Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v dubnu 2015: Renault se vyšvihl na druhé místo prodeje

Minulý měsíc se v Evropě prodejně dařilo Renaultu nebo Land Roveru. Naopak Honda si výrazně pohoršila.
Zpět na článek
20. 5. 2015 08:21
20. 5. 2015 08:26
20. 5. 2015 08:35
20. 5. 2015 08:39
20. 5. 2015 13:58
20. 5. 2015 08:37
20. 5. 2015 09:08
20. 5. 2015 10:42
20. 5. 2015 13:22
20. 5. 2015 13:56
20. 5. 2015 23:31
21. 5. 2015 08:56
20. 5. 2015 12:56
20. 5. 2015 13:26
20. 5. 2015 08:35
20. 5. 2015 08:37
20. 5. 2015 08:41
20. 5. 2015 08:41
20. 5. 2015 08:57
20. 5. 2015 09:02
20. 5. 2015 09:23
20. 5. 2015 09:46
20. 5. 2015 09:54
20. 5. 2015 09:57
20. 5. 2015 08:54
20. 5. 2015 10:30
20. 5. 2015 15:11
20. 5. 2015 15:10
20. 5. 2015 15:18
21. 5. 2015 09:09
20. 5. 2015 08:47
20. 5. 2015 10:13
20. 5. 2015 11:52
21. 5. 2015 17:30
20. 5. 2015 12:26
20. 5. 2015 15:14
20. 5. 2015 15:16
20. 5. 2015 15:25
21. 5. 2015 08:00
20. 5. 2015 21:32
Avatar - maros
20. 5. 2015 08:07
Lidi jsou tupé ovce
Stačí jim předhodit laciný šunt a div se o něj neporvou 8-s

Stejně tak, jako salámy bez masa v Lídlu, .. hlavně, že je na to akce 8-s

Renault je takový godhaj. Nekvalitní, hnusné, smradlavé, bez masa, ale zato laciné 8-s
Rozbalit vlákno
53
Avatar - JDM
20. 5. 2015 08:17
Re: Lidi jsou tupé ovce
>:D >:D možná by si stím měl něco udělat , a pokud se ti to nelibí měl by ses vrátit na svoji domovskou planetu , kryp(l)ton. >:-[]
20. 5. 2015 08:18
Re: Lidi jsou tupé ovce
Co mas proti Lidlu? Casto je jejich vyrobek na spici porovnavanych.
Co mas proti Godhaji? Je to kvalitni mekky salam, kdyz je kvalitne udelan.
20. 5. 2015 08:30
Re: Lidi jsou tupé ovce
Párky z Lídlu /Vídeňské/ jsou opakovaně vítězem testu spotřebitelů. Není v nich ani kousek mouky, sóji, či něčeho podobného.
Gothaj je Mortadella v podstatě, chuťově velmi podobná.
Obecně jsou v Lídlu velmi kvalitní výrobky a to jsem velký "snob" co se týče jídla.
20. 5. 2015 08:48
Re: Lidi jsou tupé ovce
Skoda ze neuvedl, ktery velky obchodni retezec je dle neho kvalitnejsi ;-)
20. 5. 2015 08:57
Re: Lidi jsou tupé ovce
Carefour samosebou, soudě dle jeho fobie :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 5. 2015 09:00
Re: Lidi jsou tupé ovce
Ten už tu léta není, odešli poté, co místo nákupního vozíku používal 306ku.
20. 5. 2015 09:08
Re: Lidi jsou tupé ovce
Vím, že tam nebylo špatný zboží, tuším, že síť v ČR převzalo Tesco. Hele, koukej dát vědět jak v sobotu...
20. 5. 2015 10:30
Re: Lidi jsou tupé ovce
Rekni mu, ze ho klidne svezu, jestli nema na benzin >:D
20. 5. 2015 11:45
Re: Lidi jsou tupé ovce
Nereaguje...asi mu nejsme dobrý ;-)
Avatar - white label
20. 5. 2015 11:57
Re: Lidi jsou tupé ovce
To bude asi tím, že občas nakupujete v Lidlu.
Nebo má diskusní "krámy", jestli on nakonec nebude spřízněný s Marošom Kramárom.
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 12:46
Re: Lidi jsou tupé ovce
Maroš Kramár na rozdiel od tohto marosa nemá v hlave nas*até >:D
Avatar - white label
20. 5. 2015 15:13
Re: Lidi jsou tupé ovce
O tom žádná... ;-)
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:18
Re: Lidi jsou tupé ovce
Lidl má kvantum kvalitních surovin, kolikrát se i sám divím, ještě bych doplnil třeba majonézu, která opakovaně vyhrává testy, já tam s oblibou kupuji i jejich těstoviny (zelené balení, nevím název) a pak maj šunku s 98% masa, to taky abys pohledal ve většině řeznictví. To co píše Maroš je kravina, pokud to není ten typ snoba, co nakupuje pul kila brambor za stovku, jako jeden muj kamarád >:D (Jednou sem je zkusil z hecu a i přesto že jsem dost prožranej, tak tohle fakt nemusim :D)
20. 5. 2015 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 10:33
Re: Lidi jsou tupé ovce
Asi myslel Kaufland, ne ze by tam meli jenom nekvalitu, ale maji tam spektrum vyrobku a za levno se tam da koupit slusny sunt, jak pise.
Avatar - pumpkin
20. 5. 2015 15:01
Re: Lidi jsou tupé ovce
Dobre to majú vymyslené, aj Lidl aj Kaufland vlastní rodina Schwarzovcov.
Avatar - woody-alien
20. 5. 2015 08:20
Re: Lidi jsou tupé ovce
A teď si představ, že se ještě ke všemu najdou odvážlivci, co si ten gothaj koupěj už použitej, předžvejkanej a oslintanej z druhý ruky. Hlavně že je ještě lacinější. Mrkni do zrcadla. >:D
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 08:23
Re: Lidi jsou tupé ovce
Takovéj gothaj když je kvalitní a dobrej (ne ten plnej pilin:d) na cibuli a s octem to je kolikrat lepsi než kdejaka výběrový sunka a ze je min zdravější? No a co :d
Avatar - 3_diamanty
20. 5. 2015 08:48
Re: Lidi jsou tupé ovce
odporucam paleo stravu ( stravu nasich predkov ) ..... :-) ktora uprednostnuje zivocisne tuky pred rafinovanym cukrom dnesnej modernej doby.... ;-)

