Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari California T oficiálně: Turbo a 560 koní (aktualizováno)

Model California prošel poměrně zásadními úpravami, pod kapotou je nyní turbomotor.
Zpět na článek
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 2. 2014 00:57
Re: Druhe husle
I kdybys sem napsal milióny takových hlodů, tak nikdy nebudeš mít pravdu ;-)
14. 2. 2014 22:20
Re: Druhe husle
Magazín Motortrend.com uspořádal velice zajímavý srovnávací test. Nesrovnával dva nebo tři automobily, aMagazín Motortrend.com uspořádal velice zajímavý srovnávací test. Nesrovnával dva nebo tři automobily, ale postavil vedle sebe rovnou jedenáct supersportů. Nechyběla jména typu Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R, Lexus LFA nebo Chevrolet Corvette. Všech jedenáct soupeřů se utkalo ve sprintu na čtvrt míle.
Danou vzdálenost zvládl nejrychleji Nissan GT-R s časem 11,2 s a konečnou rychlostí 196 km/h. Druhé dorazilo do cíle Ferrari 458 Italia (11,3 s, 202 km/h) a třetí skončilo Audi R8 GT (11,5 s, 201 km/h). Video je skutečně velmi působivé. Více na: */jedenact-supersportu-vedle-sebe-podive… Chevrolet Corvette. Všech jedenáct soupeřů se utkalo ve sprintu na čtvrt míle.
Danou vzdálenost zvládl nejrychleji Nissan GT-R s časem 11,2 s a konečnou rychlostí 196 km/h. Druhé dorazilo do cíle Ferrari 458 Italia (11,3 s, 202 km/h) a třetí skončilo Audi R8 GT (11,5 s, 201 km/h). Video je skutečně velmi působivé. Více na: */jedenact-supersportu-vedle-sebe-podive… />
toto je zo stránky autorevue tak si to aspoň pozri..

GT-R, LF-A-superšporty...tak sa už fakt nad tým zamysli prosím ťa..
14. 2. 2014 22:15
Re: Druhe husle
nevieš ani obhájiť svoje tvrdenie o superšporte takže už vôbec si netrúfaj tvrdiť kolko mám rokov..očividne sa ani len nezamýšlaš nad tým čo hovoríš alebo čo čítaš..ja som ponúkol 2 citácie článkov o autách, o ktorých si ty vyhlásil že sú GT-čka ale výrobca a odborníci ich označili za superšporty...takže nevidím dôvod prečo by som mal veriť tebe...a ked si teda taký znalec...daj nejaký odkaz na stránku kde je článok ktorý tieto tvoje blbé kecy potvrdzuje pretože zatial len drístaš, máš pok***t rečí no žiadne fakty...takže naozaj daj mi nejaký fakt ktorý tvoje reči potvrdí a potom sa môžme baviť..pretože ty sa už ani nevyjadruješ k téme len sa úbohými pokusmi ako je napr. odhad môjho veku snažíš zakryť že nemáš žiaden fakt a ani už nevieš čo povedať takže ťa prosím o nejaký dôkaz..a ak ho nemáš a máš len svoje akože znalecké tvrdenie tak sa už radšej nikdy na tému superšportov nevyjadruj a nepresviedčaj o svojich blbostiach ostatných 99% uživatelov ktorí to majú v hlave v poriadku a o autá sa naozaj zaujímajú a niečo aj o nich zisťujú..a nie ako ty pretože očividne si si ani len nedal námahu pozrieť v googli nejaký superšport alebo zoznam superšportov...
Avatar - flyboyeda
14. 2. 2014 21:17
Re: Druhe husle
podle mě ti je tak 15 let a jestli ti je víc , tak to je smutné

DBS je ostřejší GT a v žádném případě to není supersport
Avatar - flyboyeda
14. 2. 2014 21:16
Re: Druhe husle
tolik zbytečných písmenek,slov,vět a dokonce i souvětí
14. 2. 2014 20:57
Re: Palec nahoru
Máš tam jednu soukromou zprávu, tak se na ni mrkni ;-)
14. 2. 2014 17:39
Re: Druhe husle
740 a údajně až 750 s vypnutou klimatizací ;-)
14. 2. 2014 15:56
Re: Druhe husle
dobre očividne si vadný takže skúsim ešte inak...

