nj
[odkaz] SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-)
jj
... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-) DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
No počkej. Já bych to tak nedramatizoval. Na první pohled to sice vypadá hrozivě, ale ve finále to třeba nebude tak velká operace. Na trhu jezdí mraky aut, kde je výměna spojky hotový očistec a musíš kvůli tomu rozebrat celý auto. Dělat spojku na Oktávce 4X4 je pro mechanika veliká "radost" a možná je to komplikovanější než na tomhle Ferárku kde povolíš pár šroubů odpojíš celý zadek s převodovkou.
Taky dobrý. Proti tomu je oddělení zadku s převodovkou a nápravou u Ferrari F50 kdy tam krom táhel řazení a drátů k zadním světlům nic moc nepovede celkem pohodička. >:D
Spojka na Ferrari? Na tom spojkovým setu bude marže v řádu tisíců procent, takže počítej že hodně. Mechanicky to nebude nic extrovního rozebrat a smontovat, protože je to ve svý podstatě normální auto, ale ten díl bude hovadsky předraženej.
Ale tak teďka je tam aspoň dobrej přístup, ne?
On ten zadek bude stejně připevněnej pár šroubama, neviděl bych to tak tragicky.
EDIT: tak podle toho, co píšou majitelé na fórech, stojí spojka s ložiskem a přítlačákem pod 100tkč. To není tak zlý :-)
Před nějakou dobou jsem byl u známého na dílně a měl na heveru Porsche 911, nevím co to byl za modelový ročník, ale odhaduji to na něco kolem 2005-2010. Ptám se, más to tady na výměnu oleje? On na to, že ano a taky na výměnu spojky. To mě zarazilo a on na to, že v pohodě, protože principiélně je ten systém podobný starým Škodovkám 100-120. Kouknu pod auto a spojení motoru, převodovky a poloos, vypadalo fakt "naooko" stejně, resp. obdobně. Neptal jsem se na cenu práce a materiálu, ale řikal, ze auto má nejeto 70.000 km a že je to ještě slušný nájezd na první spojku.
Takže, neřekl bych, ze to někdy napíšu, ale u Porsche přístup ke spojce jak vino.
U Škodovky i T 613 šel při vyměně spojky motor ven, ano. Měl jsem na to s tátou udělaný vozík s velkou deskou a s přizvedáváním. Stačilo sundat zadní čelo, odpojit hadice, kabeláž, startér, lanka, šrouby a šlo to relativně lehce ven.
Vzhledem k tomu, že měl to Porsche na sloupovém zvedáku, tipuji, že povolil poloosy z unášečů a pak vytáhl převodovku ven. Nestál jsem u toho celou dobu, jen tipuji. Řikal, že je to relativní brnkačka.
Však jo :yes: Paleťák je taky rešení. My si udělali radši vozík, protože ta žebra na hliníkové vaně škodovek ráda praskala, když jsi to špatně položil, nebo Ti to nechtěně "žuchlo" na zem. A navíc záda máš taky jen jedny ;-)