o paleo strave je spusta kniziek.... vazne stoji za vyskusanie ... a niekedy navonok nezdrave veci su zdravsie ako tie zdrave ktore nam tlaci komercia ... takze neboj... kludne si daj gothaj
20. 5. 2015 08:54
Re: Lidi jsou tupé ovce
Já hlavně doporučuju pečlivě prostudovat složení. Předky, zadky...bez ohledu na ně.
20. 5. 2015 10:10
Re: Lidi jsou tupé ovce
Ja radeji koukam na predky, ale zadek, kdyz se vydari, tak to je taky pokoukanicko :-)
20. 5. 2015 11:46
Re: Lidi jsou tupé ovce
Nemyslel jsem pánský sprchy >:-[]
Avatar - white label
20. 5. 2015 11:51
Re: Lidi jsou tupé ovce
Třeba číslo 68 to se zadkem umí skvěle na ledě..., "pokoukáníčko" pro všechny, které odstaví od puku. ;-)
20. 5. 2015 12:00
Re: Lidi jsou tupé ovce
Ano, cetl jsem pochvaly na jeho velky zadek :-), no mozna se tu rysuje rada pro Ruzicku - na prosti MS angazovat Kim Kardashian a Coco Austin >:D >:-[]
20. 5. 2015 11:59
Re: Lidi jsou tupé ovce
Ty tu hned na mne vsechno vykecas, jak ja pak k tomu prijdu? >:D
20. 5. 2015 12:33
Re: Lidi jsou tupé ovce
Pak k tomu asi nepřijdeš, si budou dávat bacha >:-[]
Avatar - white label
20. 5. 2015 15:12
Re: Lidi jsou tupé ovce
Švihák už tu párkrát psal, že to není tak hrozné, jenom to prý trošku štípne... 8-s >:-[]
Avatar - white label
20. 5. 2015 15:11
Re: Lidi jsou tupé ovce
Tak to by sis měl pořídit speciální držáky do sprch, ze kterých mýdla neustále padají a padají... >:D
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:21
Re: Lidi jsou tupé ovce
Já měl oblíbený z Globusu, tam mívali vždy celkem dobrý, ale už pár let sem na něj pozapoměl, tak nevím jak teď. musím to napravitm, díky Marošovi sem dostal chuť >:D
20. 5. 2015 10:12
Re: Lidi jsou tupé ovce
Odporucam kaslat na vyplody chorych mozku a nejprve si zjistit, jak pralide zili, kolika let se dozivali, a na jake nemoci, a v jakem telesnem stavu, umirali.
Mozna pak z te paleo mody rychle vystrizlivis ;-)
20. 5. 2015 08:53
Re: Lidi jsou tupé ovce
>:-[] :yes: Mám v HK vyzkoušenou super masnu, v sobotu po obědě ji asi navštívím a naberu vzorky na večer >:D
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:21
Re: Lidi jsou tupé ovce
Dej tip, v HK se budu stavovat na oběd a mimo reginální rozvojové agentury a kulturáku tam nic neznám >:-[]
20. 5. 2015 09:55
Re: Lidi jsou tupé ovce
SZ >:-[]
20. 5. 2015 08:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 08:38
Re: Lidi jsou tupé ovce
Marosi, tvá tupost je olbřímí >:-[] . Nekupuj si na svačinu k rohlíku "salám" za 60k/kg ;-) .

A nekupuj si vylítaný vraky...děláš to hlavně pro sebe ;-) . Tvoje cancy nikoho nezajímají, jen prokazuješ jak jsi na tom psychicky špatně :-)
Avatar - fOE
20. 5. 2015 08:46
Re: Lidi jsou tupé ovce
To prirovnani k lidlu jen podtrhlo bidu tveho vykriku. Netrefil ses ani s renaultem ani s tim salamem. :-)
20. 5. 2015 09:11
Re: Lidi jsou tupé ovce
>:D podle počtu mínusů, které jsi od stáda ovcí dostal bych řekl, že jsi to trefil zcela přesně :yes:
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:24
Re: Lidi jsou tupé ovce
Neříkals tu nedávno, že jezdíte Dacií? Ja jen, že patří Renaultu a je laciná.... >:-[]
Avatar - maros
20. 5. 2015 09:30
Re: Lidi jsou tupé ovce
:-O cože..., Dacii? Tak to určitě ne. To sis beztak spletl s Gilgitem.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:36
Re: Lidi jsou tupé ovce
Ano, psal si to tu, že Dacie je lepší, že ji máte doma a taky protože ji nevyrábějí Francouzi, jsem línej to hledat, ale chválil si ji tady >:D Tak čím tedy jezdíš? >:D Ukaž svou pravou tvář ;)
20. 5. 2015 09:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:42
Re: Lidi jsou tupé ovce
No, opravdu to jednou tvrdil, že jí mají v rodině a že neni tak špatná a že si nehraje narozdíl od francouzů na to, co neni a tak dále a tak dále.. Trocu sem sázel na tebe, že to máš někde zaevidováno, já to hledat fakt nechci >:D
Avatar - maros
20. 5. 2015 09:45
Re: Lidi jsou tupé ovce
No Dacii má segra. Ona je trošku dívná no. Proti Renaultu je trošku lépe zpracovaná. Sám bych si to nekoupil ani náhodou.