Aston Martin už modelom DBS koketoval so svetom exkluzívnych superšportov, teraz však prichádza skutočný kráľ...toto je z článku o Astone One...kde si sa tak vehementne bil že aston nie je superšport...to či je auto superšport sa nehodnotí podla umiestenia motoru...hovorí ti niečo napr. pojem: pomer váha/výkon?? asi nie...pretože ak má auto 1300kg a 800 koní je to hyperšport..ak má 500 koní a 1600kg môžeš povedať že ide o superšport..a je absolútne jedno kde má to auto v * motor...taktiež je to o podovozku a o celkovom naladení auta...či je mäkké alebo tvrdé, aké je riadenie ale hlavne aký má výkon a kolko má koní na tonu...toto je podstatný faktor..napr. taká Huayra..nízka hmotnosť ale 730 koní...keby že zoberiem auto ktoré má motor uprosted hmotnosť takú ako Huayra ale bude mať 180 koní nemôžem povedať že je to superšport...proste ide o pomer výkonu k váhe a o celkový charakter vozidla...nie o polohu motoru tak sa prosím ťa spamätaj...a ak si chceš stále mlieť svoje tak ťa radšej nechám..pretože očividne sa o autá nezaujímaš len drístaš a ani nevieš čo pretože ked sa nad tým logicky zamyslíš to čo hovoríš význam nedáva... :-)
Avatar - flyboyeda
14. 2. 2014 15:39
Re: Druhe husle
výjimka , která potvrzuje pravidlo
Avatar - flyboyeda
14. 2. 2014 15:38
Re: Druhe husle
i kdyby měla milión koní,F12 nikdy nebude supersport
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 22:44
Re: Druhe husle
F12 Berlinetta má dokonce 730 koní ;-)
13. 2. 2014 22:22
Re: Druhe husle
A mňa by tiež niečo zaujímalo..keď teda GT je motor vpredu a supersport motor vzadu, ako vysvetlíš že GT-R s motorom vpredu je rýchlejšie na okruhu alebo rovnako rýchle ako 458 Italia..ako je možné že GT je rovnako rýchle ako supersport?! Proste ti to musím vysvetľovať ako blbcovi..skús sa nad tým zamyslieť..a ak nie potom ti už fakt nie je pomoci..
13. 2. 2014 22:17
Re: Druhe husle
Neprikazuj mi čo mám robiť...len má zaráža ako môže byť niekto tak sprostý..nikomu nechcem nadávať ale s tebou sa inak nedá...chcem len odpoveď na jednu jednoduchú otázku tak dúfam že mi zvládneš dať jednoduchú odpoveď...keď sám výrobca Lexus označí LF-A za supersport chceš mi tvrdiť že oni sú tí blbší a ty to vieš akože lepšie hej..proste radšej tá nebudem riešiť lebo očividne si len zakomplexovaný trt čo si neprizná chybu..píš si tu čo chceš ale 99 percent ľudí o svojej pravde nepresvedcis...veď len výrok že F12 Berlinetta je GT je zrelý na psychiatriu...660 koní a GT...
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 21:17
Re: Druhe husle
Já se teď nebavím o vyváženosti, ale o tom, že sportovní auta nazýváš supersporty >:D
Tak se z toho nevykrucuj. SLS AMG je GT, SLS AMG Black Series je supersport, který se v zatáčce chová podobně jako GT3 speciál.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 21:13
Re: Druhe husle
Škoda, že do chytrého jedince máš tak daleko >:D
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 21:04
Re: Druhe husle
Pro chytrého člověka není každý člověk idiot a blázen ;-)
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:56
Re: Druhe husle
ano 4c a Cayman je rozhodně lepší a vyváženější v zatáčkách , než muscle Car SLS, ale to ty nikdy nepochopíš, protože jsi mimoň a žiješ v mimoňoráji
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:53
Re: Druhe husle
s vlastními názory to daleko nedotáhneš >:D
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:47
Re: Druhe husle
pro mě je víc supersport Cayman , než SLS a to mylsím smrtelně vážně
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:46
Re: Druhe husle
schválně to by mě zaujímalo jaká je hranice výkonu od kolka KW je auto s motorem uprostřed supersport ???
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:44
Re: Druhe husle
třesky plesky, tolik zbytečných slov a písmenek co jsi napsal, neplýtvej už slovy a šetři si dech
13. 2. 2014 20:42
Re: Druhe husle
LEXUS LFA PREDSTAVENÝ V ROKU 2010 NA 41. MEDZINÁRODNOM AUTOSALÓNE V TOKIU JE OBODIVUHODNÝM DIELOM TECHNIKY, KTORÉ STANOVUJE NOVÉ MERADLÁ A NOVO DEFINUJE SUPERŠPORTOVÝ AUTOMOBIL PRE 21. STOROČIE....toto je úryvok zo stránky lexus.sk ak chceš tak si ju pozri...a netvrď mi že ked LEXUS ktorý LFA vyrobil ho označil za superšportový, sa mýli a ty máš pravdu...proste si asi niekde niečo počul a teraz to šíríš ďalej..superšport je aj Nissan GT-R, Mercedes SLS..hyperšport je Pagani Huayra, Veyron a pod...to či je daná auto superšport alebo čo sa nehodnotí podla umiestnenia motora ale podla výkonu...ked niekto vyrobí auto s motorom vzadu ktorý má výkon 150koní nemože tp byť superšport tak sa už spamataj..
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 20:27
Re: Druhe husle
Ty umíš opravdu jen papouškovat druhé a nejsi schopný vlastního úsudku. Jsi naprosto mimo. Člověk, který tvrdí, že Porsche Cayman a Alfa Romeo 4C jsou supersporty je nefalšovaný pablb. >:D Žij si dál v těch svých mylných představách, ale smiř se stím, že budeš vždycky ostatním pro smích >:D

