Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fabia RS silnější než Octavia RS? Ano, díky BSR

Tuner ze Švédska nabízí optimalizaci softwaru řídicí jednotky pro Škodu Fabii RS zvyšující výkon na 205 koní.
Zpět na článek
9. 9. 2011 09:59
9. 9. 2011 12:41
9. 9. 2011 14:37
Avatar - Choochoo
9. 9. 2011 08:09
Vykon/spotreba
Takze se zvedne vykon o cca 12,5% a klesne spotřeba? Koukam ze dnes kde jaky garazovy tuner dokaze zvednout vykon a snizit spotrebu. Proto kde jaka cipla nafta huli jak protrzena. V tech automobilkach urcite dela sama luza, ktera by tohohle nebyla schopna.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 4hill
9. 9. 2011 09:32
Re: Vykon/spotreba
Nevím proč by to nemělo fungovat.Jistě najdou se firmy které zdaleka nedosahují parametrů jaké naslibují.Je i spousta firem která to zvládne.Vozy jsou z automobilky nastaveny optimálně vzhledem k životnosti..Což neznamená že nemohou mít větší výkon a menší spotřebu.
Avatar - Choochoo
9. 9. 2011 09:58
Re: Vykon/spotreba
Nechapu jak negativne muze ovlivnit nizsi spotreba životnost?
9. 9. 2011 10:17
Re: Vykon/spotreba
Vyšší výkon by mohl.
9. 9. 2011 10:40
Re: Vykon/spotreba
No půl milionu to asi nenajezdí, ale 200 000 by to snad vydržet mohlo. Ovšem za předpokladu, že tam majitel nebude cpát long life olej, ale bude tam dávat kvalitní olej a měnit ho minimálně po 15000 kilometrech. Musí to bejt ale docela raketka 205 koní a 300 Nm krouták. :-)
Avatar - Choochoo
9. 9. 2011 12:39
Re: Vykon/spotreba
Ten vůz musi mit ale ukrutnou silu >:D
Jestli si dobre pamatuji, tak uz dnes je slyset, ze skodovacky motory jsou delany na 200tis.
V cem Ti vadi ten Longlife. Myslis ze tech 20tis je moc? Taky ho mam doporucovany na 1,8 benzinu s vymenou po 20 tis. Rad si necham poradit, nejsem v tomhle odbornik ;-)
9. 9. 2011 13:02
Re: Vykon/spotreba
Uvědomuješ si doufám rozdíl mezi atmosférou a turbem.
12. 9. 2011 15:31
Re: Vykon/spotreba
Long life je nehorší zlo co můžeš motoru provést. Horší je už snad jen vytáčení za studena.

Přečti si třeba tohle:

[odkaz]
Avatar - Choochoo
9. 9. 2011 12:34
Re: Vykon/spotreba
Jsem se ptal na spotrebu. Proc vyrobce nesnizi aspon spotrebu, kdyz je to tak jednoduche? Ze by byl technologicky pozadu?
9. 9. 2011 14:00
Re: Vykon/spotreba
Je to vykoupeno vyšším opotřebením jiných, pro mnohé podstatně dražších, částí. A taky je tu ohled spolehlivosti. ;-)
Avatar - petrumr
9. 9. 2011 20:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 9. 2011 10:59
Re: Vykon/spotreba
Trochu tě opravím. Pokud špatně chipneš naftu, tak ti bude hulit. Ale to se týká amtérů, kteří jsou schopni laborovat pouze s dávkou paliva.
Hulí to především proto, že je tam málo vzduchu. Tedy lépe upravit celé sání a jeho chlazení a pak se žádný dým nedostaví. Nebo chipnout s rozumem.

Mimoto, po chipu se ti opravdu spotřeba sníží, je to logické. Turbo fouká víc vzduchu, protože větší tlak. Že turbína trpí, to už je věc druhá.
Avatar - Choochoo
9. 9. 2011 12:33
Re: Vykon/spotreba
No, nevim jak nafta, ale benzín by měl pracovat při přesné stechiometrické směsi paliva, tudíš si myslim že nafoukáním vzduchu asi koně nenaženu bez dofouknutí paliva. Může to snížit kouřivost, když ten bordel naředím čistým vzduchem >:D
Žadný oslík ale bez žrádla asi nepotáhne :-!
Když se upraví motor budiš, se dá čarovat, ale tady byla řeč jen o softu.
9. 9. 2011 13:04
Re: Vykon/spotreba
To je právě ten rozdíl mezi benzínem a naftou. Nafta není tak náchylná na vyvážení poměru palivo/vzduch. U benzínu je to naopak zásadní. Pokud u benzínu foukneš víc vzduchu turbem a nemáš dostatečně dimenzovanou palivovou soustavu, dostavují se komplikace.
9. 9. 2011 13:32
Re: Vykon/spotreba
Tak tak. Ale o tom potom, tomu tady stejně nikdo nerozumí. ;-)
Avatar - Choochoo
12. 9. 2011 10:41
Re: Vykon/spotreba
O naftu se nezajimam, takze mas moznba pravdu. Tady je ale rec o benzinu, kdy sam rikas ze toi neni jednoduche.
9. 9. 2011 13:33
Re: Vykon/spotreba
Tvé představy jsou řekněme - amatérské. ;-)
Avatar - Choochoo
12. 9. 2011 10:45
Re: Vykon/spotreba
Me hlavne prijde amaterske si myslet, ze nekdo dokaze udelat z * bič. Myslim si ze to co dokaze kdejakej kutil doma dokaze i vyrobce, mozna za vetsi prachy, ale urcite dokaze. Takze si myslet ze mi nekdo dokaze zvednouit vykon a snizit spotrebu jen prehranim softu je pro me amaterska predstava.
12. 9. 2011 15:35
Re: Vykon/spotreba
Nemáš úplně pravdu, Pokud bude jen turbo foukat víc vzduchu tak ti to výkon nepřidá. K tomu víc vzduchu potřebuješ taky víc paliva, ale pořád to musí být v ideálním poměru, ne že se ti sypou brikety z vejfuku. Míň to žere proto, že auto má vyšší výkon/ krouťák při stejných otáčkách čili nemusíš tolik šlapat na plyn jako u slabšího auta. Pokud ovšem budeš ten výkon naplno využívat pak auto samozřejmě bude žrát o něco víc než před úpravou.
Avatar - Guttalax
9. 9. 2011 09:59
HTP-hop
;-) Tak proto fízláci dlouho honili se šesti Octávkama jednu Fábií kolem Cajzlí vesnice. >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
9. 9. 2011 12:41
Re: HTP-hop
Nebylo to proto, ze v tom dehtovym mraku nebyla videt? >:D
9. 9. 2011 14:37
Převodovka?
Zajímalo by mě jak to s převodovkou
Někde sem ,že 7°DSG přenese max. 250Nm
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
9. 9. 2011 23:24
Re: Převodovka?
Přenese i víc, ale s ohledem na životnost se dává k motorizacím do 250 Nm, což je taky jeden z důvodů proč bych do podobně jednoduchého "chiptuningu" rozhodně nešel...
Zajímalo by mě, jak měřili to co nejlepší pružné zrychlená na pětku, když to nemá klasický manuál.