Ale zase na druhou stranu, tak alespoň vím, o čem mluvím ;-)
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:50
Re: Lidi jsou tupé ovce
A čím jezdíš ty? A s jakými Renaulty srovnáváš? Napiš rok výroby a model.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 10:15
Re: Lidi jsou tupé ovce
Tak čím jezdíš? No prosím :-)
20. 5. 2015 10:27
Re: Lidi jsou tupé ovce
Pises, ze tvoje segra je divna, ale oproti Renaultu o trochu lip zpracovana.
Vzhledem k tomu, ze jste oba byli "vyrobeni" stejnym producentem, tak predpokladam, ze i ty jsi divny a tvoje zpracovani je proti Renaultu jen o trochu lepsi.
Tak proc porad ten vysmech?
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 12:51
Re: Lidi jsou tupé ovce
to sa tu dnes človek dozvie .... >:D od Lidlu až po Daciu .... >:D >:D >:D z teba ja začínam mať pocit že aj ovečka Shaun toho vie o svete viac ako ty >:D
20. 5. 2015 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 09:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bubáq
20. 5. 2015 09:35
Re: Lidi jsou tupé ovce
No, Maroši, souhlasit s Tebou nemohu.... Francouzi řeší nedávnou krizi prodeje tím správným způsobem: zatraktivněním nabídky a zlepšováním kvality aut i montáže. Jen cena za tou popularitou nebude....
Zde je hot- link na novinku: [odkaz] Pokochej se.....
Avatar - white label
20. 5. 2015 11:46
Re: Lidi jsou tupé ovce
Takže ty jsi stejný "odborník" i přes uzeniny...?
Avatar - grifith
20. 5. 2015 18:24
Re: Lidi jsou tupé ovce
maros musí být "odborník" na všechno ;-)
Avatar - grifith
20. 5. 2015 18:20
Re: Lidi jsou tupé ovce
Hele inteligente, co je to godhaj? >:D >:D >:D
Avatar - strýček BOB
20. 5. 2015 08:18
H faktor...
Fantastický boj značky Hjundaj, odbyt roste, procenta dramaticky stoupají. Je to opravdu nervy drásající záležitost a boj na chvostu tabulky s...rumunskou Dácií :yes: >:D
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 08:21
Re: H faktor...
Ty to zas schytas :))))
20. 5. 2015 08:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
20. 5. 2015 08:35
Re: H faktor...
Gilgit a jeho bohaté komentáře >:D
20. 5. 2015 08:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 13:47
Re: H faktor...
Marosi, co bys cekal od Gilgita? >:D >:D >:D
20. 5. 2015 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 10:24
Re: H faktor...
Myslim, zes docela nepochopil.
Nejde tady tak apriori o ne/prodeje Hyundai, at uz globalne, nebo jen v Evrope, ale o to, jak se Hyundai presentuje a jak jim to lidi v Evrope evidentne nezerou.
Myslim, ze trocha pokory by jim v presentacich neuskodila, jejich vnimani evropskymi zakazniky by pak bylo jiste podstatne lepsi.
20. 5. 2015 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 13:05
Re: H faktor...
Ty jsi oznacil Vosickeho (tedy sam sebe) za problem?? Odkud se vzalo tve procitnutí? >:D Ted se to chce jeste probudit z tveho snu o "kvalitnim ceskem voze" s H-faktorem !! >:-[] >:-[]
20. 5. 2015 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 13:44
Re: H faktor...
tvoje veta : Jinak podobné problémy jako v Ceské Republice (Vosický) Hyundai v jiných zemích nemá. - a ted to sam popírás? Ty uz si ani nepamatujes, jake zvratky tu sám pises...ty más fakt dost >:D >:D
20. 5. 2015 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 23:31
Re: H faktor...
kdo je Vosicky? to jen ten co zabil elektřinou v Egyptě ty holky?
21. 5. 2015 08:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 12:39
Re: H faktor...
Žerou jim to jen hloupí češi, za velkého přičinění pana Vošického. Němci už mají přece jenom trochu víc něco v hlavě a sáhnou po Německým, či Francouzským autu.
20. 5. 2015 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 13:09
Re: H faktor...
Gigi misto urazek na vozovy park ostatních by ses mohl pochlubit, co sedlas ty? Dokud to tu nenapises, tak budis dojem, ze sedlas leda tak salinu. Ale vsadil bych se, ze ty na zverejneni sveho (mozna) auta nemas "koule" ;-)
Avatar - rokyta.p
20. 5. 2015 22:12
Re: H faktor...
nedávno to tu bylo, Grgla má Ladu Grantu >:D >:D >:D
20. 5. 2015 13:15
Re: H faktor...
Já už ty stupidní příspěvky píšu spíš ze setrvačnosti a zvědavosti, jestli ty přídeš a budeš to ještě stupidnějc komentovat. Prezentuješ se tu jako nějakej NADčlověk a někdo s tak vysokou inteligencí by to neměl zapotřebí ...

Tvoje narážky na to co sedlám jsou taky trochu zcestné, chápu že závidíš. Ale nevím kolik ti je let a je mi t upřímně ukradený, ale já jsem relativně mladej bejček a tohle je první auto na, který sem za krátkou dobu co sem v práci stihl vydělat. A zas tak levný nebylo. Na fungl nový auto mám ještě dost času ... To jen píšu pro tvoje info.

Takže pokud ti je víc než mě a podle tvých nesmyslů sedláš jenom nové vozy. Tak ti asi bude o dost víc než mě - čili by si měl mít něco v mozku a né tu 24/7 sedět u webu a psát * ...
A nebo druhá možnost, jsi rozmazlenej fracek a auta ti kupuje tatínek >:D

A jak napsal Auto-fan, nikdy sem tu neviděl napsaný co sedláš ani v Moje.auto nic nemáš ale urážet jinejm auta to umíš. Inteligentní asi jako ten trotl maros
20. 5. 2015 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 12:53
Re: H faktor...
nemám úplne presný prehľad o reklamných kampaniach Hyiundaja v Európe, ale agresívnu tuším nasadil len v Čechách. U nás rovnaký obraz išiel s úplne iným textom. A v Nemecky hovoriacom svete tiež. Len nejakou kampaňou to nebude. Skôr si myslím, že trochu prestrelili cenovo.
Avatar - 3_diamanty
20. 5. 2015 08:24
skoda ze nevidime celu tabulku
velmi pekne cisla ma aj seat kia mitsubishi pekne rastie..... skoda ze opat vidime sotva polovicu ...... z toho co sa v eu predava....

ked uz ratame renault spolu s daciou pri koncernoch tak kiu by som ratal tiez s hyundaiom... v americkych tabulkach sa bezne uvadza pod korporaciami.... hyundai-kia spolocne ako jeden celok ...... len tu je zase nejak vsetko inak .......

DS, Honda... kam kracaju tieto znacky v eu....
honde by mohlo pomoct nove hrv aj jazz.... ale s DS je to asi na dlhsie ;-\
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2015 08:35
fiat
Tak to je prekvapenie lepsie ako skoda necakal som
Rozbalit vlákno
16
Avatar - maros
20. 5. 2015 08:37
Re: fiat
Už jsem na to zevrubně analyzoval v prvním příspěvku. Důležité je, že je to laciné. Všechno ostatní je druhotné 8-s
20. 5. 2015 08:41
Re: fiat
Máš pravdu. Renault je levnější než Mercedes nebo BMW a proto se taky líp prodává.
20. 5. 2015 08:41
Re: fiat
Tvoje komentáře jsou laciný, zřejmě každej si je přečte a polituje tě, že s tím, co máš v hlavě musíš normálně fungovat :-). Ale nejsem si jistej, jestli by s tebou chtěl někdo jít třeba na oběd...
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 08:57
Re: fiat
na jeho slinty je škoda komentov a slov všeobecne. To máš marné.
20. 5. 2015 09:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:23
Re: fiat
Já jo.... takovouhle virální celebritu bych rád viděl na živo >:D Mám asi sebedestruktivní sklony, ale fakt mne zajímá, jestli někdo takový opravdu existuje >:D A taky by mě zajímal jeho Pežót >:D
20. 5. 2015 09:46
Re: fiat
Na oběd asi klidně jo, tam musíš často i s někým méně oblíbeným. Ale večer na pivo už ne :-)
20. 5. 2015 09:54
Re: fiat
Může být míň oblíbený, ale nějak důležitý...takže ani svačina >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 5. 2015 09:57
Re: fiat
Takže by sis s nim nedal ani ten gothaj z Lídlu na stojáka hezky z papíru s rohlikem? >:D
20. 5. 2015 09:41
Re: fiat
Maroši, takže říkáš, že je tu hodně hejlů?
Avatar - 3_diamanty
20. 5. 2015 08:54
Re: fiat
fiatu uz zacina pomahat 500X.... bez neho by zrejme pred skodou nebol... ale ked si zoberies ze defakto bravo a punto su stale mrtve tak je to pre fiat super vysledok a ukazka toho ake ma este velke rezervy.... fiat kludne mohol tlacit na ford... aj renault... keby portfolio doplnili novym puntom a bravom.... pripadne este aj nejakou vacsou cromou ;-)
20. 5. 2015 10:30
Re: fiat
hlavne sirsou a nizsou Cromou
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 15:11
Re: fiat
tak na tú môžeš rovno zabudnúť. Prípadne si počkaj na Giuliu, akurát tá bude stáť asi raz toľko čo posledná croma
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 15:10
Re: fiat
mno tá 500 X je zatiaľ trefa do čierneho, čo tak pozerám na jeden Renegade pripadá 4 - 5 Fiatov. Teda aspoňz toho čo vidím jazdiť po cestách.
20. 5. 2015 15:18
Re: fiat
Ja som este nevidel ani jednu 500x iba jedneho Odpadlika.
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 09:09
Re: fiat
moje tvrdenie opieram výhradne o svoje pozorovania v mojom okolí a na mojich cestách. Zatiaľ čo Renegadov som videl naživo asi 3 kusy u nás v meste ani jeden, tak len u náv meste je Fiatov asi 5. Plus tie ďalšie čo ich stretávam kopu po cestách. No on ten Fiatik sa páči veľmi hlavne ženám. A chlapi sú schopní ho akceptovať nielen ako druhé auto do rodiny, navyše momentálne tak populárny segment SUV a výsledok je jasný.
20. 5. 2015 08:47
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - maros
20. 5. 2015 08:58
Re: Analytik maros
>:D Konečně něco, co je vtipné a přitom slušné. Gilgite, máš u mě +
20. 5. 2015 09:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
20. 5. 2015 09:08
Re: Analytik maros
je to tak >:-[]
20. 5. 2015 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
20. 5. 2015 09:26
Re: Analytik maros
Gilgite, víš, že jsi tady moje oblíbená figurka, tak si to nepokaž :-!
20. 5. 2015 09:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 10:02
Re: Analytik maros
Dneska nenecháš ani jednu niť suchou, viď?
20. 5. 2015 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 10:31
Re: Analytik maros
To by šlo, ale ještě potřebujeme někoho, kdo má kontakty na Východ. Neznáš někoho takového? Nejlépe dobře jazykově vybaveného a s jasným kádrovým původem.
20. 5. 2015 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 20:30
Re: Analytik maros
Jazykově vybavený je. To je ovšem všechno .A kádr taky. S tou kukuřicí si dělá srandu .Každý večer se nacpává polentou. Je vždycky cely od ní zmazaný.
21. 5. 2015 08:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
20. 5. 2015 10:09
Re: Analytik maros
Myslíš "análytik"?
20. 5. 2015 10:19
Re: Analytik maros
Ja teda nevim, komu vjede do analu 20. kveten, ale prosim, bezte s temi vasimi nekonecnymi nadavkami jeden na druheho uz do analu. Pisu to tobe, gilgite, nebot te v teto situaci povazuju za inteligentnejsiho, kasli uz na to neustale posilani marose do svraci kazajky, nebo v ni skoncis sam.
20. 5. 2015 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 10:29
Re: Analytik maros
Me spis irituje to pleveleni diskuse, jiste chapes...
20. 5. 2015 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 11:18
Re: Analytik maros
Praveze u tebe (si myslim) jsem na spravne adrese, na spatne bych byl, kdybych o to same zadal marose.
20. 5. 2015 11:51
Re: Analytik maros
A máš příspěvek dne! :yes: :-)
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 13:25
Re: Analytik maros
Tomu, kdo napise, ze tu plevelis diskusi, napises, ze je u tebe na spatne adrese?? Gilgite ty jsi opravdu komik! >:D >:D >:D
20. 5. 2015 13:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JGucci
20. 5. 2015 14:16
Re: Analytik maros
Za to ty tu pises k veci :-!
20. 5. 2015 14:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 15:14
Re: Analytik maros
dislexia je sviňa vec >:D zvlášť ak máš prečítať niekoľkostostranovú knihu a pochopiť o čom je >:D
Avatar - white label
20. 5. 2015 15:16
Re: Analytik maros
...a ještě ke všemu neilustrovanou! ;-)
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 17:12
Re: Analytik maros
Gilgite ty jsi dnes reagoval na VSECHNY moje komentáre, jen na jeden ne - jaké TY osobne sedlás auto?? Misto toho urazis vsechny kolem sebe. Asi vnitrne nesneses, kdyz z okenka saliny vidis tolik stastnych lidi v aute, tak si alespon vylevas vztek zde na Auto.cz vid?? :-) :no: :no:
20. 5. 2015 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
20. 5. 2015 20:55
Re: Analytik maros
No kulovy mi do toho je >:D Tva odpoved jen doklada , ze jsem mel pravdu a je to venku : GIGI JEZDI SALINOU >:D >:D >:D Chapu, ze se snazis pak alespon o autech kecat (slovo diskutovat je v tvem pripade moc silné), kdyz uz zadne nemuzes ridit >:-[]

My "zaprdeni vlastenci" podporujeme cesky prumysl a diky tomu ma stat na vyplacenich i tvych davek ;-) No kdyby nebylo nas vlastencu, tak by te ten smich brzy presel, az by ti stat kratil davky >:-[] >:-[] Skoda, ze takovy komous jako ty, zije v nasi zemi! :no:
20. 5. 2015 23:36
Re: Analytik maros
to vís , ma ZTP tak robí v saline machry >:D kšiltovka hnójndéj a igelitka lada, na nafasovaném smartphonu datluje jak blbec a my si to tu čteme >:D
21. 5. 2015 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 19:57
Re: Analytik maros
Brache má Tata Nano f plné palbě.Teď tam chce nacpat Čínské Wanli 245/45/19.Nějak mu to tam nejde narvat. Soused mu říkal,že to bude vypadat jak to vozítko s Konsomlskoe pravdy Lunachod.
20. 5. 2015 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 20:28
Re: Analytik maros
Ale brácho nestyd se přiznej ,že je společná. ;-)
Avatar - miromen
20. 5. 2015 10:13
Krize
Zajimava krize u VW. hmm
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2015 11:52
Re: Krize
Týká se celosvětových prodejů a nikdo o krizi nemluvil, pouze o prvním snížení prodejních počtů za posledních x-let.
To jen u vás v šourůmu to nemáte přelouskaný :-)
Avatar - miromen
21. 5. 2015 17:30
Re: Krize
Ja to ale nemyslel važně. To je spiš takova naražka na jisteho imbecila.
20. 5. 2015 10:14
Dacia vic, nez Hyundai :-)
Dobre, kluci rumunsky, jedem na ty svarecky a slapem do toho!!! :yes:
Rozbalit vlákno
5
20. 5. 2015 10:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 10:22
Re: Dacia vic, nez Hyundai :-)
Dacia se dela i v Maroku? A odtamtud se vozi i do Evropy?
Jestli ano, tak teda chvalim i kluky marocky :yes:

BTW.: Aby si nekdo nemyslel, ze si delam kozy: Ja Dacii opravdu fandim, je to ma oblibena znacka, jelikoz vyrabi auta, ktera si na nic nehraji a proste a jednoduse funguji tak, jak maji, a jsou za normalni ceny.
20. 5. 2015 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 11:19
Re: Dacia vic, nez Hyundai :-)
Jo, tak dik za prehled :yes:
Avatar - twistedTSD
20. 5. 2015 16:52
Re: Dacia vic, nez Hyundai :-)
Wow, já ti snad dám i "lajk". >:-[] :-)
20. 5. 2015 12:26
Renault
Není se čemu divit. Nový modely jsou opravdu pěkný a to se ještě máme na co těšit. Třeba nový Clio, to je láska na první pohled >:D klidně bych ho bral ... Mégane to samý.

Naopak většina novejch Fordů se mi vůbec nelíbí a jak je vidět, lidem asi taky moc ne, ikdyž poskok tam pořád je.
Rozbalit vlákno
6
20. 5. 2015 15:14
Re: Renault
Není náhodou podstatné, co je pod kapotou? Na barvu a "dyzajn" to fakt nejezdí....
Avatar - wakantanka
20. 5. 2015 15:16
Re: Renault
by si sa čudoval ako mnohí ľudia vyberajú hlavne dnes autá a nielen tie. To človek občas ostáva rozum stáť. >:D
20. 5. 2015 15:25
Re: Renault
No to je mi právě, bohužel, naprosto jasný. Je to krásně vidět na tom, jak jsou postavené reklamy jednotlivých automobilek. (nepřekonatelný dyzajn, rádio boost, navigace, .....)

Ohledně dyzajnu mě zajímá především součinitel odporového tření vzduchu a to, jak je z auta vidět a jak moc mimo ruku jsou důležité ovládací prvky.
Dotykové displeje do auta prostě nepatří. Do dyzajnu lze počítat i takové věci, jako je třeba přístup ke světlometům pro výměnu žárovek, jak moc snadno se dolévají provozní kapaliny, přístup k hrdlu nádrže apod.
Ale například blbej nápad se škrabkou do víčka nádrže kvituju, protože to má hlavu.
20. 5. 2015 21:35
Re: Renault
Ty si s tým "ypsilonom" v dizajne fakt svetový...
Cx ťa trápiť až toľko nemusí, pretože za prvé sa pre daný model auta udáva len orientačne (presná hodnota môže byť u rozličných modelov odlišná, závisí to dokonca aj od typu a kvality laku) a za druhé ho ešte musíš vynásobiť čelnou plochou auta, aby si dostal ako-tak reálny obraz o skutočnom odpore vzduchu.
Prístup k svetlometom a dolievanie prevádzkových kvapalín je už kvapku mimo oblasť, ktorou sa primárne zaoberajú dizajnéri, tam hrá prím konštrukcia, technológia a náklady a táto oblasť sa dizajnu podriaďuje.
Dosah ovládacích prvkov a veci okolo toho rieši ergonómia, v súčinnosti s dizajnom.
Mimochodom, odhadujem, že vodičák ešte nemáš.
21. 5. 2015 08:00
Re: Renault
Vcelku mě baví, jak se zde přítomní směle pouštějí do hodnocení zkušeností ostatních podle dvou příspěvků na fóru. Odhad ohledně vlastnictví plastové kartičky se minul asi tak o jedenáct let a stovky tisíc kilometrů. A k tomu ještě tykání...

