Modernizovanou Fabii jsme na stojánce důkladně zkoumali už na začátku března v Ženevě. V okolí řeckých Atén proto šlo už jen o jediné: Zjistit, jak s novými motory jezdí.
Ty seš tady znám jako samozvaný moralista, takže tvé kecy mi přijdou dost směšné. Něco jako když zloděj křičí, chyťte zloděje! Zameť si před vlastním prahem, takto tě tu nikdo nebude brát vážně a o to více já. ;-)
Ty si koľkokrát urazil mňa za to, že som povedal, prečo asi idyšiel Bangle: "Ty si drbo". A neurazil som ťa. Rovnako si tak vynadal GTImu a tiež ťa neurazil. A teraz sa zastávaš nejakého primitívčeka, ktorému ani jossalito nevynadal.
Chlapče, ty sa najprv nauč po sebe čítať, a spočítaj si, po čom všetkom som ja tebe napísal ostrejšie slovo, navyše, aj keď sa mi t nechce ísť hľadať, určite oprávnené...
Aj teraz urážaš niekoho, kto sa teba ani tieňom nedotkol. Platí to isté, čo jossalito napísal mne: Zameť si pred svojim prahom.
Šmarjá, ty už fičíš i na H-S? >:D
Miestny zvonár odparkoval svojho Mercedesa
pri kostole.
Okoloidúci mladík mu kopol do kolesa
"Ty sukin pankhart,počkaj idem dole!"
Vyberte mu šém,lebo nás všetkých pozabíja,
vyberte mu šém,vyberte mu šém.
To si píš,že ked nás chytí,že nás pozabíja.
Už si to píšem,už si to píšem.
Nemusím sa predstavovať každí ví že som BOSS!!!,
nekerí ma milujú, nekerí ma majú dosť,
majú ma radi keď im ja povím pravdu do papule,
nemajú radi ľudí kerí majú na toto gule,
prečo sa robíte že ste všetci konzervatívni???
Väčšina z vás ste aj tak skazení a primitívni,
alkohol, alkohol, drogy fet, drogy fet,
rasizmus, nenávisť, faloš, kam speje tento svet???
Typická vlastnosť Slovákov je ohovárať druhých,
majú komplexy menej cennosti z úspechu druhých,
chcete ma súdiť, zrkadlo vám asi netreba,
pri tom ste sa zabudli sami pozreť na seba.
>:D >:D >:D >:-[]
V článku se potvrdilo to, co jsme všichni dobře věděli. Nové motory za to určitě stojí, všechny a bez vyjímky.
Osobně kvituji 1.2 TSI jako nejlepší motor, který si do Fabie může člověk jen přát. Klouboučník s ním bude jezdit pod pět litrů, mladej bejček za 8 a bude školit kde koho. Ten zvolí určitě červenou s bílou střechou. :yes:
PS: Fabia s 1.2 TSI je tu od 250 tisíc, tak na co čekáš? ;-)
možno ak je požiadavka že "chcem auto" a predajca v zeleno bielom domčeku vytiahne skladovku vo výbave social edition tak tam htp dáva význam ale všade inde by som bral to tsi.. 500 euro, toľko pýtajú za lepšie rádio >:D
S tým rád súhlasím - určite TSI, ale najprv sa dotyčný človek musí rozhodnúť pre Fabiu ako takú. Jedno veľké plus Fabia získala, ale čo s tým ostatným? Motor nie je celé auto, zásadné nedostatky napriek skrášleným detailom zväčša ostávajú. Stiesnená kabína, minimalistické skrinky pred spolujazdcom, široký stredový panel palubky, blbý výhľad...
Facelift ako taký akceptovateľný, ale radšej by som v ponuke Škody videl celkom nový model. Ale to si ešte (žiaľ) počkáme.
Mimochodom, ten Roomster s čiernou strechou vyzerá hrozne. Akoby ho niekto oblial asfaltom...
Ty ceny TSI jsou docela nářez. Čekal jsem, že začnou někde na 300, v lepším případě. Škodovka zaslouží pochvalu. :yes: Na tohle nemá nikdo odpověď, možná jedině Rencek.
Víš jak, nemá to 200 koní a není to Ford s nejlepší odezvou od volantu, tak to nejde udržet na silnici ;-)
Jinak souhlas. Já mám 43 kW a zatím jsem si nevšiml, že bych kdy někoho snad brzdil. A ty šílence, co předjíždí přes dvě plné bude brzdit jakékoliv auto ;-)
Snažíš se marně, na tebe platí to ohraný pořekadlo, že mě může urazit jen inteligent. Jenže s inteligencí se musíš narodit, tu studiem nezískáš ;-)
O neřiditelný Fábii jsem nic nepsal (zkus vyšší dioptrie), jen jsem reagoval na jossalitovu přeháňku, jak to může v reálu dopadnou, když se mladej bejček bude snažit někoho ve Fabii školit.
Dneska jsem jí viděl naživo v provedení RS (v černé) a věřte nevěřte, zepředu vypadá opravdu sexy.
O.T. Shodou okolností jsem také konečně viděl vedle sebe stát Soul a Yetiho. Živě si pamatuju (při uvedení Soulu) jak tu se diskuze hemžila příspěvky Soul-Yetikiller. A jak působí auta vedle sebe? Je to jako když si táta fešák adoptuje nepovedeného synáčka. Yeti působí jako auto o třídu dospělejší, Soul vypadal opravdu groteskně, až mi ho bylo líto >:-[]
Ten jeti je divnej. Jednou mi připadá velkej a jednou malej. Líbí se mi, ale když k němu přijdu, tak je malej. Když ho konfiguruju na internetu, tak je velkej a drahej.
Prečo porovnávaš cross-over a SUV? Myslíš, že si Soul a Yeti konkurujú? Nepovedal by som. Keby si povedal Soul a Urban Cruiser, tak beriem. Yeti je predsa niekde inde...
To srovnávání bylo trošku mimo. Měl by sis v těch třídách taky trošku udělat pořádek.
Já bych to spíše viděl na dvojice Venga/Soul vs. Roomster/Roomster Scout. Tady je to 2:0 pro Kiu.
Vedle Yetiho bych spíše postavil Kiu Sportage. A ta taky v nové generaci není vůči Yetimu zrovna chudý příbuzný. Za sebe musím dokonce říct, že se mi u auta typu SUV (přestože mi celá tahle kategorie přijde jako naprostá zhovadilost) líbí více dynamické tvary Kie, než rádoby off-road hranatý vzhled Yetiho.
... a je tam šílený výběr barev (bohužel všechno za příplatky minimálně deset tisíc.
Docela mě pobavil seznam standardní výbavy u modelu Classic, až úplně dole se krčí chudák volant >:D. Mrknul jsem ještě i na výbavu té verze za 200 tisíc a je tam taky :yes:. Škodováci šli fakt do sebe >:-[]
Deset tisíc jsem myslel za to "Zvláštní lakování". To je tam nové. Ale v podstatě kromě základní bílé, červené a částečně žluté je za všechny ostatní barvy minimálně desítka navíc.
Podobné je to ale i u ostatních výrobců.
maersk line Je to naozaj tak. Fabia je naštýlovejším supermini triedy. :yes: Pred pár dňami som ju videl v striebornej. Môžem povedať, že snáď ako jedinému autu tejto triedy mu sedí luxusná farba. Pravda, mohla by byť širšia. Ale v striebornej vyzerá takmer dokonale vyvážene a myslím si, že je to v súčasnosti dizajnovo najkrajšie auto triedy. Na Clio nemala ani omylom. Ale to len do doby než ho faceliftovali. Polo je až príliš dravé a strmú kapotu. A facelift síce nevyzerá prirodzene, ale Fabii vzhľadom na tú šírku pomôže. :yes::yes:
Možno nevyzerá tak prestížne ako Polo, to priam hovorí:"Ja Polo, som najdrahšie z triedy." Ale Fabia mi je sympatickejšia. Na neofialných fotkách vyzerá po facelifte naozaj dobre. Len ten volant, ten sa hodí tak do...Amaroku.
>:D >:D >:D Ha Ha HA!!! U som ti hovoril, že imitácie Lasicových glós si nechaj na piatok. Supermini sa volá trieda malých automobilov: SUPERMINI=MALÉ AUTOMOBILI=SEGMENT B.
