kdo teď jak moc kreativní a rychlý supersport-mostrum na poli el. aut vymyslí. To myslím není podstatné. Všechno to zatím končí a začíná na použitelné baterii, která pořád stále na světě bohužel není. To "použitelná" znamená s takovou kapacitou, aby auto mělo dojezd aspoň 500 Km a to nejen v ideálním režimu.
otazkou je co je idelani rezim? kuprikladu s RS6 jsem v idelanim rezimu tak tak dal cca 120km, s hybridnim Aurisem zase v idelani rezimu skoro 1300km, kazde auto a kazdy ridic na dane auto maj proste jinej idelani rezim >:D
benzinove korektni jsem mozna vic nez vetsina lidi tady co misto benzinu do auta lejou naftu, neb 6 valcova benzinova atmosfera s obsahem 3456 kubickych centimetru, baj voko tedy tri a pul litr
Já myslím, že myšlenka J@W je úplně jasná. Přínos elektroauta pro společnost je v autě velikosti Fabie, které bude stát tolik, že zákazník raději připlatí za e-auto, protože časem se mu to vrátí. Nějaká 1000koňová placka se subwooferem a osmi reprákama je tak na tahání dotací.
Ideální režim je myšlen v souvislosti s full el. autem tak, že sice už dnes najedeš elektro-auta, co mají dojezd kolem 350 Km, ale jen v tom pomyslném ideálním režimu, a jestli párkárt někoho předjedeš, nebo jedeš z hor a zatopíš si, tak máš rázem 100 km dolů. Ještě kdyby se tak dalo rychle dobíjet jak se čerpá.
Jinak samozřejmě tvůj joke chápu.
Auto, které má komerční smysl, by mělo být schopno ujet bez dobíjení ujet za jakýchkoli podmínek 500km (dálnice, zácpa, sníh, topení, protivítr). Jinak je to jen auto na baterky. Zatím tedy je (a ještě dlouho bude) nejlepší pohonnou jednotkou běžného osobního vozu diesel s výkonem takovým, aby to auto akcelerovalo na 100kmph alespoň za cca 12 vteřin a bylo schopno jet po dálnici ustálenou rychlostí min 150kmph. :-!