Videa
italský zboží stojí za h.o.v.n.o, i kdyby bylo pozlacený :no:
No počkej. Já bych to tak nedramatizoval. Na první pohled to sice vypadá hrozivě, ale ve finále to třeba nebude tak velká operace. Na trhu jezdí mraky aut, kde je výměna spojky hotový očistec a musíš kvůli tomu rozebrat celý auto. Dělat spojku na Oktávce 4X4 je pro mechanika veliká "radost" a možná je to komplikovanější než na tomhle Ferárku kde povolíš pár šroubů odpojíš celý zadek s převodovkou.
U Discovery 3/4 se kvůli rozvodům oddělí kastle od rámu a to není žádný hypersport. Prostě genialita motor pro zástavbu příčně dávat do auta podélně.
Zajímala by mě cena, kolik taková výměna stojí.
Ale tak teďka je tam aspoň dobrej přístup, ne?
On ten zadek bude stejně připevněnej pár šroubama, neviděl bych to tak tragicky.
EDIT: tak podle toho, co píšou majitelé na fórech, stojí spojka s ložiskem a přítlačákem pod 100tkč. To není tak zlý 😄
On ten zadek bude stejně připevněnej pár šroubama, neviděl bych to tak tragicky.
EDIT: tak podle toho, co píšou majitelé na fórech, stojí spojka s ložiskem a přítlačákem pod 100tkč. To není tak zlý 😄
Před nějakou dobou jsem byl u známého na dílně a měl na heveru Porsche 911, nevím co to byl za modelový ročník, ale odhaduji to na něco kolem 2005-2010. Ptám se, más to tady na výměnu oleje? On na to, že ano a taky na výměnu spojky. To mě zarazilo a on na to, že v pohodě, protože principiélně je ten systém podobný starým Škodovkám 100-120. Kouknu pod auto a spojení motoru, převodovky a poloos, vypadalo fakt "naooko" stejně, resp. obdobně. Neptal jsem se na cenu práce a materiálu, ale řikal, ze auto má nejeto 70.000 km a že je to ještě slušný nájezd na první spojku.
Takže, neřekl bych, ze to někdy napíšu, ale u Porsche přístup ke spojce jak vino.
Takže, neřekl bych, ze to někdy napíšu, ale u Porsche přístup ke spojce jak vino.
U skodovky sa vyberal von motor. U 613 tiez. Co u toho Porsche?
U Škodovky i T 613 šel při vyměně spojky motor ven, ano. Měl jsem na to s tátou udělaný vozík s velkou deskou a s přizvedáváním. Stačilo sundat zadní čelo, odpojit hadice, kabeláž, startér, lanka, šrouby a šlo to relativně lehce ven.
Vzhledem k tomu, že měl to Porsche na sloupovém zvedáku, tipuji, že povolil poloosy z unášečů a pak vytáhl převodovku ven. Nestál jsem u toho celou dobu, jen tipuji. Řikal, že je to relativní brnkačka.
Vzhledem k tomu, že měl to Porsche na sloupovém zvedáku, tipuji, že povolil poloosy z unášečů a pak vytáhl převodovku ven. Nestál jsem u toho celou dobu, jen tipuji. Řikal, že je to relativní brnkačka.
Jj. Ved prave preto sa pytam. Skodovacky motor slo vybrat aj bez vozika. 😄 Z tatry sme ho tahali na paletaku 😄
Však jo :yes: Paleťák je taky rešení. My si udělali radši vozík, protože ta žebra na hliníkové vaně škodovek ráda praskala, když jsi to špatně položil, nebo Ti to nechtěně "žuchlo" na zem. A navíc záda máš taky jen jedny 😉
[odkaz] SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... 😉
jj
... 5 tisíc a ve správním řízení víc 😉 DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu 😉 [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: