Zatím posledním přírůstkem do skautského oddílu Škody Auto je verze odvozená z Fabie Combi. V Ženevě se sice ukázala krátká Fabia Scout jako studie, ale nic konkrétnějšího jsme se nedozvěděli.
v tejto farebnej kombinácii vyzerá krátka Fabia Scaut oveľa krajšie než v Ženeve (tá strieborno zelená bola divná)toto je celkom fajn ešte by som trochu štýlovejšie upravil tie pozdĺžne strešné nosiče ale inak ok viem si to predstaviť ;-)
Podívejte se kolem sebe. Každé druhé auto, které stěží vytáhne 150 vláčí břicho po zemi, aby vypadalo sportovně. Přitom pro praktické užití je potřebné dnešní skvělé seriové výrobky ne snižovat, ale zvyšovat = například proto, aby se s nimi dalo předkem zaparkovat u chodníku...
Takže tento počin škodovky považuji za správný a ve svém principu za průlomový. Běžný zákazník netouží po autě, které má tachometr a otáčkoměr utopený v samoúčelných kelímcích od piva a vláčí pupek po zemi. Spotřebitel potřebuje auto k běžnému užití a pro provoz běžnými rychlostmi. Proto, ač je Fabie II. designově jinak zcela nepovedená, dávám tomuto návrhu velké :yes:
to je sice pravda vecsina ludi by asi sialhla po "vyssej" verzii ako nizsej,ale treba si uvedomit ze fabia scout neprichadza so zvysenym podvozkom.ma ho rovnaky s "klasickou" fabiou a teda zaplatis za fabiu s ciernymi naraznikmi a doplnkami viac ako za beznu fabku,u minulej generacii to bolo naopak (logicky). fabka junior bola lacnejsia >:D...kombi este pochopim dokonca sa mi celkom paci, ved aj velke SUV su v podstate v karoserii kombi ale toto? hmm ;-\
....to co je po.s.raný už od prvopočátku jako design fábie II, se pak těžko napravuje i kdyby na to nalepili cokoliv a natřeli to na fialovo. S tím už asi opravdu směrem k vylepšení nelze nic dělat :-(