Uz puvodni california u me splnuje vse co od auta snu cekam. Schopnost chytit za srdce, pohrat se v zatackach (v ramci hmotnostnich moznosti kabria s pevnou strechou), celorocne pouzitelne cabrio, zvuk a vykon. Doufam ze italove tento FL nezmrsi, ikdyz na ni nikdy mit nebudu tak California mi dava sakra smysl a doufam ze bude zrat jako vino a ne naopak :yes:
Bohužel musím říct za 3, přinejlepším za 2-. proč proboha nšco neudělali s tou tlustou pr*elí? :-|:-( Cali je krásná, kdyžse na ní díváš na fotkách. Pak k ní v reálu přicházíš zezadu a vypadá jako almara, s víkem kufru někde u bradavek dospělého chlapa. Těšil jsem se na hezčí Californii, největší problém ale nevyřešili. ;-\ Nehledě na to, že dělají z lidí blbce, prý že California nebude mít facelift, ale rovnou nový model... 8-s
Design je čistě subjektivní záležitost, ale tato reakce na záď Californie není ojedinělá. Buď se ti líbí anebo nikoliv, neexistuje nic mezi tím. U tohoto nového modelu je vidět snaha o optické odlehčení zádě (jiné umístění koncovek výfuků, jinak po stranách "vykousnutý" difuzor, "funkční" otvory v nárazníku). Je třeba si uvědomit, jakou roli má Californie hrát. Neznám nikoho, kdo si ji koupil jenom proto, aby se občas projel "kolem komína", s tím autem se prostě dobře a rádo cestuje viz. větší "majlidž" v porovnání s většinou ostatních modelů, takže pointa je mít někde prostor na zavazadla, no a protože kovová střecha trochu toho prostoru užere, je třeba záď o něco přifouknout.
Co se týká info facelift vs. nový model, měl bys změnit svůj zdroj informací, tohle se ví už od konce minulého roku ;-).
Otazník u mě vyvolávají jiné věci a to vysoký krouťák posazený nad úroveň V12 modelů a obava o autentický zvuk motoru. Prototyp jsem slyšel na vlastní uši a nic moc to nebylo, doufám, že hotové auto bude znít lépe. Turbomotor sice bude znít vždy hůř než atmosféra, na druhou stranu maserati ví, jak na to :-).
Souhlas, i přes příchod velmi zajímavého FF, zůstala u mně california nejzajímavějším, protože nejpoužitelnějším, Ferrari. Je to pěkné a na poměry značky praktické auto, přitom má vše, co má Ferrari mít a umět. Uvidíme jak ten šestiválec, ale nová generace aspoň z těchto obrázků vypadá ještě více k nakousnutí. :-):yes:
On nepůjde ani nastartovat, těch padesát řídicích jednotek a osmdesát čidel za tu dobu bohužel zařve. A u Ferrari holt kanibalizace půjde provozovat těžko :'-(
To auto je na celorocni jezdeni, muzete s nim doject na nakup, neco se mu vejde do kufru. Je to pro jine koncove uzivatele nez Italia. Pokud chcete nizky zadek, kupte si Italii a nekoukejte po Californii, ktera ma schvalne kufr i na vetsi nakup a pri jeho vyndavani se nemusim plazit po zemi.
vy jste Tupouni, já říkám že auto s motorem ve předu nemůže být supersport a z toho názoru jsem neslevil ani o nic, tohle není supersport, je to takové pohodlné GT na delší cesty, které když člověk chce umí být i rychlé, upřímně kdyby přišlo na lámání chleba vzal bych stejně Astona, nebo Mercedes SL, ale o Californii bych chvilku uvažoval
Co jsou třeba takové LFA nebo LFA Nürburgring Package, když ne supersporty? >:D Jsou to supersporty, stejně jako F12, 599 GTO, One-77, V12 Vantage S, SLS AMG Black Series a ty na tom nic nezměníš, kopej tu kolem sebe vztekle dál.
Hraješ si tu neustále na člověka, který si myslí, že tomu rozumí, přitom jsi naprostý laik, který si myslí, že když viděl pár epizod Top Gearu tak je odborník >:D Meleš tady nesmysly a jsi všem k smíchu.
tak mi tu necpi že LFA.SLS,F12,599GTO,One 77,V12 Vantage a podobně jsou supersporty - jsou to to sportovní auta to ano, vyladěný GT auta, aby byly ostrý na okruhu, ale supersporty to nejsou chlapečku
supersport musí mít motor uprostřed a jestli to neuznáš nemá cenu pokračovat stebou v diskusi na toto téma, v jiných tématech s tebou často souhlasím a vidím to podobně, nebo stejně
ale na supersport mám vyhraněný názor a je správný
Ano, nemá smysl s tebou vést diskuzi, protože tvá pomatená hlava není schopná přijmout reálný stav věcí. Jestli si myslíš, že máš vyhraněný a správný názor jak ohledně supersportů, tak i třeba v jiných oblastech života, tak je mi tě je upřímně líto, žiješ ve velké iluzi. >:D
Všechny tyhle auta jsou řazeny do kategorie supersportů a ty můžeš dál snít o opaku >:D Sice to nebudou nikdy tak puristické a schopné stroje jako auta s motorem uprostřed, ale supersporty to jsou a ty se s tím smiř.
Ty umíš opravdu jen papouškovat druhé a nejsi schopný vlastního úsudku. Jsi naprosto mimo. Člověk, který tvrdí, že Porsche Cayman a Alfa Romeo 4C jsou supersporty je nefalšovaný pablb. >:D Žij si dál v těch svých mylných představách, ale smiř se stím, že budeš vždycky ostatním pro smích >:D
Já se teď nebavím o vyváženosti, ale o tom, že sportovní auta nazýváš supersporty >:D
Tak se z toho nevykrucuj. SLS AMG je GT, SLS AMG Black Series je supersport, který se v zatáčce chová podobně jako GT3 speciál.
LEXUS LFA PREDSTAVENÝ V ROKU 2010 NA 41. MEDZINÁRODNOM AUTOSALÓNE V TOKIU JE OBODIVUHODNÝM DIELOM TECHNIKY, KTORÉ STANOVUJE NOVÉ MERADLÁ A NOVO DEFINUJE SUPERŠPORTOVÝ AUTOMOBIL PRE 21. STOROČIE....toto je úryvok zo stránky lexus.sk ak chceš tak si ju pozri...a netvrď mi že ked LEXUS ktorý LFA vyrobil ho označil za superšportový, sa mýli a ty máš pravdu...proste si asi niekde niečo počul a teraz to šíríš ďalej..superšport je aj Nissan GT-R, Mercedes SLS..hyperšport je Pagani Huayra, Veyron a pod...to či je daná auto superšport alebo čo sa nehodnotí podla umiestnenia motora ale podla výkonu...ked niekto vyrobí auto s motorom vzadu ktorý má výkon 150koní nemože tp byť superšport tak sa už spamataj..
Neprikazuj mi čo mám robiť...len má zaráža ako môže byť niekto tak sprostý..nikomu nechcem nadávať ale s tebou sa inak nedá...chcem len odpoveď na jednu jednoduchú otázku tak dúfam že mi zvládneš dať jednoduchú odpoveď...keď sám výrobca Lexus označí LF-A za supersport chceš mi tvrdiť že oni sú tí blbší a ty to vieš akože lepšie hej..proste radšej tá nebudem riešiť lebo očividne si len zakomplexovaný trt čo si neprizná chybu..píš si tu čo chceš ale 99 percent ľudí o svojej pravde nepresvedcis...veď len výrok že F12 Berlinetta je GT je zrelý na psychiatriu...660 koní a GT...
A mňa by tiež niečo zaujímalo..keď teda GT je motor vpredu a supersport motor vzadu, ako vysvetlíš že GT-R s motorom vpredu je rýchlejšie na okruhu alebo rovnako rýchle ako 458 Italia..ako je možné že GT je rovnako rýchle ako supersport?! Proste ti to musím vysvetľovať ako blbcovi..skús sa nad tým zamyslieť..a ak nie potom ti už fakt nie je pomoci..
Aston Martin už modelom DBS koketoval so svetom exkluzívnych superšportov, teraz však prichádza skutočný kráľ...toto je z článku o Astone One...kde si sa tak vehementne bil že aston nie je superšport...to či je auto superšport sa nehodnotí podla umiestenia motoru...hovorí ti niečo napr. pojem: pomer váha/výkon?? asi nie...pretože ak má auto 1300kg a 800 koní je to hyperšport..ak má 500 koní a 1600kg môžeš povedať že ide o superšport..a je absolútne jedno kde má to auto v * motor...taktiež je to o podovozku a o celkovom naladení auta...či je mäkké alebo tvrdé, aké je riadenie ale hlavne aký má výkon a kolko má koní na tonu...toto je podstatný faktor..napr. taká Huayra..nízka hmotnosť ale 730 koní...keby že zoberiem auto ktoré má motor uprosted hmotnosť takú ako Huayra ale bude mať 180 koní nemôžem povedať že je to superšport...proste ide o pomer výkonu k váhe a o celkový charakter vozidla...nie o polohu motoru tak sa prosím ťa spamätaj...a ak si chceš stále mlieť svoje tak ťa radšej nechám..pretože očividne sa o autá nezaujímaš len drístaš a ani nevieš čo pretože ked sa nad tým logicky zamyslíš to čo hovoríš význam nedáva... :-)
nevieš ani obhájiť svoje tvrdenie o superšporte takže už vôbec si netrúfaj tvrdiť kolko mám rokov..očividne sa ani len nezamýšlaš nad tým čo hovoríš alebo čo čítaš..ja som ponúkol 2 citácie článkov o autách, o ktorých si ty vyhlásil že sú GT-čka ale výrobca a odborníci ich označili za superšporty...takže nevidím dôvod prečo by som mal veriť tebe...a ked si teda taký znalec...daj nejaký odkaz na stránku kde je článok ktorý tieto tvoje blbé kecy potvrdzuje pretože zatial len drístaš, máš pok***t rečí no žiadne fakty...takže naozaj daj mi nejaký fakt ktorý tvoje reči potvrdí a potom sa môžme baviť..pretože ty sa už ani nevyjadruješ k téme len sa úbohými pokusmi ako je napr. odhad môjho veku snažíš zakryť že nemáš žiaden fakt a ani už nevieš čo povedať takže ťa prosím o nejaký dôkaz..a ak ho nemáš a máš len svoje akože znalecké tvrdenie tak sa už radšej nikdy na tému superšportov nevyjadruj a nepresviedčaj o svojich blbostiach ostatných 99% uživatelov ktorí to majú v hlave v poriadku a o autá sa naozaj zaujímajú a niečo aj o nich zisťujú..a nie ako ty pretože očividne si si ani len nedal námahu pozrieť v googli nejaký superšport alebo zoznam superšportov...
Magazín Motortrend.com uspořádal velice zajímavý srovnávací test. Nesrovnával dva nebo tři automobily, aMagazín Motortrend.com uspořádal velice zajímavý srovnávací test. Nesrovnával dva nebo tři automobily, ale postavil vedle sebe rovnou jedenáct supersportů. Nechyběla jména typu Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R, Lexus LFA nebo Chevrolet Corvette. Všech jedenáct soupeřů se utkalo ve sprintu na čtvrt míle.
Danou vzdálenost zvládl nejrychleji Nissan GT-R s časem 11,2 s a konečnou rychlostí 196 km/h. Druhé dorazilo do cíle Ferrari 458 Italia (11,3 s, 202 km/h) a třetí skončilo Audi R8 GT (11,5 s, 201 km/h). Video je skutečně velmi působivé. Více na: */jedenact-supersportu-vedle-sebe-podive… Chevrolet Corvette. Všech jedenáct soupeřů se utkalo ve sprintu na čtvrt míle.
Danou vzdálenost zvládl nejrychleji Nissan GT-R s časem 11,2 s a konečnou rychlostí 196 km/h. Druhé dorazilo do cíle Ferrari 458 Italia (11,3 s, 202 km/h) a třetí skončilo Audi R8 GT (11,5 s, 201 km/h). Video je skutečně velmi působivé. Více na: */jedenact-supersportu-vedle-sebe-podive… />
toto je zo stránky autorevue tak si to aspoň pozri..
GT-R, LF-A-superšporty...tak sa už fakt nad tým zamysli prosím ťa..
Nie je to tak dávno, čo vedenie Ferrari tvrdilo, že turbo a elektromotory vo Ferrari nikdy nebudú... Turbo mi nevadí, len tie kecy okolo toho.
U Ferrari sme sa dočkali 4x4, elektromotorov, turba - snáď sa dočkáme aj diesla a kombíka. >:D
Velmi hezké :yes: Předchozí model jsem moc nemusel, ale tohle se povedeností designu řadí k 458 Italia, LaFerrari a F12 Berlinetta. Jsem zvědav, jak si poradí se zvukem, Maserati je důkazem, že se dá atmosféře po téhle stránce slušně přiblížit.
Jinak bychom de dle zvyku Ferrari měli letos dočkat i nástupce 458 a podle slov Amadea Felisy má prý atmosférická V8 ještě dlouhou budoucnost, V12 také zůstanou NA, takže se není čeho bát ;-) Ferrari si je moc dobře vědomé, že momentální V8 a V12 jsou ty nejlepší motory, co kdy udělali a nemají v podstatě konkurenci.
458 je tu od roku 2009. Je to tedy přesně 5 let a to je interval, který Ferrari odjakživa dodržuje, takže nevidím důvod, proč by to měli měnit. 430 Scuderia byla představena rok před 458 Italia, stejně jako se představilo Speciale v roce 2013, takže podle logiky - 2014 = nástupce 458. Někdy v druhé polovině roku by se měl ukázat. Opět nic neznáš, nevíš, netušíš.
V12 od Ferrari konkurenci má, samozřejmě, V12 od Astonu (úžasný hlavně ve Vanquishi, V12 Vantage S, One-77), Lamborghini (Murcielago SV mělo zvučnější a lahodnější motor než má Aventador) a AMG (Zonda Cinque) patří k tomu nejlepšímu, ale védvanáctka z Maranella je o několik kroků napřed a právem je považována za nejlepší motor současnosti (V12 v LaFerrari je nejvýkonější atmosférický motor všech dob, v F12 je také bezkonkurenčně naladěn, to samé s 599 GTO, které excelovalo díky jednotce z Enza), stejně jako V8 z Italie a Speciale.