Máme zde původní anglický výraz "design", kterýžto má výslovnost [dyzajn] v češtině, tak proč to nepoužít? Ve slovenštině je ale výslovnost s měkkým i a v tom se ty jazyky liší...

Cx mě právě zajímá (samozřejmě s patřičným výpočtem na celkovou plochu), protože má přímý vliv na celkové provozní náklady - spotřebu a mimo jiné i na hlučnost při jízdě. A proto se divím, že tak podstatný parametr výrobci neudávají.

Souhlasím s tím, že se přístup k jednotlivým komponentům podřizuje právě dyzajnu. Ale nelíbí se mi, když kvůli žárovce člověk musí do servisu, kde se s tim pak dvě hodiny montujou jenom kvůli tomu, aby kastle měla ten správně dyzajnovej tvar. To je pak kontraproduktivní! Konstruktéři pak mají kolikrát svázané ruce prostorem a prostě to tam lépe naskládat nesvedou.

Jistě že ergonomie. O tom řeč ale nebyla. Směřoval jsem to na fakt, že se dyzajnéři rozhodli umisťovat do interiéru vozidel dotykové displeje. To je ovládací prvek, který se do třesoucího se automobilu prostě ergonomicky vůbec nehodí. Navíc když se musím pokaždé podívat, kam mám šáhnout, abych třeba pustil větrák, tak tomu musím věnovat vteřinku pohledu a ztrácím tím pak kontakt s provozem kolem sebe. A to považuju za zcela nepřípustné zvýšení nebezpečí. Takže auto s dotykovým displejem si nikdy nekoupím, dokud nebude řídit samo.
Avatar - Emel
20. 5. 2015 21:32
Re: Renault
Jo, novej Megane... toho ještě nikdo neviděl... a já jsem hodně zvědavej.
20. 5. 2015 16:15
To je změna
Celkem dobré počteníčko.Už jsem si myslel,že nebudou ale nakonec přece jen zvratky ,kazajka,slinty,dokonce něco proruského se tam mihlo.Ale je vidět změna. ;-)
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2015 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 18:57
Re: To je změna
To víš že jo brácho. ;-)
Avatar - idam.i
20. 5. 2015 19:33
Registrácia nových áut podla koncernu.
Ja viem že si to odskáčem,ale niečo mi tam chýba.Vidím tu: VW group , PSA group , Renault group či Toyota group,no stále tam čosi chýba. [odkaz]
Keď už čosi robím,snažím sa to robiť poriadne. ;-)
Rozbalit vlákno
11
20. 5. 2015 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2015 20:54
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
Gilgite, už trpíš stihomanem >:D ?
20. 5. 2015 21:37
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
Zlá otázka. Lepšie by si sa spýtal: "Ešte stále?"
Avatar - idam.i
20. 5. 2015 22:13
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
Skoro som zabudol to číslo je 71.846,tým pádom 8.miesto.
21. 5. 2015 09:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 09:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
20. 5. 2015 22:16
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
A všiml sis, že Nissan se do "Renault Group" nepočítá? Renault vlastní 43% v Nissanu, Hyundai... kolik, 33% v Kie?
Avatar - idam.i
21. 5. 2015 10:21
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
Ozaj kvalitný článok. :yes:
Hyundai vlastní 49,2% Kia.
Avatar - Emel
21. 5. 2015 11:28
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
No promiň, to ale vycházíš ze 4 roky starého článku na Wiki... v prosinci 2013 mělo H jen 33,8%, novější údaj jsem nehledal...
[odkaz]
Avatar - idam.i
21. 5. 2015 14:27
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
Máš pravdu,angličtina nie je moja silná stránka,tak som mrkol na wiki v našom jazyku.Sorry.No buď ako buď,je to group a malo to byť v tabulke,tak ako aj Nissan v Renault grup.Je mi vcelku šum a fuk ,keď niekto nemusí Hyundai,ale odborný novinár by mal dávať pravdivé údaje.
Avatar - Emel
21. 5. 2015 17:10
Re: Registrácia nových áut podla koncernu.
VW vlastní 100% Škody Auto, u Renaultu a Nissanu nebo H&K to tak není (je to zřejmě