Základní problém facelift nevyřešil - zoufalé disproporce karosérie. Avšak modifikace přídě opticky rozšířila a zdynamičtěla výzor. Nicméně stále to bude kazit záď...
Ale čo. Pozri sa na ňu naživo. A v striebornej, no nemá chybu. Áno, Fabia má spackaný dizajn. Ale v úplne inom kontexte, to keď ju porovnám s predchodcom. Ako taká je vydarená a uvidíš, facelift to vylepší. Síce nie je celkom dokonalý, ale žeby mala Fabia disproporcie nejaké zásadné ba až zúfalé, to ani omylom.
Fabii znám naživo velmi dobře, a to i ve verzi kombi. Bohužel si musím za disproporcemi stát, ač to dělám velmi nerad. Mám totiž k rodokmenu modelové řady Fabia veskrze kladný vztah.
Osobně mám velmi rád první generaci - příkladně vyváženou, nadčasovou a (ačkoli by to do ní dnes neřekl každý) i velmi nápaditou a originální. V segmentu B v roce 1999 způsobila průlom v chápání subkompaktu, kterého povýšila na vyšší úroveň. Dodnes nostalgicky vzpomínám na to, jak si ji sousedé, bydlící o blok výše, pořídili - mohl jsem na ni oči nechat (byla to totiž konečně průkopnická malá Škoda a důstojný reprezentant stylistického směru, nastoleného předchozí řadou Octavie).
Nie, nemôžem súhlasiť. Fabia je proporčne takmer dokonalá. Štýlové mestské auto. :yes: Áno, trošku šírky by neuškodilo, ale v správnej farbe vyzerá fakt dobre. No, ako hovoríš, minulá Fabia bola iná. To bol revolučný, prvotriedny produkt, ktorý údal tón svojej triede. Bohužiaľ, toto už bude, minimálne pre SEGMENT B ponechané už len VW. Alebo žeby po kritike Fabie II bola Fabia III bola opäť lídrom s Polom lídrom triedy, ibaže by ich odlišoval dizajn?
Mám-li si ještě krapet rýpnout, měl bych k vozu výtku, kterou bude 99% populace považovat za malichernou - příď z Roomsteru v menším nesouladu s úzkým a vysokým pozadím...
Příští vydání Fabie bude jistě mít novou platformu, která zřejmě ovlivní proporčnost při zachování vnitřního prostoru auta. Směr, který Fabia II presentuje, bude jistě cizelován a mělo by mu být dáno více originality. Co se povedlo s Polem, věřím, že svedou i ve Škodě...
... ta nám ve své historii mnohokrát předvedla její estetický potenciál. Někdy by se mohlo zdát, jakoby si to ani pořádně neuvědomovala...
No, nedávno sem psal tuším Marko, že z nějakého rozhovoru s šéfdesignérem exteriéru škodovky vyplynulo, že by v budoucnu měla škoda hrát na extravagantní notu. Takže odvážný koncernový design. Osobně myslím, že nadcházející Octavie ukáže, kam budou designově směřovat sesterské modely. Brzy se dočkáme.
I de Silva by rád viděl na karosériích vozů Škoda více emocí. Také jsem slyšel, že by měla být příští generace Octavie řešena progresivněji, než ta současná, byť jsou s tímto tvrzením poněkud v rozporu nedávno presentované spekulační fotografie, na kterých působí Octavia III. jako pečlivě provedená evoluce dvojky.
Ják píši výše, Škoda má na to, aby v mnoha oblastech automobilového designu udávala tón. A v mnoha karosériích postrádám dominanci, nápad či dotaženost linek (ta bohužel přežívá ve faceliftu Octavie)...
Je to věc názoru, ale proč si pořád dělat do hnízda, rozhodně je to velice solidní auto, jen trochu vyšší, což má i dost výhod - proč se dělají MPV? Co bychom pak měli hlásit třeba na Pandu, nebo slavný Fusion, který si zřejmě řada lidí plete s módním tereňákem za "lidovou" cenu. Fabia trošku brousí do MPV, je tam dost prostoru (úzká v loktech, ale ne ramenou),nastupování a vystupování při popojíždění, praktičnost. Design je rozhodně na vyšší úrovni, než u většiny západních značek, na které jsme dřív vzhlíželi a teď to ještě zlepšili. Pokud by tu jezdilo tolik šikmookých Peugeotů, ulítlých Renaultů ,divných Toyot či Opelů Cors, nezajímavých Mazd 2 či Ibiz, asi bych byl mnohem nešťastnější. Možná i pěkné Grande Punto, nové poměrně strohé Polo nebo vzadu lehce překombinovaná Fiesta by se rychle přejedly. Myslím můžem být rádi, že Škodovka se tak drží. Motory Fabie jsou konečně O.K. a se starým "žralokem" Fab. 1 bychom už díru do světa neudělali, to je nová daleko zajímavější a optimističtější.
Já nevím,mi ty škodovky přijdou nějaké zastaralé,promiňte jejich fanoušci,u mě prostě pořád vede opomíjená skupina Hyundai-Kia,která se profituje sama,navyšuje prodeje a zlepšuje kvalitu svých produktů,nepotřebuje k tomu koncernovou oporu Volkswagen Group...
No, já jsem u nich asi o měsíc dřív, než založili tu svojí firmu a 20 let nedělám nic jinýho, než špekuluju, jak jim to nandám tím, že od nich odejdu. >:D
TOP historka při jedný z mnoha reklamací byla, když mě odpověděli... "Kdyby účet neodpovídal skutečnosti, tak bychom vám ho nezasílali" ;-)
Nenech si * na hlavu. Mě přišel účet 35 litrů z Bosny, když jsem byl prokazatelně na Aljašce. A takových hovadin je víc. Nejhorší, že udělaj "cvak" a nemáš šanci.
Úvodem palce hore :yes::yes: za fantastickej, fundovanej text. Takhle píší ti, co o autech, o technice a o designu něco ví. Bravo.
Fabia je i dnes nejen nejavantgardnějším počinem třídy malé vozy, nýbrž současně jedním z nejkrásnějších třídních reprezentantů vůbec. Styl, styl, styl, to je to, oč tu běží. Možná ti vyhovuje nabobtnalá bageta s vlnovkou spodního okraje bočních skel a akvárkem namísto předního okna. Jistě, dnes si může každý koupit co chce. Stylaři ovšem jezdí Polo nebo Fabii. V Česku logicky především Fabii. Auto, které vypadá jako auto. Auto, které ti definuje nejen estetiku a techniku dneška, nýbrž i estetiku a techniku zítřka.
Předek (oproti zádi), od počátku tou designově méně zdařilou kreací, dostává po liftingu Fabii do role potenciální letošní missky. V porovnání s Polem pak Fabia nabízí více pohledové přívětivosti, milosti, je veskrze pozitivním sympatickým produktem.
Motory řadí Fabii na přední místo mezi těmi, z nichž třídní fajnšmekr vybírá. Absence turbodíry, fantastická pružnost, umírněná spotřeba, váha vozu z kategorie peříčko, no, myslím, že letošní třídní vítěz je známý od dnešního večera...
Subkompaktní třídu dokonale (spolu s Ibizou) nyní kontroluje Koncern VW. Teď už jde jen o to, co v garáži kontroluješ ty.
Nejak som roky nemohol preglgnut Roomster, proste nie, v uiadnej farbe.
Ale teraz, vo verzii Scout a hlavne - v BEZOVEJ farbe... nejako ma v tejto kombinacii lame :yes:
Ci to je prave tou nezvycajnou farbou v kombinacii so solidne posobiacim modrym presklennim ala MB Avangarde.... Kazdopadne takto ano :yes:
Jinak řečeno, diesely CR uz jednoduse nemaji takovy zatah jako TDI PD. Lidi si to sice koupi, ale poteseni z jizdy s motorem s vysokym kompresnim pomerem uz je pryc. :-(
Tak abych rekl pravdu... me celkem nedavne argumenty, proc nekoupit "Skodu Fabia" zmizely v nenavratnu.Snad jedine co mi zbyva k pomluve je jeji vzhled, ac FL pomohl velice.Je to sice stale ta oskliva uzka koza - vysoka tak, jak siroka.Ale to co je pod kapotou... predpotopni motory jsou ty tam (vyjma trihrnku) a ted je na case oslavovat TSI.Nikdy bych neveril, ze budu uvazovat o Skodovce, ale je to tu... a duvod je jediny - TSI.S radosti zapomenu na jeji vzhled - kvuli motoru a skvele posazenym cenam.Argument vybavy nehraje roli... atmosfera (takoveho obsahu) nemuze nikdy poskytnout radost z jizdy takovym zpusobem jako maloobjemove turbo.A jako bonus - Z CESTY!!! vy line atmo. 1.2, 1.4, 1.6 konkurencnich znacek.Musim dat Skodovce - Fabii za tento pocin :yes: skoda jen podvozku - ale co, ja preci nejsem jako jini mistni, co kazdy den dostavaji svuj vuz na hranici moznosti :-):-! Ja chci pri svych 8tis/rok jen v klidu jezdit svych 110 a s mensi starosti predjet ty pomalejsi.
Takze jeste jednou :yes::yes::yes: pro Skodu za drceni konkurence - SRDCEM - benzinovym.
Konečně realistickej příspěvek "při zemi" se kterým stotožňuju svůj názor. Osobně bych měl pár výhrad i k interiéru - je podle mě trochu zbytečně komfortní, když exteriér stojí furt za prd, a to se nezmění,.. snad až u F3? A kdo navrhoval u nových škodovek volant, toho bych zabil rovnou, když se podívám vedle k VW a k seatu, je to podle mě děs. Zbytečné (a to u většiny aut) jsou ty velké boule ve dveřích na velkou PET láhev - zkuste se z ní někdo v autě napít, aniž byste vystoupili nebo otevřeli střešní okno.. :-( . Motory asi konečně slušný - hlavně TSI (osobní zkušenost se silnější verzí), i když výdrž a spolehlivost prověří až čas. Mně osobně se v této třídě nejvíc zamlouvá z koncernu nová ibiza ST (combi). Zdravím a hezký den všem diskutujícím.
Jj ST se mi libi taky... a moc... ma lepsi podvozek, pro me hezci interier... no celkove vyhrava.Ale vzhledem k memu najezdu a vyuziti soukr. vozu mi prijde zbytecne vyhazovat penize navic... odhaduji, ze Ibi bude tak o 30tis drazsi nez Fabka... mluvim o kombi.A bohuzel v clanku o IBI nebyla zminka o slabsi verzi 1.2TSI, ktera u Skody nahrazuje 1.4... divil bych se, ze by Seat zustal u 1.4, kdyz Skoda bude mit akoratni motory s turbickem.
No, uvidime...
Kde je napsáno, že si musíš v této třídě a s tímto motorem koupit zrovna Fabii, když se ti designově nelíbí, kup si třeba POLO, nebo IBIZU..., doby "přidělování" aut už jsou naštěstí za náma... ;-)
Taky jsem se divili lidem, že upláceli vedoucí mototechny, aby si u škodovky nemohli vybrat ani barvu. A proč rovnou nezaskočili do autosalónu Fordu pro pořádný auto.
Nechci tu řešit jak jste se k němu v té době dostali, ale tos musel být v roce 85 ještě hodně malý šolda, pokud si přesvědčený, že to podobně "chodilo" obecně... :*)8-s;-)
Si pamatuju, že k těmto vozům se normální člověk nedostal, protože se normálně neprodávaly.
Kde šly sehnat nové, byl jedině Tuzex a za bony, případně valuty. Valuty neměl k dispozici nikdo jiný, jen ten, kdo byl valutami placen (velvyslanci apod. a jisté výjimky) a ty mohl případně měnit za bony. Normální smrtelník se dle zákonů k bonům beztrestně dostat nemohl a držení valut bylo také trestné.
Bůhví co to je ZoomZoom za patróna, tedy pokud nežil někde na západě. >:-[]
Zapomnel jsem napsat, ze potrebuji kombi... ano, male kombi u me bude plnit nejspis roli rodinneho vozu ;-\
A ano, IBIZA ST je muj velky favorit, jak jsem jiz psal v diskusi k ni... jde jen o to jaka bude cena a zda v ni taky ten oldschool v podobe 1.4 nahradi slabsi 1.2TSI, pze jestli jsem dobre cetl clanek o motorech Ibizi ST, nebyla tam bohuzel zminka o teto verzi.
Nejak sa píše iba o motoroch a dizajne. Iba na nejaké tie praktické vylepšenia akoby sa zabudlo, nejaká nová výbava navrch by tiež urobila radosť...alebo že by som to prehliadol?
Potešilo by viac vecí, napríklad dvierka na odkladacích priestoroch na palubke v každej výbave. Možnosť deaktivácie spolujazdcovho airbagu je len za príplatok, podobne by potešilo ovládanie rádia pod volantom bez príplatku aspoň vo vyšších výbavách. Vzhľadom na to, že u nás najčastejšie plní funkciu rodinného auta, bombové by boli roletky na zadných oknách. Vecí by sa našlo dosť, ktoré by nestáli ani tak veľa, ale mohli by zaujať. Nejde o to, či vo výbavách Fabie niečo chýba, ale o to, že od faceliftu ponúkne niečo naviac. Potešiteľná by bola správa o lepšom odhlučnení, dáždniku v zadných dverách po vzore Superba alebo o čomkoľvek podobnom - nezvyklom v tejto triede.
Veď práve o to ide. Iba Fabia - voči konkurencii, ako tu dookola často čítam, zaostáva a ničím nezaujme. Niečo navyše by jej rozhodne prospelo. Základ neznamená, že musí byť bez nápadu. Pritom by stačilo málo. Napríklad dvojité dno batožinového priestroru je super - ale kombinácia s palubkou s dvomi dierami bez dvierok mi príde smiešna. A takých príkladov by sa našlo viac. Prečo by nemohla byť Fabia solídne vybavená aj v základe? Veľa jej k tomu nechýba, skutočne len drobnosti, ktoré ale v opačnom pohľade, keď chýbajú, vedia pokaziť náladu.
Každé auto má své klady i zápory. Každé by mohlo co zlepšovat. Škodovka z tohoto pohledu nijak nevybočuje. Proč to tak má být, je otázka spíše na vedení, než nam ne. ;-)
Já v autě žádnou deaktivaci airbagu nechcu. Stejně tak nechcu připomínač pásů a další kraviny. Nechcu v autě ovládání rádia na volantu, když mám ve stejné vzdálenosti všechna tři potřebná tlačítka. Milý importe, zkus uvažovat o tom, že ne všichni mají pohled na svět jako ty. Nikdo tě výbavu s otevřenou horní schránkou kupovat nenutí, jsou lidé, kterým ale nevadí. Myslím, že by nebylo dobře upírat jim možnost koupit si jednodušší auto..
Isteže, načo 4 reproduktory, keď aj s dvomi sa rádio celkom dobre počúva? A treba to rádio? Načo vôbec pravý airbag, keď ty sedíš za volantom, že? A načo je v palubke vôbec nejaká polička, však by stačil aj háčik, kam si zavesíš igelitku... Zdá sa, že pre teba ešte dosť jednoduchú Fabiu nevyrobili...
Hele importe, vlastním R s velmi nezvyklou výbavou včetně Climatronicu, šesti airbagů, ESP, TPM, panoramatické střechy, sportovních sedadel, natáčecích světel, corner mlhovek, tempomatu, motoru 1.6, litých kol 16 palců a milionu dalších blbůstek od nastavitelnýho sedadla spolujezdce po loketní vopěrku. Rozhodně ale neodsuzuju lidi, kterým nic z toho neimponuje a kteří auto neposuzujou podle ceníku a minimální seriové výbavy. Jsou takoví, pro které je optimem komfortu centrální zamykání bez dálkového ovládání, protože stejně tahají zkusmo za kliku, jestli se ten krám zavřel. Momentálně je pro internetové masturbátory idolem Renault, protože drasticky snížil ceny. V reálu je to trochu jinak a není dobře ostatním vnucovat svůj pohled na svět jakou výbavu si můžou nebo nemůžou kupovat...
člověče, taky už to není, co to bejvalo. nejsu ve vývinu a když vidím některý moudra chytráků, kterým je rodný stát malej a vydali se obšťastnit sousedy..
Jo, cena je úhelným kamenem všeho, rozhodně všeho v této kategorii. Jak jsem ještě nedávno těžko hledal důvody pro koupi Fabie ve srovnání s novějším a pohlednějším Polem, teď je to najednou jasné - value for money! 15.000 příplatek oproti HTP, to jsou doslova drobné vzhledem k tomu, jak dramaticky se změní dojem z celého auta.
Pokud bych potřeboval ekonomické auto pro sebe na dojíždění na kratší vzdálenost nebo jako druhé auto do rodiny, je najednou 1.2TSI na vrcholu seznamu. A ještě větší službu ten motor prokáže Roomsteru, který byl jinak s HTP ještě... hm, základnější.
No sláva! motor a podvozek bychom už měli... A bez příplatku :yes: . teď ještě karosérii.
jen aby napřesrok nebyl základem třívalec 09 či dvouválec 0,6 TSI... pak bychom už asi olej odměřovali kapátkem.
No jo, a jak tak koukam, tak si musim zakryt i vybavu, protoze classic nema skoro nic, s Cliem se muze srovnavat v Ambience a rekl bych, ze tomu jeste neco chybi...
Ale zase u Skodovky byl dealer asi pred mesicem u modelu pred FL ochotny jit s cenou jeste niz a v Renaultu mi rekli, ze uz tam je ta akcni sleva a dal uz nic..
Ja porovnavam Clio Grandtour TCE a Fabii kombi TSI, to neni za 220, ale cca 270. Nejsem proti Skodovce, chtel jsem si koupit Roomstera Duo, ale kdyz porovnam nyni vybavy Fabie a Clia v zakladni verzi s turbem, tak to je dost rozdil.
no my teda když renaulta dovybavili na stejnou výbavu jak Fabii v Ambiente, tak sme se zajsně dostali jinam u renclíku, byl pak vejš, to k tomu, jak se furt mluví fabie je holátko:-)
a i to havrarijní u škodovky 8 a u renaultu 13 a leasing když ti dá renclík velkouslevu, tak si j iv těch splátkách nechá zaplatit (tvrdá měna je tvrdá měna)
Ona by klidne mohla stat stejne a nebo o 50 tisic vic, s motorem to nema nic spolecneho. Jen proste uvazuju o koupi auta a porovnavam i jine znacky a tam vidim, ze muze byt lepsi motor za nizsi cenu.
Ak tu GTI ide tarat o tomto ubohom aute pre chudobnych ze je to dizajnovy skvost tak dakujem neprosim..
Nove Polo je proste nastavene tak vysoko ze tato uboha fabia sa na neho nedotiahne ani po 20 dalsich faceliftoch. Hodnotenie redaktorov je samozrejme ovplyvnene Koncern duchom takze aj keby postavila skodovka model podobny multiple, na tomto portaly by zozala uspech..
Fabia II je srot postaveny na podvozkovej platforme 90 rokov a nikdy nedosiahne to na co sa hra. Aspon ze tie motory vymenili, 1,2 TSI je akurat motor do tohto *.. Snad to bude lepsie na dialnici zrychlovat z 90 na 100 ked bude obehovat kolonu kamionov a drbne sa mi do cesty
Nejakej jsi namachrovanej :no: Taky bych fabii nejezdil, ale nemusim tu kvuli tomu tropit tolik povyku, to spis svedci o nejakem komplexu. Jinac si myslim, ze Fabia staci presne na to, na co je designovana, resp. zmakne to levou zadni. Na ostatni jsou jina auta. Mnoho povyku pro nic :-!
neni problem, ako obycajne auto do mesta nevadi.. nenadchne ani neurazi.. Dizajn je ale otrasny. Podla mna to bude tym ze VW nedovolil skodovke pouzit novu nap;ravu ako ma nove polo a tym padom je to auto uzke.. Nova platforma je totiz sirsia.. Komplex voci fabiam mam. A to taky ze kedze jazdim casto po dialnici na a mojej 530i je idealna rychlost okolo 140 - 150 kvoli spotrebe tak nemusim moc takych "machrov" co sa mi vyrutia a idu predbiehat kamion rychlostou 110km/h lebo viac mu ta nalozena rodinna fabia 1,2HTP alebo 1.4TDIi neda.. A najlepsie je ked sa ani neuraci pozriet do zrkadla ci ho nahodou niekto nepredbieha.. Ale uznavam , ako to teraz pisem, nie je problem vo fabii ale vo vodicoch.. Bohuzial fabia je velmi rozsirena a preto ten odpor k fabiam, pricom na vine su vodici..
Nj, tady pujde i o subjektivni dojmy z rychlosti.. Takovy ridic fabie si jede 100 a prijde mu to jako dost rychla jizda, takze ho zrcatka moc nezajimaji. No a kdyz zacne predjizdet, vjede do toho vetru od kamionu, ktery dost citelne brzdi, takze to fabii asi trva o chvilku dyl. V tom se mu za 2 sekundy objevis namacknutej na zadku a onen ridic si rika, co to je za nim za hovado, dalsi blazen, co jezdi jako prase. Tvuj subjektivni dojem je taky opravneny, ale jiny. Halt to chce nadhled. Ja se zivim jako profik v irsku a nejvic me zase nasiraj micry s duchodcema uvnitr, jedou po prostredku tak 60 z kostela do kramu, ja namacknutej za nima, za mnou dalsich 10 aut do minuty, ale micra se ani nehne, neuhne, nic. Absolutni klid.Takze to chce klidek, jiny to uz nebude :-)
jj zato tvoje maju uzasnu vypovednu hodnotu. Ja som multiplu zobral ako priklad kedze vela ludi ju povazuje za skaredu.. A novinary sa isli posrat z toho ake je to skarede.. Aj ludia na forach.. Ja osobne multiplu uznavam ako ucelne auto ktore si najde svojich stupencov, osobne voci fiatu nemam nic.
Jinak tě asi zklamu, fabii nevlastním a vlastnit asi nikdy nebudu, i když možná nám v rodině přibude Yeti. Ten tě v tvém BMW, které ti visí nad postýlkou taky zneklidňuje???
No a AUTO.CZ-erotiku provozovat nemusím, na tyhle věci jsou lepší ženský, ale to taky pochopíš, až ti přestane vlhnout prostěradlo >:D
uroven si ukazal sam ked si tu na mna zacal utocit... Yetiho si kupis mozno tak vo vlhkom sne ked sa ti sniva ako predavas tu svoju krabicku.. Takych cocotov ako ty co pridu sem len vyryvat nemusim...
Zaujala mě věta o 1.2TSI 77kw..."To jsou prosím parametry, jen nepatrně horší než u první Fabie RS 1,9 TDI PD (96 kW, 310 Nm). Tak kam se těch 19kw a 135Nm ztratili ? Myslím že odpověd je jasná. Koho zajímá nějaký sprint 0-100 nebo max rychlost. Pro běžné ježdění je samozřejmě důležitější pružné zrychlení, kde myslím si bude RS výrazně lepší...
V článku se to jasně píše - Fabia 1.2 TSI je o 200kg lehší, než starší Fabia 1.9 TDI RS. Co se týče převahy Nm, z toho nemůžete dělat závěry. Točivý moment je v podstatě výkon dělený otáčkama. A jelikož diesely pracují při nižších otáčkách, mají skoro vždy vyšší točivý moment. Podívejte se na starou Fabii SDI - ta měla točivý moment vyšší než většina beznínů, ale zrychlení na 100 bylo ze všech motorů nejhorší.
Jistě, pro nejtalentovanější kýčaře a pajcéry EVROPY s koulema a trpajzlíkama na zahradě či před domy vzhledově uhlazené, tedy dobré.
Středněproudý konzument si disproporcí hned nevšimne, ale ví, že může jit i jinam a porovnat.
Znalce pobaví rozmanitost, čti neprovázanost, roztržitost, nedokončená báseň, která ambicemi šla za Divišem přes Německo a nedošla ani za ceduli první obce.
Marně pátrám, u kterého jiného výrobce bych našel něco tak ošklivého, nevyváženého ve své třídě. Poslední úder, úplné K.O. ti dá interiér. Jen zcela vyhladovělý a se zavázanýma očima snad můžeš popojet. Nic víc. Bohužel, nebo bohudík?
Ty nejsi pohádka o ošklivém káčátku, ty prostě nevyrosteš!!!