Jeden ze zájemců o vrchol současné produkce maranellské automobilky si místo v pořadníku zkouší zajistit nákupem vlajkové lodi z početně neomezené produkce.
ja som tiez radsej za nove corvette ;-):yes: vyzera uzasne.... a na rozdiel od talianskych sportiakov sa clovek neboji ci mu cestou do prace alebo kdesi na dovolenku z nicoho nic zahadne nezhori ;-)
[odkaz]
[odkaz]
je toho viacej ale nema vyznam tu vsetko davat... od talianskych sportiakov rozhodne ruky prec :yes:
"talianske auta horia bez priciny" to je hlaska stoleti >:D mela by se vymyslet nejaka další cena podobna te Darwinove, tentokrát za hloupe a dementni hlasky, klidne bych se ji nebal nazvat Tooperova cena, safra asi si zalozim sajtu topperawards a ještě natom vyvarim balik >:D
Při kupování Enza se tehdejší šéf Ferrari pro čr pochlubil jak se objednává: To vyplňujete několikastránkový elaborát. První otázka zní Máte F40, F50? Jestli je odpověď ne už nemusíte dál vyplňovat.
A čo s tým má Enzo? Vlastníctvo Enza nie je podmienkou pre kúpu LaFerrari. Enzo je v limitovanej 349ks edícii a LaFerrari v 499ks... Pre koho by potom bolo zvyšných 150ks LaFerrari?
Ferrari je tak či tak v podstate nepoužiteľné vozidlo ...... ak s ním nechce vyslovene jazdiť na nejakom okruhu, take je to len symbol luxusu ... tak isto ako hodiny za 100 tis. eúr .... ich jediná "hodnota" je v tom, že si ich môže dovoliť len pár "vyvolených" ....
Ale čas ukážu tak isto ako hodiny za 100 eúr ....
U Ferrari je rozdiel len v tom, že ohrozujú svojich majiteľov a hlavne okolie ...
myslim ze 2 miestne auta so 100 litrovym kufrom a 15 litrovou spotrebou nemusim riadit aby som vedel ze su realne k nicomu ... ani do kaufu na nakup nie su vhodne... retardery pred obchodakom by im narobili problemy ...
neprakticke sportiaky su dnes uz totalny ulet a uplne out.... kto che byt frajer a vyzerat ako pravy gentleman a pan na urovni zvoli si toto:
[odkaz] alebo toto [odkaz] :yes: o praktickej stranke ani nehovoriac ...
ten kdo chce od auta, aby ho přemístilo z místa A do místa B, tak sporťáky nepochopí. Sporťák je o přílivu endorfinu a adrenalinu do žil.
Takže srovnávat Range Rover s Ferrari je sice fajn, ale je to jako porovnávat whiskey s koňakem.
uz jen ze tvych velmi pocetnych prispevku, ze kterych si tady o tobe vsichni muzou udelat jednoduchy usudek, je vsem jasne, ze ty jako arbitr vkusu asi nebudes ta prava osoba...
jak to tak sleduju, tak jen a pouze slovenska vlna vi, ze ferrari je na prd... ostatni jsou vedle.
Je mi úplně jedno, jestli jsem frajer. Kde jsem, je v okolí krásný asfalt, který přímo prosí o auta jako je 458. Je radost ho mít. Range Rover může být dobrý univerzál, no zrovna sportovní auto v horském průsmyku nahrazuje jen těžko. A s tou 15 litrovou spotřebou jsi pěkný optimista. Range také není zrovna asketa.
Topper, občas se trefíš, ale teď jsi hodně, hodně mimo >:D Správná otázka je výše. Řídil jsi nějaké Ferrari ? Tak třeba F 430 a California je po městě pohodlnější, než Octavia (a nemluvím o hlučnosti, která je na stejné úrovni, možná nižší). Zřejmě máš z čtení Speedu a podobných časáků pocit, že to jezdí jak dřevěná lavice, ale věř mi.
A praktická stránka? Majitel Ferrari si pravděpodobně ani sám nejezdí na nákup, tak co řešíš?
F430 že je pohodlnější?
Shodou náhod jsem s tím několikrát jezdil (sice ne po Praze, ale po Miláně) a ve městě jsem z toho byl na prášky. Je z toho kulový vidět, ve vyjetých kolejích to sotva uřídíš, podvozek je tvrdej jako blázen, parkování je o nervy (dozadu nevidíš a vpředu máš lízátko), s robotem si zaskáčeš a motor je dost cholerickej.
Než to ve městě opakovat, raději mi dejte prosím Oktu, klidně v nejslabší naftě.
Cali bude asi jiná káva, to je auto konstruované jako GT.
no náhodou ten podvozek já nehodnotím vůbec jako tvrdý (F430). To mě překvapilo nejvíc, jak žehlil nerovnosti a ani nebyl hlučný.
Výhled je hodně špatný, na parkování zadkem k obrubníku jsem musel otevřít dveře, protože ty zrcátka jsou k ... jenže fakt věřte, že mít na to , tak si ho koupím.
To jsi trochu přestřelil. Pominu-li podvozek, velkým problémem bývá výhled. To je jeden z důvodů, proč jsou 911 tak dobré na každý den. Vidíš z nich. A zrovna 430 se většina (téměř všechny) prodala s převodovkou F1. To rozhodně není dobrá volba do města. Vůbec, ve městě se to auto trápí. Sice to jakž takž zvládne, ale trápí. Novější auta, tedy 458 a 12C, jsou na tom zase o něco lépe. Nakonec hodně záleží, kde jezdíš.
>:D >:D >:D >:D
presne ! >:D
protoze slovaci nejen ze vse vi lepe, vsude byli, ale take jsou ty nejmuznejsi podoby chlapu... takze nam jako hloupym cechum nezbude nez se pred takovymi velikany sklonit a dat jim i ty nase zeny...
ted vazne, kdyz uz se poustime na tenky led, tak narovinu, neznam cesku co by si importovala sveho slovaka, ale slovenek co se nalepily na cechy a presidlily do CR je snad vetsina.
vies o tom ze znak primitiva je zovseobecnovanie?
To mam vsetkych cechov posudzovat teraz podla Zemana, Bartosovej, Kalouska, Ratha ? Ci ako ? Vysvetli mi to prosim ta >:D
Připomínáš mi toho chlapíka z kameňáku co mu furt padaly drobný a když se napil tak říkal, proč to piju když je to hnusný, jde o přísun adrenalin do krve, jde o to že cítíš takové to příjemné mrazení , které s normálním přemysťvadlem typu třeba Fabie nemůžeš nikdy zažít
15ti litrová spotřeba někdy neodláká zákazníka ani u normálního auta (viz moje auto na moje.auto.cz), natožpak od koupě takového červeného bolidu.
Ferrari :yes: Nechci žít ve světě bez zbytečností a pozlátka...
Topere, je neuveritelny co ty dokazes vyplodit!!! Co to tady meles o jaky prakticnosti? Chapes vůbec, ze majitel Ferrari a podobných aut si toto auto poridi jen proste ze se mu libi a ze si chce uzit pouze a jen třeba ten obcasny adrenalin eventuelne ma poteseni když si auto lesti v garazi a kocha se pohledem? Proc by ho mela zajímat nejaka prakticnost? Na to ma jiny auta, tohle ma jen a jen pro radost. Apropo, k cemu jsou třeba motorky, konkretne sportovni? K cemu je třeba nekomu drahej obraz atd? To jen ty a tobe podobni furt prepocitavate nejaky peníze na prakticnost a buhvijake pikacoviny. Byt lide pouze jako ty, byl by svet velmi a velmi nezazivny a nudny.
Tak to je absolutní pitomost. Po Praze vídám pravidelně jezdit hned několik modelů této značky (zejména 458, California a 430, znám také jednu černou 599) a nezdá se mi, že by majitelé měli jakékoliv problémy (a to jsou silnice v Praze daleko od dokonalosti). Upřímně, povídačky o nepoužitelnosti těchto vozů jsou spíše z říše hospodských keců, které mají ty, kteří na Ferrari nemají, uklidnit, že o nic nepřicházejí. Přitom to, pokud máte rádi auta, samozřejmě není pravda.
Když někdo tvrdí že Ferrari má spotřebu 15 lítrů, tak ještě pořádně ve Ferrari nejel, Ferrari má spotřebu tak 50 litrů, když se stím jezdí, tak jak by mělo a ani těch 50 litrů benzínu ty lidi od koupě Ferrari neodradí u těhle aut se na spotřebu nehraje
Jestli tady někdo řeší spotřebu aŤ si koupí třeba škodu Citigou
F430 - město lehce nad dvacet, mimo město pod patnáct, střelba údajně lehce nad čtyřicet. M5 žere víc.
Spotřeba je to poslední, co majitelé řeší, údržba a hlavně motor jsou mnohem větší ořech.
Táto anketa je myslím, dosť smerodajná o motiváciách pre kúpu vozidiel ....
Ferrari jednoducho znamená pre väčšinu majiteľov symbol luxusu, bez ohľadu na ich vodičské (ne) schopnosti ....
Mimoto na našich cestách by človek skončil na väčšine nájazdov či spomaľovacích retardéroch .... jednoducho tá Octávia by bola v meste bezpečne rýchlejšia >:D
není jen auto! Je to životní styl a investice! U těch top modelů začne hodnota vozu stoupat poměrně rychle. Auto které si člověk koupí a má jej jako symbol sociálního postavení je stále obyčejným autem. La Ferrari je autem, které si člověk musí zasloužit. Ukázat svoji loajálnost a lásku ke značce. Ti šťastní co dostanou tu možnost vlastnit tento vůz jsou rázem členové rodiny.
Jen blázen v tomto hledá nějaký smysl nebo důvod proč toto auto koupit. To auto je nepotřebné, je k ničemu a světu neudělá takovou službu jako Ford Transit. Je to umělecké dílo které má dělat radost už jen pohledem na něj. Obdivuji značky s velkou historií a příběhem. Ferrari je automobil s aurou a duší.
A největší smysl to musí dávat mé peněžence. Cokoliv, co se tam "nevejde" je nesmysl. Omezenost vlastním obzorem. Nepřestává mne překvapovat, kolik lidí je neschopno uvažovat nad rámec vlastního života.
To ano. Na druhou stranu by mě zajímalo, jak to mají právně ošetřené, protože by z toho možná šla v EU udělat kauza, která by ti aspoň na tu F12bku vydělala. :-)