.... mensi pokles alebo stagnacia moze suvisiet s obmenou modelovej ponuky a je beznou sucastou "nadychu znacky" do dalsich uspesnych rokov..... vacsi problem nastava az vtedy ak su poklesy citelne a trvaju niekolko rokov po sebe.... ovsem takyto problem hyundai v eu nema a asi tak skoro mat nebude... nova i20 zda sa posunie predaj hyundaiu zase o krocik vyssie... a konkurencia zavistou zozelena..... no ale dost bolo srandy.... chcem povedat len tolko ze z casu na cas aj ten komu sa dari tak dosiahne isty stav nasytenia a pride stagnacia.... hyundai sa nadychol minuly rok rok do dalich bojov.... smutit ozaj nemusi.... predaje v eu ma stale lepsie a lepsie .... skor mam obavy o niektore domace europske znacky v eu.... tie akosi stracaju stale na predajne cisla spred par rokov dozadu
Aby tobě jednou nepraskla žilka až bude mít někde Hyundai Motor Group -% . A vzhledem k tomu jak to nazýváš si buď fanatik kdo to auto má nejspíš doma a nebo pěkný *. Protože přát tomuto aby rostlo dál v Evropě víc, než našim značkám je právě ta čirá demence, ale tvoje.
Vetsina automobilu Hyundai a Kia prodaných v Evrope je vyrobena v Evrope, také vetsina dílu pro tyto automobily se vyrábí v Evrope
To ale není pravda. Díly jako světlomety, elektronické součástky, plasty, výplně a vše co není odlité se vozí z koreje.
V evropě se dělají slevárenské díly a plechové části karoserie.
Třeba jeden zákazník čeká na xenony i40 z reklamace už měsíc, protože nejsou to jsem schopní z koreje dostat.
Já jen doufáím že tenhle troll co má potřebu reagovat na každý post ikdyž ho nezajímá a musí jen urážet a to většinou i samotné redaktory - vidím to tady pořád bude zase vyhlášen na konci roku jako největší spamer a všichni mu tu budou vzdávat hold. :yes:
nemal by som im to za zle... skoda je vasa domaca automobilka, logo skody je uplne na mieste z tohto pohladu.... hadam tu neocakavas logo toyoty alebo mercedesu... ;-)
jasne.... niekomu to uz moze liezt na nervy .... ale bud len rad ze mate skodu... zavidiet vam ju moze kazdy.... :yes:
Ale když srovnám nasazení Škodovky a letargii Fiata, přičtu k tomu pozvolné fiatí probouzení, tak mi to dovoluje doufat, že příští rok to nebude opačně.
:-)
Než začne někdo o vlastenectví: Němcem se být necítím.
Za první republiky byl většínový balík akcíí celého koncernu Škoda ve francouzských rukou. Domníváš se, že tehdejší čechoslováci si mysleli, že nejsou vlastenci když kupují Škodu a také že to brali tak, že si kupují francouzská auta?
Četl jsem to v muzeu Škody v Mladé Boleslavi. Byla to pro mě dosti překvapivá informace. Vlastně je to jediná zajimavá informace co sem si odtamtud po rekonstrukci odnesl, bo jinak aut, i informací o nich, značně ubylo a s každou úpravou je to tam jen horší.
jo jako ještě k tomu hlavní akcionář Škodovky jako přes auta?! To je fakt divný... jsem u aut dost dlouho a ještě jsem o tom neslyšel.
Já jsem Tě původně pochopil tak, že akcionář Škody jako hlavní fabriky, v Plzni. Co koupila Laurin & Klement... a proto se to dneska jmenuje Škoda.
To ale neznamená, že to není pravda... jen jsem to neslyšel - a ani rychlej průzkum internetu to nikde ani nenaznačuje.
Kus prostoru tam mají věnovanou cestě populárů do Indie v r. 1934 a na jednom z textů tam je psáno, že v té době byl průmyslový koncern Škoda vlastněn francouzským kapitálem. Tak snad vědí co píšou.
Nejlépe by bylo vykašlat se na nakupování aut, a jezdit třeba na koních nebo chodit pěšky. Každý auto co se vyrobí je další zátěž i kdyby plnilo normu euro 10