Tady máš ultimátní odpověď, jelito >:D

www.wikipedia.org
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 20:23
Re: Druhe husle
Pro idiota každý idiot, klasický syndrom >:D
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:21
Re: Druhe husle
a jestli mě chceeš dál přesvědčovat a bavit se semnou na toto téma si Idiot
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 20:21
Re: Druhe husle
Nejsou : auta s motorem ve předu nemůžou být supersporty, měl by si se stím smířit

supersport = motor uprostřed :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 19:57
Re: Druhe husle
Ano, nemá smysl s tebou vést diskuzi, protože tvá pomatená hlava není schopná přijmout reálný stav věcí. Jestli si myslíš, že máš vyhraněný a správný názor jak ohledně supersportů, tak i třeba v jiných oblastech života, tak je mi tě je upřímně líto, žiješ ve velké iluzi. >:D

Všechny tyhle auta jsou řazeny do kategorie supersportů a ty můžeš dál snít o opaku >:D Sice to nebudou nikdy tak puristické a schopné stroje jako auta s motorem uprostřed, ale supersporty to jsou a ty se s tím smiř.
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 19:09
Re: Druhe husle
opravdový supersport nemůže mít motor ve předu

tak mi tu necpi že LFA.SLS,F12,599GTO,One 77,V12 Vantage a podobně jsou supersporty - jsou to to sportovní auta to ano, vyladěný GT auta, aby byly ostrý na okruhu, ale supersporty to nejsou chlapečku

supersport musí mít motor uprostřed a jestli to neuznáš nemá cenu pokračovat stebou v diskusi na toto téma, v jiných tématech s tebou často souhlasím a vidím to podobně, nebo stejně

ale na supersport mám vyhraněný názor a je správný
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 18:32
Re: Druhe husle
Co jsou třeba takové LFA nebo LFA Nürburgring Package, když ne supersporty? >:D Jsou to supersporty, stejně jako F12, 599 GTO, One-77, V12 Vantage S, SLS AMG Black Series a ty na tom nic nezměníš, kopej tu kolem sebe vztekle dál.

Hraješ si tu neustále na člověka, který si myslí, že tomu rozumí, přitom jsi naprostý laik, který si myslí, že když viděl pár epizod Top Gearu tak je odborník >:D Meleš tady nesmysly a jsi všem k smíchu.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 18:26
Re: Palec nahoru
458 je tu od roku 2009. Je to tedy přesně 5 let a to je interval, který Ferrari odjakživa dodržuje, takže nevidím důvod, proč by to měli měnit. 430 Scuderia byla představena rok před 458 Italia, stejně jako se představilo Speciale v roce 2013, takže podle logiky - 2014 = nástupce 458. Někdy v druhé polovině roku by se měl ukázat. Opět nic neznáš, nevíš, netušíš.

V12 od Ferrari konkurenci má, samozřejmě, V12 od Astonu (úžasný hlavně ve Vanquishi, V12 Vantage S, One-77), Lamborghini (Murcielago SV mělo zvučnější a lahodnější motor než má Aventador) a AMG (Zonda Cinque) patří k tomu nejlepšímu, ale védvanáctka z Maranella je o několik kroků napřed a právem je považována za nejlepší motor současnosti (V12 v LaFerrari je nejvýkonější atmosférický motor všech dob, v F12 je také bezkonkurenčně naladěn, to samé s 599 GTO, které excelovalo díky jednotce z Enza), stejně jako V8 z Italie a Speciale.
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 18:01
Re: Palec nahoru
na nástupce 458 letos zapomeň, před chvilkou tu byla 458 speciále

V12 od Ferrari samozřejmě má konkurenci, třeba V12 z Aventadora,
Aston Martina a podobně
Avatar - flyboyeda
13. 2. 2014 17:57
Re: Druhe husle
vy jste Tupouni, já říkám že auto s motorem ve předu nemůže být supersport a z toho názoru jsem neslevil ani o nic, tohle není supersport, je to takové pohodlné GT na delší cesty, které když člověk chce umí být i rychlé, upřímně kdyby přišlo na lámání chleba vzal bych stejně Astona, nebo Mercedes SL, ale o Californii bych chvilku uvažoval
13. 2. 2014 14:14
Re: Za 30
On nepůjde ani nastartovat, těch padesát řídicích jednotek a osmdesát čidel za tu dobu bohužel zařve. A u Ferrari holt kanibalizace půjde provozovat těžko :'-(
Avatar - Hotwire
13. 2. 2014 13:04
Re: Za 30
Akurat nebude mat na co jazdit. ;-\
Avatar - EauRouge
13. 2. 2014 10:19
Re: A vraj "vo Ferrari turbo nikdy nebude"
Dokonce dvě japonský turba. Nehledě na to, že když se přeplňuje Ferrari tak je to trochu jiná situace než když se oturbí litrový tříválec.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 2. 2014 10:17
Palec nahoru
Velmi hezké :yes: Předchozí model jsem moc nemusel, ale tohle se povedeností designu řadí k 458 Italia, LaFerrari a F12 Berlinetta. Jsem zvědav, jak si poradí se zvukem, Maserati je důkazem, že se dá atmosféře po téhle stránce slušně přiblížit.

Jinak bychom de dle zvyku Ferrari měli letos dočkat i nástupce 458 a podle slov Amadea Felisy má prý atmosférická V8 ještě dlouhou budoucnost, V12 také zůstanou NA, takže se není čeho bát ;-) Ferrari si je moc dobře vědomé, že momentální V8 a V12 jsou ty nejlepší motory, co kdy udělali a nemají v podstatě konkurenci.
13. 2. 2014 09:03
Re: FÉRKO, šáhlý FÉRKO
Design je čistě subjektivní záležitost, ale tato reakce na záď Californie není ojedinělá. Buď se ti líbí anebo nikoliv, neexistuje nic mezi tím. U tohoto nového modelu je vidět snaha o optické odlehčení zádě (jiné umístění koncovek výfuků, jinak po stranách "vykousnutý" difuzor, "funkční" otvory v nárazníku). Je třeba si uvědomit, jakou roli má Californie hrát. Neznám nikoho, kdo si ji koupil jenom proto, aby se občas projel "kolem komína", s tím autem se prostě dobře a rádo cestuje viz. větší "majlidž" v porovnání s většinou ostatních modelů, takže pointa je mít někde prostor na zavazadla, no a protože kovová střecha trochu toho prostoru užere, je třeba záď o něco přifouknout.
Co se týká info facelift vs. nový model, měl bys změnit svůj zdroj informací, tohle se ví už od konce minulého roku ;-).
Otazník u mě vyvolávají jiné věci a to vysoký krouťák posazený nad úroveň V12 modelů a obava o autentický zvuk motoru. Prototyp jsem slyšel na vlastní uši a nic moc to nebylo, doufám, že hotové auto bude znít lépe. Turbomotor sice bude znít vždy hůř než atmosféra, na druhou stranu maserati ví, jak na to :-).
13. 2. 2014 08:50
1x prosím
Tohle prostě mohu. Když použiji Topperovu formulaci, tak Ferrari šlape :yes:
13. 2. 2014 08:05
Re: FÉRKO, šáhlý FÉRKO
FF má dobrou techniku, ale právě zadek FF je v reálu hrůza. Cali je bomba ze všech stran. Navíc má šmrnc a přirozený respekt, to se mi líbí.
13. 2. 2014 07:58
Re: Za 30
Za 30 rokov to bude nádherný veterán.
Avatar - Dinar
13. 2. 2014 07:21
Re: FÉRKO, šáhlý FÉRKO
Souhlas, i přes příchod velmi zajímavého FF, zůstala u mně california nejzajímavějším, protože nejpoužitelnějším, Ferrari. Je to pěkné a na poměry značky praktické auto, přitom má vše, co má Ferrari mít a umět. Uvidíme jak ten šestiválec, ale nová generace aspoň z těchto obrázků vypadá ještě více k nakousnutí. :-) :yes:
Avatar - Stefič
12. 2. 2014 23:37
Re: A vraj "vo Ferrari turbo nikdy nebude"
pokud si vzpomínám, tak o turbu a naftě mluvili ve spojení s Lambem
Avatar - fOE
12. 2. 2014 23:22
Re: FÉRKO, šáhlý FÉRKO
Hmm, zajimavy nazor. Ja to vidim uplne obracene. Zadek toho auta (na rozdil od mnoha jinych) povazuju za velepovedeny ;-)
12. 2. 2014 23:07
Re: A vraj "vo Ferrari turbo nikdy nebude"
Kdy to tvrdili? Vždyť Ferrari už turba dělalo a navíc jedno z nejkultovnějších Ferrari je s turbem.
Avatar - jozephko
12. 2. 2014 22:33
A vraj "vo Ferrari turbo nikdy nebude"
Nie je to tak dávno, čo vedenie Ferrari tvrdilo, že turbo a elektromotory vo Ferrari nikdy nebudú... Turbo mi nevadí, len tie kecy okolo toho.
U Ferrari sme sa dočkali 4x4, elektromotorov, turba - snáď sa dočkáme aj diesla a kombíka. >:D
12. 2. 2014 21:54
Re: Druhe husle
hlavne že ironický je práve ten čo vyhlásil že Cayman je superšport... ;-\
Avatar - CHerokee
12. 2. 2014 21:47
Re: Za 1
Souhlas, podle mě současně nejzajímavější a nejuživatelštější Ferrari.
Avatar - MANETTINO
12. 2. 2014 21:46
bravissimo
o mnoho hezčí než současná California :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 2. 2014 21:05
Re: Druhe husle
ale nema to motor v strede ako genialny cayman, nebude to pruser?
Avatar - flyboyeda
12. 2. 2014 20:26
Re: Druhe husle
Ano je to California ,není to GTR, není to 458, není to 911,výborný postřeh , jsi bystrý ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 2. 2014 20:12
Druhe husle
Nie zle.... Ale GT-R to nie je >:-[]
Avatar - flyboyeda
12. 2. 2014 18:24
Líbí se mi víc jak předchozí Generace
California Dreaming, auto Hollywoodských režiséru je zas o něco krásnější
12. 2. 2014 18:01
Celorocni jezdeni
To auto je na celorocni jezdeni, muzete s nim doject na nakup, neco se mu vejde do kufru. Je to pro jine koncove uzivatele nez Italia. Pokud chcete nizky zadek, kupte si Italii a nekoukejte po Californii, ktera ma schvalne kufr i na vetsi nakup a pri jeho vyndavani se nemusim plazit po zemi.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 2. 2014 17:53
California
Nevím jak to jezdí, ale na pohled je to parádní. Skoro lepší než F12b.
Avatar - guze
12. 2. 2014 16:19
Re: Za 1
Naopak pro mě asi jediná sexy tlustá pr.del ... >:-[]
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 16:07
Re: Za 1
Bohužel musím říct za 3, přinejlepším za 2-. proč proboha nšco neudělali s tou tlustou pr*elí? :-| :-( Cali je krásná, kdyžse na ní díváš na fotkách. Pak k ní v reálu přicházíš zezadu a vypadá jako almara, s víkem kufru někde u bradavek dospělého chlapa. Těšil jsem se na hezčí Californii, největší problém ale nevyřešili. ;-\ Nehledě na to, že dělají z lidí blbce, prý že California nebude mít facelift, ale rovnou nový model... 8-s
Avatar - fOE
12. 2. 2014 15:55
Za 1
Uz puvodni california u me splnuje vse co od auta snu cekam. Schopnost chytit za srdce, pohrat se v zatackach (v ramci hmotnostnich moznosti kabria s pevnou strechou), celorocne pouzitelne cabrio, zvuk a vykon. Doufam ze italove tento FL nezmrsi, ikdyz na ni nikdy mit nebudu tak California mi dava sakra smysl a doufam ze bude zrat jako vino a ne naopak :yes: